Bedankt voor deze constructieve en objectieve analyse.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:50 schreef Antartic het volgende:
beter halen ze het, dat PSV verdient geen Europees voetbal
Voor het Nederlands voetbal zou het beter zijnquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bedankt voor deze constructieve en objectieve analyse.
Twee centrale verdedigers waarvan één eventueel ook rechts kan.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:21 schreef DivineJester het volgende:
Op welke plekken moet de ploeg voor volgend jaar eigenlijk het meest dringend versterkt worden?
Verdediging lijkt me niet overbodig, een deel van de problemen komt echter voort uit blessures.
Een goede middenvelder erbij is ook leuk natuurlijk.
Ik vermoed dat de aanval wel weer gaat draaien.
11 plekkenquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:21 schreef DivineJester het volgende:
Op welke plekken moet de ploeg voor volgend jaar eigenlijk het meest dringend versterkt worden?
Ajaks-humorquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:32 schreef BZ het volgende:
[..]
11 plekken![]()
Ja Sloggi, kom maar weer met je Ajaxhumor
Of je gaat gewoon weg hier...quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:32 schreef BZ het volgende:
[..]
11 plekken![]()
Ja Sloggi, kom maar weer met je Ajaxhumor
Voor jou bedoel je?quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Voor het Nederlands voetbal zou het beter zijn
Oei, gevoelige snaar geraakt??quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon weg hier...![]()
Lijkt me een volstrekt normale reactie op een nogal humorloze en tevens zeer voorspelbare bash-poging van de eerste orde.quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:12 schreef BZ het volgende:
[..]
Oei, gevoelige snaar geraakt??
Zolang er op gereageerd wordt, werkt het...........quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:28 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Lijkt mee volstrekt normale reactie op een nogal humorloze en tevens zeer voorspelbare bash-poging van de eerste orde.
Een nieuwe linkshalf..quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:21 schreef DivineJester het volgende:
Verdediging lijkt me niet overbodig, een deel van de problemen komt echter voort uit blessures.
Een goede middenvelder erbij is ook leuk natuurlijk.
Ik vermoed dat de aanval wel weer gaat draaien.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:36 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Mooie openingspost
Eindelijk wordt er wat van gezegdquote:Op woensdag 31 maart 2004 15:48 schreef DivineJester het volgende:
De OP ziet er inderdaad goed uit.
Is volgens mij een hele oude foto aan de kleur te zien.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:28 schreef twi het volgende:
Het lijkt wel een Sim City screenshot, dat stadion zo. Cool
quote:Is het alweer bijna tien jaar geleden dat F'noord voor het laatste de Amstel Cup heeft gewonnen?Als ik me niet vergis tegen Volendam, die wedstrijd die volledig in de schaduw stond van de huldigings-ceremonie van Ajax, die net terug kwam uit Wenen met de Europacup I
Bosschaart bedoel je?quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:20 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Een nieuwe linkshalf..
Leonardo, Dondé, Smolarek en Lurling. Pardo kan er ook spelen. Linkshalf is dus niet nodig.quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:20 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Een nieuwe linkshalf..
Dus maw er moet een half elftal gekocht gaan wordenquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Leonardo, Dondé, Smolarek en Lurling. Pardo kan er ook spelen. Linkshalf is dus niet nodig.
Centrale verdediger, links- en rechtsback en een spits zijn er nodig.
Jules Deelder zou zich omdraaien in zijn graf als hij dood was.quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:34 schreef F1Bas het volgende:
Samenwerkingsverband Feyenoord en Sparta
Feyenoord gaat na de samenwerking met satellietclub Excelsior ook een samenwerkingsverband aan met Sparta. Beide Rotterdamse clubs bereikten dinsdag een principe-akkoord over samenwerking op technisch en commercieel terrein, zo meldt de website van Sparta.
Centrale verdediger; tja.. wat dacht je van 2?quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Leonardo, Dondé, Smolarek en Lurling. Pardo kan er ook spelen. Linkshalf is dus niet nodig.
Centrale verdediger, links- en rechtsback en een spits zijn er nodig.
Collen ben ik ook voor ja!quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:16 schreef TheCandyman het volgende:
[..]
Centrale verdediger; tja.. wat dacht je van 2?
Linksback; Donde, Mtiliga, Van Haaren.... eeehh ja we hebben een niet geblesseerde goede linksback nodig. Al heb ik hoop dat Mtiliga het gaat redden op die positie.
Rechtsback; Persoonlijk vind ik Collen wel een goeie. Song die brengt helaas niet wat ik had gehoopt. Dus nog een tweede zou niet slecht zijn.
Spit; Yup yup yup
Vergeet Snoyl niet als linksback!quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:16 schreef TheCandyman het volgende:
[..]
Centrale verdediger; tja.. wat dacht je van 2?
Linksback; Donde, Mtiliga, Van Haaren.... eeehh ja we hebben een niet geblesseerde goede linksback nodig. Al heb ik hoop dat Mtiliga het gaat redden op die positie.
Hopelijk een vervroegde 1 april grap...quote:Op woensdag 31 maart 2004 21:34 schreef F1Bas het volgende:
Samenwerkingsverband Feyenoord en Sparta
Feyenoord gaat na de samenwerking met satellietclub Excelsior ook een samenwerkingsverband aan met Sparta. Beide Rotterdamse clubs bereikten dinsdag een principe-akkoord over samenwerking op technisch en commercieel terrein, zo meldt de website van Sparta.
Denk het wel jaquote:Op woensdag 31 maart 2004 23:06 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Hopelijk een vervroegde 1 april grap...
Willen die boeren op Zuid soms ook een paar keer in het seizoen op stand spelen?quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:06 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Hopelijk een vervroegde 1 april grap...
Oei, idd niet vergeten!quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:01 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Vergeet Snoyl niet als linksback!
ach oud geld zonder geld vraagt ook weer wat hoor.quote:Op donderdag 1 april 2004 02:10 schreef sjun het volgende:
[..]
Willen die boeren op Zuid soms ook een paar keer in het seizoen op stand spelen?
Ik trapte erinquote:Op donderdag 1 april 2004 08:23 schreef RedGuy het volgende:
Dirk Kuyt tekent contract bij Sparta voor volgend seizoen
Vandaag zijn de besprekingen afgerond tussen Sparta en Dirk Kuyt. Dirk tekent op het Kasteel een contract dat hem voor 2 jaar aan Sparta zal verbinden.
Morgen zullen beide partijen de overgang definitief rondmaken, waar tevens gesproken zal worden over de aanstaande samenwerking die beide clubs willen aangaan. Naast Excelsior zocht Feyenoord nog een club om spelers ervaring op te laten doen, de overgang van Kuijt is de eerste stap in deze samenwerking die de komende maanden verder vorm zal krijgen..
1 April dus.
quote:Op donderdag 1 april 2004 08:23 schreef RedGuy het volgende:
Vandaag zijn de besprekingen afgerond tussen Sparta en Dirk Kuyt. Dirk tekent op het Kasteel een contract dat hem voor 2 jaar aan Sparta zal verbinden.
Morgen zullen beide partijen de overgang definitief rondmaken, waar tevens gesproken zal worden over de aanstaande samenwerking die beide clubs willen aangaan. Naast Excelsior zocht Feyenoord nog een club om spelers ervaring op te laten doen, de overgang van Kuijt is de eerste stap in deze samenwerking die de komende maanden verder vorm zal krijgen..
1 April dus.
http://www.sparta-rotterdam.nlquote:Op donderdag 1 april 2004 10:47 schreef Handsome het volgende:
[..]
bron?![]()
Allemaal kutclubs dus.quote:Op donderdag 1 april 2004 10:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Toernooitje in Newcastle 31 juli - 1 augustus.
Newcastle, Ranger, Feyenoord en Leverkussen geloof ik!
quote:Op donderdag 1 april 2004 08:23 schreef RedGuy het volgende:
1 April dus.
Lekker interessant..quote:Op donderdag 1 april 2004 13:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Allemaal kutclubs dus.
quote:Op donderdag 1 april 2004 16:34 schreef Cart_man het volgende:
Toernooitje in Engeland is altijd leuk, despijt de kutclubs...
Danku, dankuquote:Op donderdag 1 april 2004 17:58 schreef MrWizzel het volgende:
Ik ben een beetje laat, maar ik wil toch nog even mijn waardering uitspreken voor de mooie OP!![]()
Hij speelt toch ook goedquote:Op donderdag 1 april 2004 19:09 schreef methodmich het volgende:
Mtiliga 2 jaar bijgetekend, zonder clausule over verhuur aan Excelsior. Is snel gegaan met die jongen.
Laatste wedstrijd en z'n debuutwedstrijd weet ik zeker. Misschien nog ééntje tussendoor (of één meegenomenquote:Op donderdag 1 april 2004 20:19 schreef methodmich het volgende:
Nee, één toch? Hij had er al een paar meegenomen uit Kralingen.
Ik zeg Van Raaijquote:VAN DEN HERIK WELLICHT ‘BESTE BESTUURDER VAN GOUDEN VOETBALJAREN’
Jorien van den Herik is door een panel journalisten genomineerd voor de titel ‘Beste bestuurder van de gouden voetbaljaren’. Ook wijlen Feyenoord-voorzitter Cor Kieboom heeft een nominatie gekregen. De prestigieuze titel wordt toegekend in het kader van vijftig jaar betaald voetbal in Nederland. Naast de beste bestuurder wordt ook de beste trainer, beste club, beste scheidsrechter en beste speler gekozen. Het publiek kan via de website van de gouden voetbaljaren stemmen op hun favorieten.
De andere genomineerden voor de titel “Beste bestuurder’ zijn:
Harry van Raaij (PSV), Riemer van der Velde (SC Heerenveen), Gerard Bouwer (KNVB), Jeu Sprengers KNVB), Michael van Praag (Eredivisie NV), Karel Jansen (VVCS en KNVB), Dé Stoop (FC Amsterdam) en Ben van Gelder (PSV).
Op 7 augustus wordt bekend wie de winnaar van de verkiezing is.
Gevoed met de romantiek van vroeger zeg: Cor Kieboom!quote:Op donderdag 1 april 2004 21:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik zeg Van Raaij![]()
[edit]quote:Op donderdag 1 april 2004 21:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik zeg Van Raaij![]()
Psst, check de datum isquote:Op donderdag 1 april 2004 23:05 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
[edit]
Dubbele post, knkrforum, geeft eerst foutmeldingen en dan plaast ie toch de berichten
[/edit]
Was mooi manquote:Op donderdag 1 april 2004 21:48 schreef Butra het volgende:
Vanavond Mike Obiku bij VARA Laat om 23:07 op Nederland 3 over feestvieren na een goal. Die golden goal in Noord-Holland willen we niet missen natuurlijk.
Is niet te hopen dat Pardo echt zwaar geblesseerd is!quote:VREES VOOR ZWARE BLESSURE PARDO
Feyenoord kan wellicht voor langere tijd niet beschikken over Sebastián Pardo. Volgens trainer Bert van Marwijk heeft de Chileen tijdens de donderdagtraining een op het oog zware blessure opgelopen. Gevreesd wordt voor een enkelbreuk. Vrijdagmiddag wordt Pardo in het ziekenhuis onderzocht. Dan wordt duidelijk wat de precieze ernst van de kwetsuur is.
Pardo liep de blessure op in een duel met Patrick Paauwe. Het tweetal raakte elkaar, maar na een korte pauze konden beide spelers doorvoetballen. Als aandenken aan de botsing hield Pardo wel een snee aan zijn been over. Daar leek het bij te blijven, maar na de training bleek de Chileen toch te veel last te hebben van de blessure. Vrijdag wordt hij dus alsnog in het ziekenhuis onderzocht.
Pardo zal toch niet al te veel spelen dit seizoen, nu Ono terug is en Ghaly het prima doet.quote:Op vrijdag 2 april 2004 13:33 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is niet te hopen dat Pardo echt zwaar geblesseerd is!
Wat sommige mensen al niet doen om de naam Amsterdam te vermijden. Het is gewoon bij het trieste af, af en toe.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:48 schreef Butra het volgende:
Vanavond Mike Obiku bij VARA Laat om 23:07 op Nederland 3 over feestvieren na een goal. Die golden goal in Noord-Holland willen we niet missen natuurlijk.
Je vergeet Neerlandse grootste poel des verderfquote:Op vrijdag 2 april 2004 13:53 schreef twi het volgende:
020, Noord-Holland...what's next? 1101 AX?
Waar slaat dat dan in godsnaam op dan???quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je vergeet Neerlandse grootste poel des verderf
Da's best een verwarrende naam. Bij een poel wordt al gauw aan water en dus een haven gedachtquote:Op vrijdag 2 april 2004 14:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je vergeet Neerlandse grootste poel des verderf
quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:28 schreef twi het volgende:
Da's best een verwarrende naam. Bij een poel wordt al gauw aan water en dus een haven gedacht
en aan verderf aan associaal volk uit Zuid-Holland. (=bewezen > zie Den Haag & Rotterdam etc)quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Da's best een verwarrende naam. Bij een poel wordt al gauw aan water en dus een haven gedacht
Dream on.. Eerst maar een paar seizoenen goed UEFA cup voetbal. Dan mogen jullie 2de worden.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:33 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
en aan verderf aan associaal volk uit Zuid-Holland. (=bewezen > zie Den Haag & Rotterdam etc)
En AZ uit Noord-Holland wordt 2e![]()
Nergens op, geeft alleen maar hoe er gedacht wordt over de hoofdstad. Een broedplaats van debielen/homo's/joden/scum etc. etc.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:20 schreef BZ het volgende:
[..]
