abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 augustus 2004 @ 16:32:00 #276
91072 Amando
Ik zweer trouw aan de Nederlan
pi_21326169
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 11:20 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ik hoop weinig en ik hoop ook dat ze niet actief aanslagen gaan plegen. Zou de verhoudingen niet ten goede komen
Nogmaals, een terrorist is geen moslim.
En een moslim is geen terrorist.

Dus zaken graag gescheiden houden aub.,
  maandag 16 augustus 2004 @ 16:34:25 #277
91072 Amando
pi_21326186
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 16:27 schreef Sieburt het volgende:
Maar gaan er nou aanslagen gepleegd worden hier ons kleine kikkerlandje of niet ?
Wie oh wie gaat vertellen wat er op korte termijn gaat gebeuren ?
Wat denk jezelf?

Als je een grote klap hoort dan weet je wat het is.
Ik hoop dat de diensten dit kunnen verijdelen... en de mensen oppakken.
  maandag 16 augustus 2004 @ 16:36:59 #278
80105 Sieburt
ik met mijn familie
pi_21326203
Wel is het zo dat momenteel de aanslagen die gepleegd worden gepleegd worden door moslimextremisten, verder wordt er toch niet gegeneraliseerd ?
Sieburt
  maandag 16 augustus 2004 @ 16:42:08 #279
91072 Amando
pi_21326240
Een moslim die iemand vermoord (tenzij uit zelfverdediging) is geen moslim.
De Koran is er duidelijk over, iemand van het leven beroven is zo'n beetje het ergste wat er is.
  maandag 16 augustus 2004 @ 16:46:08 #280
80105 Sieburt
ik met mijn familie
pi_21326265
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 16:42 schreef Amando het volgende:
Een moslim die iemand vermoord (tenzij uit zelfverdediging) is geen moslim.
De Koran is er duidelijk over, iemand van het leven beroven is zo'n beetje het ergste wat er is.
Uit welke overtuiging zijn de aanslagen van afgelopen tijd dan gepleegd ?
Wat voor mensen zijn dat dan ?
Sieburt
pi_21326411
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 16:46 schreef Sieburt het volgende:

[..]

Uit welke overtuiging zijn de aanslagen van afgelopen tijd dan gepleegd ?
Wat voor mensen zijn dat dan ?
Dat zijn mensen die roepen dat ze moslim zijn maar de koran niet helemaal goed hebben gelezen.
pi_21326426
Is het toeval misschien dat de groep die Nederland bedreigt Al Tawheed heet?
Net als een zekere moskee in Amsterdam die al meerdere malen in het nieuws is geweest wegens
vermeend contact met terroristen en fundi uitspraken?

Misschien moeten we daar maar eerst eens schoon schip maken.

Persoonlijk vind ik niet dat we in Irak thuis horen. Dreigementen met autobommen e.d. vind ik echter
belachelijk. Hierdoor zullen we juist niet weg gaan uit angst voor gezichtsverlies. Als die Fundi's hun bek hadden gehouden dan was Nederland eind 2005 in ieder geval vanzelf weg gegaan.

Zwak om nu burgerdoelen te bedreigen.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
  maandag 16 augustus 2004 @ 19:18:05 #283
55890 Ruud1976
Mooi gebouwtje...
pi_21328740
Extra veiligheidsmaatregelen bij ambassade VS

Uitgegeven: 16 augustus 2004 17:31
Laatst gewijzigd: 16 augustus 2004 17:41

DEN HAAG - De ambassade van de Verenigde Staten in het centrum van Den Haag wordt nog zichtbaarder beveiligd dan nu al het geval is. Burgemeester Deetman van Den Haag liet maandag weten dat er in de nacht van maandag op dinsdag onder meer een stalen vangrail bij het gebouw wordt geplaatst. Deze moet eventuele voertuigen met explosieven tegenhouden. Ook worden er hekken versterkt.

Volgens Deetman worden de extra veiligheidsmaatregelen uitgevoerd op verzoek van het Nederlandse kabinet, niet op verzoek van de Amerikanen. Ze hebben te maken met het besluit vorige maand om op verschillende locaties in Nederland extra beveiligingsmaatregelen te treffen.

De overheid ging hiertoe over, nadat er aanwijzingen bij de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) binnen waren gekomen over een mogelijke voorbereiding van terroristische aanslagen in ons land. Die zouden zijn voorbereid door radicale moslims.

Bron: www.nu.nl
pi_21329401
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 11:34 schreef CloudStrife het volgende:
Ik snap het niet.
Waarom is er geen link beschikbaar naar de site waar dit vandaan komt?
Is er iemand van het ANP die die sites elke dag checkt ofzo?
Waarom komt de NLse media zo gehypt over, ik neem nu.nl die op de hoofdpagina staat met "DIT IS EEN LAATSTE, SIMPELE WAARSCHUWING.". WTF?
CNN plaatst het nieuws niet eens. Waarom al die aandacht voor misschien wel een site/bericht dat er niet is, of dat geschreven is een debiele gast?
Daar ben ik ook zo benieuwd naar, blijkbaar checkt men dagelijke alle islamitische websites ter wereld op zoek naar eventuele dreigementen.

Zitten we al aan de code oranje?
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_21329537
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 19:44 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Zitten we al aan de code oranje?
Nee, het is, zoals Minister Remkes zei, "Geel met een vleugje oranje". Al weet ik daarbij niet wat ik me daarbij moet voorstellen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 augustus 2004 @ 19:56:17 #286
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21329721
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 16:32 schreef Amando het volgende:

[..]

Nogmaals, een terrorist is geen moslim.
En een moslim is geen terrorist.

Dus zaken graag gescheiden houden aub.,
Wat is DIT voor een krampachtig correcte uitspraak zeg?
Niet WIJ hebben het labeltje moslim er aan gehangen, nee dan doen de opdrachtgevers van dit soort aanslagen zelf. Daarnaast blijkt dat in moskees keer op keer mensen geronseld worden voor dit soort praktijken.

En in de gemiddelde moskee komen voornamelijk.... juist... moslims.

Dus bespaar me je politiek correcte gelul. Volgens het Chrsitelijke geloof mag je ook geen mensen omleggen maar daar trok men zich ten tijde van de inquisitie ook verdomd weinig van aan.
pi_21329751
ik snap een ding niet van Nederland

ze worden bedriegd door terroristen en dan gaan ze maar door in Irak
waarom vertrekken ze gewoon niet van Irak

Nederland zorgt ervoor dat ze bedreigd worden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_21329800
Net op het nieuws
Amerika trekt als zijn militairen terug uit europa
Ze zijn nodig in eigen land

Fijn
Als er hier wat aan de knikker is zijn zij er niet bij...

Nederland trek je terug uit Irak voor het te laat is...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 augustus 2004 @ 19:59:26 #289
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21329805
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 19:57 schreef Meki het volgende:

Goh, en vervolgens gaan ze ons bedreigen omdat shell belangen heeft. En wanneer shell weg is gaat men ons bedreigen omdat we banden met de USA onderhouden...

Aan chantage geef je nooit toe.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 augustus 2004 @ 20:00:45 #290
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21329833
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 19:59 schreef zhe-devilll het volgende:
Net op het nieuws
Amerika trekt als zijn militairen terug uit europa
Ze zijn nodig in eigen land

Fijn
Als er hier wat aan de knikker is zijn zij er niet bij...

Nederland trek je terug uit Irak voor het te laat is...
Wat wil je met scheepsladingen vol millitairen bij terreur? Je hebt meer aan een goed inlichtingen apparaat
pi_21329924
Report: President Bush Has Lowest IQ of All Presidents of Past 50 Years

If late night TV comedy is an indicator, then there has never been as widespread a perception that a president is not intellectually qualified for the position he holds as there is with President GW Bush.

In a report published Monday, the Lovenstein Institute of Scranton, Pennsylvania, detailed its findings of a four-month study of the intelligence quotient of President George W. Bush.

Since 1973, the Lovenstein Institute has published its research to the education community on each new president, which includes the famous "IQ" report among others.

