quote:Op zondag 19 september 2004 17:42 schreef boebiedoe het volgende:
Na 24 minuten mocht je een topic schoppen toch?.
*schopt*
Bedankt voor je bedrage.quote:Op zondag 19 september 2004 17:49 schreef Vampier het volgende:
deze kaart is maar $11 waard (2de hands)
Ex?quote:Op zondag 19 september 2004 18:12 schreef SolarX het volgende:
SolarX biedt EUR 10,- ex verzenden
Wat dus niks met dit V&A topic te maken heeft. Ontopic s.v.p.quote:Op dinsdag 21 september 2004 06:32 schreef Vampier het volgende:
ik doelde dus op het gezeik van een aantal maanden geledeniets wat jij denk ik niet meegekregen hebt. (tenzij je op het moment fok! radio luisterde toen ik het poste
)
btw een goede pijling is om op ebay te kijken voor hoeveel ze verkocht zijn.
Mwah, ik ken heel boedeboe verder niet.quote:Op maandag 20 september 2004 21:39 schreef Vampier het volgende:
Wie vertrouwd boedieboe nu?
Mail me even op mijn profiel adres. (die ik vanavond pas controleer) en dan handelen we het af.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:44 schreef SolarX het volgende:
Ik woon in Beilen, dat ligt midden in Drenthe. Je zou de eerste zijn waarvan ik via internet iets koop die in de buurt woont, dus waarschijnlijk wordt het postwerk
Ik hoef geen complimenten hoor. Je moet voortaan gewoon je muil houden als je niks zinnigs te zeggen hebt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 06:05 schreef Vampier het volgende:
complimentjeen een slotje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |