abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 augustus 2004 @ 00:55:20 #201
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_21145034
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 00:27 schreef SingleCoil het volgende:
uitspraken als 'Homo's zijn altijd vreemd en verwijfd en apart. Het homo zijn is onnatuurlijk en is iets van de laatste tijd.' zijn m.i. niet bedoeld om de eigen stelling te onderbouwen maar om anderen mee te trekken in zijn homohaat. Maar wellicht kan hij dat zelf toelichten.
Nogmaals, het is een stuk van dik 4 jaar geleden. Ik weet ook niet meer waarom ik het heb gepost, ik weet wel dat ik het nu niet meer op zo'n manier zou posten

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_21145039
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is een stuk tekst van 4 jaar geleden gepost op tweakers.net op een ander forum. Ik snap ook niet wat er relvant aan is en waarom Raptorix het hier post.

We zijn nu 4 jaar verder en inmiddels denk ik niet meer zo zwart wit

oke!
maar zoals je ziet, heeft het stuk flinke indruk gemaakt, onthou dat je dus niet zomaar alles eruit kunt flappen (ook niet als je 20 bent ) it always comes back to you...
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  maandag 9 augustus 2004 @ 00:57:57 #203
13462 BansheeBoy
pi_21145094
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 00:55 schreef m-niki het volgende:

[..]

oke!
maar zoals je ziet, heeft het stuk flinke indruk gemaakt, onthou dat je dus niet zomaar alles eruit kunt flappen (ook niet als je 20 bent ) it always comes back to you...
Op mij maakt het stuk geen indruk. Ik heb wel geleerd dat je niet alles zomaar kunt zeggen. En ik moet zeggen dat ik NU niet 100% achter die tekst sta, het is te direct en bevat geen echte argumenten

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 9 augustus 2004 @ 01:00:04 #204
99433 Tup
Tupperwaar
pi_21145133
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is een stuk tekst van 4 jaar geleden gepost op tweakers.net op een ander forum. Ik snap ook niet wat er relvant aan is en waarom Raptorix het hier post.
We zijn nu 4 jaar verder en inmiddels denk ik niet meer zo zwart wit
Om op goedkope wijze te wijzen op een inconsistentie in je betoog. Het was een afschuwelijk stuk, maar eenieder komt in zijn/haar zoektocht naar een eigen identiteit -en in een land waar je mag zeggen wat je wilt- wel eens op radicale standpunten uit. En het mooie is...ze kunnen ook nog veranderen...
Wasserwunderland
pi_21145234
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 01:00 schreef Tup het volgende:

[..]

Om op goedkope wijze te wijzen op een inconsistentie in je betoog. Het was een afschuwelijk stuk, maar eenieder komt in zijn/haar zoektocht naar een eigen identiteit -en in een land waar je mag zeggen wat je wilt- wel eens op radicale standpunten uit. En het mooie is...ze kunnen ook nog veranderen...
ook in ons prachtige vrije land mag niet iedereen zeggen wat 'ie wil. Ik waardeer het in bsb dat hij op zijn uitspraken teruggekomen is, dat moet altijd kunnen. Het vervelende van (met name) internet is dat eenmaal gedane uitspraken je nog heel lang kunnen achtervolgen en je dus zorgvuldig moet zijn met wat je post. Dat geldt helemaal als je iets post wat beledigend, onnodig kwetsend of oproepend tot haat jegens andere groepen kan zijn.
Ik lees op fok! te veel ongenuanceerde uitlatingen die aan dat kriterium voldoen.

Inhoudelijk hoor ik van bsb weinig argumenten, en eigenlijk ook geen positie: wat vindt 'ie nou eigenlijk ?
Mu!
pi_21145284
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 00:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Op mij maakt het stuk geen indruk. Ik heb wel geleerd dat je niet alles zomaar kunt zeggen. En ik moet zeggen dat ik NU niet 100% achter die tekst sta, het is te direct en bevat geen echte argumenten

maar de openingsalinea in je nieuwe essay van mei 2004 bevat ook uitingen die ogenschijnlijk nergens op gebaseerd zijn. Zo opper je dat homoseksuelen dus voornamelijk mensen van middelbare leeftijd zijn (bron graag) en dat ze op jonge leeftijd met speelgoed wat gemaakt is voor de andere sekse speelden (ook bron graag!).
Het spelen met speelgoed voor de eigen sekse (barbies, vrachtwagens) is een typerend voorbeeld voor het stereotype rollengedrag waarin wij onze kinderen al vanaf dat ze geboren zijn induwen. Dit 'voordoen' van 'hoe het hoort' is niet de enige manier waarop kleine kinderen al gedwongen worden zich als meisjes of jongens te gedragen. Het blijkt juist uit onderzoek dat wij bepaalde eigenschappen van baby's anders interpreteren op het moment dat het geslacht van de baby's 'veranderd' (de ene keer wordt er vermeld dat het een jongetje is, de andere keer een meisje. In het geval van het 'huilende meisje' is ze waarschijnlijk zeer verdrietig, kwetsbaar, geschrokken, ze wil aandacht etc. 'Zwakke' karaktertrekken. Het 'huilende jongetje' -nogmaals, dit is hetzelde kind- is boos, woedend zgn. 'sterke' eigenschappen. Zeer interessant onderzoek by the way). (en ik kan een andere keer wel even de bronvermelding opzoeken). Wanneer kinderen met speelgoed spelen dat voor de andere sekse bedoeld is EN met speelgoed wat voor de eigen sekse bedoeld is, groeit het kind evenwichtiger op en beheerst het zowel de zgn. zwakke als de sterke eigenschappen. De meest gelukkige mensen (op elk vlak dus) bleken zowel in staat om 'mannelijke' karaktertrekken te vertonen in het openbaar als 'vrouwelijke' (ongeacht het geslacht van de persoon).
Ik zou als ik jou was, me iets meer verdiepen in wat er allemaal al onderzocht is op dit gebied alvorens dit soort boute uitspraken te doen. Het wiel is al uitgevonden, hij was rond, nu beweer jij opeens dat - ie rechthoekig is???
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_21145374
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 01:08 schreef m-niki het volgende:

[..]

maar de openingsalinea in je nieuwe essay van mei 2004 bevat ook uitingen die ogenschijnlijk nergens op gebaseerd zijn. Zo opper je dat homoseksuelen dus voornamelijk mensen van middelbare leeftijd zijn (bron graag) en dat ze op jonge leeftijd met speelgoed wat gemaakt is voor de andere sekse speelden (ook bron graag!).
Het spelen met speelgoed voor de eigen sekse (barbies, vrachtwagens) is een typerend voorbeeld voor het stereotype rollengedrag waarin wij onze kinderen al vanaf dat ze geboren zijn induwen. Dit 'voordoen' van 'hoe het hoort' is niet de enige manier waarop kleine kinderen al gedwongen worden zich als meisjes of jongens te gedragen. Het blijkt juist uit onderzoek dat wij bepaalde eigenschappen van baby's anders interpreteren op het moment dat het geslacht van de baby's 'veranderd' (de ene keer wordt er vermeld dat het een jongetje is, de andere keer een meisje. In het geval van het 'huilende meisje' is ze waarschijnlijk zeer verdrietig, kwetsbaar, geschrokken, ze wil aandacht etc. 'Zwakke' karaktertrekken. Het 'huilende jongetje' -nogmaals, dit is hetzelde kind- is boos, woedend zgn. 'sterke' eigenschappen. Zeer interessant onderzoek by the way). (en ik kan een andere keer wel even de bronvermelding opzoeken). Wanneer kinderen met speelgoed spelen dat voor de andere sekse bedoeld is EN met speelgoed wat voor de eigen sekse bedoeld is, groeit het kind evenwichtiger op en beheerst het zowel de zgn. zwakke als de sterke eigenschappen. De meest gelukkige mensen (op elk vlak dus) bleken zowel in staat om 'mannelijke' karaktertrekken te vertonen in het openbaar als 'vrouwelijke' (ongeacht het geslacht van de persoon).
Ik zou als ik jou was, me iets meer verdiepen in wat er allemaal al onderzocht is op dit gebied alvorens dit soort boute uitspraken te doen. Het wiel is al uitgevonden, hij was rond, nu beweer jij opeens dat - ie rechthoekig is???
Ik heb uiteraard ook het 'essay' gelezen en daarinontbreken toch wel wat essentiele elementen, met name zie ik geen enkele onderbouwing voor de gedane uitspraken, die mij bovendien allemaal nogal kinderachtig voorkomen. En ik mis een duidelijke stelling, wat wil bsb nou eigenlijk bereiken met dit 'essay' ?
Mu!
pi_21145696
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 01:11 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Ik heb uiteraard ook het 'essay' gelezen en daarinontbreken toch wel wat essentiele elementen, met name zie ik geen enkele onderbouwing voor de gedane uitspraken, die mij bovendien allemaal nogal kinderachtig voorkomen. En ik mis een duidelijke stelling, wat wil bsb nou eigenlijk bereiken met dit 'essay' ?
Louter en alleen reacties uitlokken. Zuigen en trollen is het enige wat hij kent. Zijn reacties zijn zo doorspekt met sarcasme en ironie dat hij nauwelijks serieus valt te nemen.

BSB haat echt geen homo's, hij doet net alsof. Waarom? Omdat hij als een vrome conservatieve moslim over wilt komen en zich doodlacht om de serieuze reacties die hij krijgt.
pi_21145774
Hou toch op met die gozer, met ze geblaat, hij wil intellectueel voorkomen met ze essays, het is allemaal het zelfde, elk essay begint met een aantal (onjuiste) feiten, en vervolgens een hoop onzin.
Deze jongen komt bij mij aanzetten, of ik wel goed met me collegas kan samenwerken omdat ik homo ben. Deze jongen is zo wereldvreemd dat hij denkt dat elke homo, een soort van verkrachtende pedofiel is. Laat me niet lachen, deze gozer is waarschijnlijk zelf een stiekeme nicht, en probeert de frustratie op deze manier kwijt te raken. Ik ken BSB al zo een 4 jaar via verschillende fora, en het is nooit anders geweest, en het zal nooit anders worden, een zielig persoon, die waarschijnlijk nestwarmte tekort is gekomen in ze jeugd, ik kan er eigenlijk alleen maar medelijden mee hebben. De grap is ook dat je op vrijwel elk forum, binnen een week een Ban krijgt, maar aangezien niemand hem serieus neemt, vinden ze het niet eens een Ban waard.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_21145913
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 01:29 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Louter en alleen reacties uitlokken. Zuigen en trollen is het enige wat hij kent. Zijn reacties zijn zo doorspekt met sarcasme en ironie dat hij nauwelijks serieus valt te nemen.

BSB haat echt geen homo's, hij doet net alsof. Waarom? Omdat hij als een vrome conservatieve moslim over wilt komen en zich doodlacht om de serieuze reacties die hij krijgt.
Zéér goed opgemerkt.

Daarom reageer ik dan ook niet op zijn reacties.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  maandag 9 augustus 2004 @ 08:02:44 #211
13462 BansheeBoy
pi_21147593
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 01:29 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Dit topic gaat niet echt over mij, maar laat ik zeggen dat ik zeer serieus ben, en de ste ben die zijn ongelijk bevestigd als er andere visie's worden opgebracht.
quote:
Klopt, ik haat geen homo-isten, het zijn ook mensen, ik prematuur enkel diegenen die daadwerkelijk hun lusten botvieren op mensen van het eigen geslacht Mensen die mij serieuze reacties geven geef ik respect terug, dat kan iedereen hier op Fok! volmondig beamen, dat is zeker

maandag 9 augustus 2004 @ 08:07:28 #212
13462 BansheeBoy
pi_21147612
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 01:35 schreef raptorix het volgende:
De grap is ook dat je op vrijwel elk forum, binnen een week een Ban krijgt, maar aangezien niemand hem serieus neemt, vinden ze het niet eens een Ban waard.
Meen je dit ? Ik kom/kwam maar op 2 fora, op GoT en hier op Fok! Ik geef toe dat ik inderdaad op Got ben gebanned na een vlekkeloos tijdperk van 2 jaar. Hier op Fok! kom ik al 3/4 jaar, en het is altijd goed gegaan, check mijn postgeschiedenis maar hier op Fok! als je tijd hebt.

In ieder geval alvast bedankt

pi_21148998
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 08:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Meen je dit ? Ik kom/kwam maar op 2 fora, op GoT en hier op Fok! Ik geef toe dat ik inderdaad op Got ben gebanned na een vlekkeloos tijdperk van 2 jaar. Hier op Fok! kom ik al 3/4 jaar, en het is altijd goed gegaan, check mijn postgeschiedenis maar hier op Fok! als je tijd hebt.

In ieder geval alvast bedankt

Maar even back on postgedrag Banshee,

Je verkondigt respect en tolerantie te tonen aan eenieder, of het nu een boot of een fries was.
Nu maak je in je topic (22-05-2004) een paar statements over homo's die niet echt hout snijden en behoorlijk kwetsend zijn, dit noem ik duidelijk GEEN respect.
Wat is Uw antwoord hierop?
Yeah baby Yeah!
pi_21149032
Ik vind dat je best mag laten merken dat je niet van homo's gedient bent.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  maandag 9 augustus 2004 @ 10:36:16 #215
13462 BansheeBoy
pi_21149085
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 10:31 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Maar even back on postgedrag Banshee,

Je verkondigt respect en tolerantie te tonen aan eenieder, of het nu een boot of een fries was.
Nu maak je in je topic (22-05-2004) een paar statements over homo's die niet echt hout snijden en behoorlijk kwetsend zijn, dit noem ik duidelijk GEEN respect.
Wat is Uw antwoord hierop?
Ik respecteer iedereen. Respect is het uitgangspunt. Alleen denk ik over sommige zaken anders dan de gemiddelde homo/persoon.

Zo nu en dan druk ik me uit op een manier waarvan je je afvraagt of dat de beste is, ik denk zelf van wel. In ieder geval kan ik je garanderen dat ik niemand wil kwetsen, het kan weleens voorkomen, maar dat is niet mijn intentie

En bedankt voor je medewerking en tijd

pi_21149396
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 10:33 schreef pro_jeex het volgende:
Als je dat wilt, dan zij het zo, maar dan moet je niet gaan uitdragen dat je iedereen respecteert, zeker niet als je dergelijke bewoordingen gebruikt.
Yeah baby Yeah!
  maandag 9 augustus 2004 @ 10:56:43 #217
13462 BansheeBoy
pi_21149490
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 10:52 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Als je dat wilt, dan zij het zo, maar dan moet je niet gaan uitdragen dat je iedereen respecteert, zeker niet als je dergelijke bewoordingen gebruikt.
Ben ik met je eens.

Nogmaals tnx voor je moeite

pi_21149522
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 10:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik respecteer iedereen. Respect is het uitgangspunt. Alleen denk ik over sommige zaken anders dan de gemiddelde homo/persoon.

Zo nu en dan druk ik me uit op een manier waarvan je je afvraagt of dat de beste is, ik denk zelf van wel. In ieder geval kan ik je garanderen dat ik niemand wil kwetsen, het kan weleens voorkomen, maar dat is niet mijn intentie

En bedankt voor je medewerking en tijd

Volgens mij heb je een bar-slechte opvoeding gehad, een intelligentie van een huismus of je bent blind, als je je post van 22-05-2004 onder de noemer respect wilt brengen.
Ik vind het prima dat je jezelf zo uitdrukt, maar dan moet je niet spreken over respect, dat heb je namelijk niet voor homo's.
Als je anders denkt over homo's hoef je het niet zo te formuleren, dat is al een teken van disrespect.
Vreemd soort vertalingen uit de dikke Van Dale hou jij er op na.
Yeah baby Yeah!
  maandag 9 augustus 2004 @ 11:03:14 #219
13462 BansheeBoy
pi_21149642
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 10:57 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Volgens mij heb je een bar-slechte opvoeding gehad, een intelligentie van een huismus of je bent blind, als je je post van 22-05-2004 onder de noemer respect wilt brengen.
Ik vind het prima dat je jezelf zo uitdrukt, maar dan moet je niet spreken over respect, dat heb je namelijk niet voor homo's.
Als je anders denkt over homo's hoef je het niet zo te formuleren, dat is al een teken van disrespect.
Vreemd soort vertalingen uit de dikke Van Dale hou jij er op na.
Ik kan dit stukje nog een x copy/pasten:

pi_21149825
er is een belangrijk verschil tussen het hebben van een mening en het uiten ervan. Je mag iedere mening hebben die je wilt, dat is echte vrijheid. Je mag niet alles uiten, omdat sommige meningen nu eenmaal kwetsend of beledigend voor anderen kunnen zijn, of veel erger, aan kunnen zetten tot haat of discriminatie. Dat is dus allemaal wettelijk ook verboden. Geen vrijheid, en terecht.

Maar interessanter is natuurlijk waarom iemand dan z'n mening ueberhaupt wil uiten. Het feit dat BSB een negatieve emning over homo's heeft is zijn goed recht, maar waarom moet ik daar mee geconfronteerd worden ? En dan gaat het niet om het recht dat hij daar heeft, dat staat boven twijfel. Maar welk doel is er mee gedient, wat wil hij bij de lezer teweegbrengen ? Wellicht kan hij daar zelf iets over zeggen.
Mu!
  maandag 9 augustus 2004 @ 11:25:20 #221
13462 BansheeBoy
pi_21150098
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 11:11 schreef SingleCoil het volgende:
Maar interessanter is natuurlijk waarom iemand dan z'n mening ueberhaupt wil uiten. Het feit dat BSB een negatieve emning over homo's heeft is zijn goed recht, maar waarom moet ik daar mee geconfronteerd worden ? En dan gaat het niet om het recht dat hij daar heeft, dat staat boven twijfel. Maar welk doel is er mee gedient, wat wil hij bij de lezer teweegbrengen ? Wellicht kan hij daar zelf iets over zeggen.
Dit is een forum. Op een forum is het de bedoeling dat je meerdere visie's en meningen te horen krijgt. Ik zelf vind dat je eigenlijk praktisch alles moet kunnen zeggen, als je men maar niet de intentie heeft om anderen bewust te kwetsen of zwart te maken, het bekende "akkersloot"-gedrag zeg maar

pi_21150156
dat ben ik ook helemaal met je eens, maar, zoals ik al eerder zei, je mag wel alels zeggen maar moet je daarom ook alles zeggen wat je vindt ? Je gaat toch alleen maar iets zeggen als je daarmee een bedoeling hebt ? Wat is jou bedoelding als je 'prikkelende' opmerkingen over homo's maakt ? Moeten anderen dat dan ook gaan vinden ? Of heb je er een andere bedoeling mee ?
Mu!
  maandag 9 augustus 2004 @ 11:30:48 #223
13462 BansheeBoy
pi_21150206
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 11:28 schreef SingleCoil het volgende:
dat ben ik ook helemaal met je eens, maar, zoals ik al eerder zei, je mag wel alels zeggen maar moet je daarom ook alles zeggen wat je vindt ? Je gaat toch alleen maar iets zeggen als je daarmee een bedoeling hebt ? Wat is jou bedoelding als je 'prikkelende' opmerkingen over homo's maakt ? Moeten anderen dat dan ook gaan vinden ? Of heb je er een andere bedoeling mee ?
Ja, inderaad, je mening kunnen verkondigen is een groot goed en een belangrijke vrijheid, daar moeten we dus gebruik van maken.

Inderdaad kun je niet alles zomaar zeggen, zeker niet als je anderen bewust wilt kwetsen. Maar dat is bij bijna nooit het geval in tegenstelling tot bv. een woelige Akkersloot

pi_21150322
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, inderaad, je mening kunnen verkondigen is een groot goed en een belangrijke vrijheid, daar moeten we dus gebruik van maken.
daar hoeven we geen gebruik van te maken als we niks zinnigs te melden hebben.
quote:
Inderdaad kun je niet alles zomaar zeggen, zeker niet als je anderen bewust wilt kwetsen. Maar dat is bij bijna nooit het geval in tegenstelling tot bv. een woelige Akkersloot

Ja maar daar ging het even niet over: ik heb je een concrete vraag gesteld: wat denk je te bereiken met jou uitlatingen over homo's ?]
Mu!
pi_21152988
quote:
Als je nou eerst eens zou komen met argumenten waarom niet dan praten we daarna wel verder. Voorlopig staat de bewering dat geaardheid iets is waar je niet voor kiest nog altijd onaangetast bovenaan in dit topic. Aanwijzingen voor die theorie te over terwijl er door jou en BSB geen enkele bewering wordt aangedragen waarom dit misschien wel niet zo is.

BSB> Je essay rammelt echt aan alle kanten. Werkelijk elke zin is doodsimpel te weerleggen. Je zegt volledig serieus te zijn dus heb ik serieus op je gereageerd. Maar wederom zwijg je en negeer je mijn post.
Je verwees mij zelf naar je essay. Ik ga er uitgebreid op in, maar enige reactie blijft weer volledig uit. Of weerleg mijn argumenten of pas je mening aan. Hoe kan je op die manier nou een discussie voeren??
pi_21153396
quote:
Dat is net zo dom als laten merken dat je niet van negers gedient bent.
  maandag 9 augustus 2004 @ 13:56:42 #227
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_21153548
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 13:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

Eerder net zo dom als laten merken dat je niet van moslims gedient bent.
  maandag 9 augustus 2004 @ 13:57:43 #228
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_21153574
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 00:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Bansheeboy was toen nog geen moslim. Nu is BSB moslim en heeft hij dus wel respect.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_21153632
quote:
Ik vind dat je best mag laten merken dat je niet van homo's gedient bent
..dus ook hiervoor geldt: wat moet ik met die informatie: wat denk je bij de lezers te bewerkstelligen door zoiets te roepen ?
Mu!
  maandag 9 augustus 2004 @ 14:02:12 #230
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_21153684
ik heb helaas ook confrontaties gehad met homohaat.
misschien dat ik daardoor nogal heftig kan zijn tegen veel waardeloze antihomoargumenten, maar ik snap gewoon niet waarom het voor een aantal mensen zo moeilijk is om anderen te respecteren.
put
your
clothes
on!
pi_21153727
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 13:56 schreef IPdaily het volgende:

[..]

Eerder net zo dom als laten merken dat je niet van moslims gedient bent.
Dus je vindt eerdergenoemde stellingen ook dom?
Yeah baby Yeah!
  maandag 9 augustus 2004 @ 14:04:31 #232
60090 Akkersloot
pi_21153747
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 11:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is een forum. Op een forum is het de bedoeling dat je meerdere visie's en meningen te horen krijgt. Ik zelf vind dat je eigenlijk praktisch alles moet kunnen zeggen, als je men maar niet de intentie heeft om anderen bewust te kwetsen of zwart te maken, het bekende "akkersloot"-gedrag zeg maar
Ach ja. Bepaalde zaken als het niet bestaan hebben van Abraham, Isaak en Ismael ligt moslims en bepaalde islamofielen hier natuurlijk erg zwaar.
En dat wanneer een niet-moslim Mohammed een profeet (boodschapper van God) noemt, helemaal niets met respect te maken heeft. Te bewijzen dat die zelfde personen tegenover christenen "uit respect" weigeren Jezus christus de zoon van God te noemen.

En ontopic. Dat het wel erg krom is om als moslim iets tegen homo's te hebben terwijl je zelf een pedofiel als "profeet" vereerd.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  maandag 9 augustus 2004 @ 14:07:44 #233
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_21153810
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 14:03 schreef Elgigante het volgende:

Dus je vindt eerdergenoemde stellingen ook dom?
Tuurlijk, maar de vergelijking met negers maakt het direct racisme. Maar met bijvoorbeeld moslims en/of homo's kunnen mensen hun haat maskeren door gebruik te maken van bepaalde niet relevante aspecten.
pi_21153811
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 14:04 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ach ja. Bepaalde zaken als het niet bestaan hebben van Abraham, Isaak en Ismael ligt moslims en bepaalde islamofielen hier natuurlijk erg zwaar.
En dat wanneer een niet-moslim Mohammed een profeet (boodschapper van God) noemt, helemaal niets met respect te maken heeft. Te bewijzen dat die zelfde personen tegenover christenen "uit respect" weigeren Jezus christus de zoon van God te noemen.

En ontopic. Dat het wel erg krom is om als moslim iets tegen homo's te hebben terwijl je zelf een pedofiel als "profeet" vereerd.
Het heeft weinig zin om stokpaardjes uit de kast te halen als het gaat om homohaat in dit geval.
Homohaat is inderdaad erg fout en valt in dezelfde categorie als racisme.
Helaas gaat vrijheid van meningsuiting niet gepaard met een minimaal vereiste intelligentie..
Yeah baby Yeah!
  maandag 9 augustus 2004 @ 14:09:13 #235
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_21153835
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 14:04 schreef Akkersloot het volgende:

Want alle homo's zijn pedo's natuurlijk
  maandag 9 augustus 2004 @ 14:11:46 #236
13462 BansheeBoy
pi_21153890
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 13:57 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Bansheeboy was toen nog geen moslim. Nu is BSB moslim en heeft hij dus wel respect.
Ik ben al mijn hele leven moslim, ik vraag me dus af waar je die bij je passende ridiculiteit vandaan hebt ?

maandag 9 augustus 2004 @ 14:12:06 #237
60090 Akkersloot
pi_21153895
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 14:09 schreef IPdaily het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg alleen maar dat een normaal denkend mens niets tegen homofilie hoeft te hebben. Homofilie is immers vrijwillig en gaat tussen volwassen personen. Dat in tegenstelling tot pedofilie, waaraan de "profeet" Mohammed zich schuldig heeft gemaakt met de 9-jarige Aisha. (En ze was 6 toen hij zich met haar verloofde ). Zie de betreffende hadiths.
  maandag 9 augustus 2004 @ 14:13:13 #238
13462 BansheeBoy
pi_21153916
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 14:09 schreef IPdaily het volgende:

[..]

Dat denkt Akkkersloot echt

pi_21153920
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 13:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Dat doe ik ook
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  maandag 9 augustus 2004 @ 14:14:08 #240
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_21153935
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 14:13 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Dat doe ik ook
je houd van bloemen?
put
your
clothes
on!
  maandag 9 augustus 2004 @ 14:16:11 #241
60090 Akkersloot
pi_21153983
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Zie de post er voor. Trolletje.
  maandag 9 augustus 2004 @ 14:16:24 #242
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_21153987
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 14:12 schreef Akkersloot het volgende:

Nee dat zeg ik helemaal niet.
Ja dat zeg je wel, in je moslim bash drift impliceer je dat homo's en pedo's gelijk zijn, anders slaat je vergelijking nergens op, niet dat dat iets nieuws is...
  maandag 9 augustus 2004 @ 14:18:09 #243
60090 Akkersloot
pi_21154032
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Behalve dat je het weer helemaal fout had. Lees eens de betreffende post van Pro_Jeex over negers. Je zal je moslimbroeder dus af moeten vallen.
pi_21154040
quote:
Zéér interssant, en heb je verder nog argumenten om je mening te staven?
zoniet dan is het mischien beter dat je naar andere topic's verhuisd.

Althans bedankt voor je mededeling.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_21154110
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 14:18 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Zéér interssant, en heb je verder nog argumenten om je mening te staven?
zoniet dan is het mischien beter dat je naar andere topic's verhuisd.

Althans bedankt voor je mededeling.
Omdat ik van mening ben dat het mijn recht is om dat te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door pro_jeex op 09-08-2004 14:22:44 (typo) ]
  maandag 9 augustus 2004 @ 14:23:02 #246
13462 BansheeBoy
pi_21154136
Akkersloot heeft van de overheid als taak gekregen zoveel mogelijk op fora de Islam en Moslims te bashen, niemand anders zou anders zo veel tijd steken in iets wat hij of zij haat.

maandag 9 augustus 2004 @ 14:23:33 #247
60090 Akkersloot
pi_21154149
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 14:16 schreef IPdaily het volgende:
Ja dat zeg je wel, in je moslim bash drift impliceer je dat homo's en pedo's gelijk zijn, anders slaat je vergelijking nergens op, niet dat dat iets nieuws is...
Als je wilt discussieren moet je ook leren lezen. Ik zeg nergens dat homo's en pedo's gelijk zijn. Ik zeg alleen maar dat kritiek op homo's krom is als je zelf een pedo (Mohammed namelijk) als "profeet" vereerd. Want, voor de tweede keer, homofilie is gebaseerd op vrijwilligheid en gaat tussen (beide) volwassen personen. Pedofielie is dat, betreffende tussen volwassen personen, (per definitie) niet.
Waarom zou ik in mijn moslim-bash, je bedoelt natuurlijk islam-kritiek, homo's en pedo's gelijk moeten noemen. Is het feit dat de "profeet" pedofiel was niet islam-kritisch genoeg dan ?
  maandag 9 augustus 2004 @ 14:23:36 #248
13462 BansheeBoy
pi_21154151
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 14:16 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Zie de post er voor. Trolletje.
Ok X-Ray

maandag 9 augustus 2004 @ 14:24:03 #249
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_21154165
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 14:22 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Zoals iedere aso ken je je rechten beter dan je plichten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_21154190
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 14:22 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Nou leuk voor je, maar bij deze antwoordt je niet op mijn vraag, nogmaals wat is je argument?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')