We weten allemaal wel inmiddels wat zo een powerball is.. zo een gyro balletje dat je kan gebruiken om rsi te voorkomen of gewoon om je handen mee trainen enzo.. of gewoon voor de lol.. zoek maar op powerball op fok, genoeg topics over...
Wel leuk die dingen maar ze kosten zo fokkin veel.. je bent minstens 25 euro kwijt aan zo een ding.
Nou zijn er ook wat powerballs met andere naam omdat op powerball copyright zit maar die ballen zijn even goed natuurlijk. Deze zijn iets goedkoper maar je bent nog steeds minstens 15 piek kwijt.
The key is GROOT INKOPEN!
Ik kan via iemand hier een doos met 50 van die powerballs komen.. niet the originals maar van een ander noname merk en dan zijn die dingen veel goedkoper. Van die 50 ballen kan ik een paar kwijt aan vrienden en kennissen maar ik hoop dat er ook geinteresseerden zijn hier. Als er genoeg mensen bereid zijn minstens 5 euro te betalen voor zo een bal dan ga ik maar zo een doos kopen. Prijs hangt er nog een beetje af van hoeveel mensen zo een bal willen hebben want als ik ze allemaal kwijt kan kan het 5 euro worden maar als ik maar helft kwijt kan dan is het 10 euro per ball (en je mag er dan wel 2 hebben gelijk).
Ik woon zelf in Delft en je kan zo een bal in rotterdam, delft of den haag komen ophalen. Als iemand gelijk 5 wil hebben ofzo voor 25 euro dan wil ik het wel opsturen of komen brengen als je mijn diesel betaalt.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!