quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:38 schreef Duiveltja het volgende:
De Nederlandse politie is toch wel de grootste kneuzen verzameling van Nederland
lees dan ook even verder als het topic al wat langer is, voor dat je weer eens dwars gaat doenquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:48 schreef milagro het volgende:
[..]
waar zie jij dat staan in Godsnaam.
en wiens fout is dat...?quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Of door niet te komen als je ze nodig hebt
stel je niet zo aan, zeg.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:50 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
lees dan ook even verder als het topic al wat langer is, voor dat je mij weer eens dwars gaat doen tegen mij
Jouw schoonmoederquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:50 schreef Re het volgende:
[..]
en wiens fout is dat...?
ik stel me niet aanquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:52 schreef milagro het volgende:
[..]
stel je niet zo aan, zeg.
ik zie staan dat die meisjes 1 tot 3 jaar opgesloten zijn geweest ws en ik zie dat de politie in de voorbije tijd verschillende meldingen heeft gehad.
Ik zie NERGENS staan dat er 1 tot 3 jaar gewacht is , ondanks meldingen binnen die periode.
Waarom trek jij die conclusie, waar zie jij staan dat de politie al die tijd gewacht heeft?
geef nu gewoon antwoord op de vraag.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:54 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik stel me niet aan
ga nou eerst maar het topic doorlezen dan kom je vanzelf een bericht tegen waarin ik iemand gelijk geef.
nee, daarop heb ik al antwoord in het topic gegevenquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:56 schreef milagro het volgende:
[..]
geef nu gewoon antwoord op de vraag.
Waar staat er dat de politie 3 jaar niets heeft gedaan?
Blijkbaar ja, en hij is niet de enige hier, zie ik.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:55 schreef _Flash_ het volgende:
Rustig maar, onze Helmond supporter houdt kennelijk niet van een normale discussie, zonder meteen persoonlijk te worden.
En als de ouders tot een of andere enge sekte behoren, is dat dan ook de schuld van de te weinig repressieve politie?quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:54 schreef Notoire_Gek het volgende:
Goed bezig jongens, ga nu maar weer 20-jarige Duitsers neerknallen..........jullie komen er wel.
HALLO!??!?!?!quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:58 schreef milagro het volgende:
[..]
Blijkbaar ja, en hij is niet de enige hier, zie ik.
Moet de politie bij de eerste de beste melding met grof geschut maar binnenvallen dan?
Mensen trekken vreemd voorbarige conclusies waardoor diverse meldingen in de voorbije tijd gelijk staat aan jarenlang niets doen
blijft de vraag waar las jij dat dan, of trok je gewoon voorbarige conclusies door bevooroordeeldheidquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:57 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
nee, daarop heb ik al antwoord in het topic gegeven
en daarom zei ik al LE-ZEN
dan kom je ook tegen dat ik uitleg geef en even later toegeef dat ik aan het verkeerde eind zat
lezen kan een hoop irritaties voorkomen
ik trok die conclusie uit een bericht op teletekst en daar zat ook wat bevooroordeling bij ja. daarom gaf ik het daarna ook gewoon toe dat ik verkeerd zatquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:59 schreef milagro het volgende:
[..]
blijft de vraag waar las jij dat dan, of trok je gewoon voorbarige conclusies door bevooroordeeldheid
mooi, dan weten we dat.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:00 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik trok die conclusie uit een bericht op teletekst en daar zat ook wat bevooroordeling bij ja. daarom gaf ik het daarna ook gewoon toe dat ik verkeerd zat
Er was al een nieuwswaardig topic over dat door Loedertje op slot is gegooid, omdat de OP geen mening verkondigde en "niet" tot discussie aanleiding zou kunnen geven. Een half uur later is dit topic geopend met een duidelijke (verwerpelijke) mening. Het lijkt er op dat Fok! extremistisch wil worden, want dit topic is nog steeds open en we zijn er niets wijzer door geworden. Tenzij de "wetenschap" dat alles de schuld van de politie moet zijn als wijs wordt ervaren.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:58 schreef milagro het volgende:
Mensen trekken vreemd voorbarige conclusies waardoor diverse meldingen in de voorbije tijd gelijk staat aan jarenlang niets doen
Hoe weet je dat de politie dat al zolang weet?quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:33 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
1 tot 3 jaar hallo!
ga jij zolang maar eens op je kamertje zitten. kijken of jij niet gek word.
aaaaaaah we beginnen niet opnieuw hequote:Op maandag 9 augustus 2004 19:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Hoe weet je dat de politie dat al zolang weet?![]()
Lijkt me niet he..
lijkt me moeilijkquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jouw schoonmoeder
weet iemand, waarom ze eigenlijk zo lang zijn opgesloten?quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:09 schreef N.icka het volgende:
Het is in iedergeval een verschrikking voor die meiden, opgesloten en gewond. Ben benieuwd hoe het nu met ze gaat
je zeurt ook graag over milagro merk ikquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:08 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
aaaaaaah we beginnen niet opnieuw he
lees even, want milagro was ookal zo slim omdat niet te doen.
ik heb dat allang terug gedraaid want het was inderdaad iets te voorbarig omdat gelijk te denken
ja heb je helemaal gelijk in. als je nu ook niet zo kinderachtig doet is het helemaal geweldigquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:10 schreef N.icka het volgende:
[..]
je zeurt ook graag over milagro merk ik
volgens mij omdat de politie al die jaren niet heeft ingegrepenquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:10 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
weet iemand, waarom ze eigenlijk zo lang zijn opgesloten?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:11 schreef Re het volgende:
[..]
volgens mij omdat de politie al die jaren niet heeft ingegrepen
hahaquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:11 schreef Re het volgende:
[..]
proestquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:11 schreef Re het volgende:
[..]
Omdat de kinderen niet wisten hoe de deur openging. Het is allemaal de schuld van het onderwijs edelachtbare.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:10 schreef hellmondunited het volgende:
weet iemand, waarom ze eigenlijk zo lang zijn opgesloten?
okquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:13 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Omdat de kinderen niet wisten hoe de deur openging. Het is allemaal de schuld van het onderwijs edelachtbare.![]()
Was jij maar zo slim geweest , dan was al dit gekissebis niet nodig geweestquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:08 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
lees even, want milagro was ookal zo slim omdat niet te doen.
was idd wat minder geweest ja, ook als jij gewoon had gelezen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Was jij maar zo slim geweest , dan was al dit gekissebis niet nodig geweest
tis goed, hoor schat, excuses aanvaardquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:21 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
was idd wat minder geweest ja, ook als jij gewoon had gelezen.
beide schuld punt uit.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:24 schreef milagro het volgende:
[..]
tis goed, hoor schat, excuses aanvaard
En wat is nu precies jouw probleem?quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:54 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ouders sloten dochters zeker jaar op
Gepost door Jorrit (Flem) - Bron: ANP / NOS Teletekst
Gepubliceerd: maandag 9 augustus 2004 @ 17:15
[..]
Ach ja, de politie krreg meldingen en dacht na een jaartje of wat, "kom laten we eens een kijkje gaan nemen".
Goed bezig jongens, ga nu maar weer 20-jarige Duitsers neerknallen..........jullie komen er wel.
Dat het bij de politie een stel sukkels zijn, is dat nou zo moeilijk te begrijpenquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:46 schreef tenenlikker het volgende:
[..]
En wat is nu precies jouw probleem?
Wat moeilijk te begrijpen is, is dat jij blijkbaar op basis van dit ene artikeltje met daarin totaal geen harde feiten, kan vaststellen dat de politie allemaal sukkels bevat.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:56 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Dat het bij de politie een stel sukkels zijn, is dat nou zo moeilijk te begrijpen
1 tot 3 jaar een leerling missen op school schijnt tegenwoordig voor de scholen en de onderwijsinspectie geen enkel probleem te zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:13 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Omdat de kinderen niet wisten hoe de deur openging. Het is allemaal de schuld van het onderwijs edelachtbare.![]()
Buiten de ouders zijn er nog meer mensen bij betrokkenquote:Tienermeisjes jaren in huis opgesloten
DEN HAAG | De politie blijkt vrijdag twee meisjes uit een woning in de Haagse wijk Transvaal te hebben bevrijd. De slachtoffers, 16 en 19 jaar, hebben vermoedelijk jarenlang in het huis opgesloten gezeten en zijn daar zwaar mishandeld.
De ouders van de meisjes zijn aangehouden en de arrestatie van meer mensen wordt op korte termijn verwacht. Een woordvoerder van politie Haaglanden spreekt van 'een familiedrama'. De politie weet waarom de meisjes zijn opgesloten en mishandeld, maar wil daar nu nog niks over zeggen. Dat is volgens de woordvoerder 'schadelijk voor het onderzoek'.
De politie kwam de zaak onder meer op het spoor na anonieme meldingen. Een tip die vrijdagochtend bij de politie binnenkwam was de directe aanleiding voor de bevrijdingsactie. Een buurtbewoonster had een briefje gevonden met daarop een hulpkreet van de twee meisjes. De vrouw waarschuwde de politie, die de meisjes kort daarna bevrijdde.
De slachtoffers werden vastgehouden in een kleine kamer in de woning. Ze hadden verwondingen over hun hele lichaam als gevolg van mishandelingen. De twee moesten voor behandeling naar het ziekenhuis. Hierna zijn ze door de politie in een zogenoemd safe house ondergebracht, een geheime, veilige locatie.
Zoiets zie je toch alleen bij enge religieuze sektes? Wat denk jij nu eigenlijk?quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:45 schreef Loedertje het volgende:
Buiten de ouders zijn er n o g m e e r m e n s e n bij betrokken
Op welke school zat dat meisje dan officieel?quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:10 schreef Loedertje het volgende:
Je zou idd toch denken dat scholen een meisje van 14/15 wel gaan missen nietwaar?
Blijf je Loedertje nou bestoken met kansloze vragen omdat ze jou topic dicht heeft genaaidquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:02 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Op welke school zat dat meisje dan officieel?
Al meer op gereageerd maar toch; mensen als jij, TS en die helmondfiguur hebben al lang besloten dat de politie fout zit. Argumenten kennen jullie niet. En jullie lezen toch alleen wat je wil lezen. Een discussie is derhalve zinloos.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:38 schreef Duiveltja het volgende:
De Nederlandse politie is toch wel de grootste kneuzen verzameling van Nederland
een discussie is wel zinloos, jij leest wat je wilt lezen want als je goed kijkt zie je dat ik allang had gezegd dat ik te voorbarig wasquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:29 schreef Laton het volgende:
[..]
Al meer op gereageerd maar toch; mensen als jij, TS en die helmondfiguur hebben al lang besloten dat de politie fout zit. Argumenten kennen jullie niet. En jullie lezen toch alleen wat je wil lezen. Een discussie is derhalve zinloos.
Mijn dank en jouw eeuwige roem zullen jouw deel zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:10 schreef Notoire_Gek het volgende:
Blijf je Loedertje nou bestoken met kansloze vragen omdat ze jou topic dicht heeft genaaidIk heb er dankbaar gebruik van gemaakt door jouw stukje te copy-pasten en er wat borrelpraat onder te tikken. [afbeelding]
Is het je ontgaan dat we in Nederland zoiets hebben als leerplicht ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:02 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Leerplicht tot 16 jaar anyone? Handig, niet?quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:02 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |