abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22474206
Ik heb eens mijn hardwareverzameling bekeken, en eigenlijk wil ik het meeste wel kwijt.

Ik wil niet veel afwijken van de vraagprijzen, maar als iemand veel dingen in 1 keer wil kopen, wil ik nog wel over de prijs onderhandelen.
Ik heb geen zin om alles apart op te gaan sturen, dus afhalen is wel gewenst. Afhalen kan in Enschede, maar elk weekend ga ik met de trein naar Gouda, dus in Gouda (of Utrecht CS) is het meeste ook af te halen.

Het gaat om de volgende spullen:

1) Een Penguin Miditower met 250 watt voeding.
Prima kast, gaat weg omdat ik een nieuwe kast heb. Behuizing heeft een uitneembare 3,5 inch unit, waarvan 2 extern, en 3 5,25 inch bays. Aan de voorkant kan een 8cm fan geklikt worden.
Voeding is dus 250 watt, van het merk Highlight. Kan uit eigen ervaring zeggen dat hij vrij stabiel is.

Prijs: 30 euro.

2) Moederbord: Asus A7V266. Heb hem zelf nooit gebruikt, ik had mn oude moederbord ter reparatie aan de computerwinkel meegegeven, was niet te repareren, en ze boden me deze dus weer aan (had zelf ondertussen een nieuw mobo). Doos is helemaal compleet verder.

Prijs: 30 euro.

3) Geheugen: 1 x 265 mb sdr pc133 geheugen. Werkt nog prima. Past dus niet in bovenstaand mobo, want die lust alleen ddr geheugen.

Prijs: 40 euro.

4) Processor: AMD Athlon Thunderbird 1000 mhz. Werkt ook nog prima, nooit overgeclockt geweest. Stock koeler zit er bij. Deze past dus wel op het mobo!

Prijs: 25 euro.

5) Videokaart: Asus GF4 TI4600 Ultra Deluxe. alleen de kaart en nog een verlengdeel voor alle aansluitingen, voor de rest zitten er geen doos, boekjes, kabeltjes whatsoever bij.

Prijs: 85 euro.

6) Geluidskaart: Creative Soundblaster Live! voor surround sound enzo, werkt nog prima. Doe ik weg omdat ik nu prima onboard sound heb.
Ook heb ik nog een Creative kaart die alleen stereo ondersteunt (dus niet voor 4,1 setjes) te koop. Heb geen idee welk model het is...

Prijs: 10 euro voor de Live!, 5 euro voor de andere.

7) Voor de liefhebber heb ik ook nog 2 56K modems en 3 10/100 mbits netwerkkaartjes.

Prijs voor modems en netwerkkaartjes bij elkaar: 10 euro.

Als iemand alles in 1 wil kopen (graag zelfs ) kost dat 200 euro (35 euro korting! op = op!)

Als iemand vragen heeft of per mail wil bieden: t[punt]meijers[at]gmail[punt]com is mijn mailadres.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
pi_22475014
10 euro voor de live geboden
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadīs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_22475071
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 20:52 schreef Skinkie het volgende:
10 euro voor de live geboden
Kan je hem dan afhalen (in enschede, gouda of utrecht)?
Want anders komt de helft aan verzendkosten er nog bij, das wel zonde vind ik.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
pi_22476555
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 20:54 schreef ToMm het volgende:
Kan je hem dan afhalen (in enschede, gouda of utrecht)?
Want anders komt de helft aan verzendkosten er nog bij, das wel zonde vind ik.
OV dus ja... wat voor SB is die andere trouwens...? Btw als je de prijs voor het geheugen met minimaal de helft laat zakken heb ik daar ook nog wel interesse in, want in de price watch staat de goedkoopste voor 37 euri nieuw.
Hadīs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  donderdag 7 oktober 2004 @ 22:01:54 #5
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_22477013
Je hebt mail
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_22481156
De kast, het moederbord, de processor en de Live! kaart zijn verkocht aan ElisaB.

@Skinkie, je hebt gelijk, geheugen heb ik iets te hoog in de markt gezet zo te zien...
De andere audiokaart (die van 5 euro) is dus al verkocht, ik heb alleen nog de live! voor je.
Als je de live! en het 256 reepje komt afhalen (waar trouwens?), mag je het voor 40 euro totaal meenemen. Krijg je nog een netwerkkaart gratis ook, want anders raak ik die aan de straatstenen niet kwijt...
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 00:41:41 #7
90641 Uiteraard
mooi hč ? alles.....
pi_22481320
65 euro voor de Asus 4600ti deluxe ultra
pi_22481495
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 00:41 schreef Uiteraard het volgende:
65 euro voor de Asus 4600ti deluxe ultra
Sorry, dat vind ik te weinig. 80 euro, lager ga ik echt niet!
pi_22481802
265 mb sdr pc133

15¤ incl verzenden
pi_22481949
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 00:34 schreef ToMm het volgende:
De kast, het moederbord, de processor en de Live! kaart zijn verkocht aan ElisaB.

@Skinkie, je hebt gelijk, geheugen heb ik iets te hoog in de markt gezet zo te zien...
De andere audiokaart (die van 5 euro) is dus al verkocht, ik heb alleen nog de live! voor je.
Als je de live! en het 256 reepje komt afhalen (waar trouwens?), mag je het voor 40 euro totaal meenemen. Krijg je nog een netwerkkaart gratis ook, want anders raak ik die aan de straatstenen niet kwijt...
Verhelder het bovenstaande even Op zich maakt het mij niet zoveel uit... ik kan door de weeks best een keer richting Enschede treinen.
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 08:08:18 #11
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_22483585
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 01:03 schreef Ra-z het volgende:
265 mb sdr pc133

15¤ incl verzenden
Doe ik er een knaak bovenop: ¤ 17,50.

Afspreken op Utr CS bespreekbaar (hoewel verzenden gewoon met briefpost kan)
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 08:29:28 #12
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_22483705
Ik had mijn oog laten vallen op die andere, dus wmb is de Live nog beschikbaar
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_22486234
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 01:14 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Verhelder het bovenstaande even Op zich maakt het mij niet zoveel uit... ik kan door de weeks best een keer richting Enschede treinen.
Mijn fout, de duurste geluidskaart is nog te koop dus. Ga je akkoord met de prijs dan?

@Edvandeberg: 17,50 voor het geheugen vind ik echt te weinig sorry... Heb even rondgekeken op marktplaats en tweakers wat er zoal voor gevraagd wordt, das gemiddeld rond de 30 euro. Dat vind ik zelf dan ook een mooie prijs ervoor.
pi_22493419
Zijn die modems trouwens extern?

Die 40 euro voor de Live/Geheugen/Netwerkkaartje of de modems (als deze extern zijn) is ok.
pi_22493506
- edit: faq nog een keer lezen om op te frissen kan ook geen kwaad hoor -

[ Bericht 75% gewijzigd door ElisaB op 08-10-2004 18:24:05 ]
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_22495476
hoi 20 euro voor het reepje?
Mijn email adres is <fok-username>@hotmail.com
pi_22496095
hier ook 20 euro voor het reepje, en dan kan ik hem ophalen in Enschede
pi_22497316
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 17:14 schreef Skinkie het volgende:
Zijn die modems trouwens extern?

Die 40 euro voor de Live/Geheugen/Netwerkkaartje of de modems (als deze extern zijn) is ok.
Modems zijn intern (pci).

40 euro voor de live/geheugen/netwerkkaartje is dan oke? Of wil je ook dan nog die modem erbij? Zeg het maar, die modems raak ik anders toch nooit kwijt.

@andere bieders: 20 euro vind ik nog steeds te weinig, ik wil eigenlijk niet lager dan 30 gaan.
pi_22497620
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 20:23 schreef ToMm het volgende:
Modems zijn intern (pci).
Nee moet echt extern zijn intern heb ik niets aan
quote:
40 euro voor de live/geheugen/netwerkkaartje is dan oke? Of wil je ook dan nog die modem erbij? Zeg het maar, die modems raak ik anders toch nooit kwijt.
Ik houd het bij de netwerkkaart
pi_22499221
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 20:36 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Nee moet echt extern zijn intern heb ik niets aan
[..]

Ik houd het bij de netwerkkaart
Ok prima, mail anders even wanneer je het kan ophalen, dan handelen we 't via mail verder af.
pi_22499287
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 21:44 schreef ToMm het volgende:
Ok prima, mail anders even wanneer je het kan ophalen, dan handelen we 't via mail verder af.
Je mag mij meelen of je e-mail adres geven
pi_22500561
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 21:47 schreef Skinkie het volgende:

[..]

of je e-mail adres geven
Bekijk de startpost nog eens goed...
pi_22501384
22,50 voor het geheugen
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 11:59:12 #24
69552 Simon81
Wanna play....?!?
pi_22508526
Videokaartje ruilen tegen min Geforce Fx 5200 128 mb?
: : Kopen, kopen.....niet kijken : :
pi_22536235
25 voor het geheugen
Mijn email adres is <fok-username>@hotmail.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')