pff dat week ik niet meer, ik heb het al lang niet meer gespeeld maar dat zou best kunnen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:48 schreef hoidoei het volgende:
serial al online gebruikt zeker?
Volgens mij nooit, omdat ik dat niet leuk vind ... maar ik weet het gewoon niet zeker.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:53 schreef hoidoei het volgende:
je weet toch wel of je online hebt gespeeld of niet?
Als je de serial gewoon meestuurd en je maakt er zelf geen gebruik van, kan de koper toch gewoon online. Geen probleem lijkt mij.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:57 schreef jonny het volgende:
[..]
Volgens mij nooit, omdat ik dat niet leuk vind ... maar ik weet het gewoon niet zeker.
Idd, je kunt alleen niet gelijktijdig online. (Ik spreek uit ervaringquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:04 schreef SubSun het volgende:
[..]
Als je de serial gewoon meestuurd en je maakt er zelf geen gebruik van, kan de koper toch gewoon online. Geen probleem lijkt mij.
Het spel staat nu al zo lang te koop dus moet ik je aanbod maar accepterenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:28 schreef Chirma het volgende:
Ik bied ¤10,-
ik weet niet wat de verendkosten zijn, maar wanneer je meer biedt ga ik er niet overheenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:11 schreef Slomy het volgende:
Wanneer je er nog niet uitbent met Chirma wil ik wel 15 Euro inclusief verzendkosten bieden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |