Is het zwaar de complete set?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:30 schreef Medalist het volgende:
jep, heb naar de afstandbediening van mijn TV gekeken en je ziet "infrarood"...
lol dat zie je zonder die kijker ook wel hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:30 schreef Medalist het volgende:
jep, heb naar de afstandbediening van mijn TV gekeken en je ziet "infrarood"...
nee man dat zijn thermal imaging camera's dit is gewoon een nacht kijkerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:47 schreef gohan16 het volgende:
hoe ver bereik heeft zo'n ding eigenlijk. Zo eentje moet toch warmte kunnen 'zien.' zeg maar dat je duidelijk verschiel ziet tussen de binnenkant van de koelkast en een warme theepot. Of zijn dat andere hele dure.
Het is geen nachtkijker, want het zend geen infraroodlicht uit, het ontvang het alleenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:26 schreef RemcoDelft het volgende:
OOIT wil ik een SERIEUZE hebben! Wat nou licht op je auto?!
Maar die kostten een ton of zo... Deze ziet er wel heel gaaf uit trouwens! Maar de kwaliteit...??
BTW: verander je topictitel misschien in "nachtkijker"?
Mail staat in mijn profiel..quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:12 schreef buitenbeentje het volgende:
Ik bied 35 en ik kom hem halen.
Nope, staat er niet.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:37 schreef Medalist het volgende:
[..]
Mail staat in mijn profiel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |