Ik heb eens mijn hardwareverzameling bekeken, en eigenlijk wil ik het meeste wel kwijt.
Ik wil niet veel afwijken van de vraagprijzen, maar als iemand veel dingen in 1 keer wil kopen, wil ik nog wel over de prijs onderhandelen.
Ik heb geen zin om alles apart op te gaan sturen, dus afhalen is wel gewenst. Afhalen kan in Enschede, maar elk weekend ga ik met de trein naar Gouda, dus in Gouda (of Utrecht CS) is het meeste ook af te halen.
Het gaat om de volgende spullen:
1) Een Penguin Miditower met 250 watt voeding.
Prima kast, gaat weg omdat ik een nieuwe kast heb. Behuizing heeft een uitneembare 3,5 inch unit, waarvan 2 extern, en 3 5,25 inch bays. Aan de voorkant kan een 8cm fan geklikt worden.
Voeding is dus 250 watt, van het merk Highlight. Kan uit eigen ervaring zeggen dat hij vrij stabiel is.
Prijs: 30 euro.
2) Moederbord: Asus A7V266. Heb hem zelf nooit gebruikt, ik had mn oude moederbord ter reparatie aan de computerwinkel meegegeven, was niet te repareren, en ze boden me deze dus weer aan (had zelf ondertussen een nieuw mobo). Doos is helemaal compleet verder.
Prijs: 30 euro.
3) Geheugen: 1 x 265 mb sdr pc133 geheugen. Werkt nog prima. Past dus niet in bovenstaand mobo, want die lust alleen ddr geheugen.
Prijs: 40 euro.
4) Processor: AMD Athlon Thunderbird 1000 mhz. Werkt ook nog prima, nooit overgeclockt geweest. Stock koeler zit er bij. Deze past dus wel op het mobo!
Prijs: 25 euro.
5) Videokaart: Asus GF4 TI4600 Ultra Deluxe. alleen de kaart en nog een verlengdeel voor alle aansluitingen, voor de rest zitten er geen doos, boekjes, kabeltjes whatsoever bij.
Prijs: 85 euro.
6) Geluidskaart: Creative Soundblaster Live! voor surround sound enzo, werkt nog prima. Doe ik weg omdat ik nu prima onboard sound heb.
Ook heb ik nog een Creative kaart die alleen stereo ondersteunt (dus niet voor 4,1 setjes) te koop. Heb geen idee welk model het is...
![]()
Prijs: 10 euro voor de Live!, 5 euro voor de andere.
7) Voor de liefhebber heb ik ook nog 2 56K modems en 3 10/100 mbits netwerkkaartjes.
Prijs voor modems en netwerkkaartjes bij elkaar: 10 euro.
Als iemand alles in 1 wil kopen (graag zelfs
![]()
) kost dat 200 euro (35 euro korting! op = op!)
Als iemand vragen heeft of per mail wil bieden: t[punt]meijers[at]gmail[punt]com is mijn mailadres.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-