According to statements in the report, there have been twelve presidents over the past 50 years, from F. D. Roosevelt to G. W. Bush who were all rated based on scholarly achievements, writings that they alone produced without aid of staff, their ability to speak with clarity, and several other psychological factors which were then scored in the Swanson/Crain system of intelligence ranking.

The study determined the following IQs of each president as accurate to within five percentage points:

147 Franklin D. Roosevelt (D)
132 Harry Truman (D)
122 Dwight D. Eisenhower (R)
174 John F. Kennedy (D)
126 Lyndon B. Johnson (D)
155 Richard M. Nixon (R)
121 Gerald Ford (R)
175 James E. Carter (D)
105 Ronald Reagan (R)
098 George HW Bush (R)
182 William J. Clinton (D)
091 George W. Bush (R)

The six Republican presidents of the past 50 years had an average IQ of 115.5, with President Nixon having the highest IQ, at 155.

President G. W. Bush was rated the lowest of all the Republicans with an IQ of 91. The six Democrat presidents had IQs with an average of 156, with President Clinton having the highest IQ, at 182. President Lyndon B. Johnson was rated the lowest of all the Democrats with an IQ of 126.

No president other than Carter (D) has released his actual IQ, 176.

Among comments made concerning the specific testing of President G. W. Bush, his low ratings were due to his apparent difficulty to command the English language in public statements, his limited use of vocabulary (6,500 words for Bush versus an average of 11,000 words for other presidents), his lack of scholarly achievements other than a basic MBA, and an absence of any body of work which could be studied on an intellectual basis. The complete report documents the methods and procedures used to arrive at these ratings, including depth of sentence structure and voice stress confidence analysis.

"All the Presidents prior to George W. Bush had a least one book under their belt, and most had written several white papers during their education or early careers. Not so with President Bush," Dr. Lovenstein said. "He has no published works or writings, so in many ways that made it more difficult to arrive at an assessment. We had to rely more heavily on transcripts of his unscripted public speaking."

The Lovenstein Institute of Scranton, Pennsylvania, think-tank includes high-caliber historians, psychiatrists, sociologists, scientists in human behavior, and psychologists. Among their ranks are Dr. Werner R. Lovenstein, world-renowned sociologist, and Professor Patricia F. Dilliams, a world-respected psychiatrist.

This study was commissioned on February 13, 2001, and released on July 9, 2001, to subscribing member universities and organizations within the education community.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_21329963
waarom valt Nederland Irak binnen terwijl het hier niet veilig genoeg is
pi_21329977
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 23:48 schreef BadDay het volgende:

Terreurgroep dreigt Nederland met aanslagen

DEN HAAG/DUBAI - De islamitische terreurgroep al-Tawhid wa al-Jihad dreigt Nederland met aanslagen als het zijn troepen niet terugtrekt uit Irak. Op een Arabische internetpagina staat sinds zondag een verklaring die speciaal is gericht aan de Nederlandse regering.
Ik hoor net dat deze vermeende dreiging helemaal niet speciaal gericht was aan de Nederlandse overheid?

BZ onderzoekt de dreiging aan het NL'se adres, maar feitelijk is deze er helemaal niet?
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  maandag 16 augustus 2004 @ 20:08:29 #294
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_21330029
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 20:04 schreef zhe-devilll het volgende:
Report: President Bush Has Lowest IQ of All Presidents of Past 50 Years

If late night TV comedy is an indicator, then there has never been as widespread a perception that a president is not intellectually qualified for the position he holds as there is with President GW Bush.

In a report published Monday, the Lovenstein Institute of Scranton, Pennsylvania, detailed its findings of a four-month study of the intelligence quotient of President George W. Bush.

Since 1973, the Lovenstein Institute has published its research to the education community on each new president, which includes the famous "IQ" report among others.

According to statements in the report, there have been twelve presidents over the past 50 years, from F. D. Roosevelt to G. W. Bush who were all rated based on scholarly achievements, writings that they alone produced without aid of staff, their ability to speak with clarity, and several other psychological factors which were then scored in the Swanson/Crain system of intelligence ranking.

The study determined the following IQs of each president as accurate to within five percentage points:

147 Franklin D. Roosevelt (D)
132 Harry Truman (D)
122 Dwight D. Eisenhower (R)
174 John F. Kennedy (D)
126 Lyndon B. Johnson (D)
155 Richard M. Nixon (R)
121 Gerald Ford (R)
175 James E. Carter (D)
105 Ronald Reagan (R)
098 George HW Bush (R)
182 William J. Clinton (D)
091 George W. Bush (R)

The six Republican presidents of the past 50 years had an average IQ of 115.5, with President Nixon having the highest IQ, at 155.

President G. W. Bush was rated the lowest of all the Republicans with an IQ of 91. The six Democrat presidents had IQs with an average of 156, with President Clinton having the highest IQ, at 182. President Lyndon B. Johnson was rated the lowest of all the Democrats with an IQ of 126.

No president other than Carter (D) has released his actual IQ, 176.

Among comments made concerning the specific testing of President G. W. Bush, his low ratings were due to his apparent difficulty to command the English language in public statements, his limited use of vocabulary (6,500 words for Bush versus an average of 11,000 words for other presidents), his lack of scholarly achievements other than a basic MBA, and an absence of any body of work which could be studied on an intellectual basis. The complete report documents the methods and procedures used to arrive at these ratings, including depth of sentence structure and voice stress confidence analysis.

"All the Presidents prior to George W. Bush had a least one book under their belt, and most had written several white papers during their education or early careers. Not so with President Bush," Dr. Lovenstein said. "He has no published works or writings, so in many ways that made it more difficult to arrive at an assessment. We had to rely more heavily on transcripts of his unscripted public speaking."

The Lovenstein Institute of Scranton, Pennsylvania, think-tank includes high-caliber historians, psychiatrists, sociologists, scientists in human behavior, and psychologists. Among their ranks are Dr. Werner R. Lovenstein, world-renowned sociologist, and Professor Patricia F. Dilliams, a world-respected psychiatrist.

This study was commissioned on February 13, 2001, and released on July 9, 2001, to subscribing member universities and organizations within the education community.
En gaat dit over tereurdreigingen?
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  maandag 16 augustus 2004 @ 20:09:21 #295
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_21330063
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 20:05 schreef Meki het volgende:
waarom valt Nederland Irak binnen terwijl het hier niet veilig genoeg is
Newsflash! Ze zijn helemaal niet binnengevallen! Ze helpen de orde te bewaren en infrastructuur aan te leggen in een land wat een in vacuum zit na een oorlog. Als je dat invallen noemt?
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_21330098
http://www.take-a-pen.org/nederlands/kamerl_N.html

mail de regering...eens een keer
  maandag 16 augustus 2004 @ 20:10:57 #297
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_21330115
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 19:57 schreef Meki het volgende:

Ik kan ook wel met aanslagen dreigen als er geen grotere big macs worden gemaakt. Denk je dat ze dan grotere big macs gaan maken?
pi_21330190
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 20:10 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Ik kan ook wel met aanslagen dreigen als er geen grotere big macs worden gemaakt. Denk je dat ze dan grotere big macs gaan maken?
Zelden zo'n lompe vergelijking gezien
GIRO 800800
pi_21330204
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 20:09 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Newsflash! Ze zijn helemaal niet binnengevallen! Ze helpen de orde te bewaren en infrastructuur aan te leggen in een land wat een in vacuum zit na een oorlog. Als je dat invallen noemt?
Nederland hoeft voor niemand te zorgen
hier is het niet veilig , hier hebben ze hulp nodig
Irak kan zelf alles oplossen zonder hulp van NL
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 augustus 2004 @ 20:24:36 #300
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21330480
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 20:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Nederland hoeft voor niemand te zorgen
hier is het niet veilig , hier hebben ze hulp nodig
Irak kan zelf alles oplossen zonder hulp van NL
Nou, de autobommen ontploffen met bosjes hier
En wat wil je met millitairen doen tegen een terroristische dreiging?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')