[Dit bericht is gewijzigd door PeanutDaan op 18-01-2004 17:02]
quote:Vermeld bij een ervaring wel even het topic en een linkje naar de username, dat is wel het makkelijkst.
Op zondag 18 januari 2004 13:55 schreef PeanutDaan het volgende:
mordradead is de koper van mijn gamegear game 4in1 ! en alles is snel en netjes verlopen. Toppie dus ..
Tot op heden niets meer van Michaeltje vernomen... terwijl ik wel al 70,50 euro heb overgemaakt..... Hoop dat dit een mis verstand is.
quote:Ik neem even contact met hem op
Op zondag 18 januari 2004 15:27 schreef DiMacho het volgende:
[TK] ComputermeukTot op heden niets meer van Michaeltje vernomen... terwijl ik wel al 70,50 euro heb overgemaakt..... Hoop dat dit een mis verstand is.
quote:Thanx... als je wat meer weet mag je me ook mailen.
Op zondag 18 januari 2004 18:46 schreef detulp050 het volgende:[..]
Ik neem even contact met hem op
[Dit bericht is gewijzigd door Falcone op 19-01-2004 19:48]
quote:Al nieuws?? Ik heb hem al verscheidene mails gestuurd en geprobeerd zn adres te achterhalen... Ik heb zn banknummer, achternaam en plaatsnaam. Maar aangezien zn hele familie in die woonplaats woont
Op zondag 18 januari 2004 21:07 schreef DiMacho het volgende:[..]
Thanx... als je wat meer weet mag je me ook mailen.
quote:Zodra ik iets hoor laat ik het je weten. Ik heb dus nog niets gehoord. Als hij niet blijft reageren dan kijk ik wat ik nog kan doen.
Op maandag 19 januari 2004 22:35 schreef DiMacho het volgende:[..]
Al nieuws?? Ik heb hem al verscheidene mails gestuurd en geprobeerd zn adres te achterhalen... Ik heb zn banknummer, achternaam en plaatsnaam. Maar aangezien zn hele familie in die woonplaats woont
quote:ip-s vergelijken met nieuwe users?? etc... In iedergeval hartstikke bedankt !!
Op maandag 19 januari 2004 23:42 schreef detulp050 het volgende:[..]
Zodra ik iets hoor laat ik het je weten. Ik heb dus nog niets gehoord. Als hij niet blijft reageren dan kijk ik wat ik nog kan doen.
quote:Hoi!
Op zondag 18 januari 2004 15:27 schreef DiMacho het volgende:
[TK] ComputermeukTot op heden niets meer van Michaeltje vernomen... terwijl ik wel al 70,50 euro heb overgemaakt..... Hoop dat dit een mis verstand is.
Geen paniek, bordje komt eraan. Kwestie van een paar dagen niet online ivm nieuwe pc en geen internetbankieren.
Alles wordt compleet geleverd, morgen op de TPG ik mail je het trackntrace nummer.
Alles weer flex?
quote:Zucht. Sommige mensen hebben ook een leven naast 24/7 FOK!
Op maandag 19 januari 2004 23:42 schreef detulp050 het volgende:[..]
Zodra ik iets hoor laat ik het je weten. Ik heb dus nog niets gehoord. Als hij niet blijft reageren dan kijk ik wat ik nog kan doen.
Hopelijk is iedereen weer gerust gesteld!
Wow wat ben ik opgelucht!!!! darmn.... ik heb één maal meegemaakt dat iemand me belazerd heeft.. ene BASS van dit forum.
Spreek je latersz Michael!
quote:Ik kan me je frustratie heel erg goed voorstellen! Mijn excuses daarvoor.
Op dinsdag 20 januari 2004 11:59 schreef DiMacho het volgende:
Thanx ThanX Thanx THANX!!!!!!Wow wat ben ik opgelucht!!!! darmn.... ik heb één maal meegemaakt dat iemand me belazerd heeft.. ene BASS van dit forum.
Spreek je latersz Michael!
Gelukkig allemaal weer goed gekomen.
quote:ok
Op dinsdag 20 januari 2004 16:54 schreef Magneet het volgende:
en nu ophouden met offtopic gaan hier![]()
hierbij dan http://forum.fok.nl/profile.php?id=9296 Hele slechte ervaring mee!! Server opgehaald bij hem thuis. (30minuten gereden) Zou 128MB ram inzitten. Kom ik thuis, zit er maar 64MB ram in. Geen probleem volgens http://forum.fok.nl/profile.php?id=9296 Ik kon het gewoon komen ruilen. Niets meer van gekomen aangezien hij niet terugbeld! En daarna zou het per post geregeld moeten worden. Tot op heden nog niets ontvangen of vernomen!! L*L!
Wel hele goede ervaring met http://forum.fok.nl/profile.php?id=13957 Camera van gekocht! He ik opgehaald !! Netjes in doosje met bon!! Thanx!
quote:toppie verkoper, aangezien ik geen internetbankieren heb had hij geduld ermee en alles echt superingepakt
Op zondag 18 januari 2004 13:55 schreef PeanutDaan het volgende:
mordradead is de koper van mijn gamegear game 4in1 ! en alles is snel en netjes verlopen. Toppie dus ..
edit: sorry ik ben dus mordradead, de account van mijn zus staat nog aangemeld srry hiervoor
Tot op heden nog steeds geen geld ontvangen of enige reactie op m'n mails.
Conclusie: _Sinner_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |