haha voor doodnormale hollanders en dynamietstaven ben ik niet bang, dat zie ik niet gebeuren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:07 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik hoorde vanmiddag een stukje op radio RTL waarin werd verteld dat steeds meer Nederlanders zich aansluiten bij Moslim groeperingen. Uit onderzoek bleek dat in dit jaar naar schatting 1500 Nederlanders lid zijn geworden van een extremistische Moslim beweging. Het totaal zou hiermee boven de 2500 komen. Men vreest dat in ons land de aanslagen wel eens door "gewone" Hollanders gepleegd kunnen worden, Hollanders met een haat tegen Amerika en de hele Westerse bemoeizucht, waaronder ons kabinet.
Het verbaast me eigenlijk niks, en het zou me ook niet verbazen als ik binnenkort doodnormale Hollanders met dynamietstaven om hun middel het perron op zie lopen. Want die kant gaan we natuurlijk wel op.
groet,
Notoire Gek.
Of een debiel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik wil hier mee zeggen dat ik wel alert ben.
Nee, die lui die lid worden zijn volwassen Nederlanders, worden Moslim en vervolgens inzetbaar om aanslagen te plegen. Best handig van die Moslims, ze leiden gewoon Hollanders op tot zelfmoordcommandoquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
haha voor doodnormale hollanders en dynamietstaven ben ik niet bang, dat zie ik niet gebeuren.
Maar wat ik wel zie gebeuren, dat losgelagen nederlandse pubertjes met roots in het midden-oosten of noord-afrika(deze bedoel je denk ik met doodnormalehollanders),
En moet men daarom lid worden van een Moslim-groepering? Ik zie een nationalistische richting als een logische(re) oplossing.quote:Hollanders met een haat tegen Amerika en de hele Westerse bemoeizucht, waaronder ons kabinet.
Ik neem aan dat je de hollanders bedoelt die hun wortels in het midden-oosten en noord-afrika hebben liggen. Ik zie het niet gebeuren dat de hollandse kaaskop om het zo maar even te noemen een bom om ze nek hangt en terreur gaat zaaien.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:16 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Nee, die lui die lid worden zijn volwassen Nederlanders, worden Moslim en vervolgens inzetbaar om aanslagen te plegen. Best handig van die Moslims, ze leiden gewoon Hollanders op tot zelfmoordcommando
Doe niet zo eng psychisch!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:12 schreef JohnDope het volgende:
Laatst zat ik met 1 of andere gek in de trein met een theedoek op ze hoofd, hij had een koffertje bij zich en ik zei gewoon tegen me medereizigers(terwijl ik naar die vent met ze theedoek wees die 1 meter verder zat), misschien zit er wel een bom in ze koffertje, ik ga even 2 coupees verder zitten. Ik wil hier mee zeggen dat ik wel alert ben.
Behalve mensen zoals jij die er zelf in gaan geloven en hopen die kutmoslims voor eens en altijd om onzinnige redenen een lesje te lerenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:19 schreef JohnDope het volgende:
Maar goed, weet je ook wat de gevolgen zijn wanneer iemand hier namens de moslims in een aanslag in nederland doet, dan is de hele nederlandse jeugd los en zal er dagen van chaos gaan heersen. Geloof me dat willen we allemaal niet.
Waarom? De Islam vormt de grootste bedreiging voor het Westen (en het Westen voor de Islam). Bovendien zijn er in ons land gigantisch veel Moslims, en ik kan me voorstellen dat men een sterke grote groep nog sterker wil maken om op die manier een serieuze bedreiging te kunnen vormen. Van die kleine nationalistische flut-clubjes hebben geen aanzien.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:18 schreef Darth-Vader het volgende:
[..]
En moet men daarom lid worden van een Moslim-groepering? Ik zie een nationalistische richting als een logische(re) oplossing.
Kijk ik vertel het wel zo laconiek nu, maar op dat moment dat het voor me neus gebeurde was het even crisis in de wereld, vlak na madrid was het. Ik stap de trein in en ik zie zo`n verdachte kerel in de trein met een koffer en ik had daar geen goed gevoel bij, ik had het alleen op dat moment iets genuanceerder moeten brengen aan de mensen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:22 schreef kibber het volgende:
[..]
Doe niet zo eng psychisch!
Dit slaat echt nergens op...
Jij draagt dus bij aan de haat tegen moslims..
WAnt iedere moslim met een koffer in de trein ofg een openbare gelegenheid is dus eng![]()
Die kerel zal zich fijn hebben gevoeld naast jou!
Leuk om zoiets te horen...
Neeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de hollanders bedoelt die hun wortels in het midden-oosten en noord-afrika hebben liggen.
heel fok is dan van slag.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:19 schreef JohnDope het volgende:
Maar goed, weet je ook wat de gevolgen zijn wanneer iemand hier namens de moslims in een aanslag in nederland doet, dan is de hele nederlandse jeugd los en zal er dagen van chaos gaan heersen. Geloof me dat willen we allemaal niet.
Omdat ze van bovenaf worden tegengewerkt!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:25 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Van die kleine nationalistische flut-clubjes hebben geen aanzien.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:31 schreef Darth-Vader het volgende:
Wanneer de blanke, Hollandse jeugd met zogenaamde 'nazi-gevoelens' worden voorzien van een stevige training, een doel, een sterke leider en propaganda heb je een sterker middel dan die inferieure Moslims.
Het gaat toch om zogenaamde Hollanders die een dermate hekel hebben aan dit land en de heersende kapitalistische hebzucht, dat ze zich aansluiten bij Moslim-groepen! Nou, ik geef aan dat Moslim-groepen niet het enige middel zijn. Nee, een dergelijke verlaging is in mijn ogen idioot.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dit soort onzin?
Nee, dat is tot daaraan toe, maar het stukje waar ik op reageerde ging erover dat blanke, nazistische jeugd met een sterke leider veel krachtiger zou zijn dan moslim 'terreur' jongeren of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:36 schreef Darth-Vader het volgende:
[..]
Het gaat toch om zogenaamde Hollanders die een dermate hekel hebben aan dit land en de heersende kapitalistische hebzucht, dat ze zich aansluiten bij Moslim-groepen! Nou, ik geef aan dat Moslim-groepen niet het enige middel zijn. Nee, een dergelijke verlaging is in mijn ogen idioot.
Geloof je het echt. 1 groffe Amsterdam-West Marokkaan met schape-kraag is voldoende om al die jongeren angst in te boezemen. Je ziet nu al op scholen dat voornl. Nederlandse jongeren het in hun broek doen voor Marokkaanse jongeren. Die theorie zie ik dus niet zittenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:19 schreef JohnDope het volgende:
Euh, waarom zou een hollandse kaaskop dat niet kunnen doen? Het plegen van aanslagen is niet enkel voorbehouden aan Noord-Afrikaanse mensen. Of denk je van wel?quote:Ik neem aan dat je de hollanders bedoelt die hun wortels in het midden-oosten en noord-afrika hebben liggen. Ik zie het niet gebeuren dat de hollandse kaaskop om het zo maar even te noemen een bom om ze nek hangt en terreur gaat zaaien.
Ja, en? Als je dan toch met veel geweld een bepaald doel wilt verwezelijken, dan moet je het ook goed doen! Het verleden heeft bewezen dat wij Europeanen die taktiek nog altijd het beste beheersen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:38 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, dat is tot daaraan toe, maar het stukje waar ik op reageerde ging erover dat blanke, nazistische jeugd met een sterke leider veel krachtiger zou zijn dan moslim 'terreur' jongeren of iets dergelijks.
Anders lees je dit ff: De ver-islamisering van Nederland en het Westen !quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:36 schreef Darth-Vader het volgende:
[..]
Het gaat toch om zogenaamde Hollanders die een dermate hekel hebben aan dit land en de heersende kapitalistische hebzucht, dat ze zich aansluiten bij Moslim-groepen! Nou, ik geef aan dat Moslim-groepen niet het enige middel zijn. Nee, een dergelijke verlaging is in mijn ogen idioot.
Het ligt er maar aan wat jij doodnormaal vind. Het lijkt me dat doodnormale mensen zulk soort dingen zowieso niet doen. Sterker nog doodnormale hollanders kijken rtl4, zeuren de hele tijd over het weer en stemmen cda.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:07 schreef Notoire_Gek het volgende:
en het zou me ook niet verbazen als ik binnenkort doodnormale Hollanders met dynamietstaven om hun middel het perron op zie lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |