Euh, ik zie in de OP weinig terug van wat jij nu aan robh toeschrijft hoor. OK, het is af en toe een user die ik ook wel kan schieten, maar goed, dat zullen ook velen bij mij hebben (kommaarkommaar...). In zijn OP geeft hij alleen aan hoeveel doden er al zijn gevallen en wanneer hij denkt dat ze over de 1000 doden gaan. Niets meer of minder, en zeker geen 'Gok hier wanneer ze de 1000 halen' topic.quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:16 schreef sp3c het volgende:
kom geld inzetten
hup terroristen en rebellen hak er nog een paar de hoofden af!!!!! Ik hoop dat ze het zo snel mogelijk halen, zijn er vandaag nog geen Amerikanen gedood ... klote zeg ik hoop dat iemand snel een transportvliegtuig vol vervanging doodschiet dan zit je er al overheen!!!
WAT EEN ACHTERLIJK KLOTETOPIC WEER ZEG!!!
kan dit niet naar ONZ ofzo
maar goed waarom klik ik ook op topics die door een achterlijk ventje als robh worden gestart
ALs ze sinds het begin van de oorlog iedereen meetellen die niet Bush als nieuwe godheid zag, dan zijn ze daar al ruim overheen denk ik. Alleen wordt om een of andfere reden niet zo goed bijgehouden in de VS hoeveel slachtoffers zij gemaakt hebben.quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik vraag me eerder af wanneer het aantal gedode militieleden de 20.000 bereikt. Dat kan wat mij betreft net zo goed morgen zijn.
right, hij post het omdat hij zo bezorgd is om die arme soldaten.quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:32 schreef freud het volgende:
[..]
Euh, ik zie in de OP weinig terug van wat jij nu aan robh toeschrijft hoor. OK, het is af en toe een user die ik ook wel kan schieten, maar goed, dat zullen ook velen bij mij hebben (kommaarkommaar...). In zijn OP geeft hij alleen aan hoeveel doden er al zijn gevallen en wanneer hij denkt dat ze over de 1000 doden gaan. Niets meer of minder, en zeker geen 'Gok hier wanneer ze de 1000 halen' topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |