quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 11:57 schreef ElisaB het volgende:
Volgens mij is ie gewoon hartstikke dood, maar mocht er nog enig leven in zitten, dan zal ik dat zo wel even melden.
Let me rephrase that: ik heb de accu volledig opgeladen gisteren. Ik heb de laptop net aangezet en nu ie 5 minuutjes aanstaat, zegt het icoontje:
Normaal resterend 96%: 3 uur en 41 minuten.
Als je aan het werk gaat zal het wel afnemen, maar vooralsnog ziet het er dus naar uit dat de accu nog doet wat ie moet doen
Ik zal eens kijken hoe het zich ontwikkelt...
Update:
We zijn nu precies een uur verder. Ik heb een beetje zitten Freecellen en heb de laptop af en toe op de screemsaver laten gaan. Zojuist heb ik defragmenteren opgestart (dan werkt ie tenminste zonder dat ik er iets aan hoef te doen).
De batterij zegt na tien miuutjes defragmenteren (hij is nog bezig overigens):
Normaal resterend 66%: 1 uur en 22 minuten
Update 2:
En weer een half uur verder. Defrag afgemaakt en ook nog ff schijfcontrole gedaan (geen fouten gevonden overigens). Daarna nog ff de rondleiding door Windows MD afgespeeld (met beeld en geluid; zeer verhelderend allemaal...)
Normaal resterend 42%: 1 uur en 42 minuten
Update 3:
Het is nu 15:28. Laptop gaf net het signaal dat de batterij leeg is. Resumé: hij heeft bijna 3 uur staan draaien op een volle batterij (2 * defragmentatie, schijfcontrole, wat overbodige software verwijderd, beetje zitten freecellen, rondleiding door Windows ME twee keer gespeeld, beetje geklooid in Word en Excel, paar keer op de screensaver laten gaan).
Conclusie: batterij doet het nog prima. Althans; in mijn ogen that is!
[ Bericht 8% gewijzigd door ElisaB op 13-08-2004 15:31:52 ]