Ik zoek de volgende onderdelen (gebruikt):
Socket 478 Processor, Intel Pentium 4 of Celeron maakt niet uit, liefst wel rond de 2.0 GHz (geen socket 423 maar echt 478!)
Miditower (ATX!) met voeding (ATX!) 300W, kast hoeft niet mooi te zijn, en niet in perfecte staat, krassen, deukjes, of misschien zelfs gaten en stof zijn geen probleem, zolang het maar geen probleem is om alle onderdelen (op een normale manier) te monteren. Ik zoek geen Packard Bell, Compaq, IBM, Hewlett & Packard of dat soort kasten!!
AGP Videokaart, GeForce2MX/4MX Radeon 7000/9100 whatever, als het maar goedkoop is en nog goed is, moet wel AGP zijn dat past op een Asus P4C800-Deluxe moederbordje. Het liefst wel minimaal 32MB (DDR of SDRAM maakt niet uit).
Al deze onderdelen uiteraard zo goedkoop mogelijk, dus gunstig geprijsd!
Indien je deze onderdelen aan mij kwijt wil, zorg voor een vrij stopcontact en eventueel een vrije monitor, want ik kom met een moederbord + geheugen en eventueel een monitor langs om te testen!
Het mag dus vrij duidelijk zijn dat ik de onderdelen gewoon kom ophalen, en dat ik het dan meteen contant betaal, dus geen risico's of wat dan ook.