quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:46 schreef N-tertainment het volgende:
Hoeveel weegt het in totaal en een foto van de voorkant (zonder cover) mogelijk?
Ik zal het morgen even wegen, en foto's maken zonder kap.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:46 schreef N-tertainment het volgende:
Hoeveel weegt het in totaal en een foto van de voorkant (zonder cover) mogelijk?
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:37 schreef mjdejong het volgende:
[..]
Ik zal het morgen even wegen, en foto's maken zonder kap.
De foto's worden donderdag geplaatst.... camera is uit logeren
Misschien kan ik je overhalen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:36 schreef Bioslock het volgende:
* twijfelt
Ik kan geen review vinden maar in een vorige poging tot verkoop zei iemand met dezelfde speakers het volgende:quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:13 schreef Bioslock het volgende:
Staat er ergens een review op internet?
Klopt, k heb die speakers ook staan en het zijn kwalitatief hele goede speakers. Zeker in een surrouns opstelling. Als je een goeie versterker heb dan haal je er echt dik geluid uit met een stevige diepe bass.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:21 schreef mjdejong het volgende:
[..]
Ik kan geen review vinden maar in een vorige poging tot verkoop zei iemand met dezelfde speakers het volgende:
Zaadhaas Zaadhaas - zondag 25 juli 2004 @ 11:41
Die Jamo speakers zijn echt retegoed, die heb k zelf ook en komt echt mooi zuiver geluid uit!!!
Ook door de twee woofers een flinke bass op een goede versterker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |