kun je me nader verklaren wat hier triest aan is? Als 2,50 voor jou niks betekent, dan kun je hem ook voor EUR27,50 aan Elisa verkopen. Ik vind jouw reactie meer kontenlikkerij dan serieus.quote:Op maandag 21 juni 2004 10:07 schreef Karimo het volgende:
Ok Bod staat.
Beetje triest om 2,50 overheen te bieden
Dan geef ik hem alsnog aan ElisaB
Contact me ff via de mail Elisa
Sorry, ik dacht dat je zon koopjes bieder was die er maar telkens een euro oid boven probeerd te bieden.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:22 schreef off_topic het volgende:
[..]
kun je me nader verklaren wat hier triest aan is? Als 2,50 voor jou niks betekent, dan kun je hem ook voor EUR27,50 aan Elisa verkopen. Ik vind jouw reactie meer kontenlikkerij dan serieus.
En ik denk dat meerdere mensen het me me eens zijn dat EUR2,50 nog steeds fl. 5,- is...
Nope, want die heb ikquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:17 schreef Karimo het volgende:
Brander is er nog
Hp niet meer
gefeliciteerd Elisa. Ik heb niet gereageerd omdat ik hem jou wel gunde. Tevens vond de TS eur2,50 onzin, dus dat weerhield mij ook van verdere onderhandelingen. ;-)quote:Op zondag 27 juni 2004 18:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope, want die heb ik
Ik heb toch gezegd dat bij nader inzien ik het geen onzin vond.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:02 schreef off_topic het volgende:
[..]
gefeliciteerd Elisa. Ik heb niet gereageerd omdat ik hem jou wel gunde. Tevens vond de TS eur2,50 onzin, dus dat weerhield mij ook van verdere onderhandelingen. ;-)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |