dank je wel, je gaat nog eens lief worden.....quote:Op maandag 12 april 2004 01:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hier is de vooruitblik nogeens:
Luie donder! De volgende keer moet je met de verhalen doen wat ik met de caps doe: gelijk opslaan.quote:Op maandag 12 april 2004 01:05 schreef Wup het volgende:
dank je wel, je gaat nog eens lief worden.....
Vandaar dat ik Babette en jou voor een whiskey uitnodig.quote:Op maandag 12 april 2004 01:05 schreef Wup het volgende:
dank je wel, je gaat nog eens lief worden.....
aangepastquote:Op maandag 12 april 2004 01:08 schreef Svensational het volgende:
Wup, hoe doe jij die topic-links?
want ONM # 22: Ruyg leven maakt meer kaDuuk dan je lief is! klopt de titel nl. niet
Zo te zien klopt die wel.....quote:Op maandag 12 april 2004 01:08 schreef Svensational het volgende:
Wup, hoe doe jij die topic-links?
want ONM # 22: Ruyg leven maakt meer kaDuuk dan je lief is! klopt de titel nl. niet
oké, maar als je ze zo plaatst [ topic=topicnr ] is het een stuk makkelijkerquote:Op maandag 12 april 2004 01:12 schreef Wup het volgende:
[..]
aangepast
Je vergeet de stinkerds. Voor jou blijft Tuur onversTaanbaar.quote:Op maandag 12 april 2004 00:53 schreef Wup het volgende:
Het ziekenhuis wordt belaagd door apen, koffieboys, frischhhdrinkers, knoeiers, binkies, plebejers, slettebakjes en ander inferieur tuig dat vanuit diverse hoeken en gaten het Beatrix probeert te veroveren.
Maar King Arthur blijft onverslaanbaar.
Ja, zij is goed met haar grote bek.quote:met dank aan Ellen Evenhuis voor inspiratie
Gewoon een MsWordbestandje met al die nummers aanmaken en dan in een volgend topic pasten.quote:Op maandag 12 april 2004 01:15 schreef Svensational het volgende:
oké, maar als je ze zo plaatst [ topic=topicnr ] is het een stuk makkelijker![]()
ja je hebt gelijk, ik zal er nog wel veel meer vergeten zijn, hij heeft een onuitputtelijk repetoire.quote:Op maandag 12 april 2004 01:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je vergeet de stinkerds. Voor jou blijft Tuur onversTaanbaar.
Lizzy Lizzard, dat piemeltje van een Richter, Dr. Slettebak... zijn ook nog een paar uitspraken van Tuur.quote:Op maandag 12 april 2004 01:17 schreef Wup het volgende:
ja je hebt gelijk, ik zal er nog wel veel meer vergeten zijn, hij heeft een onuitputtelijk repetoire.
en Ellen is lief.
quote:Op maandag 12 april 2004 01:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lizzy Lizzard, dat piemeltje van een Richter, Dr. Slettebak... zijn ook nog een paar uitspraken van Tuur.
LN doet het met bRAaM, dus is ze niet goed snik.
Ik zei "Dr. Slettebak", jij Carlo. (Kan ook niet lezen!quote:Op maandag 12 april 2004 01:23 schreef Svensational het volgende:Slettebak stond er wel in hoor
is dat nou echt waar, ik verdenk je er nog steeds van dat je het verzintquote:Op maandag 12 april 2004 01:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nu maar hopen dat het snel vrijdag wordt, want dan is Bram de gloeiende pisang.
Wat raar dat dat alleen in jouw verhaaltjes staat en niet in die van andere mensenquote:Op maandag 12 april 2004 01:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nu maar hopen dat het snel vrijdag wordt, want dan is Bram de gloeiende pisang.
Het is echt zo. Hij valt niet uit het raam, maar hij raakt betrokken bij een auto-ongeluk dat hij zelf veroorzaakt. Hij raakt zwaargewond en zal in de tweede aflevering van het nieuwe seizoen overlijden.quote:Op maandag 12 april 2004 01:31 schreef Wup het volgende:
is dat nou echt waar
Ik beschik nou eenmaal over meer info dan anderen.quote:Op maandag 12 april 2004 01:32 schreef Svensational het volgende:
Wat raar dat dat alleen in jouw verhaaltjes staat en niet in die van andere mensen
Oké, nu verraad je jezelf, die laatste zin uit die verhaaltjes is dus duidelijk bullshitquote:Op maandag 12 april 2004 01:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het is echt zo. Hij valt niet uit het raam, maar hij raakt betrokken bij een auto-ongeluk dat hij zelf veroorzaakt. Hij raakt zwaargewond en zal in de tweede aflevering van het nieuwe seizoen overlijden.
pardon? hoe lang ligt ie wel niet gewond te zijn?quote:Op maandag 12 april 2004 01:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het is echt zo. Hij valt niet uit het raam, maar hij raakt betrokken bij een auto-ongeluk dat hij zelf veroorzaakt. Hij raakt zwaargewond en zal in de tweede aflevering van het nieuwe seizoen overlijden.
Hoezo? Hij wordt met spoed in het ziekenhuis opgenomen. Hij zal maandenlang in coma liggen, waarna zijn lichaam de strijd opgeeft.quote:Op maandag 12 april 2004 01:36 schreef Svensational het volgende:
Oké, nu verraad je jezelf, die laatste zin uit die verhaaltjes is dus duidelijk bullshit
Niels kroop na 2 dagen al uit coma. Comapatienten zijn helemaal niet welkom daar in het Beatrix. Tenzij Chris op hem mag experimenteren.quote:Op maandag 12 april 2004 01:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoezo? Hij wordt met spoed in het ziekenhuis opgenomen. Hij zal maandenlang in coma liggen, waarna zijn lichaam de stijd opgeeeft.
Kyra lag er ook maanden in coma, dus dat is niet zo raar.quote:Op maandag 12 april 2004 01:40 schreef Wup het volgende:
Niels kroop na 2 dagen al uit coma. Comapatienten zijn helemaal niet welkom daar in het Beatrix. Tenzij Chris op hem mag experimenteren.
oja, nou ze ziet wat een misstap dat is geweest....quote:Op maandag 12 april 2004 01:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kyra lag er ook maanden in coma, dus dat is niet zo raar.
Wat jou betreft had die in de zomerstop mogen verrekken.....quote:Op maandag 12 april 2004 01:43 schreef Wup het volgende:
oja, nou ze ziet wat een misstap dat is geweest....
Hadden ze die niet kunnen laten liggen???????????????quote:Op maandag 12 april 2004 01:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kyra lag er ook maanden in coma, dus dat is niet zo raar.
Markie-Mark: even een huishoudelijke mededeling, kun je ff contact met me opnemenquote:Op maandag 12 april 2004 11:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Hahaha wat cool gedaan weer zeg
Echt top Wup![]()
ontopic, andere boodschappen doe je maar via andere middelenquote:Op maandag 12 april 2004 15:59 schreef THE_BASE het volgende:
[..]
Markie-Mark: even een huishoudelijke mededeling, kun je ff contact met me opnemen![]()
See ya!
offtopic: Jij komt hier anders ook nooit? Ook een vriend van MM? Oh ja, jullie gaan naar het concert van NFquote:Op maandag 12 april 2004 17:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ontopic, andere boodschappen doe je maar via andere middelen.
ontopic: laat die hand van JP lekker verlamd wezen en schrijf m de serie uit! ik vind m echt rampzalig :p.
Dat zal hij ook wel van jou vinden .....quote:Op maandag 12 april 2004 17:29 schreef Jerruh het volgende:
ik vind m echt rampzalig :p.
Onmogelijk!quote:Op maandag 12 april 2004 18:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb vrienden
Arme carloquote:Op maandag 12 april 2004 19:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Carlo heeft klappen gehad!
Hij is ervan opgeknapt!!!!!!!quote:Op maandag 12 april 2004 19:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Carlo heeft klappen gehad!
Stomme breinloze beer. Iets anders is hij niet.quote:Op maandag 12 april 2004 19:45 schreef Riann het volgende:
Arme carlo
Ik hoop dat ze de volgende keer drie maal zo hard op 'm rossen.quote:Op maandag 12 april 2004 19:45 schreef soapie het volgende:
Hij is ervan opgeknapt!!!!!!!![]()
Ilse Heusquote:Op maandag 12 april 2004 20:08 schreef Svensational het volgende:
hoe heet Nico in het echt?
dank je wel dat je dat even vertelt.quote:Op maandag 12 april 2004 19:13 schreef Noa-lynn het volgende:
Wup,jij vroeg waarom ik die shots wilde hebben.Die plak ik allemaal op een document en bewaar ik ze.Soms kijk ik er dan naar of ik gebruik ze voor een werkstuk,spreekbeurt of verslag.Maar Niels en Claire vind ik de leukste uit onm dus vindt ik het ook leuk daar shots van te hebben.
Nej dan komt ze niet aan dr dagelijkse quotum!quote:Op maandag 12 april 2004 20:17 schreef Wup het volgende:
joost: "Mag ik een hapje?"
Ariel: "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE"
Maar na Joosts horrorscript lustte zelfs die dikke vette veelvraat geen hap meer. Het was nog net niet dat ze moest kotsen. Buwčččččrrrrrccccckkk!quote:Op maandag 12 april 2004 20:17 schreef Wup het volgende:
joost: "Mag ik een hapje?"
Ariel: "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE"
Je weet het ... vrijdag raakt hij in coma en in de tweede aflevering van het nieuwe seizoen is het met 'm gedaan.quote:Op maandag 12 april 2004 20:19 schreef Wup het volgende:
Bram moet nu echt snel dood hoor.
wat een stom stuk zoutzak.
En scheren was ook al teveel moeite, alsof we al niet genoeg te lijden hebben als we naar hem moeten kijken.
gedraag je hoorquote:Op maandag 12 april 2004 20:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar na Joosts horrorscript lustte zelfs die dikke vette veelvraat geen hap meer. Het was nog net niet dat ze moest kotsen. Buwčččččrrrrrccccckkk!
Hey! Leuk! Nog iemand die Dash 3-In-1 een hersenloze container met vet vindt. Owh ja .... en irritant is ze ook nog.quote:Op maandag 12 april 2004 20:21 schreef Luuksor het volgende:
Nej dan komt ze niet aan dr dagelijkse quotum!
The same procedure as every year?quote:Op maandag 12 april 2004 20:24 schreef Wup het volgende:
gedraag je hoor
Ik moet janken om Chris.quote:Op maandag 12 april 2004 20:26 schreef Svensational het volgende:
Ik moest lachen om Chris
je zou hem toch ook spontaan doodschoppen.quote:Op maandag 12 april 2004 20:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je weet het ... vrijdag raakt hij in coma en in de tweede aflevering van het nieuwe seizoen is het met 'm gedaan.
ja maar om Chris moet ik lachen sinds hij met mevrouwtje van Galen ging wandelen.quote:Op maandag 12 april 2004 20:26 schreef Svensational het volgende:
Ik moest lachen om Chris
'Ze is doof!!!!!'.... En dat is niet het enige wat er met u mis is hč'. Wat een loser die Chris. Vandaag of morgen dient er nog eens iemand een aanklacht tegen dr. Frommelmans in wegens wangedrag, en dan is hetquote:Op maandag 12 april 2004 20:29 schreef Wup het volgende:
ja maar om Chris moet ik lachen sinds hij met mevrouwtje van Galen ging wandelen.
Schandalig ja! Het is n.l. april.quote:Op maandag 12 april 2004 20:28 schreef Wup het volgende:
eerst al tegen Claire zeggen : "maart jij zou koken"
Ze kookt wel eens van woede, dus weet ze bij benadering toch wel wat dat is. Bovendien kookte ze champignoncremesoep toen Tara voor het eerst kwam opdagen.quote:dat arme kind weet niet eens wat dat is.
Je zou 'm spontaan castreren. Uiteraard zonder anesthesie.quote:en later: "zoenen? nee joh dat kan helemaal niet want ze waren allebei aan het werk"
Jammer dat ie Arthur niet voor zn bek is gaan slaan, was ie zelf ook ontslagen, daaaag Bram...
Ik vond het veel leuker toen JP tegen Pik Frommelmans zei: "Ik heb nog een goede hand. Daarmee kan ik wel een paar klappen uitdelen!"quote:Op maandag 12 april 2004 20:37 schreef soapie het volgende:
'Ze is doof!!!!!'.... En dat is niet het enige wat er met u mis is hč'. Wat een loser die Chris. Vandaag of morgen dient er nog eens iemand een aanklacht tegen dr. Frommelmans in wegens wangedrag, en dan is hetChris!!!!
nee, Chris moet wel blijven hoor.quote:Op maandag 12 april 2004 20:37 schreef soapie het volgende:
'Ze is doof!!!!!'.... En dat is niet het enige wat er met u mis is hč'. Wat een loser die Chris. Vandaag of morgen dient er nog eens iemand een aanklacht tegen dr. Frommelmans in wegens wangedrag, en dan is hetChris!!!!
haha, sorry ik weet het, ik zal echt nooit leren typenquote:Op maandag 12 april 2004 20:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Schandalig ja! Het is n.l. april.
duh, hoe kom je daar nou op?quote:Bovendien kookte ze champignoncremesoep toen Tara voor het eerst kwam opdagen.
Dus: eerst moet hij Huug van worst voorzien en dan moet hij klappen van Carlo krijgen (mits deze er zelf niet te veel incasseert)?quote:Op maandag 12 april 2004 20:39 schreef Wup het volgende:
nee, Chris moet wel blijven hoor.
Maar hij moet misschien een keertje meegaan met Carlo naar training.
Ga eens naar Aaphce. Die leerde Carlo lezen en schrijven.quote:Op maandag 12 april 2004 20:42 schreef Wup het volgende:
haha, sorry ik weet het, ik zal echt nooit leren typen
Ik weet zelfs nog dingen van toen ik 3 was. Is 32 jaar geleden.quote:duh, hoe kom je daar nou op?
Schrijf jij dat soort details in je dagboekje ofzo?
die kale met dat spraakgebrek?quote:Op maandag 12 april 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die trainingsdocent deugt niet! Hij voorzag Serge van een halfautomatisch pistool. En hij bedreigde Lotje ooit, toen ze nog in de Engel werkte.
Groeten van Endemol, afdeling Recycling.
Das dan ondertussen een soort van 60 delige Winkler Prins geworden....quote:Op maandag 12 april 2004 20:42 schreef Wup het volgende:
Schrijf jij dat soort details in je dagboekje ofzo?
Acteur Cees Spanbroek werd ook meermaals gerecycled. Eerst was hij de arts van LN toen zij van de ladder was geflikkerd en later wa hij KNO arts, toen Serge tegen de lamp liep (of eigenlijk: toen de lamp tegen Serge liep).quote:Op maandag 12 april 2004 20:46 schreef Wup het volgende:
die kale met dat spraakgebrek?
ik vind recycling niet zo een bezwaar als het om kleine bijrolletjes gaat hoor. Niks mis mee.
nah, ik heb niet echt een type ambitie eigenlijk.quote:Op maandag 12 april 2004 20:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ga eens naar Aaphce. Die leerde Carlo lezen en schrijven..
alleen zo lastig dat je 3 van de 4 dingen uit je duim zuigt.....quote:Ik weet zelfs nog dingen van toen ik 3 was. Is 32 jaar geleden.
Of een videoarchief van dik 100 tapes.quote:Op maandag 12 april 2004 20:47 schreef soapie het volgende:
Das dan ondertussen een soort van 60 delige Winkler Prins geworden....
Het is echt waar. 32 Jaar geleden was ik 3.quote:Op maandag 12 april 2004 20:49 schreef Wup het volgende:
alleen zo lastig dat je 3 van de 4 dingen uit je duim zuigt.....
Hij maakt zo weinig indruk, ik weet al niet meer hoe hij eruit ziet!!!quote:Op maandag 12 april 2004 20:46 schreef Wup het volgende:
die kale met dat spraakgebrek?
ik vind recycling niet zo een bezwaar als het om kleine bijrolletjes gaat hoor. Niks mis mee.
ja als ik zulke scripts kreeg zou ik ook opstappen. Wat dat kind daar nou helemaal?quote:Op maandag 12 april 2004 20:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hey! Leuk! Nog iemand die Dash 3-In-1 een hersenloze container met vet vindt. Owh ja .... en irritant is ze ook nog.
Alsmaar vreten, vreten, vreten en vreten.
Waarom? Ze kreeg er voor betaald en mocht naar hartelust haar blaasbalg volstoppen. Ze werd dus met geld en in natura uitbetaald. Dubbel salaris.quote:Op maandag 12 april 2004 20:57 schreef Wup het volgende:
ja als ik zulke scripts kreeg zou ik ook opstappen. Wat dat kind daar nou helemaal?
behalve broodjes naar binnenwerken en af en toe de telefoon opnemen?
ach ze is best leuk, maar dan moeten ze haar wel een keer wat te doen geven.quote:Op maandag 12 april 2004 21:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom? Ze kreeg er voor betaald en mocht naar hartelust haar blaasbalg volstoppen. Ze werd dus met geld en in natura uitbetaald. Dubbel salaris.
Ja, een afslankcursus. Dan heeft ze niet meer een reet als een stationshal.quote:Op maandag 12 april 2004 21:05 schreef Wup het volgende:
ach ze is best leuk, maar dan moeten ze haar wel een keer wat te doen geven.
Het zal dan ook niet lang duren eer Joost Lizzy met die Nico belazert. D.w.z.: ik vermoed dat.quote:Op maandag 12 april 2004 21:11 schreef Wup het volgende:
Die Nico had wel gelijk, Joost met zn afgezaagde verhaaltjes.
en Lizzy maar roepen dat het geweldig was allemaal.
Had je dan gehoopt dat zijn broek afzakte?quote:Op maandag 12 april 2004 19:45 schreef Svensational het volgende:
JP z'n bretel schoot los
da's geen dagelijkse aangenlegenheid ofzo.quote:Op maandag 12 april 2004 21:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ay! Heb ik het nou verprutst, Wup?
Btw.: waar zijn de caps?
Dat zou het dan wel eens rap moeten worden!quote:Op maandag 12 april 2004 21:16 schreef Wup het volgende:
da's geen dagelijkse aangenlegenheid ofzo.
Ze ziet er niet uit, vreet 24/7, is irritant en compleet overbodig. En dan zeg jij dat ik zeur?quote:en je moet inderdaad niet zo zeuren over Ariel.
het monster van Ulft........quote:Op maandag 12 april 2004 21:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Okay Wuppie: dan zal ik het volgende topic openen, met Ariel in de titel. Plus een foto van haar waarop ze iets doet wat jij ranzig vindt.
ach die jongen was blij, laat um toch. Wees blij dat Aafke dat niet doet met dr enge ziektes.quote:Op maandag 12 april 2004 21:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat is die Niels toch een zwijn, zeg! Rukt hij een liter melk open en lebbert hij aan de fles. Daarvan moeten anderen ook nog drinken!
Je mag wel iets aardiger over Ariel Visser praten....quote:Op maandag 12 april 2004 21:28 schreef Wup het volgende:
het monster van Ulft........
niet als ze ranzige dingetjes doet, ik ben toch blij dat er geen geluid bij zal zijnquote:Op maandag 12 april 2004 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je mag wel iets aardiger over Ariel Visser praten....
Ja, of Claire, want wie weet waaraan zij haar muil heeft gestoken.quote:Op maandag 12 april 2004 21:29 schreef Wup het volgende:
ach die jongen was blij, laat um toch. Wees blij dat Aafke dat niet doet met dr enge ziektes.
dat hoef ik niet te weten, kan het nu weer een beetje beschaafd ajb?quote:Op maandag 12 april 2004 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, of Claire, want wie weet waaraan zij haar muil heeft gestoken.
Arie L. is al ranzig als ze op d'r gat zit.quote:Op maandag 12 april 2004 21:30 schreef Wup het volgende:
niet als ze ranzige dingetjes doet, ik ben toch blij dat er geen geluid bij zal zijn
Okay, Bram. ....ehhhhhh .... Wup.quote:Op maandag 12 april 2004 21:32 schreef Wup het volgende:
dat hoef ik niet te weten, kan het nu weer een beetje beschaafd ajb?
nee, maar dat zou er toch van moeten gaan komen deze week.quote:Op maandag 12 april 2004 21:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb het gemist vandaag
Hebben Chris en Hugo al gezoend
Nee, morgen ploft Chris 'm bij Huug d'rin. (Ik hoop dat het buiten het beeld valt....)quote:Op maandag 12 april 2004 21:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb het gemist vandaag
Hebben Chris en Hugo al gezoend
Nou, dat zal Bram (halve haan) lekker vinden. Vrijdag kan hij alleen nog maar aan Claire denken en knalt hij met de auto tegen een muur. Gevolg: coma en dood.quote:Op maandag 12 april 2004 21:56 schreef Wup het volgende:
en Claire slaapt tussen Bram en Ellen in
snik, dat heb ik gemist, ik moet echt beter op gaan letten.quote:Op maandag 12 april 2004 19:45 schreef Svensational het volgende:
JP z'n bretel schoot los
Dat was toen hij bezig was met die stofzuiger.quote:Op maandag 12 april 2004 22:32 schreef Wup het volgende:
[..]
snik, dat heb ik gemist, ik moet echt beter op gaan letten.
zie je nou wel dat JP grappig was vandaag.
Hij is gewoon een ongemanierd alles naar zich toe trekkend zwijn.quote:Op maandag 12 april 2004 22:37 schreef Wup het volgende:
Chris zat trouwens ook behoorlijk onsmakelijk te eten.
Die jongen heeft ook wel een beetje aanleg tot varken.
Nadat zijn bretel afzakte? Hij ging wel erg tekeer.quote:Op maandag 12 april 2004 22:47 schreef Svensational het volgende:
Dat was toen hij bezig was met die stofzuiger.
pfff moeilijk hoor, typenquote:Op maandag 12 april 2004 22:59 schreef Wup het volgende:
edit:
Nico Swaab, gespeeld door Ise Heus
BREAKING NEWS: Ariël Visserquote:Op maandag 12 april 2004 21:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, een afslankcursus. Dan heeft ze niet meer een reet als een stationshal.
Precies weet_ik_veelquote:
Je begrijpt toch wel dat jij dat varken bent he?quote:Op maandag 12 april 2004 23:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een varken qua karakter, het aantal vrouwen dat ik heb genomen, etc. Maar: ik ben geen dikke ton.quote:Op maandag 12 april 2004 23:45 schreef Svensational het volgende:
Je begrijpt toch wel dat jij dat varken bent he?
Impressive, very impressivequote:Op maandag 12 april 2004 23:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik ben een varken qua karakter, het aantal vrouwen dat ik heb genomen, etc. Maar: ik ben geen dikke ton.
Okay! Dat klinkt al minder beledigend.quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:11 schreef Svensational het volgende:
Jij bent het varken op de foto, ariel de dikke ton
quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:14 schreef Svensational het volgende:
Ik verveel me trouwens, dus heb ik jou icon maar eens onder handen genomen. Zeg nou zelf, zo ziet ie er toch veel beter uit:
Deze icon is veel scherper dan weet_ik_veel.quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:14 schreef Svensational het volgende:
Ik verveel me trouwens, dus heb ik jou icon maar eens onder handen genomen. Zeg nou zelf, zo ziet ie er toch veel beter uit:
[afbeelding]
Ik lees jullie altijd na hoorquote:Op maandag 12 april 2004 20:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hey! Leuk! Nog iemand die Dash 3-In-1 een hersenloze container met vet vindt. Owh ja .... en irritant is ze ook nog.
Alsmaar vreten, vreten, vreten en vreten. Tot ze moet kotsen, hč Wup?
quote:Op maandag 12 april 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
En hij bedreigde Lotje ooit, toen ze nog in de Engel werkte.
Echt origineel is ie idd niet...quote:Op maandag 12 april 2004 21:11 schreef Wup het volgende:
Die Nico had wel gelijk, Joost met zn afgezaagde verhaaltjes.
en Lizzy maar roepen dat het geweldig was allemaal.
Een bij de wet goedgekeurde afslankmethode voor Dash 3-In-1.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:31 schreef babette21 het volgende:
De enige leuke die ik tot nu toe heb gehoord (toevallig gisteren) : de afgehakte ledenmaten van arme kleutertjes![]()
Ik heb gister ook gemist..quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:30 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Heb gister niet gekeken dus zal wel een hoop hebben gemist...
Als je een hele week kijkt gebeurt er weinig maar als je 1 dag mist heb je een heleboel gemist.
Niels en Claire hebben aan elkander gelebberd en Joost heeft in de Galaxy een mokkel, Nico genaamd, leren kennen. Nico vindt zijn scripts oubollig en afgezaagd. Carlo heeft tijdens de training een paar muilperen gehad, maar zijn kop is nog niet voldoende verbouwd, want hij gaat gewoon door.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:34 schreef dunn0w het volgende:
Ik heb gister ook gemist..
Het is waar wat je zegt!
Kan iemand me effe vertellen van gister?
Zo dan .. hij laat er geen gras over groeien zeg!quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:03 schreef babette21 het volgende:
En nadat Niels en Claire wel te verstaan 1 KEER hebben gezoend heeft Niels aan Claire gevraagd of ze bij hem komt wonen....!!!
Haha...quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:10 schreef BVO het volgende:
Wie zou dat wel doen met Claire.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:12 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Haha...
Offtopic: Elisaar in je avater?
Ik vond haar ook wel oke tot de Workshops .. daar zong ze echt niet goed.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:14 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
.
Zij had Idols moeten winnen.
Maar goed, die jury had er gewoon weer eens geen verstand van.
Keek even in mijn profiel en toen zag ik dit avatar staan, die ik had toen ze er nog inzat. Dus doe hem er weer ff.
Nog ff offtopicquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:17 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik vond haar ook wel oke tot de Workshops .. daar zong ze echt niet goed.
Maargoed doe Maud dan in je avater... want Elisaar kan toch niet meer winne!
Ontopic...![]()
Okee.. shoarma!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:29 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Okay, Vroeg het me gewoon af..
Anyway et begint zo en k ga lekker shoarma eten dus mazzol
(en BVO, elisaar had idd moeten winnen)
Jij begonquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:32 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Okee.. shoarma!!eetzu!
En jullie ophouden over die Elisaar!
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij begon.
Het begint weer.
Nu begint zijn verhaal weer op Signs (met Mel G.) te lijken.... nog steeds niet origineel dus.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:43 schreef dunn0w het volgende:
Dat Joost - Horror verhaal is saai.![]()
Ja die is wel leukquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nu begint zijn verhaal weer op Signs (met Mel G.) te lijken.... nog steeds niet origineel dus.
Maar eh, in die titel zie ik wel wat. Wat dachten jullie van:
ONM # 34 : Bloed in Beemsterland ???
hahahahaquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:33 schreef babette21 het volgende:
Kunnen ze die rotkop van Kim uit de promo halen?!?!?!![]()
Vanaf vrijdag is het met Bram afgelopen. Carcrash, coma en na een paar maanden rip.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:03 schreef pberends het volgende:
waarom zit ze nog bij die zaadloze Bram?
onvoorstelbaar, die vent wordt echt steeds irritanter. met zn brief.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:03 schreef pberends het volgende:Ellen & Joyce
waarom zit ze nog bij die zaadloze Bram?
Precies, alsof zij daarover gaat..quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:10 schreef Wup het volgende:
[..]
onvoorstelbaar, die vent wordt echt steeds irritanter. met zn brief.
en Ellen gooit um maar niet uit het raam.
Ellen was echt helemaal stoer vandaag.
En Joyce stelde zich hysterisch aan. Kwam niet erg overtuigend over, veel te overdreven. Sloeg ook nog eens nergens op.
stond verkeerd in de verhaaltjes.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:03 schreef babette21 het volgende:
En nadat Niels en Claire wel te verstaan 1 KEER hebben gezoend heeft Niels aan Claire gevraagd of ze bij hem komt wonen....!!!
ja ik vond het gisteren ook al helemaal leuk, terwijl er niet eens zoveel gebeurt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:36 schreef babette21 het volgende:
Ik vond 't een leuke aflevering!!
Ellen was idd ge-wel-dig
En een vrolijke Claire, da's toch wel ff totaal wat anders! Geinig hoor, haha!!
Ja want daar is ze natuurlijk voor.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:43 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ik vond het gisteren ook al helemaal leuk, terwijl er niet eens zoveel gebeurt.
maar ze zijn weer een beetje grappig met zn allen steeds.
ik heb er tenminste veel plezier om.
En een vrolijke Claire prima, maar niet al te lang natuurlijk.
die moet wel weer aan de ruzie.
en lekker katten op onschuldige mensjes in het ziekenhuis.
Ja de humor is terug: Babetje is blij haha!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:43 schreef Wup het volgende:
ja ik vond het gisteren ook al helemaal leuk, terwijl er niet eens zoveel gebeurt.
maar ze zijn weer een beetje grappig met zn allen steeds.
ik heb er tenminste veel plezier om.
Uiteraard, een evil Claire = Claire op d'r best!!quote:En een vrolijke Claire prima, maar niet al te lang natuurlijk.
die moet wel weer aan de ruzie.
en lekker katten op onschuldige mensjes in het ziekenhuis.
Lizzy is ( bijna ) altijd top.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vond Lizzy weer op en top geweldig vandaag.
Ik bedoel: Lizzy in haar rosa ondergoed is top!quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:51 schreef dunn0w het volgende:
Lizzy is ( bijna ) altijd top... vind ik dan.
Tjah... dat bedoelde ik niet.. maargoed.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik bedoel: Lizzy in haar rosa ondergoed is top!
dat verhaallijntje mis ik dus helemaal niet.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:51 schreef dunn0w het volgende:
Waar is Tara btw?
Uggs? Waz'dah?quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:54 schreef dunn0w het volgende:
Tjah... dat bedoelde ik niet.. maargoed.
Ze had wel van die VRESELIJKE Ugg's aan.
Van die oerlelijke wollen laarzjes.. in nogal 'IN', maarja ze heten ook niet voor niets UGG's (Ugly).quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Uggs? Waz'dah?
Lizzy is gewoon een lekker ding en ik heb er geen probleem mee om daarvoor uit te komen.....![]()
Mwa.. beetje bitchy is niet weg natuurlijk...quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:57 schreef Wup het volgende:
[..]
dat verhaallijntje mis ik dus helemaal niet.
Is het dan zo vreemd dat een man een vrouw leuk vindt?quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:59 schreef dunn0w het volgende:
Nou goed hoor van je.. dat je daar voor uit durft te komen. Petje af!
Tssss, Tara mag nog niet eens in de schaduw staan van Claire.....quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:00 schreef dunn0w het volgende:
Mwa.. beetje bitchy is niet weg natuurlijk...
Maargoed nu hebben we Claire ook weer.
Nee dat is helemaal niet vreemd.. daarom vond ik de uitspraak 'ervoor uit durven komen' ook een beetje raar.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Is het dan zo vreemd dat een man een vrouw leuk vindt?
Ach, zo'n freefighter slaat Carlo eerdaags de tanden langs de hals, dus kan hij dan alleen nog maar onverstaanbaar murmelen. Dan verstaan we zijn gebalk niet meer. Verder zal hij de rest van het seizoen een koekkoek in zijn hoofd hebben (dizzy) en zal hij niet veel capriolen meer uithalen en uit de serie verdwijnen naar een lunatic asylum.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:02 schreef Wup het volgende:
Maar ik bedoelde dat ik dat verhaallijntje Tara-Carlo (-Arthur) erg vervelend vind.
Ja dat is nogal uitgekauwd idd... maar ik vroeg me gewoon af waar Tara was..quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:02 schreef Wup het volgende:
[..]
Tssss, Tara mag nog niet eens in de schaduw staan van Claire.....
Maar ik bedoelde dat ik dat verhaallijntje Tara-Carlo (-Arthur) erg vervelend vind.
Nou .... ik ben dubbel zo oud dan Lizzy en ik mag hier van Wup niet meer zeggen dat ik Lizzy "lekker" vind. Dus: toch een moedige uitspraak.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:05 schreef dunn0w het volgende:
Nee dat is helemaal niet vreemd.. daarom vond ik de uitspraak 'ervoor uit durven komen' ook een beetje raar.
Die is .... hoe zal ik het netjes zeggen .... de slurf van Carlo aan het stimuleren.....quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:06 schreef dunn0w het volgende:
Ja dat is nogal uitgekauwd idd... maar ik vroeg me gewoon af waar Tara was..
Ben jij wel goed bij je hoofd? Die man is verliefd op Claire en is niet voor jou bestemd!!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:08 schreef babette21 het volgende:
* Babetje durft er bij deze ook voor uit de komen dat Niels vandaag weerwas
Tja Tara's werk bestaat uit 't plegen van wat telefoontjes met die lamlul van de Galaxy...quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:06 schreef dunn0w het volgende:
maar ik vroeg me gewoon af waar Tara was..
die leest hier mee en is naar een acteerklasje gegaan.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:06 schreef dunn0w het volgende:
Ja dat is nogal uitgekauwd idd... maar ik vroeg me gewoon af waar Tara was..
Misschien was ze met de lamlul van Lamlul Breidenbach bezig?quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:11 schreef babette21 het volgende:
Tja Tara's werk bestaat uit 't plegen van wat telefoontjes met die lamlul van de Galaxy...
dus daar was ze nu waarschijnlijk ook mee bezig...![]()
Nou.. van mij mag je iedereen lekker vinden hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou .... ik ben dubbel zo oud dan Lizzy en ik mag hier van Wup niet meer zeggen dat ik Lizzy "lekker" vind. Dus: toch een moedige uitspraak.
Die leest hier mee en denkt: "Oh kut, waarom leg ik het bij W_I_V tegen Lizzy af!?"quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:13 schreef Wup het volgende:
die leest hier mee en is naar een acteerklasje gegaan.
Zou het?quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:13 schreef Wup het volgende:
[..]
die leest hier mee en is naar een acteerklasje gegaan.
DDT (De Dikke Ton) maakt bij mij geen schijn van kans.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:14 schreef dunn0w het volgende:
Nou.. van mij mag je iedereen lekker vinden hoor.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben jij wel goed bij je hoofd? Die man is verliefd op Claire en is niet voor jou bestemd!!!![]()
![]()
![]()
Volgens mij vreet die als een beer. Als zij zit te happen en te drinken lijkt het wel of iemand een kar met beton aan het omroeren is. "Groaaaarrrrr! Klokkkk! Kloennnnk!"quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:15 schreef Wup het volgende:
ik wil nou wel eens weten of Dominique van Vliet zwanger is.
Dat maffe rokje vandaag, het leek wel of ze naar carnaval ging.
HAP!quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:19 schreef babette21 het volgende:
Kijk dat vind ik nou 'n klote-opmerking...![]()
Met andere woorden: ik ben een HELE alien? Dat vind ik nou een kloteopmerking!quote:Ik zeg ik toch ook niet: "Jammer joh, maar Lizzy verkiest 'n halve Aliën boven jou"...![]()
hey was de uitdrukking niet 'vreten als een Ariel?"quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgens mij vreet die als een beer. Als zij zit te happen en te drinken lijkt het wel of iemand een kar met beton aan het omroeren is. "Groaaaarrrrr! Klokkkk! Kloennnnk!"
Da's Ellen niet, da's Bet21 die een gekwetste Niels met boksbal ziet...quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Volgens mij vreet die als een beer. Als zij zit te happen en te drinken lijkt het wel of iemand een kar met beton aan het omroeren is. "Groaaaarrrrr! Klokkkk! Kloennnnk!"
Nou Niels kan zn boksbal voorlopig wel even in zn wasmand opbergen denk ik.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:22 schreef babette21 het volgende:
Da's Ellen niet, da's Bet21 die een gekwetste Niels met boksbal ziet...![]()
![]()
![]()
Dan denk ik toch eerder dat Niels die geluiden uitstoot.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:22 schreef babette21 het volgende:
Da's Ellen niet, da's Bet21 die een gekwetste Niels voor een boksbal aanziet...![]()
![]()
![]()
Ik zei ook je mag iedereen lekker vinden.. niet moeten...quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
DDT (De Dikke Ton) maakt bij mij geen schijn van kans.
Ja, want stel dat Claire tegen zijn zak aanloopt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:24 schreef Wup het volgende:
Nou Niels kan zn boksbal voorlopig wel even in zn wasmand opbergen denk ik.
Huh? Zelfs de vrouwen hier vallen op Lizzy?quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:26 schreef dunn0w het volgende:
Maar wat betreft Lizzy heb je wel gelijk hoor...
quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag is het met Bram afgelopen. Carcrash, coma en na een paar maanden rip.
Was haar moerders favoriete schlager van Corry van Gorp? "Zo Slank Zijn Als Je Dochter", met op de achtergrond een doorslaande weegschaal. Dwoiiink!quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:21 schreef Wup het volgende:
hey was de uitdrukking niet 'vreten als een Ariel?"
Nope. maar daarom kan ze nog wel knap zijn.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Huh? Zelfs de vrouwen hier vallen op Lizzy?![]()
Comapatiënten kunnen nog dingen horen, voelen of denken. Misschien denkt Bram, als hij al wat denkt, dat hij aan het werk is en dat hij Do Riz bij vlagen vergeet? Comatici vergeten wel eens iets.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:31 schreef raarvogeltje het volgende:
Raar hoor....In mijn tv gids voor volgende week staat bij dinsdag het volgende : "Brams niet aflatende werklust doet hem bij vlagen zelfs zijn eigen kind vergeten " Wist niet dat coma patienten konden werken, maar misschien in weet_ik-_ veel's wereldje wel.
![]()
*Heeft meelij met weet_ik_veel*
Ja, ze is heel erg bij de pinken en bovendien erg lekker.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:33 schreef dunn0w het volgende:
Nope. maar daarom kan ze nog wel knap zijn.
Bij de hand? dat bedoel je toch.. of wat bedoel je anders?quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, ze is heel erg bij de pinken en bovendien erg lekker.![]()
Het is "kotsen als een Ariel" ...quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:21 schreef Wup het volgende:
hey was de uitdrukking niet 'vreten als een Ariel?"
Ja, maar ook pienter.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:40 schreef dunn0w het volgende:
Bij de hand? dat bedoel je toch.. of wat bedoel je anders?
NIet officieel toch? .. alleen die ene keer met die vrouw.. die niet goed kon lopen. Owja en 1 operatie.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:46 schreef Wup het volgende:
By the way, Joyce zei tegen Niels:
"je gaat me toch niet vertellen dat je dat naieve co-assistentje je bed in hebt gesleurd"
maar.... ..Chris is toch co-assistentje van Niels?
niet half zo ongelukkig als die arme Nikkiequote:Op dinsdag 13 april 2004 21:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe zou Fem Petraeus zich voelen als ze per ongeluk op dit forum komt en dit alles over zichzelf leest?
Joyce moet gewoon d'r waffel dichthouden! Ze heeft zelf geen enkele relatie in stand kunnen houden en dan is ze wat kittelorig als anderen gelukkig zijn.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:46 schreef Wup het volgende:
"je gaat me toch niet vertellen dat je dat naieve co-assistentje je bed in hebt gesleurd"
Ik denk dat jij je gelukkiger voelt als iemand je een lekker wijf noemt dan wanneer iemand je een vet varken vindt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:48 schreef Wup het volgende:
niet half zo ongelukkig als die arme Nikkie
Dan had ze maar niet zo lekker moeten zijn! Eigen schuld!quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:48 schreef Wup het volgende:
niet half zo ongelukkig als die arme Nikkie
Ja!!! Dat dacht ik dus ook direct!!! Was erg vaag.... freudiaanse verspreking?!quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:46 schreef Wup het volgende:
Misschien denkt Joyce dat Niels heel diep van binnen een homo is?quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:02 schreef babette21 het volgende:
Ja!!! Dat dacht ik dus ook direct!!! Was erg vaag.... freudiaanse verspreking?!
mja sorry Babetje, je moet maar even op de wachtlijst hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben jij wel goed bij je hoofd? Die man is verliefd op Claire en is niet voor jou bestemd!!!![]()
hoezo waarom?quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup isop me?
W_I_V ontmaskerdquote:Op dinsdag 13 april 2004 21:31 schreef raarvogeltje het volgende:
[..]
Raar hoor....In mijn tv gids voor volgende week staat bij dinsdag het volgende : "Brams niet aflatende werklust doet hem bij vlagen zelfs zijn eigen kind vergeten " Wist niet dat coma patienten konden werken, maar misschien in weet_ik-_ veel's wereldje wel.
![]()
*Heeft meelij met weet_ik_veel*
Helemaal geweldig!!!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:13 schreef Iwan1976 het volgende:
BREAKING NEWS: ONM #34: Hugo, A Passion For The Chris?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:13 schreef Iwan1976 het volgende:
En dat is grappigquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:19 schreef babette21 het volgende:
Hahaha Fem Petraeus staat op schoolbank.nl !!!
Aaah. wees eens liev.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:12 schreef Wup het volgende:
maar ga nou niet denken dat ik een Lizzy capture voor je neerzet.
Jij? Jij gelooft toch alles.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:14 schreef Svensational het volgende:
W_I_V ontmaskerd![]()
Niet dat ik het geloofde hoor![]()
ja, vind ik wel!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:23 schreef Svensational het volgende:
En dat is grappig
quote:Maar één jaar op deze school gezeten, daarna verhuisd naar Drenthe.
Ze zijn druk bezig met een nieuw wetenschappelijk experiment: Huug probeert Chris te bezwangeren....quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:30 schreef BVO het volgende:
Wat is er gaande tussen Chris en Hugo? Heb het al paar dagen niet gezien...
Hoe?quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ze zijn druk bezig met een nieuw wetenschappelijk experiment: Huug probeert Chris te bezwangeren....
quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
Zie 't filmpje van Iwan....
Huug heeft bij Chris Frommelmans een baarmoedertransplantatie uitgevoerd, echter de ingang zit in Chris' uitgang. Huug pleurt 'm d'r in.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:32 schreef BVO het volgende:
Hoe?.
Het lijkt wel of Hugo iets ACHTER iemand zoekt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:38 schreef BVO het volgende:. Zijn het homo's? Had ik nou nooit achter Hugo gezocht
.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:25 schreef babette21 het volgende:
Edit: En wie is dít nou weer?!?!
quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:41 schreef Svensational het volgende:
'n beetje in mijn privé-leven wroeten he
Wees jij eens lief en upgrade je iconquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Aaah. wees eens liev.
Dat kan ik ookquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
quote:Een volle bak met 36 kids, maar wel altijd gezellig... Leuke tijd!!
Heet jij "Wup"?quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:43 schreef Svensational het volgende:
Wees jij eens lief en upgrade je icon
Dat is mijn officiele 2e naamquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Heet jij "Wup"?
Als je me wat caps van Lizzy in pink geeft bel ik ff met Endemol voor een betere verhaallijn.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:51 schreef Wup het volgende:
ik was wel wat onaardig over Joyce eigenlijk.
Tegen Ellen was ze wel erg grappig over Claire. "Het lijkt goddomme wel een huisdier."
haha.
en dan die grijns van Ellen.
he het was echt een geweldige uitzending vandaag.
Wup wil meer hiervan..........
ja voor Ellen en dan zonder die zoutzakquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als je me wat caps van Lizzy in pink geeft bel ik ff met Endemol voor een betere verhaallijn.
Helaas gaat niet alleen die meelzak uit ONM, maar zeeeeeeer helaas ook LN. Hoe denk je dat Do Riz zich later zal voelen? Ontstaan uit de kruisbestuiving tussen een stoere meid en de boksbal van Niels.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:04 schreef Wup het volgende:
ja voor Ellen en dan zonder die zoutzak
Hoe voorspelbaar...quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:49 schreef Svensational het volgende:
Dat kan ik ook
[..]
