geen idee, heb de cpu er niet uitgehad. gekregen van een kennis omdat hij een nieuwe had, maar zelf niet gebruikt. gezien de andere specs denk ik tussen de 500 en 800 Mhz, maar ik weet het echt niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:48 schreef saban het volgende:
Hoeveel MHz is de Fujitsu siemens thunderbird (Pentium III, 128MB, Rage 3d pro 8mb,hdd,cd rom) ?
Verkoop je die systeem ook apart ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:52 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
geen idee, heb de cpu er niet uitgehad. gekregen van een kennis omdat hij een nieuwe had, maar zelf niet gebruikt. gezien de andere specs denk ik tussen de 500 en 800 Mhz, maar ik weet het echt niet.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:53 schreef saban het volgende:
Verkoop je die systeem ook apart ?
Wat vraag je ervoor ?
nee dus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 schreef Punchdrunk het volgende:
het is alles in 1 koop. GEEN losse verkoop
ik ga me een lange reactie besparen en je verwijzen naar je eigen signaturequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:06 schreef Prowl het volgende:
100 euro als je het naar Weert komt brengen
luister, jij wilt ons geen enkele garantie geven dat alles werkt, of dingen werken. vind je het dan gek dat mensen niet ho(O)g(er) gaan bieden? ik niet hoor. ik zat er serieus aan te denken om mijn *zeker weten* werkende Ipaq te ruil aan te bieden, maar ik bedacht me omdat jij geen garantie wilde geven met dat het werkt of niet!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:56 schreef punchdrunk het volgende:
ik heb 75 euro via mail gehad. mischien dat de user dat ook even hier wil posten, dan blijft het fair bieden he
en 50 euro?
man, alleen het geheugen is al 50 euro waard, dan krijg je er nog bijna 3 pc's bij.
ik zal effe wat foto's maken, kunnen jullie checken
ok, punt aangenomen, maar je moet het denk ik zo zien: ik maak gewoon heel duidelijk dat ik als prive-persoon geen garantie ga verlenen op spullen, net zoals niemand dat doet. alleen wil ik geen gedoe achteraf. er is echter geen enkele reden om aan te nemen dat de spullen niet werken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:24 schreef Darkhacker het volgende:
[..]
luister, jij wilt ons geen enkele garantie geven dat alles werkt, of dingen werken. vind je het dan gek dat mensen niet ho(O)g(er) gaan bieden? ik niet hoor. ik zat er serieus aan te denken om mijn *zeker weten* werkende Ipaq te ruil aan te bieden, maar ik bedacht me omdat jij geen garantie wilde geven met dat het werkt of niet!
staat genoteerd!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:14 schreef Bigf00t het volgende:
Jammer dat Eijsden voor mij anderhalf uur rijden is.
Bij deze toch een bod van 100,-
staat ook genoteerd! (wel een datumpje afspreken, mocht je de hoogste bieder zijn)quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:28 schreef MarkAJ het volgende:
Ik doe wel een bod van 125 dan... Kan ik leuk een extra systeempje maken voor op de wc of zo.... en als ik het win, kom ik het met 3 weken ophalen... Dan moet ik toch redelijk in de buurt zijn.
door dat jij dat zo duidelijk maakt (wat de andere weer niet doen) wijs je ons er nog harder op, dat jij geen gezeik achter af wilt. je kijkt vooruit en ziet jezelf met 1 (of meerdere) niet werkend(e) spullen. dan biedt je (als je het toch wel wilt proberen) wat lager. maar verder, succes met de verkoop.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:42 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
ok, punt aangenomen, maar je moet het denk ik zo zien: ik maak gewoon heel duidelijk dat ik als prive-persoon geen garantie ga verlenen op spullen, net zoals niemand dat doet. alleen wil ik geen gedoe achteraf. er is echter geen enkele reden om aan te nemen dat de spullen niet werken.
snap ik, is ook niet zo tactisch, maar wil gewoon dat mensen zich niet belazerd voelen, mocht bijvoorbeeld een voeding het na een week begeven. dat kan natuurlijk altijd gebeuren, het is tenslotte allemaal wat ouder spul.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:45 schreef Darkhacker het volgende:
[..]
door dat jij dat zo duidelijk maakt (wat de andere weer niet doen) wijs je ons er nog harder op, dat jij geen gezeik achter af wilt. je kijkt vooruit en ziet jezelf met 1 (of meerdere) niet werkend(e) spullen. dan biedt je (als je het toch wel wilt proberen) wat lager. maar verder, succes met de verkoop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |