Te Koop: Toshiba 110CS:
![]()
Goed, pin me niet vast op de specs want dat is hier niet echt belangrijk. Wat wel belangrijk is, is wat je eraan hebt. Er staat namelijk Win95 op en Office97, officieel erbij gekocht indertijd maar werkelijk ALLES van het apparaat is kwijt, behalve dan de adapter en de laptop zelf. Muizen gaat via de bekende groene belly-button.
Het opvallende is dat Win95 nog best aardig loopt op het scherm dat trouwens 800x600 doet. De harddisk is 850MB groot en zolang je niks anders doet dan een beetje klooien met Office en wat dingen tikt terwijl je niet zit te internetten (zit ook géén netwerk/modem in, dus dat is altijd mooi meegenomen) dan gaat dat allemaal als de gesmeerde bliksem. Dit ouwe kreng is dus handig om brieven mee te tikken in de tuin (met verlengkabel, want naar de accu moet je écht niet vragen) of in bed.
De voordelen op een rijtje:
- Lekker Office-en
- Geen CDROM dus je kan er geen zooi op zetten waar hij traag van wordt
- Geen netwerk/modem dus geen MSN-nende buddies die je storen tijdens je bezigheden
- Barst in de achterkant van het scherm in het hoekje. Het scherm doet het prima maar een beautycontest win je met dit ding ook al niet
- De floppydrive werkt!
Ik geloof er heilig in dat hij een rit met TPG zelfs overleeft, maar bij voorkeur toch afhalen in Tilburg/Eindhoven.
Laat ik de richtprijs stevig inzetten op:
5 euro startprijs, tegen opbod!