Ik zocht eigenlijk een foto van je die ik hier kon posten, maar die stond er niet opquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hoe voorspelbaar...![]()
zie je nou dat de Joost geintjes op zijn.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:17 schreef Svensational het volgende:
Haha, Joost die flikkert op z'n bek
Ach ja, in een horrormovie brandt er ook wel eens geen licht.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:17 schreef Svensational het volgende:
Haha, Joost die flikkert op z'n bek
Ja, de geintjes van Kyra zijn leuker.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:18 schreef Wup het volgende:
zie je nou dat de Joost geintjes op zijn.
Haha jammer he... Maar goed, on-topic maar weer...quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:15 schreef Svensational het volgende:
Ik zocht eigenlijk een foto van je die ik hier kon posten, maar die stond er niet op
maar ik vond het echt grappigquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:18 schreef Wup het volgende:
[..]
zie je nou dat de Joost geintjes op zijn.
Kom op! Lul dat topic ff vol! Dan kan ik een nieuw starten.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:21 schreef babette21 het volgende:
Haha jammer he... Maar goed, on-topic maar weer...
Hoewel, heb ik nu ook even niets meer over dus dan maar: toedelodokie... tot morgen
Ik vond het toch leuker toen Lizzy 'm met de doodskop op de bezemsteel tegen zijn muil mikte.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:21 schreef Svensational het volgende:
maar ik vond het echt grappig![]()
Ja, dat was eenquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vond het toch leuker toen Lizzy 'm met de doodskop op de bezemsteel tegen zijn muil mikte.
Iwan ging volgende openen, remember!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kom op! Lul dat topic ff vol! Dan kan ik een nieuw starten.
op de valreep: LOLquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Zeg, vind jij het ook erg jammer dat Wup 't nog langer weigert om Lizzy-in-ondergoed-caps te plaatsen? Wat moeten we nou voor haar doen, om haar zo ver te krijgen dat ze ze weer plaatst? Doe eens een gooi.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:25 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat was een-moment
Wat heb ik daarmee te maken?quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:26 schreef babette21 het volgende:
Iwan ging volgende openen, remember!!![]()
Misschien als we beloven dat we de foto's niet onder zullen kwijlen?quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zeg, vind jij het ook erg jammer dat Wup 't nog langer weigert om Lizzy-in-ondergoed-caps te plaatsen? Wat moeten we nou voor haar doen, om haar zo ver te krijgen dat ze ze weer plaatst? Doe eens een gooi.
Dan moet ik eerst flinkquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:31 schreef Svensational het volgende:
Misschien als we beloven dat we de foto's niet onder zullen kwijlen?
Wat was het einde nogeens?quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:36 schreef Svensational het volgende:
Een ontzettend spannend einde zeg![]()
Arthur wil Ellen op zijn kantoor spreken. Joyce en Ellen keken elkaar lachend aan.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat was het einde nogeens?
Tuur kickt LN er anyway uit.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:41 schreef Svensational het volgende:
Arthur wil Ellen op zijn kantoor spreken. Joyce en Ellen keken elkaar lachend aan.
't heeft dus weinig indruk gemaakt zo te lezen
Weet je dat ik normaliter altijd een half uur bezig ben jouw posts te ontcijferen? Deze wist ik dan welquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tuur kickt LN er anyway uit.
Ik ben pas vanaf seizoen 7 begonnen om van elke aflevering caps te maken. Vanaf die tijd heb ik ook zo goed als alle verschillende leaderfilmpjes (AVI) en een groot aantal promofilmpjes.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:18 schreef babette21 het volgende:
Oh Iwan, ik had trouwens nog ff een vraagje: ik weet niet hoe ver jouw archief teruggaat, maar heb jij toevallig de eerste scene(s) van Babette op tape (haar entree in De Engel)??? Zo ja, heb je dan - please please please - een filmpje voor me, of anders in ieder geval wat caps??? Ben er al een tijdje naar op zoek....
Haha thnx..had het misquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:32 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Okee.. shoarma!!eetzu!
En jullie ophouden over die Elisaar!
Ja, maar Wup wil ons geen cap meer geven van Lizzyquote:Op woensdag 14 april 2004 00:05 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Lizzy zag er weer leuk uit![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 april 2004 00:12 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Haha, Svensational, Irma heeft geen boodschappen in haar karretje vin je nie ?![]()
![]()
Ze is de liefste van alle users hier.quote:Op woensdag 14 april 2004 00:08 schreef Svensational het volgende:
Maar toch is Wup lief![]()
quote:Op woensdag 14 april 2004 00:25 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Borsten Svensational!
Waarom heb jij zo'n breezah-nick?quote:Op woensdag 14 april 2004 00:25 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Borsten Svensational!
Wup de liefste VAN ALLE USERS? Ben nieuw dus ik weet et niet..
Ik zou zeggen: open eens een idolsforum.quote:Op woensdag 14 april 2004 00:34 schreef Svensational het volgende:Die uitdrukking daarvoor kende ik nog niet
Maar ze is idd nogal plat. Zingen kan ze echter als de beste![]()
Neuh, niet nodig. Er is nog een ONM-topic dat ik vol moet lullen. Dan kan ik nl. het nieuwe topic openen.quote:Op woensdag 14 april 2004 00:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: open eens een idolsforum.
quote:Op woensdag 14 april 2004 00:47 schreef Svensational het volgende:
Neuh, niet nodig. Er is nog een ONM-topic dat ik vol moet lullen. Dan kan ik nl. het nieuwe topic openen.![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:26 schreef babette21 het volgende:
Iwan ging volgende openen, remember!!![]()
Jij was weg en ik wilde voorkomen dat WIV hem zou openen.quote:Op woensdag 14 april 2004 00:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[..]
Je moet de vorige topics maar niet teruglezen...quote:Op woensdag 14 april 2004 00:56 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Haha kleuters!
Nee ik wil em openen! NEHEEE! IK WIL EM OPENEN!
Slimste : "Anders roep ik mama!"
Ik blijf tot ie vol is.quote:Op woensdag 14 april 2004 01:03 schreef Svensational het volgende:
Jij was weg en ik wilde voorkomen dat WIV hem zou openen.
Als je nou nog ff blijf en we dit topic vollullen...
Fijn! Had ik al gezegd dat je iconquote:Op woensdag 14 april 2004 01:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik blijf tot ie vol is.
Wie? Ik? Ik zit naar The Exorcist te kijken.quote:Op woensdag 14 april 2004 01:13 schreef Svensational het volgende:
En weg is ie weer....
Dank jequote:Op woensdag 14 april 2004 01:12 schreef Svensational het volgende:
Fijn! Had ik al gezegd dat je iconwas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |