Ontspannen maar!quote:Op zondag 27 juni 2004 21:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die klootzak die mij die defecte harddisk heeft verkocht heeft dus nog steeds niet gereageerd. Hebben jullie de user gebanned, of hebben jullie nog iets vernomen van hem ?
[TK] Maxtor 40 GB ATA133 7200tpm
ik denk dat je opgelicht bent... er stond trouwens NIET bij dat het een werkende schijf was....(hoewel je daar wel vanuit ging ... natuurlijk)quote:Op zondag 27 juni 2004 21:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die klootzak die mij die defecte harddisk heeft verkocht heeft dus nog steeds niet gereageerd. Hebben jullie de user gebanned, of hebben jullie nog iets vernomen van hem ?
[TK] Maxtor 40 GB ATA133 7200tpmquote:Op zondag 27 juni 2004 21:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
MaNDaRK is netjes zijn afspraken na gekomen en de deal verliep ook soepel. Even via msn een afspraak gemaakt en de ruil was rond.quote:Op zondag 27 juni 2004 19:42 schreef MaNDaRK_ het volgende:
In dit topic [TK] Sony Video8 TR640E een PC (compleet) geruild voor de Camera, afspraak gemaakt en geruild.
Camera is in perfecte staatBedankt nog Dirkh !
Mee bezig, zodra ik meer weet hoor jij ook meer.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:23 schreef jantje112 het volgende:
[TK] Veel hardware, kijk maar, bied maar
In dit topic een TV kaart gekocht, gelijk betaald maar na weken zeuren nog nooit verstuurd en de verkoper laat niks van zich horen, terwijl hij wel actief is hier en op msn
Of je reageert zelf ook gewoon nog even.quote:Op zondag 27 juni 2004 21:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die klootzak helemaal niet onredelijk lijkende user die mij die defecte harddisk heeft verkocht heeft dus nog steeds niet gereageerd. Hebben jullie de user gebanned, of hebben jullie nog iets vernomen van hem ?
En op slot.quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:31 schreef Pot-lood het volgende:
Simon81
Goed, snel en makkelijk afgehandeld, goede verkoopwaar, zeer tevreden.
[TK/TR] 21" inch Philips Brilliance 201B
Tja sommige mensen zijn nou eenmaal gehecht aan een goede naam.quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:31 schreef Pot-lood het volgende:
Simon81
Goed, snel en makkelijk afgehandeld, goede verkoopwaar, zeer tevreden.
[TK/TR] 21" inch Philips Brilliance 201B
En een leuke collegaquote:en uitermate vriendelijke en betrouwbare verkoper.
Ach ja het is nog vroeg enzo, je kent dat wel te weinig slaap en dan 's ochtends om 6.30 uur die rotwekker. Dat noem ik trouwens een vervelende ervaring (ervaringen topicquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:20 schreef ShaoliN het volgende:
Goedzo Simon.
Warm en bruin?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:23 schreef Simon81 het volgende:
[..]
Ach ja het is nog vroeg enzo, je kent dat wel te weinig slaap en dan 's ochtends om 6.30 uur die rotwekker. Dat noem ik trouwens een vervelende ervaring (ervaringen topic).
Overigens heb ik ook inmiddels goede ervaring met Shaolin. (Dat mag ook wel eens gezegd worden) Na enige strubbeling vindt ik hem toch een goede moderator worden. Keep the good shit going!![]()
Wat was dat spreekwoord nou ook al weer? Een bruine ..... halenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:23 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Warm en bruin?
Inderdaad een prima deal met Simon81! Geld staat ook al op mijn rekening. (allebei postbank.. dat helpt). Veel plezier met de spullen!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:18 schreef Simon81 het volgende:
In topic [GEZ] Kleuren Televisie heb ik een tv (+ pentium 1 laptop) gekocht van Dromer. Om 16.30 deal gemaakt en volgende dag al in huis via de post. Snelle afhandeling, goed handelswaar (tot zover ik tot nu toe heb kunnen zien) en uitermate vriendelijke en betrouwbare verkoper. Kortom
![]()
![]()
![]()
Tja.. als je weer een collega zoektquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:21 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
En een leuke collega
Hey Dromer, hoe is het nou?
Ik heb enkele dagen geleden bericht gehad van ziecko, het pakketje is nog niet binnen. Maar ik hoop dat het er nog van komt. Laten we er maar van uit gaan dat het een misverstand wasquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:23 schreef jantje112 het volgende:
[TK] Veel hardware, kijk maar, bied maar
In dit topic een TV kaart gekocht, gelijk betaald maar na weken zeuren nog nooit verstuurd en de verkoper laat niks van zich horen, terwijl hij wel actief is hier en op msn
Geen probleem... het was een beetje zoekwerkquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:18 schreef jantje112 het volgende:
Wel behulpzame medeuser gehad hier op Fok die mij gelijk aan de nodige info hielp.. Dimacho bedankt
Admins doen hier uit zichzelf helemaal niets aan, dus als je daarop zat te wachten, dan gaat het nog heel lang duren.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:18 schreef jantje112 het volgende:
Trouwens geen mail van een administrator over gezien ofzo, vindt ik best wel jammer. Aangezien er zo'n duidelijke stelling over in is genomen wat betreft zulke dingen. Wel behulpzame medeuser gehad hier op Fok die mij gelijk aan de nodige info hielp.. Dimacho bedankt
Maar het topic word wel op slot gegooid door de admin, zodat ik niet meer kan posten om te laten weten dat er niets wordt opgestuurd. Dus dan wordt het probleem wel lekker weggestopt, want ik kan zo nooit een user nog enigzins onder druk zetten. Daar komt bij dat ik in het allereerste draadje toch echt tegen kom dat oplichting bestraft word met een ban van dit forum en als de verkoper zichzelf niet eens verdedigd lijkt het mij wel redelijk duidelijk. En als een mod dan mijn topic dicht gooit omdat ik melding doe van dit voorval, windt ik het toch ook wel passend dat die er dan achteraan gaat???quote:Op zondag 4 juli 2004 13:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Admins doen hier uit zichzelf helemaal niets aan, dus als je daarop zat te wachten, dan gaat het nog heel lang duren.
Mocht je willen dat een mod kijkt of hij / zij iets voor je kan doen, stuur dan gewoon ff een mailtje. Ik kan me niet voorstellen dat er een mod is die op eigen initiatief een beetje gaat rondmailen aan kopers of verkopers. Een mod kán soms wel helpen of bemiddelen (soms kan een mod ook nix), maar gebeurt alleen na nadrukkelijk verzoek.
Had je het topic in FB gezet dan? Hier wordt nix dichtgegooid of weggestopt hoor.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:54 schreef jantje112 het volgende:
Maar het topic word wel op slot gegooid door de admin, zodat ik niet meer kan posten om te laten weten dat er niets wordt opgestuurd. Dus dan wordt het probleem wel lekker weggestopt, want ik kan zo nooit een user nog enigzins onder druk zetten.
Dat zie je echt verkeerd. Er volgt geen ban op een onenigheid tussen een koper en een verkoper. De ban waar jij waarschijnlijk op doelt was omdat we de verkoper niet te pakken konden krijgen (overigens nadat de koper mij per mail gevraagd had me ermee te bemoeien). Direct nadat de verkoper per mail had gereageerd, is de ban weer opgeheven (let wel: geen ban vanwege niet reageren, maar een ban om hem er opmerkzaam op te maken dat we al een week probeerden contact met hem te krijgen).quote:Daar komt bij dat ik in het allereerste draadje toch echt tegen kom dat oplichting bestraft word met een ban van dit forum en als de verkoper zichzelf niet eens verdedigd lijkt het mij wel redelijk duidelijk. En als een mod dan mijn topic dicht gooit omdat ik melding doe van dit voorval, windt ik het toch ook wel passend dat die er dan achteraan gaat???![]()
Geeft niet hoor; ik zou ook niet blij zijn als ik jou was.quote:Sorry voor mijn reactie, ik vindt het gewoon vervelend dat ik voor 17 euro problemen moet maken.
Niet veel eigenlijk. Het gebeurt zo vaak dat in 'ervaringen' wordt gemeld dat iets niet geleverd is. Negen van de tien keer lost zich dat vanzelf op. Het misverstand is wellicht dat 'ervaringen' een topic is dat door de mods in de gaten wordt gehouden om in te grijpen. Maar dat is dus niet per definitie zo. Wellicht bij structurele oplichting, of vermoedens van illegale praktijken of zo, maar niet automatisch en altijd bij incidentele problemen tussen kopers en verkopers.quote:
Stuur een mod naar keuze nou gewoon even een mailtje. Beschrijf daarin het probleem, geef de link van het topic en geef (indien mogelijk) het emailadres van de verkoper.quote:Ik moet er nog wel aan toevoegen dat ziecko mij begin van de week gemaild heeft dat die de tv kaart alsnog verstuurd, alhoewel ik dat al reeds een keer eerder te horen had gekregen. Heb er weinig vertrouwen meer in.
Ja dat is ook wel weer waar.quote:Op zondag 4 juli 2004 20:33 schreef ElisaB het volgende:
Probleem is: wie gaat dat bepalen? Als de verkoper zegt dat ie het heeft verstuurd en de koper zegt dat ie niets heeft ontvangen, wie van de twee moet je dan geloven??
Als het veelvuldig gebeurt met een bepaalde user, dan zou dat een waarschuwing voor anderen kunnen zijn. Maar meldingen in het profiel lijkt me niet echt kies.
Owkee, daar kan ik dan wel weer inkomen. Denk gerust mee!quote:Op zondag 4 juli 2004 20:36 schreef Slomy het volgende:
Echter denk dat toch iets anders voor dit topic in de plaats moet komen. Dit werkt niet echt goed en is daarbij ook erg onoverzichtelijk.
Dit klinkt misschien stom en ik weet ook absoluut niet of het mogelijk is, maar zou het misschien niet mogelijk zijn om een soort van ebay systeem toe te passen?quote:Op zondag 4 juli 2004 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, daar kan ik dan wel weer inkomen. Denk gerust mee!
(ik zou nu ff zo gauw niet weten hoe het anders moet)
Dat zegt alleen maar dát er iets is opgestuurd, maar niet wat. Stel dat ik jou een baksteen stuur (owkee, iets dat minder zwaar is dan). Jij zal hier komen melden dat er een baksteen in het pakketje zat, en ik blijf bij hoog en laag volhouden dat het gewoon een digitale camera was toen ik het afleverde bij de post.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:49 schreef DiMacho het volgende:
Als iemand een PAKKETJE verstuurd krijgt hij een 3S nummer: Track & Trace barcode. voor de www.tracktrace.nl site. Als hij die kan aantonen dan kan je bij tracktrace kijken waar het is misgegaan... Kan hij die niet geven dan heeft hij dus ook geen pakketje opgestuurd.
Maar dan gaat het om de vraag wie er de oplichter is. Degene die zegt een bakssteen te hebben ontvangen, maar eigenlijk gewoon de cam. Of degene die zegt een cam. opgestuurd te hebben, maar eigenlijk een baksteen. Sorry maar ik zou het raar vinden als iemand die een cam krijgt hier komt melden dat ie een baksteen heeft ontvangen....quote:Op zondag 4 juli 2004 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zegt alleen maar dát er iets is opgestuurd, maar niet wat. Stel dat ik jou een baksteen stuur (owkee, iets dat minder zwaar is dan). Jij zal hier komen melden dat er een baksteen in het pakketje zat, en ik blijf bij hoog en laag volhouden dat het gewoon een digitale camera was toen ik het afleverde bij de post.
Ik zou het net zo raar vinden als iemand zegt dat hij / zij een camera stuurt, maar in plaats daarvan een baksteen op de post gooit.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:21 schreef DiMacho het volgende:
Maar dan gaat het om de vraag wie er de oplichter is. Degene die zegt een bakssteen te hebben ontvangen, maar eigenlijk gewoon de cam. Of degene die zegt een cam. opgestuurd te hebben, maar eigenlijk een baksteen. Sorry maar ik zou het raar vinden als iemand die een cam krijgt hier komt melden dat ie een baksteen heeft ontvangen....
En? Al wat van hem vernomen? Ik nog niet namelijk.....quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:39 schreef ShaoliN het volgende:
Ik heb er eens een mailtje aan gewaagd.
Nee, ook ik heb nog niks van hem vernomen.quote:Op maandag 5 juli 2004 08:14 schreef biobak het volgende:
[..]
En? Al wat van hem vernomen? Ik nog niet namelijk.....
Dat vind ik dan wel weer een goed idee. Kwa tussenoplossing.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 02:18 schreef schvvmert het volgende:
Misschien wel goed om een goede en slechte ervaring topic apart te maken?![]()
Ga je er verder nog wat aan doen voordat ik persoonlijk bij hem langs gaquote:Op maandag 5 juli 2004 09:15 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee, ook ik heb nog niks van hem vernomen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:56 schreef CiQNiZ het volgende:
[GEZ] P4 CPU, Kast met voeding en Videokaart AGP
Topic van mijn eigen, via Peter_Griffin22 kon ik een kast halen, allemaal goeie afspraken mee kunnen maken, en uiteindelijk kwam ik met 3 kasten thuiszonder ook maar meer te hoeven betalen, alles was ook zoals afgesproken, dus ben dik tevreden
Inmiddels heeft hij contact opgenomen. Mag dus weer even in de ijskast.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:28 schreef biobak het volgende:
[..]
Ga je er verder nog wat aan doen voordat ik persoonlijk bij hem langs ga
ElisaB, mag alstjeblieft de lijst weer terug die er eerst was? Je kon toen metquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een goed idee. Kwa tussenoplossing.
We / ik / jij / hij / wij / jullie / zij gooien het in de groep!
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:20 schreef 303 het volgende:
User 303![]()
![]()
![]()
User xxx![]()
![]()
![]()
...
Ik geloof dat is gestopt omdat het zo'n werk was om bij te houden (en daar kan ik me alles bij voorstellen). Misschien moeten we er eens op broeden.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:20 schreef 303 het volgende:
ElisaB, mag alstjeblieft de lijst weer terug die er eerst was? Je kon toen metaangeven of je tevreden was over een koper/verkoper en met
als het niet goed was gegaan. Deze smileys kwamen dan achter de naam te staan van de user in de openingspost.
Ik kan overweg met de edit- en deleteknop, maar verder ben ik een absolute no-know op dit gebied. Het lijstje van Gmail is prachtig, maar geloof maar niet dat ik het kan maken en bijhouden.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:18 schreef Cutie het volgende:
Is het niet mogelijk om bijvoorbeeld een lijst te gebruiken zoalsdie in het Gmail topic?
Zo enorm veel word er trouwens toch niet in het ervaringentopic gepost...
Wat dat betreft heb ik nog minder verstand van computers. Ook ik ben dus absoluut niet in staat om zo'n soort lijst te bouwen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan overweg met de edit- en deleteknop, maar verder ben ik een absolute no-know op dit gebied. Het lijstje van Gmail is prachtig, maar geloof maar niet dat ik het kan maken en bijhouden.
Als er een medemod (of user!) is die dit wil gaan doen, dan is hij / zij wmb van harte uitgenodigd
voorquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een goed idee. Kwa tussenoplossing.
We / ik / jij / hij / wij / jullie / zij gooien het in de groep!
Ik heb het in de groep gegooid.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:46 schreef Briefcase het volgende:
[..]
voor![]()
Als je het aan wat strengere regels koppelt valt het volgens mij wel mee om bij te houden. Diegene die een bericht post waarin hij een negatieve of positieve feedback doet, moet dan wel verplicht een aantal gegevens noteren in zijn bericht: de url naar de username, de url naar het topic, het aantal positieve/negatieve smileys en eventueel commentaar.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan overweg met de edit- en deleteknop, maar verder ben ik een absolute no-know op dit gebied. Het lijstje van Gmail is prachtig, maar geloof maar niet dat ik het kan maken en bijhouden.
Als er een medemod (of user!) is die dit wil gaan doen, dan is hij / zij wmb van harte uitgenodigd
quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:25 schreef Blik het volgende:
complimenten voor qwertyuiop, gister de PS2 opgehaald en alles prima in orde, en dat voor een prima prijs
Beide even op slot gedaan. Kunnen jullie voortaan even een topicreport doen, of een linkje naar het topic vermelden.quote:Op donderdag 15 juli 2004 01:27 schreef Briefcase het volgende:
complimenten voor Mr._T-Rex. Snelle afhandeling, prima product, prima prijs.
Als ik jou daar een plezier mee doe, altijdquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
[..]
Beide even op slot gedaan. Kunnen jullie voortaan even een topicreport doen, of een linkje naar het topic vermelden.
Maar het is nu al meer dan weet ik hoeveel weken geleden. Ik heb die kaart nog steeds niet, hij stuurt wat onzin over dat die het druk heeft en hem de volgende dag verstuurt, maar heb nog niks ontvangen..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:23 schreef PeeJie_ het volgende:
Even over Ziecko.. ik heb ook met hem gehandeld en het heeft inderdaad heel erg lang geduurt voordat ik mijn Orange SPV eindelijk had.
Mijn verhaaltje:
Ik begon hier met een topic [GEZ] Telefoon, hij had gereageerd via mail. Ik had het geld ongeveer een halve week daarna gestort en zag hem zo nu en dan op MSN en via e-mail. Hij beloofde steeds die telefoon op te sturen, maar of hij vergat iets.. of hij had geen tijd (hij heeft / had volgens mij ook wel een drukke baan). Uiteindelijk zo'n 3-4 weken daarna hebben we op een station afgesproken en was ik een telefoon rijker (en hij had die 120euro al). Ik vond het ook een beetje lang duren en ik moest ook best wel een beetje zeuren voordat ik eindelijk een keer een afspraak met hem gemaakt had.
En volgens mij is hij geen oplichter maar iemand die niet zo veel zin heeft om het op te sturen
Stuur me een mailtje, dan kijken we evenquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:07 schreef Aliendrone het volgende:
Ok, ik zit nu met opzich best een mega dillema, mijn verhaal:
In het topic "[GEZ] Gameconsoles" vroegen ik en mijn vriendin gameconsoles.
In deze topic reageerde Gamephreek toen dat hij een Nintendo 64 Pikachu uitvoering had met een zooi spellen.
Via mail toen met hem onderhandeld over prijs ed. en rekening info enzo. Ging toen best snel.
5 Juli heb ik het bedrag overgemaakt naar hem.
7 Juli kreeg ik een mailtje terug met het volgende:
hoi,
Ik heb het geld vandaag binnen gekregen en ik zal mijn best doen om ervoor te zorgen dat hij vandaag op de post gaat.
groet,
-naam- <- ff privacy voor hem
Dus hij zou zijn best dus doen om het die dag nog op de post te doen.
Sinds de dag van vandaag heb ik nog niets ontvangen. In de tussentijd van dit mailtje van 7 Juli tot de dag van vandaag heb ik nog menig mailtje naar hem gestuurd met de vraag hoe en wat.
Hij is wel actief geweest op FoK in deze laatste week dus online issie gewoon wel.
Ik heb dus al een week helemaal niets van hem gehoord. Ik heb hem ook in mijn msn lijst staan en daar komt hij gewoon online, maar hij reageert dus niet als ik tegen hem praat.
Ik heb hem vandaag WEER een mailtje gestuurd met WEER de vraag waar alles blijft.
Ik zit dus met mn handen in het haar want het gaat hier wel om een aardig bedrag (250 euro).
Kan hier iemand mij helpen met dit probleem?
Zo werkt het niet helemaal. Of eigenlijk: helemaal niet. En mod die gaat bannen bij problemen behoort niet op voorhand tot de opties (een mod kán helemaal niet bannen). Maar goed; indien je wilt dat we ons ermee bemoeien: zoek een mod uit en stuur even een mailtje. Met daarin in elk geval: een link van het topic, jouw usernaam, de datum waarop het geld is overgemaakt en een overzichtje van wat je zelf allemaal al hebt ondernomen.quote:Op zondag 18 juli 2004 22:43 schreef _Omicron_ het volgende:
[TK] P3 PC 800mhz voor 125 euro
Ik zou de helft overmaken en dan zou hij de zooi versturen. We zijn nu 4 weken verder, heb nog niks en hij reageert ook niet op mijn mail. Zou een Fok! mod even een mailtje kunnen sturen en bij verdere problemen (als ik het dus niet krijg) de user kunnen bannen ? Dank u.
Nou ja, ik zeg ook niet gelijk dat jullie moeten gaan bannen, er stond echter wel in het oplichtings sticky dat dat gebeurd bij oplichting. Dus als ik opgelicht blijk te zijn, dan lijkt me dat een logisch gevolgquote:Op zondag 18 juli 2004 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo werkt het niet helemaal. Of eigenlijk: helemaal niet. En mod die gaat bannen bij problemen behoort niet op voorhand tot de opties (een mod kán helemaal niet bannen). Maar goed; indien je wilt dat we ons ermee bemoeien: zoek een mod uit en stuur even een mailtje. Met daarin in elk geval: een link van het topic, jouw usernaam, de datum waarop het geld is overgemaakt en een overzichtje van wat je zelf allemaal al hebt ondernomen.
De keuze is reuze; er zijn drie mods
Ik heb even in een recent topic van hem gepost: [TR] Shuttle/barebone pc tegen mijn pcquote:Op maandag 19 juli 2004 00:14 schreef _Omicron_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg ook niet gelijk dat jullie moeten gaan bannen, er stond echter wel in het oplichtings sticky dat dat gebeurd bij oplichting. Dus als ik opgelicht blijk te zijn, dan lijkt me dat een logisch gevolg
Dit kun je dus beter even aan ons overlaten. Het gebaar wordt gewaardeerd, maar laat de moderators maar even per mail uitzoeken wat er aan de hand is.quote:Op maandag 19 juli 2004 09:32 schreef DiMacho het volgende:
[..]
Ik heb even in een recent topic van hem gepost: [TR] Shuttle/barebone pc tegen mijn pc
Nope... we gaan over tot de tweede rondequote:Op maandag 19 juli 2004 17:01 schreef Aliendrone het volgende:
Hey ElisaB, heb jij al iets gehoord van die Gamephreek?
Uuuh, wat moet ik verstaan onder de 2e ronde?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope... we gaan over tot de tweede ronde
Hij heeft me vanmiddag gemaild en zou morgen m'n pakje op de bus doen. Zal wel krap in de tijd zitten. Heb z'n adres, dus hij zal echt niet vervelend gaan doenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:23 schreef DiMacho het volgende:
Hij is gewoon op het forum geweest... en Omicron (zie hierboven) wacht ook nog steeds....
Krijg het gevoel dat beasty_boy een oplichter isMaar wie ben ik om dat te oordelen
Wie weet komt alles toch nog goed :|
Heb ik je toch gemaild?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:46 schreef Aliendrone het volgende:
[..]
Uuuh, wat moet ik verstaan onder de 2e ronde?![]()
Ik heb namelijk ook nog niets van hem gehoord/ontvangen...
Vooruit, nog maar een keer: als je wilt dat de mods iets doen bij problemen tussen koper en verkoper, stuur dan een der mods even een mailtje met daarin de link van de deal, je eigen usernaam, de datum waarop het geld is overgemaakt en een opsomminkje van wat je zelf al hebt ondernomen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja doe die gozer waar ik die harddisk van overgenomen heb maar een fijne permban. Ik hoor echt helemaal NIETS van die gozer, alsof m'n mail niet aankomt gewoon!
Zojuist voor de tweede maal gemaild.quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:48 schreef jantje112 het volgende:
Maar het is nu al meer dan weet ik hoeveel weken geleden. Ik heb die kaart nog steeds niet, hij stuurt wat onzin over dat die het druk heeft en hem de volgende dag verstuurt, maar heb nog niks ontvangen..
Pakje is binnen, m'n vriendin vond het er goed uit zienquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:30 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Hij heeft me vanmiddag gemaild en zou morgen m'n pakje op de bus doen. Zal wel krap in de tijd zitten. Heb z'n adres, dus hij zal echt niet vervelend gaan doenheb er alle vertrouwen in, heb zelf ook niet veel tijd en niet direct het pakje verstuurd.
En ze leefden nog allen lang en gelukkig.quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:29 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Pakje is binnen, m'n vriendin vond het er goed uit zien
Geregeld dus, duurde even maar de deal met Beasty_boy is goed verlopen!
Was de inhoud ook goed?quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:29 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Pakje is binnen, m'n vriendin vond het er goed uit zien
Nee, want het pakje is niet compleet, er missen wat kabeltjes. Ben aan het mailen geslagen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En ze leefden nog allen lang en gelukkig.![]()
*sorry voor de late reactie*quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:23 schreef DiMacho het volgende:
Hij is gewoon op het forum geweest... en Omicron (zie hierboven) wacht ook nog steeds....
Krijg het gevoel dat beasty_boy een oplichter isMaar wie ben ik om dat te oordelen
Wie weet komt alles toch nog goed :|
Ik heb altijd vertrouwen in je gehadquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:31 schreef beastie_boy het volgende:
[..]
*sorry voor de late reactie*
pakket is onderweg, trackingnummer is naar Omicron gemaild....
Ja bedankt. Nu weet ik dat ik met jullie allebei geen zaken moet doen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:19 schreef doagster het volgende:
Nou `t ging zo.
(lang warrig verhaal)
Dat jullie `t ff weten..
Wel eens van software versies gehoord? Ik heb een T610, 1 maand ouder dan die van mijn zus. Die van mij heeft een software update gehad. (Gehaal gratis bij een SE service centre)quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:19 schreef doagster het volgende:
heel lang blaatverhaal
Het is niet helemaal (helemaal niet) de bedoeling om hele emailwisselingen op het forum te zetten. Die heb ik er dus maar afgehaald. Het zou - volgens mij - volstaan als je meldt dat de zaken niet helemaal naar behoren verlopen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:19 schreef doagster het volgende:
[knip]
Lees de titel van dit topic nog eens. Ook slechte ervaringen zijn ervaringen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:29 schreef Cutie het volgende:
[..]
Mail een mod als je dit soort dingen kenbaar wil maken.
Psssttt.... lees je mail evenquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:59 schreef doagster het volgende:
Idd, ERVARINGEN topic. Heb een slechte ervaring gehad dus bij deze.
Ik heb het emailadres gevraagd bij de FA's. Zal Yebcar mailen als ik het heb.quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:20 schreef American_Nightmare het volgende:
[GEZ] kleine USB pendrive / USB stick of hoe het ook heet..
Aan de hand van dit topic een pendrive van Yebcar gekocht. Geld heb ik direct overgemaakt. Afgelopen maandag zou hij de drive opsturen, maar ik heb er niets meer van gehoord.
2x heb ik gemaild; geen reactie. Hij is een paar uur geleden nog online geweest. Zou een van jullie mods hier eens naar willen kijken? Ik ga het hier namelijk zeker niet bij laten zitten.
Thanx.quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het emailadres gevraagd bij de FA's. Zal Yebcar mailen als ik het heb.
Donequote:Op donderdag 29 juli 2004 19:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Thanx.
YWquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:53 schreef doagster het volgende:
ElisaB is lief.. ElisaB weet zelf ook wel waarom
Ik zie nu dat hij sinds maandagavond trouwens niet meer online is geweest. Kan zijn dat hij mijn mail dus niet heeft gezien. Ik ging af op iemand die in mijn topic zei dat hij een paar uur geleden nog online was geweest.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Done
Wie weet is ie een paar dagen weg of is er gewoon ff iets aan de hand. Kan altijd gebeuren. Laat het me in elk geval even weten als het is opgelost, dan kan het weer uit m'n systeem (anders verdwijnt het er ook vanzelf wel uit hoor; ben namelijk blondT)quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:11 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zie nu dat hij sinds maandagavond trouwens niet meer online is geweest. Kan zijn dat hij mijn mail dus niet heeft gezien. Ik ging af op iemand die in mijn topic zei dat hij een paar uur geleden nog online was geweest.
Nouja feit is dat ik het ding al een paar dagen had moeten hebben. Laten we maar even afwachten. Ik hou je op de hoogte. Bedankt alvast!
Will do.quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie weet is ie een paar dagen weg of is er gewoon ff iets aan de hand. Kan altijd gebeuren. Laat het me in elk geval even weten als het is opgelost, dan kan het weer uit m'n systeem (anders verdwijnt het er ook vanzelf wel uit hoor; ben namelijk blondT)
Waren inderdaad wat omstandigheden. Ik ontving zojuist een mail dat 'ie de stick op de bus heeft gedaan. Ik ga ervan uit dat alles is opgelost. Hoewel hij de stick een paar dagen later als afgesproken verstuurde heb ik wellicht te voorbarig gereageerd.quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie weet is ie een paar dagen weg of is er gewoon ff iets aan de hand. Kan altijd gebeuren. Laat het me in elk geval even weten als het is opgelost, dan kan het weer uit m'n systeem (anders verdwijnt het er ook vanzelf wel uit hoor; ben namelijk blondT)
Klinkt hoopvolquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Waren inderdaad wat omstandigheden. Ik ontving zojuist een mail dat 'ie de stick op de bus heeft gedaan. Ik ga ervan uit dat alles is opgelost. Hoewel hij de stick een paar dagen later als afgesproken verstuurde heb ik wellicht te voorbarig gereageerd.
Bedankt voor de moeite!
Beasty_boy had beloofd onderdeeltjes van de fanbus naar me toe te sturen, maar die heb ik nog niet gehad. Ik vind het een beetje irritant worden, aangezien ik er nu al 2 weken ofzo op zit te wachten en dus niets aan de fanbus heb. Misschien kan een modje hem vragen mij te mailen (hij reageert tot dusverre niet meer op m'n mailtjes), ik zou toch graag de rest van de fanbus hebben.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:07 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ik heb altijd vertrouwen in je gehad
Maar, zal wel blijven posten tot het allemaal in orde is. Overigens kun jij van mij dus ook nog een kleine add-on tegemoet zien
Mailtje naar mod met:quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:35 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Beasty_boy had beloofd onderdeeltjes van de fanbus naar me toe te sturen, maar die heb ik nog niet gehad. Ik vind het een beetje irritant worden, aangezien ik er nu al 2 weken ofzo op zit te wachten en dus niets aan de fanbus heb. Misschien kan een modje hem vragen mij te mailen (hij reageert tot dusverre niet meer op m'n mailtjes), ik zou toch graag de rest van de fanbus hebben.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:00 schreef NiGeLaToR het volgende:
Oke, doen we dat!
U hebt mail ow grote V&A godinquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:01 schreef NiGeLaToR het volgende:
U hebt mail ow grote V&A godin
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:54 schreef ChOas het volgende:ElisaB
Ik ben ZO blij met mijn Sony HT![]()
![]()
Idem hier ... geld ontvangenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:55 schreef Siegfried het volgende:
Super deal gemaakt met Neptun3-> [TK] DVD
Hij heeft meteen op de dag van de deal de dvd opgestuurd, ik had em de dag erna al in perfecte staat!
Ik weet niet of ie mijn geld al binnen heeft, maar dat zal niet meer zo lang duren.
Geld netjes ontvangen. Korting verleendquote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[TK] Monty Phytons Life Of Brian DVD binnen in mooie envelop. Prima geregeld...
Krijg na 3 dagen mail undeliverable zonder opgaaf van reden, zal nog eens kijken waarom het niet werkt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]nee hoor, ik heb helemaal nix
Deze melding kreeg ik op je email.. vreemde melding, niet van email adres bestaat niet, forward mislukt of je mag hier niet naartoe mailen.quote:The e-mail system was unable to deliver the message, but did not report a specific reason. Check the address and try again. If it still fails, contact your system administrator.
Oke, gedaan, en nu als een gek je email adres editten voor iedereen je daar gaat mailenquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:35 schreef ElisaB het volgende:
probeer anders gewoon fjb@hetnet.nl
Mail is binnen, en het antwoord is verstuurd!quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:23 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Oke, gedaan, en nu als een gek je email adres editten voor iedereen je daar gaat mailen
Sowieso nog 1 user bij mijn weten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:22 schreef ElisaB het volgende:
Nou, dat werd dan eens tijd
Iets aan de aanpak heeft dus uiteindelijk gewerkt! Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zitten te wachten op pakketjes van bovengenoemde user. Iemand??
Goeie zaak.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:22 schreef ElisaB het volgende:
Nou, dat werd dan eens tijd
Iets aan de aanpak heeft dus uiteindelijk gewerkt! Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zitten te wachten op pakketjes van bovengenoemde user. Iemand??
Hoi lieverdquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een onzin zeg als iemand op zoek is naar een kat,laat ze dan op zn minst de vraag beantwoorden nog even,maarja kortzichtig modereren is de stijl schijnbaar in V&A
punt 1 ben ik je lieverd nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hoi lieverd![]()
Ten eerste reageer je in het verkeerde topic, en ten tweede is het topic weer open op een andere locatie. Dieren topics proberen we absoluut te voorkomen in V&A.
Nee sorry knul, ik moet je teleurstellen. Ik ben al bezet.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
punt 1 ben ik je lieverd niet![]()
En ik zie dat je hem verzet hebt al
en mischien is, leuke jongen gezocht iets voor jou of mag dat ook niet?
en ja ik zat in het verkeerde topic.
Dieren tellen niet meequote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee sorry knul, ik moet je teleurstellen. Ik ben al bezet.![]()
Lijkt je dit niet een enigsinds overtrokken reactie?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:11 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[TK] 128 MB PC100 + 128 MB PC133 (168p, beide double sided)
eerst zeggen dat ik het mag kopen en dan mailen dat ik moet overbieden. Vind dit een beetje kinderachtig. Gaat me nog niet eens om die 2 á 3 euro wat het duurder zou worden. Mrja hij zoekt het maar uit met zen geheuge. Weet je in ieder geval met wat voor verkoper je hier te maken heb
Hierin staat naar mijn idee nergens dat jij MOET overbieden zoals jij noemt. Sterker nog, ik kon me heel goed voorstellen dat je niet meer wilde bieden zoals je kunt opmaken uit de tekst.quote:Hey -,
Vanwege onduidelijkheid van mijn kant over de exacte eindtijd heb ik besloten om de verkoop morgen te laten eindigen. Op het moment is er 12,50 geboden voor het PC100 reepje, het PC133 reepje is de deur al uit.
De beslissing om de verkoop later te laten eindigen is helaas in jouw nadeel, mijn excuses daarvoor, maar het leek mij op dat moment de beste keuze.
Indien je ondanks dit nogsteeds interesse hebt, dan kun je natuurlijk gewoon overbieden in het topic.
Groeten,
Martijn/Booster.
Ik hou gewoon niet van jou manier van handelen. Het bericht hier:quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:29 schreef Booster het volgende:
[..]
Lijkt je dit niet een enigsinds overtrokken reactie?
Mijn mailtje was als volgt:
[..]
Hierin staat naar mijn idee nergens dat jij MOET overbieden zoals jij noemt. Sterker nog, ik kon me heel goed voorstellen dat je niet meer wilde bieden zoals je kunt opmaken uit de tekst.
De eindtijd was gewoon niet duidelijk en het leek mij voor iedereen eerlijk om het op deze manier op te lossen. Op deze manier maakte alle geinteresseerden nog een kans op het item door te bieden, en was er voldoende tijd om te reageren voor de benadeelde (jij).
Het is jammer dat je dit niet eerst met mij bespreekt en meteen een oordeel hier neer kwakt. Je reactie in het topic is imho ook nogal overtrokken. Dacht je nou echt dat het mij om die 2 euro ging?
Als je nog wilt reageren dan kun je dat doen via MAIL, op het bij jou bekende adres.
wat houd dat dan in???? dat mensen gewoon verder kunnen bieden???? en ik vind het hier wel een mooie plek aangezien ik toch niks meer van je hoef. Misschien dat je in de toekomst dan ook doet wat je zegt.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:30 schreef Booster het volgende:
Het is woensdagmiddag
Willen Mex_ en TheSwooshdockSaints hun adressen naar het E-mail adres uit de startpost sturen? Dan gaat het morgen (of als je snel bent vandaag) op de bus.
Uhm dit is het ervaringentopic en dit is een ervaring met een beetje aparte verkoper. Mag ik hier toch neerzetten?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:38 schreef ElisaB het volgende:
Heren... vecht het even per mail uit aub
Dat heb je gedaan, dus tot zover is er niets aan de hand. Maar doe het dan verder ff lekker per mail / fax / postduif / msn...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Uhm dit is het ervaringentopic en dit is een ervaring met een beetje aparte verkoper. Mag ik hier toch neerzetten?
ik ben uitgeraast en zal verder hier geen woorden meer aan vuil makenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat heb je gedaan, dus tot zover is er niets aan de hand. Maar doe het dan verder ff lekker per mail / fax / postduif / msn...
Dat is fijn; kunnen we hier weer ontopicquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik ben uitgeraast en zal verder hier geen woorden meer aan vuil maken
Ik zou dit topic ff lezen: [GRATIS] ban bij oplichtingquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:11 schreef WeirdMicky het volgende:
maar wat zal ik doen tegen XemmyX?
ik ken dr naam en ze woont in een niet te groot dorp niet te ver van mij vandaan, oftewel...ik kan zo langs gaan, iets waar ik wel jeukneigingen voor krijg
dankjequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou dit topic ff lezen: [GRATIS] ban bij oplichting
U had geroepenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:29 schreef EL_REY het volgende:
[GEZ] betaalbare kroonluchter
He sjakolin
Hij is helderziendquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:49 schreef zarar het volgende:
ElisaB of Shaolin kunnen jullie PWD effe aan z'n jasje trekken. Hij heeft het hoogste bod in dit [url] [TK] Standalone CD-duplicator (voor de tweaker ;)) [/ur] topic maar hij reageert niet. En ik heb ook geen emailadres. thnx
dan zou ik hem niet meer terug ruilenquote:Op vrijdag 3 september 2004 01:41 schreef ElisaB het volgende:
[TK] Digital HiNote
Ik had mijn HiNote dus verkocht aan flaxe . Na wat heen en weer gemail en mislukte pogingen, heeft ie keurig betaald en heb ik - even keurig - de laptop opgestuurd.
Paar dagen later kreeg ik een mailtje dat de laptop het niet deed (op zich verrassend, want hij deed het echt nog toen ie hier de deur uit ging). Ik heb aangeboden 'm weer te komen halen en (uiteraard) het geld te retourneren. Flaxe wilde eerst nog even langs een kennis om te kijken of die 'm aan de praat kreeg, maar ook dat lukte niet. Wederom heb ik gemaild dat ik de laptop wel wilde komen terughalen om hem gelijk zijn geld (en eventueel gemaakte kosten) terug te betalen.
Dit alles is inmiddels al een week of 6 - 8 geleden en ik heb nooit meer iets van hem vernomen...
Nee, ik denk zelf dat ik inmiddels ook niet meer zoveel motivatie heb om naar Belgie te rijden. Blijkbaar boeit het hem ook niet zo, want anders had ie wel aan de bel getrokken. Als mijn mail het niet doet (wat overigens niet zo is), dan had ie hier aan de bel kunnen trekken. Maar ik heb de diverse plekken daarvoor goed in de gaten gehouden en geen post van hem gezien.quote:Op vrijdag 3 september 2004 07:37 schreef cyberterrorist het volgende:
dan zou ik hem niet meer terug ruilen![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:44 schreef Sport_Life het volgende:
Complimenten voor ElisaB! [GEZ] Boek: "De wildernis in" & "De IJle Lucht"Jon Krakauer
Boek was goed verpakt en redelijk snel binnen ondanks dat er een weekend tussen zat!.
Jij was ook mooi op tijd aanwezig en 't zag er ook allemaal keurig uitquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:02 schreef Adelante het volgende:
bedankt p00pb0x voor netjes op tijd op het station staan en correcte afhandeling! veel plezier met je phone verder
die penis vergroting is geweldigquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mail is binnen, en het antwoord is verstuurd!
Ow, en mailen als een gek? Ze doen maar; achteraansluiten bij de honderden die me een penisvergroting, viagra of een titel van het een of ander willen aansmeren![]()
da's zwaar minder... keep us informedquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:43 schreef Wrinex het volgende:
Heb vandaag op nijmegen centraal tevergeefs ruim een halfuur op Supje gewacht voor mijn N65+spellenHeb hem nog niet gesproken, misschien is er wel een goede reden waarom hij niet kon komen
Die worden bezocht door een Elite-troep van het FOK!Leger waarbij ze als krijgsgevange worden gehouden totdat zij een topic schrijven dat ze hun bod handhaven!quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:16 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat wordt er trouwens met mensen gedaan die een bod uitbrengen en dan niks meer van zich laten horen?
Die vallen in de loop der tijd wel door de mand, maar alleen al die klonen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:16 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat wordt er trouwens met mensen gedaan die een bod uitbrengen en dan niks meer van zich laten horen?
Goed voorstel.quote:Op zaterdag 11 september 2004 10:06 schreef NiGeLaToR het volgende:
Voorstel: Alleen V&A toegang bij een postcount van 100
Weg zijn de meeste van die 1-dags-kloontjes.
Wel het nadeel dat users zoals ik die nu pas net over de 100 zitten niet kunnen meebieden/verkopen. Doe dan een minimum van 50 ofzo daar was ik wel snel overheenquote:Op zaterdag 11 september 2004 10:06 schreef NiGeLaToR het volgende:
Voorstel: Alleen V&A toegang bij een postcount van 100
Weg zijn de meeste van die 1-dags-kloontjes.
Klinkt op zich wel goed, maar dan denk ik meer:quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:06 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Wel het nadeel dat users zoals ik die nu pas net over de 100 zitten niet kunnen meebieden/verkopen. Doe dan een minimum van 50 ofzo daar was ik wel snel overheen![]()
Dank je. Ik hoop dat Robertje hem ook binnen heeft.quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:01 schreef twi het volgende:
[TK] X-Box spellen. 11 stuks.
Top Spin gekocht van ShaoliN, vandaag binnen, in superstaat en netjes verpaktLekker snel
(Kan ook bijna niet anders bij een V&A mod)
Een feedback systeem zou natuurlijk ideaal zijn, maar kan ook begrijpen dat dat teveel werk zou zijn. Verder vind ik je voorstel erg goedquote:Op zaterdag 11 september 2004 21:46 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Klinkt op zich wel goed, maar dan denk ik meer:
-Bij 100 posts mag je een topic openen
-bieden/posten in een bestaand topic mag altijd (tenslotte moet je als je iets leuks tegenkomt na een zoektocht op internet toch wel kunnen reageren, heb al eerder iets prima verkocht aan iemand die speciaal daarvoor een account had aangemaakt).
offtopic:
Tankgirl: mooie meid trouwens![]()
Ik hoop nog steeds dat er ooit een feedback-systeem komt, cijfertje naast je username (alleen in V&A) dat het aantal positieve/negatieve transacties aangeeft, daarop klikken, en per user een regel informatie over wat er goed/fout ging. Ik weet het, programmeerwerk voor *iemand* (maar diegene vind dat vast leuk en krijgt eeuwige roem en zo natuurlijk), maar het V&A-forum zou er wel beter op worden! Op ebay pas ik m'n bied-gedrag (de enkele keer dat ik daar kijk) aan aan de feedback-status. Marktplaats mist dat nog trouwens, maar is ook te "anoniem" hiervoor.
Ik bedoelde http://images.cu2.nl/cu2.nl/354/053/pics/0.jpgquote:Op dinsdag 14 september 2004 12:52 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
OT: Bedoelde je Tankgirl van de film? of mijn avatar, of heb je in mijn profiel gekeken![]()
Done, en voor een volgende keer:quote:Op zondag 26 september 2004 08:31 schreef TheBoogieMan het volgende:
verkocht aan blessed19 svp slotje
[TR] Laptop Compaq Evo N600C
zie het topic over de gratis ban (helemaal bovenaan)quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:08 schreef Gajescheren het volgende:
[GEZ] Xbox DVD Remote
Vorige week maandag geld overgemaakt naar gamephreek (in het topic heete hij nog game_freak) maar nog niks ontvangen en ook op mails reageert hij niet
En check je mailquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:08 schreef Gajescheren het volgende:
Bedankt ElisaB
Inderdaad ook een prima ervaring met Siegfried, geld stond snel nadat ik de Clie had verzonden op mijn rekening... alle communicatie ging prima...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:29 schreef Siegfried het volgende:
Ik heb een prima ervaring met Driverrrr.
De Sony Clie die ik van hem gekocht heb, heeft ie opgestuurd op basis van het vertrouwen dat ik het geld wel over zou maken. (Already done natuurlijk)
De Clie ziet er erg goed uit, en was zéér goed ingepakt (grr.. halfuur aan het uitpakken geweest).
Enig puntje van kritiek is dat in het topic stat dat ie geleverd werd met 8mb intern, én 8mb op stick.
Die stick zat er niet bij, maar daarover heb ik hem reeds gemaild, en ik verwacht dat dit wel goed komt.
[TK] Sony Clie S300
quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:30 schreef TheBoogieMan het volgende:
[GEZ] Monitor, CRT, 17"
Ik heb mijn Leatherman binnen en vandaag de geheugenreepjes en geld opgestuurd/overgemaakt.
Die ElisaB is snel!! Goed hoor!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:17 schreef Leviathan_nl het volgende:
Slechte ervaringen met Jahnoes / Jensk.
Hij biedt met enige regelmaat een JBL SCS 138 speakerset
al dan niet icm een Sony reciever en dvd speler aan.
Hij biedt deze spullen tegelijkertijd op fok, marktplaats, Speurders en Ebay aan.
Op een afgelopen bieding die ik op Ebay had gedaan reageerde hij met de melding dat
de veiling gecanceld was.
Al met al een vaag verhaal.
[TK] JBL SCS 138
[TK] DVD + Receiver
[TK] JBL SCS-138 home entertaiment set.
[TK] Home cinema set (Sony/JBL)
Gewoon de een bied wat aan, de ander koopt het en je maakt via mail afspraken over opsturen/afhalen..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:29 schreef amornl87 het volgende:
hoe gaat dat (meestal) hier in zn werk op fok! met het kopen van iets bij vraag en aanbod?
oke stel ik woon in zoetermeer vlakbij denhaag en de andere woont in enschede. Hoe gaat dat dan meestal op fok?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:41 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Gewoon de een bied wat aan, de ander koopt het en je maakt via mail afspraken over opsturen/afhalen..![]()
Dat gaat in vertrouwen ja. Maar je snapt zelf ook wel dat je een product met een hoge waarde niet snel opstuurd wordt...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:19 schreef amornl87 het volgende:
[..]
oke stel ik woon in zoetermeer vlakbij denhaag en de andere woont in enschede. Hoe gaat dat dan meestal op fok?Gaat de ene dan geld overmaken op de rekening van de ander en is het dan op basis van vertrouwen dat die ene het product naar de andere per post stuurt?
dat afhalen had ik zelf nog wel kunnen bedenken niet agressief bedoeld hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |