abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21748247
Uit Binnenlands Bestuur:
quote:
De gemeente Breda gaat meebetalen aan beveiligingsbeambten voor zorgpersoneel dat 's avonds en 's nachts op huisbezoek moet.

Het gaat om thuiszorgmedewerkers, verloskundigen en medewerkers van verzorgingshuizen die werkzaam zijn in het noorden van de stad. Zij voelen zich in deze wijk in toenemende mate onveilig en komen daarom vanaf 1 september in aanmerking voor begeleiding door een bodyguard.

Vier beveiligers worden daartoe aangesteld in een ID-baan. Zij gaan werken van vier uur 's middags tot acht uur 's ochtends. De gemeente Breda neemt de helft van de kosten voor opleiding voor haar rekening en zorgt ook voor eventuele verdere begeleiding.

Het gaat om een proef van een jaar die bij succes wordt verlengd. Aan het aanstellen van de beveiligers ligt overigens geen specifiek incident ten grondslag.
Triest dat dat nodig is. Het is ook totaal geen oplossing. Je moet het probleem bij de kern aanpakken. Die wijk een keertje schoonvegen dus!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 4 september 2004 @ 19:09:04 #2
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_21751130
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 16:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Uit Binnenlands Bestuur:
[..]

Triest dat dat nodig is. Het is ook totaal geen oplossing. Je moet het probleem bij de kern aanpakken. Die wijk een keertje schoonvegen dus!
Dan verplaats je het probleem alleen maar, je lost niets op...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_21765520
Nee? Dat soort mensen uit de maatschappij halen lost niets op?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 5 september 2004 @ 15:05:10 #4
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_21765912
Zijn die bodyguards bedoeld voor de beveiliging op straat of voelen de medewerkers zich niet veilig op de adressen waar ze moeten werken? In dat laatste geval kan je naar mijn mening beter werken met gele en rode kaarten, zoals die nu in ziekenhuizen ingevoerd worden.
  zondag 5 september 2004 @ 16:38:54 #5
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_21767505
quote:
Op zondag 5 september 2004 14:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee? Dat soort mensen uit de maatschappij halen lost niets op?
Wou je ze allemaal de doodstraf geven, ofzo? Alleen op zo'n wijze haal je ze uit de maatschappij, niet door de wijken schoon te vegen en ze in een getto te stoppen. Ik neem aan dat je dat bedoeld? Alleen met schoonvegen ben je er niet...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_21774723
quote:
Op zondag 5 september 2004 16:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Wou je ze allemaal de doodstraf geven, ofzo? Alleen op zo'n wijze haal je ze uit de maatschappij, niet door de wijken schoon te vegen en ze in een getto te stoppen. Ik neem aan dat je dat bedoeld? Alleen met schoonvegen ben je er niet...
Waar zie je het woordje doodstraf staan? Het gaat nu juist om een soort van 'ghettos' waar medewerkers van de thuiszorg kennelijk niet meer kunnen komen zonder bodyguard.

M.a.w. je aanname is niet helemaal juist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')