Verkocht. Zie profiel voor e-mail. Verzending per post.quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:06 schreef Jaystified het volgende:
UT2004 spel te koop, hij draait gewoonweg niet op mijn PC![]()
Alles is compleet, van boekje tot doos.. Alle 5 CD's + Playdisc zijn krasloos.
15,00, niet meer, niet minder..
Woonplaats Assen, tis op te halen, maar verzenden is een optie etc. etc.
snelheid is belangrijkheidquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:17 schreef killswitch het volgende:
kut
hmm heb je geen site ofzo waar t vandaan is?quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:26 schreef Jaystified het volgende:
Nee sorry, ik heb hem alleen in 400 x 150 pixels.. hijs wel grappig, maar niet echt geschikt om als hele achtergrond te gebruiken. Als je toch behoefte aan het plaatje hebt moet je het even melden, dan email ik die bende
Nope, heb hem een hele tidj geleden opgeslagen.. kweet niet meer van google ofzo. Ik weet wel dat het van het feest Q-Dance is, jaar onbekendquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:44 schreef Volano het volgende:
[..]
hmm heb je geen site ofzo waar t vandaan is?
ja nee hoooo ik was tweesquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:54 schreef Koenijntje het volgende:
Ik wil ik wil15,50
![]()
![]()
Of is de deal al gesloten
Oke, dan wacht ik het even afquote:Op zondag 6 juni 2004 17:23 schreef Jaystified het volgende:
Is al gesloten, sorryik ga snel aan de slag met het verwerken van de gegevens biobak, ben nog ff in de examenparty-sfeer
Mail terug. Dan moet het maar via de pakketpost. verzendkosten zijn dan 6,84 euro en voor mijn rekeningquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:41 schreef Jaystified het volgende:
Maak er daar maar 2 van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |