Oh ja, "de meeste niet-moslims" hebben in jouw ogen sympathieën voor die foute zaken en daarom hebben "de meeste moslims" ook foute sympathieën. "Zij doen het ook, dus het mag" is een drogreden en "de meeste (niet-)moslims" is een generalisatie. Bleh.quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:23 schreef Arshad1 het volgende:
Omdat de meeste sympathier ervoor hebben wat ook begrijpelijk is omdat de meeste niet moslims ook sympathy hebben voor de hun mensen die misdrijven plegen in andere landen (bsh, sharon).
Heb je wel eens de demonstraties tegen Bush, Blair en Sharon gezien?quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:23 schreef Arshad1 het volgende:
Omdat de meeste sympathier ervoor hebben wat ook begrijpelijk is omdat de meeste niet moslims ook sympathy hebben voor de hun mensen die misdrijven plegen in andere landen (bsh, sharon).
Demonstraties tegen de Irak oorlog. Begint daar een belletje te rinkelen?quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:23 schreef Arshad1 het volgende:
Omdat de meeste sympathier ervoor hebben wat ook begrijpelijk is omdat de meeste niet moslims ook sympathy hebben voor de hun mensen die misdrijven plegen in andere landen (bush, sharon).
Natuurlijk, verstrooiing veroorzaken bij de ongelovigen is immers de heilige plicht van iedere goede moslim. Zie daarvoor het grote aantal excuusmoslims die ook op FOK aanwezig zijn. Dat zijn de grootste fundi's die er zijn, naast diegenen die de aanslagen openlijk goedkeuren.quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit is zeker weer cynisch bedoeld? Zoals altijd als er moslims zijn die iets dergelijks zeggen, dan wordt het meteen gerelativeerd of belachelijk gemaakt.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Natuurlijk, verstrooiing veroorzaken bij de ongelovigen is immers de heilige plicht van iedere goede moslim. Zie daarvoor het grote aantal excuusmoslims die ook op FOK aanwezig zijn. Dat zijn de grootste fundi's die er zijn, naast diegenen die de aanslagen openlijk goedkeuren.
nee vriend ik zeg niet dat het fout is. is begrijplijk.quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh ja, "de meeste niet-moslims" hebben in jouw ogen sympathieën voor die foute zaken en daarom hebben "de meeste moslims" ook foute sympathieën. "Zij doen het ook, dus het mag" is een drogreden en "de meeste (niet-)moslims" is een generalisatie. Bleh.
"stokpaardje" is een achterlijke dooddoener.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:30 schreef Akkersloot het volgende:
-weg-
De meest achterlijke redenatie. Zou je dat in 1939 ook gezegd hebben ?quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:14 schreef Posdnous het volgende:
Maar leef vooral lekker in angst als je daar zin in hebt.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:36 schreef Mwanatabu het volgende:
Ach, als een bastaardzoon van een timmerman 1,8 miljard volgelingen krijgt, dan is alles mogelijk he
Ja maar daar kon ik niks lomps over verzinnenquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:38 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het christendom is niet gesticht door Jezus maar door de temporaal kwab epilepsie patient (en ziekelijke vrouwenhater) Paulus.
Stoot je hoofd vooral niet, straks krijg je zelf last van temporaal kwab epilepsie.quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:38 schreef Akkersloot het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het christendom is niet gesticht door Jezus maar door de temporaal kwab epilepsie patient (en ziekelijke vrouwenhater) Paulus.
Geef eens aan waar ik geen argumenten geef.quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:05 schreef SCH het volgende:
Het leek een aardig topic te worden, kom toch gewoon eens met argumenten Akkersloot of Wolffenstein of blijf weg
Dat is inderdaad de omschrijving zoals hij ook op nieuwrechts.nl te lezen is: http://www.nieuwrechts.nl/forum/onderwerp/9/bekijk/9936.htmlquote:Op zaterdag 11 september 2004 15:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dit heet overigens de taqiya oftewel verstrooiing vd ongelovigen (niet-moslims). Staat gewoon in de Koran voor ieder die het lezen wil.
quote:also spelled Taqiyah, Arabic Taqiyah (“self-protection”), in Islam, the practice of concealing one's belief and foregoing ordinary religious duties when under threat of death or injury to oneself or one's fellow Muslims.
The Qur'an allows Muslims to profess friendship with the unbelievers (3:28) and even outwardly to deny their faith (16:106), if doing so would save them from imminent danger, on the condition that their hearts contradict their tongues.
Die post over verstrooiing is onzinnig, kinderachtig en discussie-verziekend.quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Geef eens aan waar ik geen argumenten geef.
Nee, het is slechts de waarheid. Daarom kun je aan het woord ve islamiet geen waarde hechten.quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Die post over verstrooiing is onzinnig, kinderachtig en discussie-verziekend.
Of je leest even mijn post... Of zou de Encyclopædia Britannica voorgelogen zijn door moslims die dit als hun heilige plicht zagen?quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, het is slechts de waarheid. Daarom kun je aan het woord ve islamiet geen waarde hechten.
Nou ja dat bedoel ik dus, zou je kunnen kappen met je flames? Het zou ook een eens een gesprek op niveau over de islam kunnen worden.quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, het is slechts de waarheid. Daarom kun je aan het woord ve islamiet geen waarde hechten.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:29 schreef XiNiX2004 het volgende:
Inderdaad de meerderheid van de Nederlanders heeft het gehad met moslims en zijn ze spoeg zat.
Moslims die afstand nemen van terreur en domme marocanen die het verpesten zijn een klein groep. Wat hebben we er aan trouwens, het is toch al te laat. Een groep terreur moslims die oproepen tot het doden van elke niet moslim hebben het goed voor elkaar. Het is gewoon wachten voor er zo'n heerlijk moslimland word genuked. Rusland, Amerika, Europa zijn te sterk en hebben wapens die dodelijker zijn als een gekaapt vliegtuig neer laten storten of schoolkinderen gijzelen en bedreigen. Zelfmoord moslims raken ooit op. Laat ze maar meer afstand nemen in het openbaar eens kijken wat hun geweldadige broeders er van vinden. Wie zwijgt stemt toe.
Misleiding i.p.v. verstrooiing vind ik een beter woord. Hoe zo. Dr. Wolfenstein heeft toch mooi dat koranvers waarin de godsdienststichter Mohammed zijn volgelingen daartoe oproept geciteerd.quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:14 schreef SCH het volgende:
Die post over verstrooiing is onzinnig, kinderachtig en discussie-verziekend.
Voor wat betreft die terreun in de naam van de islam :quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:32 schreef pdxnet96 het volgende:
Moslimleiders in Nederland nemen te weinig afstand van onder meer eerwraak, discriminatie van vrouwen en terreur in de naam van de islam.
Hoe kom je erbij dat iedereen ( anders dan Moslim ) Christen is ?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit begrepen. Dat is net als ik elke Nederlander die ik tegenkom ga vragen wat ze vinden van het zieke beleid van wijlen Bush, enkel en alleen omdat hij ook een Christen is.
Daar krijg je geen antwoord op, ben ik bang. Te lastigquote:Op zondag 12 september 2004 10:06 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Moeten Nederlandse Joden nu ook afstand nemen van het beleid van Israel tav de Palestijnen?
Moet Nederlandse Katholieken afstand nemen van de terreur van de IRA?
Tja... vraag dat maar eens aan onze eigen Balkenendequote:Op zondag 12 september 2004 10:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat iedereen ( anders dan Moslim ) Christen is ?
"ook Christen " ???
Bron: NRCquote:Balkenende: we blijven christelijk
DEN HAAG, 11 SEPT. Premier Balkenende acht de christelijke identiteit van Nederland onvergankelijk. ,,Zelfs als niemand meer naar de kerk gaat, betekent dat niet dat je zomaar christelijke wortels wegpoetst. We blijven in die zin een christelijk land.''
...
Hij getuigt van zijn geloof dat ,,de Nederlandse eigenheid, de Nederlandse cultuur altijd zullen blijven bestaan'' ondanks ,,invloeden van buiten''.
...
Vertellen dat de oorsprong van het LAND Christelijk is...quote:Op zondag 12 september 2004 14:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Tja... vraag dat maar eens aan onze eigen Balkenende
[..]
Bron: NRC
Joden hoeven zelfs ineens nog niet gelovig te zijn. Dat in tegenstelling tot moslims natuurlijk.quote:Op zondag 12 september 2004 10:06 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Moeten Nederlandse Joden nu ook afstand nemen van het beleid van Israel tav de Palestijnen?
quote:Moet Nederlandse Katholieken afstand nemen van de terreur van de IRA?
Geloven gaat nu eenmaal vaak ten kosten van waar kunnen nemen.quote:Op zondag 12 september 2004 10:33 schreef Mirage het volgende:
[post Bansheeboy]
Hoe kom je erbij dat iedereen ( anders dan Moslim ) Christen is ?
"ook Christen " ???
Maar natuurlijk... Alleen beweert onze Balkenende niet alleen dat wij van oorsprong christelijk zijn, maar dat wij - als natie - nu nog christelijk zijn, en dit ook zullen blijven.quote:Op zondag 12 september 2004 14:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
Vertellen dat de oorsprong van het LAND Christelijk is...
is iets anders dan beweren dat alle inwoners Christelijk zijn.
quote:Op zondag 12 september 2004 14:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe moet je wortels ook wegpoetsen?
O, dat verwacht ik ook niet, zeker niet van individuele Moslims.quote:Op zondag 12 september 2004 21:29 schreef fridi het volgende:
Natuurlijk is dat een tijdje terug, maar dat is 11 september ookMaar goed, ik wou gewoon duidelijk maken dat je moeilijk van Moslims kunt verwachten dat ze contstant roepen dat ze het er niet mee eens zijn. Ik bedoel je kunt mensen bekritiseren op de mening die ze verkondigen, maar moeilijk op wat ze niet verkondigen.
En van de geschiedenis moet je leren en die ervaringen in het heden toepassen, of om erger te voorkomen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gaat heen naar een topic waar je inbreng nuttig en gewenst is. Misschien leef jij in de geschiedenis, ik in het heden.
Dus jij hecht geen waarde aan alle moslims ?quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:05 schreef SCH het volgende:
Het leek een aardig topic te worden, kom toch gewoon eens met argumenten Akkersloot of Wolffenstein of blijf weg
Dat is in het geheel niet waar. De meeste moslims hebben sympatie voor Osama die uit naam vd rovende pedofiel Mohammed onschuldige mensen doden. Niet in NL, maar wel in de andere, meer achtergestelde delen vd wereld. De overeenkomst tussen een achtergesteld deel vd wereld en de islam is snel gemaakt.quote:Op zondag 12 september 2004 21:10 schreef fridi het volgende:
Waarom niet? Omdat elke idioot kan verzinnen dat de meeste mensen het daar niet mee eens zijn. Datzelfde principe geldt voor Moslims. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Punt.
sinds wanneer moet een etnische groep in een staat een organisatie hebben ?!quote:Op zondag 12 september 2004 22:51 schreef Kaalhei het volgende:
Ik denk dat het sterk te maken heeft met de lage organisatiegraad van etnische groepen in NL.
Dan ken jij de ''meeste moslims'' niet.quote:Op zondag 12 september 2004 22:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat is in het geheel niet waar. De meeste moslims hebben sympatie voor Osama die uit naam vd rovende pedofiel Mohammed onschuldige mensen doden. Niet in NL, maar wel in de andere, meer achtergestelde delen vd wereld. De overeenkomst tussen een achtergesteld deel vd wereld en de islam is snel gemaakt.
Ja, en toen werd je wakkerquote:Op zondag 12 september 2004 22:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
De meeste moslims hebben sympatie voor Osama die uit naam vd rovende pedofiel Mohammed onschuldige mensen doden. Niet in NL, maar wel in de andere, meer achtergestelde delen vd wereld.
ik zeg dat het moet?quote:Op zondag 12 september 2004 22:52 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
sinds wanneer moet een etnische groep in een staat een organisatie hebben ?!
En ik heb nog wel een antwoord gegeven op een vraag waar SCH geen antwoord op verwachtte.quote:Op zondag 12 september 2004 22:51 schreef Vassili_Z het volgende:
[Dr Wolfenstein en Akkersloot of blijf weg]
Misbruikt Osama bin Laden de islam ?quote:Op zondag 12 september 2004 22:58 schreef Vassili_Z het volgende:
De meeste moslims zijn echt wel tegen Osama die de islam misbruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |