abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21670273
Als BN Baarle Nassau is bied ik 100 euro en kom 'm zelf halen. Of 120 euro als je 'm komt brengen en gelijk 8 sloffen shag meeneemt
Kortom, the usual.
pi_21671252
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:41 schreef Blixar het volgende:
ik bied ¤110 incl verzenden, reageer maar op mijn msn
sorry, ik stuur niks op...
pi_21671295
Realist, en mijn bod?
Kortom, the usual.
pi_21671350
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 21:18 schreef Pokkehontas het volgende:
Als BN Baarle Nassau is bied ik 100 euro en kom 'm zelf halen. Of 120 euro als je 'm komt brengen en gelijk 8 sloffen shag meeneemt
voor 100 kan de hele hups opgehaald worden
en BN is Baarle-Nassau ja...
voor 120 kom ik 'm ook wel brengen (als het niet té ver is)... zonder shag, maar met een bakske belse pralinekes
pi_21671459
Ok deal, 100 euro it is!! Kun je ff mailen naar [mijngebruikersnaamopfok] @gmail.com voor de verdere afspraken?
Kortom, the usual.
pi_21671754
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 22:05 schreef Pokkehontas het volgende:
Ok deal, 100 euro it is!! Kun je ff mailen naar [mijngebruikersnaamopfok] @gmail.com voor de verdere afspraken?
Ik vind wel dat XG nog de kans moet krijgen om er overheen te bieden...
hij heeft immers eerder interesse getoond en ik zou het sneu vinden om het zo 1-2-3 aan een ander te verkopen.
als ik morgen voor 18u niks heb gehoord, is de DC verkocht aan jou voor 100 euro.

ik zal je dan morgen een mailtje sturen om de hele zaak af te handelen.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 22:49:46 #57
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_21672202
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 22:16 schreef realist_ik het volgende:

quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:24 schreef realist_ik het volgende:
vaste prijs, sorry.

that's how it is...

Ben ik de enige die het niet snapt?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_21673203
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 22:49 schreef ElisaB het volgende:

[..]

[..]

Ben ik de enige die het niet snapt?
waarom wissel je van account?

Ik begrijp waar je op doelt, maar omdat XG geïnteresseerd bleef na mijn post over die vaste prijs (en ik er dus vanuit ga dat hij 'm nog steeds wil kopen), vind ik het een beetje lullig om zo pats boem de koop met iemand anders te sluiten zonder dat hij de kans nog heeft gekregen om te reageren.
Anderzijds ben jij wél de eerste die letterlijk zegt "ik bied 100 euro' dus je opmerking is terecht, maar toch blijf ik erbij dat ...

ah kut hé, door mijn benevelde geest krijg ik me niet meer goed uitgedrukt en begin ik te twijfelen...
daarom ga ik het hier ff bij laten...

fuck... dilemma.
hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik ga twijfelen... klote-inlevingsgevoel.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 23:53:52 #59
56646 pwnd
I_got_raped_by_a_Llama
pi_21673968
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 16:37 schreef R-e-n-e het volgende:
Als ie verkocht is, heb ik ook nog 1 met 24 populaire games voor dezelfde prijs
me is interested. Kan je me even mailen mocht je hem nog willen verkopen. Gelieve met specs.

vdevries19[apenstaart]yahoo[punt]com
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 23:55:00 #60
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_21673998
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 23:24 schreef realist_ik het volgende:
waarom wissel je van account?

Que?
quote:
ah kut hé, door mijn benevelde geest
Ow, dat verklaart een hoop!

Sterkte ermee; morgen gezond weer op

En als de mist weer is opgeklaard, gooi er dan ff een mailtje tegenaan
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_21674339
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 22:16 schreef realist_ik het volgende:
hij heeft immers eerder interesse getoond en ik zou het sneu vinden om het zo 1-2-3 aan een ander te verkopen.
als ik morgen voor 18u niks heb gehoord, is de DC verkocht aan jou voor 100 euro.

ik zal je dan morgen een mailtje sturen om de hele zaak af te handelen.
Nou, da's apart zaken doen....zo gaat de lol er wel een beetje af! Ik ben er overigens morgen niet, dus verwacht niet al te snel een reactie, mocht je nog een mailtje sturen.
Kortom, the usual.
pi_21685804
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:41 schreef Blixar het volgende:
ik bied ¤110 incl verzenden, reageer maar op mijn msn
das niet bieden dat is zijn prijs ik bied 105 en dan kom ik hem wel halen...
vind IK het nu alleeen een beetje lullig om tedoen tegenover Pokkehontas...
magoed jhij krijgt nu ook nog een kans tot morgen 18.00:P?
maar met twee geïnteresseerden van wie ik geen van beiden zomaar voorrang wil geven,
zie ik geen andere oplossing...
het gaat mij écht niet om die extra 5 euro ofzo, maar ja... we kunnen er ook niet om tossen hé?
pi_21697091
quote:
Op woensdag 1 september 2004 16:29 schreef realist_ik het volgende:
is goed...
het was in eerste instantie niet mijn bedoeling om het tot een bieding te laten komen,
maar met twee geïnteresseerden van wie ik geen van beiden zomaar voorrang wil geven,
zie ik geen andere oplossing...
het gaat mij écht niet om die extra 5 euro ofzo, maar ja... we kunnen er ook niet om tossen hé?
Ik kom bij de bakker, de bakker zegt: dat brood is 1 euro. Zegt een klant voor mij: ik geef je er 90 cent voor. Ik zeg: kost dat 1 euro, doe mij dan dat brood maar. Zegt de bakker, ja jeetje, de klant voor je bood 90 cent, ik vind wel dat hij tot morgenmiddag de kans moet krijgen om ook een euro te bieden.

De volgende dag biedt de eerste klant 1 euro en 5 cent voor het brood van een euro. Tjsa, nou weet de bakker niet meer wat ie moet doen. Hij vraagt een euro voor een brood, maar ja, als de klanten tegen elkaar op gaan bieden. Ja, dan stapt de bakker even achteruit en zegt dat ie de klanten allebei het brood gunt en dat ie met twee geInteresserden geen andere oplossing ziet dan de klanten tegen elkaar op te laten bieden.

Da's natuurlijk gelul, de bakker had gewoon het brood moeten verkopen aan de klant die het direct voor zijn prijs had willen kopen. Maar die klant vind het wel best, die zoekt wel een andere bakker
Kortom, the usual.
pi_21697886
ook goed.
verkocht aan XG voor 105,-
wat een gevoel voor drama heb je zeg... beetje jammer

XG, mail me maar op -kernkopf at hotmail-
pi_21697994
Nix jammer, nix drama. Drama is dat jij nou "geen andere oplossing meer ziet". Je moet je gewoon aan je openingspost houden.
Kortom, the usual.
pi_21698116
Nou, ik zou er ook zoveel mogelijk uit proberen te halen eigenlijk
(Y)
pi_21698129
Topic staat er vanaf begin juni, ik ben de eerste die accoord gaat met zijn vaste prijs. Wat is daar zo ingewikkeld aan?
Kortom, the usual.
pi_21698202
quote:
Op donderdag 2 september 2004 00:53 schreef Pokkehontas het volgende:
Nix jammer, nix drama. Drama is dat jij nou "geen andere oplossing meer ziet". Je moet je gewoon aan je openingspost houden.
In die openingspost sluit ik toch niet uit dat er geboden mag worden?
Het gaat me trouwens ook niet om het bieden...
het gaat me over het feit dat die XG eerder serieus reageerde en duidelijk maakte dat hij het pakket wou kopen. zelfs nadat ik die "bezwarende" post over de vaste prijs maakte...
Met die "vaste prijs" doelde ik uiteraard op het feit dat ik niet ONDER de honderd wou gaan...
Wee mij, om deze ongelukkige woordkeuze... het woord had moeten zijn; "bodemprijs".

Maar nogmaals, het ging -en gaat- mij niet om dat bieden, maar gewoon om het feit dat ik vond dat XG nog het recht had te reageren nadat jij je interesse kenbaar maakte.
Hij was immers de eerste geïnteresseerde.
Het zou lullig zijn dat hij het aan z'n neus voorbij moet zien gaan omdat hij eerder in bed lag dan jij.

Wederom misschien ongelukkig van mij om dan te zeggen dat hij er overheen kan bieden...
Beter ware het geweest als ik gewoon om een bevestiging had gevraagd.
Ach, dat kan ik nu nog doen natuurlijk...

XG, dat laatste bod van je vergeten we gewoon...
Je krijgt 'm voor 100,-
dan is er geen sprake geweest van een bieding.

Jammer dat ik me weer heb laten verleiden tot een discussie waar ik geen zin in had.
pi_21698311
quote:
Op donderdag 2 september 2004 01:09 schreef realist_ik het volgende:

[..]

XG, dat laatste bod van je vergeten we gewoon...
Je krijgt 'm voor 100,-
dan is er geen sprake geweest van een bieding.

Cold dude....
(Y)
pi_21698372
Als je iets naderhand verandert wil dat niet zeggen dat het daarvoor niet gebeurd is. Wat een gezeik zeg.
Kortom, the usual.
pi_21708670
@realist:ik mail je morgen ff want ik ga nu naar en BBQ dus..
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')