Je bod staat iig.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:16 schreef Menyo het volgende:
Top Spin 15 euro als jij hem opstuurt.
Ik laat het je z.s.m. even weten.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:41 schreef twi het volgende:
15 + verzendkosten voor Top Spin
Whehe. Als je van Indycar racen houd is het best een grappig spel. Wat mij iets tegen viel was dat je eigenlijk alleen maar op ovals reed.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:02 schreef Robertje het volgende:
Mmm...kan het niet ze snel vinden. Ik denk dat ik je ff laat werken voor die 25 euro...Heb ik ook een linkie?![]()
Als er niet rap iemand hoger bied dan wil ik het voor dit bedrag eigenlijk wel rond maken.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:11 schreef twi het volgende:
17 excl
Enneh, Midtown Madness 3 is met geen enkele racegame te vergelijken, zeker niet met Indycar
Ex verzendkosten en we hebben een deal.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:16 schreef Robertje het volgende:
Doe mij dat raceding maar....15 euri
quote:Op donderdag 9 september 2004 11:19 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ex verzendkosten en we hebben een deal.
Je hebt mailquote:Op donderdag 9 september 2004 11:23 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Mail maar even je gegevens naar ShaoliN@fok.nl
Ik zie dat het andere bod weg ge-edit is. W.m.b. kunnen we het rondmaken. ShaoliN@fok.nlquote:Op donderdag 9 september 2004 11:11 schreef twi het volgende:
17 excl
Enneh, Midtown Madness 3 is met geen enkele racegame te vergelijken, zeker niet met Indycar
De deal is net rond met Twi. Mocht dat op de een of andere manier niet doorgaan dan is ie voor jou.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:57 schreef dnzl het volgende:
Topspin ¤18.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |