Tieft dan op aub.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:05 schreef Angeren het volgende:
Ik heb geen interresse
hoe werkt dat precies? Kan je daar je standaard IDE hdtje in plaatsenquote:2x 5.25" hd-tray's. Handig om hd's te swappen, sleuteltjes ofcourse afwezig. Vraagprijs: 40E
Elke standaard harddisk (da's 3.5" volgens mij) past daar gewoon in. Die schroef je dus in 'n "doosje". Vervolgens zit dat doosje in een "rails" (5.25"). Die rails schroef je in je kast waar je ook een cd-rom-speler zou zetten. Vervolgens kun je dat "doosje" er gewoon uittrekken om zo heel snel je hd te wisselen.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:10 schreef WooZ het volgende:
[..]
hoe werkt dat precies? Kan je daar je standaard IDE hdtje in plaatsen(en moet je dan elke keer de kabels van achteruit ontkoppelen?) Of moet je daar speciale schijven voor hebben?
ja maar die hd zit toch met een voedingskabel en ide kabel van achter vastquote:Op maandag 31 mei 2004 22:12 schreef JeOma het volgende:
[..]
Elke standaard harddisk (da's 3.5" volgens mij) past daar gewoon in. Die schroef je dus in 'n "doosje". Vervolgens zit dat doosje in een "rails" (5.25"). Die rails schroef je in je kast waar je ook een cd-rom-speler zou zetten. Vervolgens kun je dat "doosje" er gewoon uittrekken om zo heel snel je hd te wisselen.
Ja de voeding + IDE zit dus in je kast vast aan de "rails". Via een soort klik-systeem wordt de voeding + data overgebracht naar het "doosje". Aan de achterkant van het doosje zit dus een soort plug die in de rails klikt en daardoor "contact" maakt. Capiche?quote:Op maandag 31 mei 2004 22:19 schreef WooZ het volgende:
[..]
ja maar die hd zit toch met een voedingskabel en ide kabel van achter vast![]()
En vervolgens moeten de standaard IDE aansluiting en voedingsstekker er nog achter in.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:21 schreef JeOma het volgende:
[..]
Ja de voeding + IDE zit dus in je kast vast aan de "rails". Via een soort klik-systeem wordt de voeding + data overgebracht naar het "doosje". Aan de achterkant van het doosje zit dus een soort plug die in de rails klikt en daardoor "contact" maakt. Capiche?
Hij werkt onder XP, 20E: bod genoteerd, ik denk 'r even over na.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:26 schreef doagster het volgende:
pc tv kaart bied ik 20 voor. hij werkt wel onder xp toch?
Apeldoorn City.quote:waar woont ge?
Ook genoteerd. Ik wacht even af of er iemand een bod doet op de VGA-kaart, omdat 'ie daarbij zat.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 07:36 schreef timmeeeh het volgende:
5 euro geboden op usb gamepad
[Zeikmodus]quote:Op maandag 31 mei 2004 22:00 schreef JeOma het volgende:
[afbeelding]
2x 5.25" hd-tray's. Handig om hd's te swappen, sleuteltjes ofcourse afwezig. Vraagprijs: 40E
Ow stupid. Ik bedoelde ook echt "aanwezig"!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:08 schreef joey_k het volgende:
[..]
[Zeikmodus]
Wat ligt er onder die hdd tray's dan??
Lijken mij toch echt wel sleuteltjes![]()
[/Zeikmodus]
Sleutjes afwezig? ze liggen daar toch op tafel of ben ik nou helemaal debiel?quote:Op maandag 31 mei 2004 22:00 schreef JeOma het volgende:
[afbeelding]
2x 5.25" hd-tray's. Handig om hd's te swappen, sleuteltjes ofcourse afwezig. Vraagprijs: 40E
Ja ofcourse stand-alone, is gewoon een hele snelle GF4, that's all. Geheugen op kaart: 128mb.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:14 schreef eSSe het volgende:
Het videokaartje is een stand-alone kaartje? Hoeveel kan het kaartje maximaal aan en hoeveel geheugen is ie
Tja, zoals ik hierboven al meldde: sleutels AANwezig. Mijn fout.quote:Sleutjes afwezig? ze liggen daar toch op tafel of ben ik nou helemaal debiel?
TS vindt 't net te weinig. Volgens de Tweakers pricewatch betaal je minstens 48.50E. Voor 30E plus de verzendkosten mag je 'm hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:56 schreef xdc het volgende:
wat denkt de ts van mijn bod ?
Stealth 3D 2000 Pro. Destijds een hele stoere kaart. Maar nu? Vraagprijs: 2.50Equote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:49 schreef JeOma het volgende:
[..]
Ja ofcourse stand-alone, is gewoon een hele snelle GF4, that's all. Geheugen op kaart: 128mb.
[..]
Tja, zoals ik hierboven al meldde: sleutels AANwezig. Mijn fout.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |