abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21336880
Ik hoorde vanmiddag een stukje op radio RTL waarin werd verteld dat steeds meer Nederlanders zich aansluiten bij Moslim groeperingen. Uit onderzoek bleek dat in dit jaar naar schatting 1500 Nederlanders lid zijn geworden van een extremistische Moslim beweging. Het totaal zou hiermee boven de 2500 komen. Men vreest dat in ons land de aanslagen wel eens door "gewone" Hollanders gepleegd kunnen worden, Hollanders met een haat tegen Amerika en de hele Westerse bemoeizucht, waaronder ons kabinet.

Het verbaast me eigenlijk niks, en het zou me ook niet verbazen als ik binnenkort doodnormale Hollanders met dynamietstaven om hun middel het perron op zie lopen. Want die kant gaan we natuurlijk wel op.

groet,
Notoire Gek.
GIRO 800800
pi_21337023
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:07 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik hoorde vanmiddag een stukje op radio RTL waarin werd verteld dat steeds meer Nederlanders zich aansluiten bij Moslim groeperingen. Uit onderzoek bleek dat in dit jaar naar schatting 1500 Nederlanders lid zijn geworden van een extremistische Moslim beweging. Het totaal zou hiermee boven de 2500 komen. Men vreest dat in ons land de aanslagen wel eens door "gewone" Hollanders gepleegd kunnen worden, Hollanders met een haat tegen Amerika en de hele Westerse bemoeizucht, waaronder ons kabinet.

Het verbaast me eigenlijk niks, en het zou me ook niet verbazen als ik binnenkort doodnormale Hollanders met dynamietstaven om hun middel het perron op zie lopen. Want die kant gaan we natuurlijk wel op.

groet,
Notoire Gek.
haha voor doodnormale hollanders en dynamietstaven ben ik niet bang, dat zie ik niet gebeuren.
Maar wat ik wel zie gebeuren, dat losgelagen nederlandse pubertjes met roots in het midden-oosten of noord-afrika(deze bedoel je denk ik met doodnormalehollanders), dat zij wel klein vuurwerk gaan afsteken en een beetje puinhoop aanrichten.
Maarja ik kom niet echt vaak op plaatsen waar aanslagen komen. Laatst zat ik met 1 of andere gek in de trein met een theedoek op ze hoofd, hij had een koffertje bij zich en ik zei gewoon tegen me medereizigers(terwijl ik naar die vent met ze theedoek wees die 1 meter verder zat), misschien zit er wel een bom in ze koffertje, ik ga even 2 coupees verder zitten. Ik wil hier mee zeggen dat ik wel alert ben.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_21337086
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:12 schreef JohnDope het volgende:

[..]
Ik wil hier mee zeggen dat ik wel alert ben.
Of een debiel.
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
pi_21337135
quote:

[..]

haha voor doodnormale hollanders en dynamietstaven ben ik niet bang, dat zie ik niet gebeuren.
Maar wat ik wel zie gebeuren, dat losgelagen nederlandse pubertjes met roots in het midden-oosten of noord-afrika(deze bedoel je denk ik met doodnormalehollanders),
Nee, die lui die lid worden zijn volwassen Nederlanders, worden Moslim en vervolgens inzetbaar om aanslagen te plegen. Best handig van die Moslims, ze leiden gewoon Hollanders op tot zelfmoordcommando
GIRO 800800
pi_21337198
quote:
Hollanders met een haat tegen Amerika en de hele Westerse bemoeizucht, waaronder ons kabinet.
En moet men daarom lid worden van een Moslim-groepering? Ik zie een nationalistische richting als een logische(re) oplossing.
Realist met politiek incorrecte denkbeelden...
pi_21337217
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:16 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

Nee, die lui die lid worden zijn volwassen Nederlanders, worden Moslim en vervolgens inzetbaar om aanslagen te plegen. Best handig van die Moslims, ze leiden gewoon Hollanders op tot zelfmoordcommando
Ik neem aan dat je de hollanders bedoelt die hun wortels in het midden-oosten en noord-afrika hebben liggen. Ik zie het niet gebeuren dat de hollandse kaaskop om het zo maar even te noemen een bom om ze nek hangt en terreur gaat zaaien.

Ik denk wel dat we hier geen aanslagen moeten verwachten van buitelandse organisaties, maar ik denk dat de aanslag gaat komen van hollanders die hun wortels in het MO en NO hebben liggen, maar helemaal doorgefreaked zijn.
Maar goed, weet je ook wat de gevolgen zijn wanneer iemand hier namens de moslims in een aanslag in nederland doet, dan is de hele nederlandse jeugd los en zal er dagen van chaos gaan heersen. Geloof me dat willen we allemaal niet.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_21337292
quote:
Laatst zat ik met 1 of andere gek in de trein met een theedoek op ze hoofd, hij had een koffertje bij zich en ik zei gewoon tegen me medereizigers(terwijl ik naar die vent met ze theedoek wees die 1 meter verder zat), misschien zit er wel een bom in ze koffertje, ik ga even 2 coupees verder zitten. Ik wil hier mee zeggen dat ik wel alert ben.
Doe niet zo eng psychisch!
Dit slaat echt nergens op...
Jij draagt dus bij aan de haat tegen moslims..
WAnt iedere moslim met een koffer in de trein ofg een openbare gelegenheid is dus eng
Die kerel zal zich fijn hebben gevoeld naast jou!
Leuk om zoiets te horen...
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 00:24:26 #8
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_21337334
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:19 schreef JohnDope het volgende:

Maar goed, weet je ook wat de gevolgen zijn wanneer iemand hier namens de moslims in een aanslag in nederland doet, dan is de hele nederlandse jeugd los en zal er dagen van chaos gaan heersen. Geloof me dat willen we allemaal niet.
Behalve mensen zoals jij die er zelf in gaan geloven en hopen die kutmoslims voor eens en altijd om onzinnige redenen een lesje te leren
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_21337354
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:18 schreef Darth-Vader het volgende:

[..]

En moet men daarom lid worden van een Moslim-groepering? Ik zie een nationalistische richting als een logische(re) oplossing.
Waarom? De Islam vormt de grootste bedreiging voor het Westen (en het Westen voor de Islam). Bovendien zijn er in ons land gigantisch veel Moslims, en ik kan me voorstellen dat men een sterke grote groep nog sterker wil maken om op die manier een serieuze bedreiging te kunnen vormen. Van die kleine nationalistische flut-clubjes hebben geen aanzien.
GIRO 800800
pi_21337406
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:22 schreef kibber het volgende:

[..]

Doe niet zo eng psychisch!
Dit slaat echt nergens op...
Jij draagt dus bij aan de haat tegen moslims..
WAnt iedere moslim met een koffer in de trein ofg een openbare gelegenheid is dus eng
Die kerel zal zich fijn hebben gevoeld naast jou!
Leuk om zoiets te horen...
Kijk ik vertel het wel zo laconiek nu, maar op dat moment dat het voor me neus gebeurde was het even crisis in de wereld, vlak na madrid was het. Ik stap de trein in en ik zie zo`n verdachte kerel in de trein met een koffer en ik had daar geen goed gevoel bij, ik had het alleen op dat moment iets genuanceerder moeten brengen aan de mensen.
Stel dat er wel vuurwerk in dat ding zit en ik had niet gezegd op dat moment wat ik dacht en ik ga zelf in me remie 2 coupees verder zitten en ik hoor dan later een klap en dat er een stuk of 6 mensen zijn omgekomen, ik zal me wel schuldig voelen dan.
pi_21337434
quote:

[..]

Ik neem aan dat je de hollanders bedoelt die hun wortels in het midden-oosten en noord-afrika hebben liggen.
Neeeeeeeeeeeeeee het gaat hier om mensen geboren en getogen in Holland met Hollandse ouder, grootouders en overgrootouders Mensen die meer respect hebben voor de Islamitsche cultuur, en ons kapitalisme totaal uitkotsen. Ik vind het niet zo raar hoor.
GIRO 800800
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 00:30:47 #12
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_21337487
Bekeerlingen zijn altijd net een tandje erger, die Franse man die in Nederland is opgepakt was ook een bekeerling.
Jihad Johnny ook.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_21337502
quote:
heel fok is dan van slag.
en de mods maar druk met modereren en bannen.
nee dat willen we niet meemaken
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_21337504
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:25 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

Van die kleine nationalistische flut-clubjes hebben geen aanzien.
Omdat ze van bovenaf worden tegengewerkt!

Wanneer de blanke, Hollandse jeugd met zogenaamde 'nazi-gevoelens' worden voorzien van een stevige training, een doel, een sterke leider en propaganda heb je een sterker middel dan die inferieure Moslims.

Moslims evenaren hooguit het niveau van agressieve, doorgedraaide Joden. Nederlanders kunnen het (relatieve) niveau van de Duitsche Weermacht, SA en SS behalen.

Drie maal raden wie meer indruk maken!?
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 00:33:22 #15
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_21337539
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:31 schreef Darth-Vader het volgende:

Wanneer de blanke, Hollandse jeugd met zogenaamde 'nazi-gevoelens' worden voorzien van een stevige training, een doel, een sterke leider en propaganda heb je een sterker middel dan die inferieure Moslims.
Hoe kom je aan dit soort onzin?
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 00:33:25 #16
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_21337541
Wat een onzin weer zeg. Hoe wordt je lid van zo'n vereniging dan ? En wat zijn de actviteiten: aanslagen plegen Ik ben benieuwd. In plaats van dat ze gewoon zeggen dat er 2500 bekeerlingen zijn komen ze met zoiets belachelijks

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_21337611
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:33 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Hoe kom je aan dit soort onzin?
Het gaat toch om zogenaamde Hollanders die een dermate hekel hebben aan dit land en de heersende kapitalistische hebzucht, dat ze zich aansluiten bij Moslim-groepen! Nou, ik geef aan dat Moslim-groepen niet het enige middel zijn. Nee, een dergelijke verlaging is in mijn ogen idioot.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 00:38:34 #18
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_21337652
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:36 schreef Darth-Vader het volgende:

[..]

Het gaat toch om zogenaamde Hollanders die een dermate hekel hebben aan dit land en de heersende kapitalistische hebzucht, dat ze zich aansluiten bij Moslim-groepen! Nou, ik geef aan dat Moslim-groepen niet het enige middel zijn. Nee, een dergelijke verlaging is in mijn ogen idioot.
Nee, dat is tot daaraan toe, maar het stukje waar ik op reageerde ging erover dat blanke, nazistische jeugd met een sterke leider veel krachtiger zou zijn dan moslim 'terreur' jongeren of iets dergelijks.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 00:39:55 #19
13462 BansheeBoy
pi_21337679
quote:
Geloof je het echt. 1 groffe Amsterdam-West Marokkaan met schape-kraag is voldoende om al die jongeren angst in te boezemen. Je ziet nu al op scholen dat voornl. Nederlandse jongeren het in hun broek doen voor Marokkaanse jongeren. Die theorie zie ik dus niet zitten

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_21337696
quote:
Ik neem aan dat je de hollanders bedoelt die hun wortels in het midden-oosten en noord-afrika hebben liggen. Ik zie het niet gebeuren dat de hollandse kaaskop om het zo maar even te noemen een bom om ze nek hangt en terreur gaat zaaien.
Euh, waarom zou een hollandse kaaskop dat niet kunnen doen? Het plegen van aanslagen is niet enkel voorbehouden aan Noord-Afrikaanse mensen. Of denk je van wel?
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
pi_21337699
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:38 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nee, dat is tot daaraan toe, maar het stukje waar ik op reageerde ging erover dat blanke, nazistische jeugd met een sterke leider veel krachtiger zou zijn dan moslim 'terreur' jongeren of iets dergelijks.
Ja, en? Als je dan toch met veel geweld een bepaald doel wilt verwezelijken, dan moet je het ook goed doen! Het verleden heeft bewezen dat wij Europeanen die taktiek nog altijd het beste beheersen.

Dus waarom zou je daar Moslims voor gebruiken?
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 00:41:25 #22
13462 BansheeBoy
pi_21337705
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:36 schreef Darth-Vader het volgende:

[..]

Anders lees je dit ff: De ver-islamisering van Nederland en het Westen !

pi_21337718
Nederlanders die dit doen moeten ze oppakken en zware straffen geven. De moderne NSB'ers

Ik snap niet dat mensen hun afkomst zo verloochenen en zich aansluiten bij zulk soort groeperingen. Vieze collaborateurs zijn het.
pi_21337727
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:07 schreef Notoire_Gek het volgende:
en het zou me ook niet verbazen als ik binnenkort doodnormale Hollanders met dynamietstaven om hun middel het perron op zie lopen.
Het ligt er maar aan wat jij doodnormaal vind. Het lijkt me dat doodnormale mensen zulk soort dingen zowieso niet doen. Sterker nog doodnormale hollanders kijken rtl4, zeuren de hele tijd over het weer en stemmen cda.
pi_21337738
cool, dat wil dus zeggen dat ik over een aantal jaren naast moslims ook kaaskoppen mag gaan mollen met mijn dikke gun
Free people own guns! Slaves do not!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')