abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 september 2003 @ 21:15:07 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_13555647
de ver-islamisering van nederland en het westen
door bansheeboy
in nederland wonen ca 1,5 miljoen moslims, die elk jaar in grote getalen toenemen, vaak dankzij "nieuwe" moslims die worden geboren, ook vaak dankzij gezinshereniging of het naar nederland halen van een huwelijkspartner uit 1 der islamitische landen.

tevens heb ik geconstateerd dat nederland wat betreft het christendom en "oude" normen en waarden steeds meer ontzuilt, dit heeft tot gevolg dat de islam, die juist sterk in opkomst is, de betreffende "leegte" opvult. steeds vaker zie je de afbraak van kerken en tempels, steeds vaker horen wij, en zij wie dat er moskeën bijkomen, in veel gevallen worden kerken zelfs vervangen door moskeëen. zie bv. de ennasr moskee in rotterdam, met de respectabele el-moumni aan het hoofd...

ik zie dit zelf als een enorme sprong vooruit het westen in het algemeen, en nederland in het bijzonder, vooral vanwege het feit dat steeds meer mensen de multi-culture samenleving erkennen. hang dit punt samen met het anti-amerikanisme dat sterk in opkomst is en je hebt 2 ideologiën die elkaar sterk weten aan te voelen en aansporen tot wederzijds begrip.

dagelijks zie je nederlandse andersgelovigen zich bekeren tot de islam, een beter voorbeeld van integratie is haast niet te noemen. ook de subdsidies worden gegeven bij de bouw van moskeeën en de islamtische zendtijd op de publieke omroep (nmo) is een sterk punt dat helpt bij de ontwikkeling van bovenstaande...

al met al zie ik dus dat nederland als vreedzame rechtstaat er veel op vooruit zal gaan, en dat de andersdenkenden op termijn toch water bij de wijn zullen doen...

ik heb pol als subforum gekozen, als het ergens anders hoort, dan gaarne daar plaatsen

---------------------------------------------------------------------------------------------

ik probeer het hier opnieuw. in pol werd het niet serieus genomen, en men vond het daar geen politiek. gaarne serieuze discussie met inhoud en argumenten...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_13555738
lijkt me niet bepaald dat nederlanders zich bekeren tot het moslim zijnde om eerlijk te zijn. en 1,5 miljoen sowieso niet. 2 miljoen buitenlanders, 3/4e daaruit bestaat niet uit moslims.

is dit een spam-topic?

pi_13555799
en mensen erkennen de multi-culturerele samenleving wel, want die is er namelijk, dus moet je het wel erkennen. je kan je ogen er niet voor sluiten.

maar of ze er blij mee zijn vraag ik me nogal heel erg af. dus of het zoveel voordelen bied betwijfel ik nogal erg.

pi_13555832
quote:
dit heeft tot gevolg dat de islam, die juist sterk in opkomst is, de betreffende "leegte" opvult.
ik stel een slotje voor want dit topic is niet serieus te nemen. de islam e.d. zijn namelijk alleen maar negatief op de televisie. slotje?
  dinsdag 30 september 2003 @ 21:20:12 #5
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_13555851
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:15 schreef bansheeboy het volgende:
tevens heb ik geconstateerd dat nederland wat betreft het christendom en "oude" normen en waarden steeds meer ontzuilt, dit heeft tot gevolg dat de islam, die juist sterk in opkomst is, de betreffende "leegte" opvult.
idiote redenering. mensen die a-religieus worden, worden in deze redenering totaal genegeerd. het a-religieus-zijn wordt de grootste religie en niet de islam.
ken overigens al drie ex-moslims die atheist zijn geworden.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_13555881
laat maar akkersloot, dit topic is gewoon flauwekul.
  dinsdag 30 september 2003 @ 21:23:16 #7
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_13555978
dat al die mensen moslim zijn is net zo'n grote leugen dat 80% van de nederlanders christen is. omdat men toevallig gedoopt is worden ze meegeteld als christen, zo gaat het ook met de moslims.
de islam maakt handig gebruik van alle aandacht om zich te profileren en voor te doen als spreker van de allochtonen.

verder:
- geen 1,5 miljoen moslims.
- geen afbraken van kerken.
- geen ombouwen van kerken.
- dagelijkse bekeringen
- etc.

als je bij bovenstaande denkt "wellus!", dan mag je eens beginnen om dat te ondebouwen met feiten. nu baseer je je stuk op je eigen veronderstellingen, zo kom je nooit tot nieuwe inzichten, maar altijd op die van jezelf.

Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 30 september 2003 @ 21:24:43 #8
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_13556041
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:21 schreef #ANONIEM het volgende:
mee eens. het is totaal niet op feiten gebasseerd...
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_13556060
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:21 schreef #ANONIEM het volgende:
waarom eigenlijk?
Unox, the worst operating system.
pi_13556180
quote:
waarom eigenlijk?
omdat er geen 1,5 miljoen moslims in nederland zijn.
omdat de christenen niet bekeren tot het moslimzijnde
omdat de nederlanders niet zo'n hoge pet ophebben van moslims
omdat er geen moskeeen in nederland extra worden gebouwd.
omdat de christenen geen leegte hebben omdat hun geloof zogenaamd ondermijnt wordt door de wetenschap.
omdat hij dit slechts doet om akkersloot op stang te jagen?
  dinsdag 30 september 2003 @ 21:28:42 #11
60090 Akkersloot
pi_13556212
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:26 schreef #ANONIEM het volgende:
van mij mag hij een ban krijgen.
hij beweert dat ik en dalai lama aanbidders zijn van adolf hitler.
hij beweert dat gia zonder enige normale grond een overspelige vrouw is.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_13556229
quote:
dagelijks zie je nederlandse andersgelovigen zich bekeren tot de islam, een beter voorbeeld van integratie is haast niet te noemen.
hij stelt dat wij nederlanders goed integreren? en niet de moslims?
pi_13556338
quote:
hang dit punt samen met het anti-amerikanisme dat sterk in opkomst is en je hebt 2 ideologiën die elkaar sterk weten aan te voelen en aansporen tot wederzijds begrip.
dacht niet dat de amerikanen in oorlog waren met de moslims. dacht ook niet dat het nou zo vreedzaam verloopt tussen het christendom en de moslims. denk ook niet dat het nou echt zo'n ideaal is.
pi_13556396
en wat akkersloot over dat a. hitler dat valt ook wel een beetje op te maken uit dit stuk
quote:
bansheeboy
mein akkerslootf
dacht ik zelf.

schorpioen?

dinsdag 30 september 2003 @ 21:33:25 #15
60090 Akkersloot
pi_13556410
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:20 schreef akkersloot het volgende:
idiote redenering. mensen die a-religieus worden, worden in deze redenering totaal genegeerd. het a-religieus-zijn wordt de grootste religie en niet de islam.
ken overigens al drie ex-moslims die atheist zijn geworden. (en wie weet hoeveel ex-moslims er gewoon niet vooruit durven komen gezien de islam alleen maar drijft op bedreiging)
als die een serieuze topic is waarom reageert bsb dan hier niet op ?
  dinsdag 30 september 2003 @ 21:33:54 #16
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_13556427
rustig aan leen
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_13556543
woef
  dinsdag 30 september 2003 @ 21:38:39 #18
60090 Akkersloot
pi_13556621
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:33 schreef ype het volgende:
rustig aan leen
gezien de reputatie van bsb zit ik er niet zo mee dat hij zegt dat ik een adolf hitler aanbidder ben. hij zegt het immers alleen maar omdat ik de "profeet" mohammed niet eer en de koran met verzen als "ongelovigen brengen verderf" vergelijk met mein kampf. de opmerking van bsb zeggen natuurlijk veel meer over hem zelf.
vind het overigens wel jammer dat mijn topic niet zo goed loopt bush en sharon volgens koran goede moslims
  dinsdag 30 september 2003 @ 21:40:08 #19
13462 BansheeBoy
pi_13556669
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:23 schreef kingmob het volgende:
dat al die mensen moslim zijn is net zo'n grote leugen dat 80% van de nederlanders christen is.
dat klopt, alleen geldt bij moslims veel minder om zij een sterke samenhang en familieband bij elkaar voelen, dit versterkt de band met de islam, dit is iets wat het christendom en andere b-religie's niet hebben.
quote:
omdat men toevallig gedoopt is worden ze meegeteld als christen, zo gaat het ook met de moslims.
moslims worden niet gedoopt, ik stel dus voor omdat niet als een argument te tellen...
quote:
de islam maakt handig gebruik van alle aandacht om zich te profileren en voor te doen als spreker van de allochtonen.
precies, en dat doet het goed dunkt me. anders was de aandacht op de islam nooit zo groot geweest...
quote:
verder:
- geen 1,5 miljoen moslims.
jawel, en zeker in potentie !
quote:
- geen afbraken van kerken.
kom eens in dordrecht of rotterdam kijken
quote:
- geen ombouwen van kerken.
hhahahah, jawel man. de moskee in rotterdam, moskee ennasr genaamd, bijna de grootste van rotterdam, is gebouwd in een oude kerk . ook in veghel heb ik er 1 gezien ...
quote:
- dagelijkse bekeringen
ook dat zie ik in mijn omgeving en stel ik zeer simpel als argument en feit...
quote:
- etc.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 30 september 2003 @ 21:43:47 #20
60090 Akkersloot
pi_13556809
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:40 schreef bansheeboy het volgende:
dit is iets wat het christendom en andere b-religie's
voor "mein akkerslootf" had je toch "het is respect wat telt" als ondertitel ? respect moet dan wel heel erg van één kant komen.
pi_13556870
quote:
jawel, en zeker in potentie !
het is het dus wel, maar het is het ook zeer zeker in potentie. zeg je niet gewoon hier dat het dus niet zo is?

ps. die hele moskee ennasr is niet te vinden op internet.

lijkt me beetje stug en volgens mij blaat je nogal flink.

dinsdag 30 september 2003 @ 21:46:06 #22
13462 BansheeBoy
pi_13556904
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:31 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

dacht niet dat de amerikanen in oorlog waren met de moslims.

zijn ze dat dan ? ben ik niet met je eens. amerika heeft het terrorisme de oorlog verklaard niet de islam..
quote:
dacht ook niet dat het nou zo vreedzaam verloopt tussen het christendom en de moslims. denk ook niet dat het nou echt zo'n ideaal is.
jawel hoor, het verloopt juist buiten verwachting goed, anders zou je nooit ombouwkerken hebben (kerk omgebouwd tot moskee)...

pi_13556916
ik ga naar beneden vind het wel goed zo
pi_13556928
1,5 miljoen moslims zullen het er niet zijn, maar 1 miljoen zal er niet ver naast zitten.

maar iedereen kan nu natuurlijk wel weer zoals altijd gaan schreeuwen dat de islam achterlijk en kut is, maar dat is nu niet relevant. relevant is dat de islam hier nu eenmaal is, en dat deze hoogstwaarschijnlijk niet weg zal gaan. het is niet iets dat je kan bestrijden of tegenhouden. het is niet meer de vraag: willen we de islam? of: wat doen we tegen de islam? maar het is de vraag: hoe integreren we de islam in onze samenleving?

Unox, the worst operating system.
  dinsdag 30 september 2003 @ 21:48:41 #25
60090 Akkersloot
pi_13557005
quote:
op dinsdag 30 september 2003 21:15 schreef bansheeboy het volgende:
tevens heb ik geconstateerd dat nederland wat betreft het christendom en "oude" normen en waarden steeds meer ontzuilt, dit heeft tot gevolg dat de islam, die juist sterk in opkomst is, de betreffende "leegte" opvult.

nog steeds geen reactie.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')