Dit is inderdaad de A6 uitvoering. Je hebt ook nog de Graphire 3 Studio XL...dat is dan de A5 uitvoering, maar die is ook meteen 100 eurio duurder wat ik heb gezien.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:11 schreef Lucille het volgende:
Dit is dus de A6 uitvoering?
Zoals ik al had vermeld....deze is gloednieuw...ongebruikt in de doos. Beide seal-stickers zitter nog op.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:15 schreef Lucille het volgende:
Ok, dan haak ik dus af, ik weet hem ergens al nieuw te vinden voor een lagere prijs.
80 in Nederland? In de pricewatch van tweakers zie ik hem niet voor 80 staan namelijkquote:Op maandag 26 juli 2004 00:18 schreef MotionMan0 het volgende:
*heeft hem voor 100 euro nieuw gekocht
*heeft hem later voor 80 op internet gezien
Daar zat ik dus idd over te twijfelen, of A6 niet te klein is. Blijkbaar niet dus. Hmm, ik denk nog ff na over een bod.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:26 schreef MotionMan0 het volgende:
Mijn ervaring is echt superVeel beter dan ik had verwacht, echt het geld waard hoor ^__^
En A6 lijkt klein maar dat valt echt heel erg mee, ik heb er nog nooit last van gehad dat het zo klein was:)
Als je echt interesse hebt mag je um komen halen voor 85 euro.quote:Op maandag 26 juli 2004 07:47 schreef Faat het volgende:
* ook geinteresseerd is
Ik bied 85 euro
Ja uiteraard heb ik echt interesse anders had ik hier niet gepostquote:Op maandag 26 juli 2004 10:37 schreef CountBla het volgende:
Als je echt interesse hebt mag je um komen halen voor 85 euro.
email adres: -quote:Op maandag 26 juli 2004 13:51 schreef Faat het volgende:
[..]
Ja uiteraard heb ik echt interesse anders had ik hier niet gepost
Maar tof, weet niet of ik het vandaag red naar Leiderdorp, maar morgen heb ik zeker tijd!!
Heb je even een mailadres voor me, zodat we gegevens kunnen uitwisselen?
Je hebt mail terug...quote:Op maandag 26 juli 2004 16:09 schreef Faat het volgende:
Mailtje zojuist verzonden
LOL...ik heb een mailtje gestuurd met tekst en uitleg...en ja tevens een route beschrijving.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:12 schreef Faat het volgende:
Hahahaha bedankt, geweldige routebeschrijving ook ja.............
Ik woon tegenover fietsenhandel Beukenstruik![]()
Maar we komen er wel uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |