abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20111124
Hallo,

Hierbij een kleine uitverkoop. Spellen gaan in de verkoop omdat ik geld nodig heb voor de komende vakantie (reis naar New York ). Daarbij heb ik de meeste spellen uitgespeeld en liggen ze hier maar stof te vangen.

Ps2 games

- The Mark of Kri  spel is in goede staat, prijs 25 Euro
- The Getaway  spel is in perfecte staat heeft werkelijk maar 2 maal in mijn Ps2 gezeten (niet goed voor de verkoop: maar gta is gewoon beter), prijs 20 Euro
- DTM Race Driver  disc heeft krasjes op de achterkant, maar werkt gewoon goed. prijs: 17 Euro
- Devil May Cry  disc heeft krasjes op de achterkant, maar werkt gewoon goed, prijs: 15 Euro

NGC games

- Star Wars Rogue Leader: Rogue Squadron II (dus niet die nieuwere versie)  ook deze disc heeft krasjes op de achterkant zitten, maar werkt gewoon goed. prijs: 12,50 Euro

GBA games

- The legend of Zelda a link to the past (plus Four swords)  prijs: 22,50

XBOX promo materiaal

- HALO 2 limited edition 2004 kalender. Kalender is nooit te koop geweest in de winkel. Is dus een collectors item. Bieden vanaf 20 Euro (plus nog eventuele verzendkosten. Weet niet hoeveel deze zullen zijn).
Poster (foto is van het internet afgehaald):

- Xbox posters (het liefst in een koop) Poster zijn van Amped, DOA 3, Project Gotham Racing en xbox zelf. prijs TEAB (heb ook geen idee wat de verzendkosten hiervan zijn)

Werkelijke foto’s van de posters en de kalender zijn hier te vinden: http://members.home.nl/slomy/

Extra informatie:
Prijzen zijn zo ongeveer vast. Voor de games (Ps2, NGC en GBA) geldt dat de verzendkosten al inbegrepen zijn bij de prijs. Het spel zal dan verzonden worden in een bubbeltjesenvelop.
Verzendkosten voor het Xbox promo materiaal weet ik niet. Ik weet dat de posters in een koker kunnen worden opgestuurd echter de kalender zal wat moeilijker worden. Zeker omdat deze niet opgevouwd kan worden. Moet dus zo verzonden worden.

Ter verduidelijking: alles is alleen bestemd voor verkoop. Ik ben niet geïnteresseerd in ruilen

Deze advertentie staat ook nog op http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?p=398889#398889
......
pi_20156856
Ik heb wel interesse in The Getaway en DTM driver voor 30 euro.
pi_20156971
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 17:24 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik heb wel interesse in The Getaway en DTM driver voor 30 euro.
32,50 inclusief de verzendkosten en je hebt een deal.

p.s. Ga nu werken dus kan pas weer over een paar uur reageren.
......
pi_20157346
Geregeld.

[ Bericht 84% gewijzigd door Opgezwollenlever op 24-06-2004 22:37:52 ]
pi_20158504
Hoe groot zijn die posters van XboX ?
pi_20162992
@ opgezwollenlever: mail is gestuurd

@ Supertje: De posters zijn 59 cm lang en 42 cm breed, niet zo heel erg groot dus. Kijk ook een naar de link, daar staan een paar (onduidelijke) foto's van de posters.
......
pi_20183689
And up.

The Getaway en DTM Race Driver zijn inmiddels verkocht.
......
pi_20234254
weer een kick
......
pi_20237799
Star Wars Rogue Leader: Rogue Squadron II (dus niet die nieuwere versie)  ook deze disc heeft krasjes op de achterkant zitten, maar werkt gewoon goed. prijs: 12,50 Euro
The legend of Zelda a link to the past (plus Four swords)  prijs: 22,50

Deze twee samen voor 30 Euro verzendkosten voor mij?
Mits die Zelda en Rogue Leader compleet zijn.
pi_20238471
quote:
Op zondag 27 juni 2004 22:41 schreef FreedonNadd het volgende:
Star Wars Rogue Leader: Rogue Squadron II (dus niet die nieuwere versie)  ook deze disc heeft krasjes op de achterkant zitten, maar werkt gewoon goed. prijs: 12,50 Euro
The legend of Zelda a link to the past (plus Four swords)  prijs: 22,50

Deze twee samen voor 30 Euro verzendkosten voor mij?
Mits die Zelda en Rogue Leader compleet zijn.
Is goed.

Beide spellen zijn compleet.
Kwam er wel net achter dat het doosje van Rogue Leader beschadigd is (een van die 2 clipjes die aan de binnenkant zitten om het boekje vast te houden is afgebroken). Misschien kan ik hier nog wel een nieuw doosje voor regelen.

Uhm verzendkosten is 2,50 (bubbeltjes envelop + 'postzegel'). Als ik nou een grotere envelop koop dan denk ik dat beide spellen daar wel inpassen.

Dus laten we dan zeggen 32,50 inclusief verzendkosten mochten beide spellen in een envelop passen ? (als je het natuurlijk eens bent met alles wat hierboven beschreven staat).
......
pi_20244055
quote:
Op zondag 27 juni 2004 23:04 schreef Slomy het volgende:

[..]

Is goed.

Beide spellen zijn compleet.
Kwam er wel net achter dat het doosje van Rogue Leader beschadigd is (een van die 2 clipjes die aan de binnenkant zitten om het boekje vast te houden is afgebroken). Misschien kan ik hier nog wel een nieuw doosje voor regelen.

Uhm verzendkosten is 2,50 (bubbeltjes envelop + 'postzegel'). Als ik nou een grotere envelop koop dan denk ik dat beide spellen daar wel inpassen.

Dus laten we dan zeggen 32,50 inclusief verzendkosten mochten beide spellen in een envelop passen ? (als je het natuurlijk eens bent met alles wat hierboven beschreven staat).
deal.

mail me even op j.zeedijk (apestaartje) home punt nl
pi_20249209
quote:
Op maandag 28 juni 2004 09:53 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

deal.

mail me even op j.zeedijk (apestaartje) home punt nl
Mail gestuurd.

Bij deze zijn dus ook Star Wars + Zelda verkocht.
......
pi_20260171
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:26 schreef Slomy het volgende:

[..]

Mail gestuurd.

Bij deze zijn dus ook Star Wars + Zelda verkocht.
Geld is overgemaakt dus verwacht dat over een dag of twee.
pi_20260546
quote:
Op maandag 28 juni 2004 20:35 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

Geld is overgemaakt dus verwacht dat over een dag of twee.
Ok.

Wanneer het aangekomen is op mijn rekening gaan de spellen meteen op de post.
Ik zal je dat dan even via mail laten weten.
......
pi_20324756
Spellen zijn al binnen, perfecte snelle deal wat mij betreft.
pi_20363472
Hier zijn de spellen ook binnen. Wat mij betreft ook een perfecte deal. Veel plezier in New York!
  dinsdag 13 juli 2004 @ 10:21:08 #17
72846 Aliendrone
Gamer 4 life
pi_20590863
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 01:01 schreef Slomy het volgende:
XBOX promo materiaal

- HALO 2 limited edition 2004 kalender. Kalender is nooit te koop geweest in de winkel. Is dus een collectors item. Bieden vanaf 20 Euro (plus nog eventuele verzendkosten. Weet niet hoeveel deze zullen zijn).
Poster (foto is van het internet afgehaald):
[afbeelding]
Ik heb wel interesse in die kalender van je (als je m nog heb tenminste).
Ik bied op dit moment 40 euro. Mail me ff : kikkertjay@hotmail.com
What do blind people see when they're dreaming?
DVD Collectie | Games | Gamertag Xbox Live : Bizkid
pi_20687080
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 10:21 schreef Aliendrone het volgende:

[..]

Ik heb wel interesse in die kalender van je (als je m nog heb tenminste).
Ik bied op dit moment 40 euro. Mail me ff : kikkertjay@hotmail.com
Sorry voor late reactie

Mail send.
......
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:28:15 #19
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20934997
Verkocht. Slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: