abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22165160
We weten allemaal wel inmiddels wat zo een powerball is.. zo een gyro balletje dat je kan gebruiken om rsi te voorkomen of gewoon om je handen mee trainen enzo.. of gewoon voor de lol.. zoek maar op powerball op fok, genoeg topics over...

Wel leuk die dingen maar ze kosten zo fokkin veel.. je bent minstens 25 euro kwijt aan zo een ding.
Nou zijn er ook wat powerballs met andere naam omdat op powerball copyright zit maar die ballen zijn even goed natuurlijk. Deze zijn iets goedkoper maar je bent nog steeds minstens 15 piek kwijt.

The key is GROOT INKOPEN!
Ik kan via iemand hier een doos met 50 van die powerballs komen.. niet the originals maar van een ander noname merk en dan zijn die dingen veel goedkoper. Van die 50 ballen kan ik een paar kwijt aan vrienden en kennissen maar ik hoop dat er ook geinteresseerden zijn hier. Als er genoeg mensen bereid zijn minstens 5 euro te betalen voor zo een bal dan ga ik maar zo een doos kopen. Prijs hangt er nog een beetje af van hoeveel mensen zo een bal willen hebben want als ik ze allemaal kwijt kan kan het 5 euro worden maar als ik maar helft kwijt kan dan is het 10 euro per ball (en je mag er dan wel 2 hebben gelijk).

Ik woon zelf in Delft en je kan zo een bal in rotterdam, delft of den haag komen ophalen. Als iemand gelijk 5 wil hebben ofzo voor 25 euro dan wil ik het wel opsturen of komen brengen als je mijn diesel betaalt.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_22165181
Ik wil er wel 2, voor 10 euro.
Woon vlakbij rotterdam.
Lambo of Rekt
pi_22165197
is dat geen handel ?
pi_22165208
ok genoteerd.. hoeveel mensen zijn eventueel nog meer geinteresseerd? wat is makkelijk om mijn email hier te vermelden waar mensen me kunnen mailen?
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_22165211
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 00:39 schreef Markster het volgende:
is dat geen handel ?
zou je denken?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_22165235
Die dingen ownen.. zitten er ook van die lichtjes in als je hem ronddraait?
Lambo of Rekt
pi_22165240
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 00:40 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

zou je denken?
Ja weet niet.
pi_22165254
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 00:39 schreef Markster het volgende:
is dat geen handel ?
handel? hm ik meen me ter herinneren dat ik wel eens zo een topic gezien heb hier..
ik ben alleen aan het peilen hoeveel mensen in de omgeving zo een ding willen hebben want dan kunnen we het samen kopen..
Zo een powerball lijkt me echt leuk maar 25 euro vind ik beetje veel voor iets waar de lol denk ik snel vanaf is.. en bij die zaak kan je alleen per 50 kopen.. en ik hoef er geen 50...
pi_22165280
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 00:42 schreef EggsTC het volgende:
Die dingen ownen.. zitten er ook van die lichtjes in als je hem ronddraait?
dat weet ik niet.. ik heb het vandaag gehoord.. dus ik ga morgen wel informeren of die dingen echt zwaar cheapo zijn of dat er wel lichtjes inzitten en kijken of ze beetje van goie kwaliteit zijn..
pi_22165294
Heb wel interesse! Twee of drie.
pi_22165353
jah ik heb wel interesse eventueel in 2 als je te weinig klanten hebt, mocht het doorgaan contact me maar op dulkos@gmail.com
namaste
pi_22165548
ok dit zijn al zo snel zoveel mensen.. had ik niet verwacht.

Ik ga morgen langs om te kijken hoe goed die ballen zijn en ik post dan wel als ik meer weet.

Van die 50 raak ik zelf aan de mensen hier makkelijk 10 kwijt.. maar voor die overige 40 zou het fijn zijn als er paar mensen zijn die in hun omgeving ook gelijk paar kwijt kunnen want ik ben geen handelaar maar wil wel handig en in paar keer van die overige dingen af kan komen dus het liefst dat iemand gelijk 5 ofzo neemt anders ben ik hier uren bezig naar iedereen alles te sturen en das te veel moeite.
pi_22165559
Ik dacht dat het om van die tabletten voor de vaatwasser ging.
pi_22165623
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 01:07 schreef Steijn het volgende:
Ik dacht dat het om van die tabletten voor de vaatwasser ging.
M'n signature, wat doe je :{
pi_22165790
Ik wil er wel 5 denk ik .. Moet even informeren bij mijn vrienden so hold this thought..

verkapte terugvindpost
  vrijdag 24 september 2004 @ 01:52:46 #16
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_22165961
2
  vrijdag 24 september 2004 @ 02:42:53 #17
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_22166287
Ze gaan overigens alleen "RSI tegen" (tussen haakjes omdat het dan nog twijfelachtig is) als je ze gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing, dus rustig rondjes draaien etc.
En dus niet zoals iedereen doet zo hard mogelijk laten spinnen... dat is super belastend.
Sprak de wijze ergotherapeut in opleiding
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_22167124
Als ze van een beetje kwaliteit zijn, heb ik wel interesse in 5 van die dingen..
pi_22167155
Ik wil er ook graag 1
  vrijdag 24 september 2004 @ 08:15:53 #20
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_22167243
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 00:42 schreef spooky1234 het volgende:

[..]

handel? hm ik meen me ter herinneren dat ik wel eens zo een topic gezien heb hier..
ik ben alleen aan het peilen hoeveel mensen in de omgeving zo een ding willen hebben want dan kunnen we het samen kopen..
Zo een powerball lijkt me echt leuk maar 25 euro vind ik beetje veel voor iets waar de lol denk ik snel vanaf is.. en bij die zaak kan je alleen per 50 kopen.. en ik hoef er geen 50...
Een soort van inkoopactie dus. Mensen betalen dus jouw inkoopsprijs?
pi_22167548
ik wil er ook wel 1 ligt aan de prijs natuurlijk
you be dead
Remember me in heaven
pi_22167627
Ik wil er 2, áls ze 5 euro per stuk zijn. Worden ze duurder mag je me daar eerst even over informeren.
pi_22167936
ik wil er ook 2. In totaal dus voor 10 euro. :-)
RaDa 4 life!! Ready 2 make an entrance so back on up!!!
pi_22168067
Je zit al op de 25 nu
pi_22168132
Wat is de levertijd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')