Waar slaat dat dan in godsnaam op dan???
helaas kom ik vaak in Rotterdam en als er een stad een klote stad is, dan is het Rotterdam wel.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nergens op, geeft alleen maar hoe er gedacht wordt over de hoofdstad. Een broedplaats van debielen/homo's/joden/scum etc. etc.
Shitcity is ook nog wel een veel gehoorde naam voor dat dorp in Noord Holland
Geeft dus aan hoe jaloers de havenarbeiders zijn op de veelzijdigheid van onze hoofdstad.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nergens op, geeft alleen maar hoe er gedacht wordt over de hoofdstad. Een broedplaats van debielen/homo's/joden/scum etc. etc.
Shitcity is ook nog wel een veel gehoorde naam voor dat dorp in Noord Holland
Tis ook geen vergelijking, maar een opsomming.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:03 schreef Tijgetje het volgende:
ik snap de vergelijking niet tussen debielen met homo's en joden maar ja...
quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:26 schreef bramos-elvis het volgende:
wat is er mis met Joden! Zijn welvarende mensen! In rotterdam heb je die niet, je hebt wel varende mensen daar, maar dat doet er nu niet toe.
NIPO onderzoek heeft zelfs uitgewezen dat je beter af bent in Amsterdam.
1 van de testen deden ze met kleine kinderen. Deze lieten ze in een speelpark/plaats spelen (met glijbaan, schommel, wipkippen etc) waar altijd hangjongeren staan. In Rotterdam werden de kinderen (weg)gepest of zelfs bedreigd! In Amsterdam vermaakten de jongeren het kind (bv. duwen op de schommel en id draaimolen)
kortom, Rotterdam volgespuis
ps. was bij Nederland - Frankrijk > wat een KUT stadion is de kuip, mooiste van Nederland noemen ze het dan. De sfeer is wel goed en het stadion trilt als je springt, maar voor de rest is het een waardeloos krot. Zeker gefrabriceerd met afvalcontainers uit de haven!
In Rotterdam hebben ze dat achterbakse volk niet nodig, maar dat is een discussie voor een ander deel van het Forum.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:26 schreef bramos-elvis het volgende:
wat is er mis met Joden! Zijn welvarende mensen! In rotterdam heb je die niet, je hebt wel varende mensen daar, maar dat doet er nu niet toe.
Waar komt dat onderzoek vanaf: www.i-don-not-give-a-rats-ass.com ?quote:NIPO onderzoek heeft zelfs uitgewezen dat je beter af bent in Amsterdam.
1 van de testen deden ze met kleine kinderen. Deze lieten ze in een speelpark/plaats spelen (met glijbaan, schommel, wipkippen etc) waar altijd hangjongeren staan. In Rotterdam werden de kinderen (weg)gepest of zelfs bedreigd! In Amsterdam vermaakten de jongeren het kind (bv. duwen op de schommel en id draaimolen)
Daarom heeft De Kuip ook een 5 sterren status bij de FIFA/UEFA, en vindt een groot deel van Nederland (inclusief vele ajacieden) de Kuip juist wel het mooiste stadion van Nederland.quote:ps. was bij Nederland - Frankrijk > wat een KUT stadion is de kuip, mooiste van Nederland noemen ze het dan. De sfeer is wel goed en het stadion trilt als je springt, maar voor de rest is het een waardeloos krot. Zeker gefrabriceerd met afvalcontainers uit de haven!
quote:Op donderdag 1 april 2004 23:15 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Psst, check de datum is![]()
Ik heb gelukkig een hekel aan jou en de aRENaquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:45 schreef F1Bas het volgende:
Rotterdam is gewoon een vervelende stad om te wonen, dat vind mijn vriendin zelfs en die is toch echt oer-rotterdamse en heeft gelukkig een hekel aan Feyenoord. Neemt niet weg dat de Kuip een mooi stadion is.
Zal wel definitief Kerkrade wordenquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:45 schreef Staanplaats het volgende:
Pffff...ze blijven we bezig zeg
Jong-Feyenoord – Jong Ajax toch op 17 mei
[ Legioen, officiële Feyenoord Supportersvereniging ]
In tegenstelling tot eerdere berichten wordt de finale om de Amstel Malt Cup tussen de beloftenteams van Feyenoord en Ajax definitief op maandag 17 mei gespeeld. Vandaag vond in Zeist een vervolgoverleg plaats over deze wedstrijd. Bij dit overleg waren naast beide clubs en de KNVB ook de supportersverenigingen van Feyenoord en Ajax (OFA) aanwezig. Het stadion waar de wedstrijd gespeeld wordt is ook nog niet defintief.
Vinden de joodjes te ver hè en dan komen ze niet.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zal wel definitief Kerkrade worden![]()
ajax, famous for not travelling?quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
de waarheid is hard he jong.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een hekel aan jou en de aRENa
Neequote:Op vrijdag 2 april 2004 15:58 schreef Ruud_Gullit het volgende:
F1Bas, pleur ff op. Triest ventje
Kleine nuancering: met noemt de Kuip het mooiste stadion van Nederland, omdat het zo'n voetbalsfeer uitstraalt. Met andere woorden, ze vinden het mooi puur op basis van de historie. Lijkt me niet echt een goed criterium ter beoordeling van een stadion........quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Daarom heeft De Kuip ook een 5 sterren status bij de FIFA/UEFA, en vindt een groot deel van Nederland (inclusief vele ajacieden) de Kuip juist wel het mooiste stadion van Nederland.
Nog niet, de laatste keer is pas 5 jaar geleden, dus daar zullen nog wel wat jaren overheen gaanquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:53 schreef KsijnStikGoed het volgende:
Fehenoord Rotterdam Kampioene
Was het nog niet tot je doorgedrongen? Feyenoord wordt vier keer per 32 jaar kampioen, dus dat zal nog minstens 3 jaar durenquote:Op vrijdag 2 april 2004 16:56 schreef KsijnStikGoed het volgende:
JOh?
En?quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kun jij me dan uitleggen waarom de meeste ajacieden met weemoed terugdenken aan de Meer en het Olympisch stadion? Daar was het toch altijd veel beter dan in de Arena.... als het even kon dan zouden jullie toch weer snel terug willen? Je houdt jezelf voor de gek met dit soort opmerkingen. Benieuwd of je dat zelf ook al in de gaten hebt...quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:12 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Kleine nuancering: met noemt de Kuip het mooiste stadion van Nederland, omdat het zo'n voetbalsfeer uitstraalt. Met andere woorden, ze vinden het mooi puur op basis van de historie. Lijkt me niet echt een goed criterium ter beoordeling van een stadion........
Hier moet ik je gelijk in geven.quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:48 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Kun jij me dan uitleggen waarom de meeste ajacieden met weemoed terugdenken aan de Meer en het Olympisch stadion? Daar was het toch altijd veel beter dan in de Arena.... als het even kon dan zouden jullie toch weer snel terug willen? Je houdt jezelf voor de gek met dit soort opmerkingen. Benieuwd of je dat zelf ook al in de gaten hebt...
quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:06 schreef Cart_man het volgende:
Kom nou maar gewoon naar Kerkrade.
Het met weemoed terugdenken aan het Olympisch is puur en alleen gebaseerd op nostalgie. Het is een standaardreactie dat zaken uit het verleden, die niet meer zijn, geromantiseerd worden. Deze mensen stonden ongetwijfeld net zo hard te schelden als de anderen als het pis over de trappen liep.quote:Op vrijdag 2 april 2004 17:48 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Kun jij me dan uitleggen waarom de meeste ajacieden met weemoed terugdenken aan de Meer en het Olympisch stadion? Daar was het toch altijd veel beter dan in de Arena.... als het even kon dan zouden jullie toch weer snel terug willen? Je houdt jezelf voor de gek met dit soort opmerkingen. Benieuwd of je dat zelf ook al in de gaten hebt...
quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:52 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Het met weemoed terugdenken aan het Olympisch is puur en alleen gebaseerd op nostalgie. Het is een standaardreactie dat zaken uit het verleden, die niet meer zijn, geromantiseerd worden. Deze mensen stonden ongetwijfeld net zo hard te schelden als de anderen als het pis over de trappen liep.
Zou men oordelen op basis van objectieve criteria, zoals zou moeten, zou men inzien dat het in de Arena beter is.
Ono, Buffel en Smolarek.quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:40 schreef methodmich het volgende:
Wie moeten er in godsnaam 3 doelpunten voor Feyenoord produceren??
Schreuder heeft nogal wat noten op zijn zang voor iemand die geen potten kan breken op het middenveld.quote:Schreuder wil duidelijkheid over toekomst
Alfred Schreuder wil op korte termijn duidelijkheid over zijn toekomst in de Kuip. Daarover heeft hij al een gesprek gevoerd met technisch manager Mark Wotte. De 31-jarige middenvelder heeft nog te veel persoonlijke ambitie om zijn nog twee jaar doorlopende contract op de reservebank uit te zitten.
Schreuder is sinds dat Hossam Ghaly in de basis staat bankzitter.
schreuder komt gewoon tekort voor feyenoord...snap wel dat hij duidelijkheid wilt... 31 jaar evt. nog 2 jaar bankzitter dus als hij 33 is dan komt hij niet snel meer aan de bak. maar ja je tekent een contract natuurlijk met volle verstand lijkt me en er zal hem heus geen basisplaats zijn beloofd.quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Schreuder heeft nogal wat noten op zijn zang voor iemand die geen potten kan breken op het middenveld.
Ghalli (en Pardo) houden hem niet voor niets uit de basis!
Schreuder is een goede bankzitter denk ik hoor.. Niemand die hem weg wil kopen, en toch goed spelen als ie moet spelen!quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:50 schreef superjoden het volgende:
[..]
schreuder komt gewoon tekort voor feyenoord...snap wel dat hij duidelijkheid wilt... 31 jaar evt. nog 2 jaar bankzitter dus als hij 33 is dan komt hij niet snel meer aan de bak. maar ja je tekent een contract natuurlijk met volle verstand lijkt me en er zal hem heus geen basisplaats zijn beloofd.
sinds wanneerquote:Op zaterdag 3 april 2004 13:39 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Schreuder is een goede bankzitter denk ik hoor.. Niemand die hem weg wil kopen, en toch goed spelen als ie moet spelen!
Schreuder is een goede speler voor NAC/NEC/Utrecht waar hij als leider kan fungeren en het tempo kan bepalen. Een speler van 31 een goede bankzitter? denk niet dat spelers van die leeftijd het geduld kunnen opbrengen om over een langere periode op de bank plaats te moeten nemen.ze willen gewoon spelen.Bij een topclub in Nederland is het tempo gewoon hoger en daar heeft zo blijkt Schreuder moeite mee.Indien Schreuder nagenoeg elke week wilt spelen zal hij denk toch een treetje lager moeten spelen..quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:39 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Schreuder is een goede bankzitter denk ik hoor.. Niemand die hem weg wil kopen, en toch goed spelen als ie moet spelen!
Het is jammer dat Schreuder te traag is.quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:55 schreef TheCandyman het volgende:
[..]
sinds wanneer![]()
Kuijt ook nogquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:23 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ono, Buffel en Smolarek.
4-0?quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:55 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Kuijt ook nog
quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:58 schreef RedGuy het volgende:
[..]
4-0?
Klopt, Heerenveen volgt morgen nog op een schamel puntjequote:Op zaterdag 3 april 2004 21:41 schreef Sloggi het volgende:
Morgen is 't verschil weer 1 punt
Best jammer voor je dat F'noord al in de Arena heeft verloren. Weet je vast nog wel, dat magistrale doelpunt van van der Vaart. Doelpunt van het jaarquote:Op zondag 4 april 2004 00:01 schreef jpzegthallo het volgende:
Weet je wat me tof lijkt?
Feyenoord wint bij Ajax,
terwijl PSV verliest.. whehhehe
Feijenoord moet het altijd hebben van de zwakte van de tegenstander. Ik zou graag eens zien dat ze op eigen kracht iets presteren.quote:Op zondag 4 april 2004 01:56 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Jammer, die 2e plek zit er niet echt meer in, denk ik. Ik had eigenlijk stiekem gehoopt dat PSV haar vorm niet terug meer kon krijgen de 1e weken, maar dat is ze toch gelukt helaas.
Maar ja, ze moeten nog minstens 2 zware Europese wedstrijden spelen, dus als Feijenoord de komende weken geen punten verliest, zit het er misschien nog in.
Dan moet je terug naar het jaar 1999. Feyenoord is altijd de minste van de drie, met eens in de 7 a 8 jaar een uitzondering in de vorm van een kampioenschap. Maar zelfs tijdens het laatste jaar waarin Feyenoord kampioen werd draaide Ajax heel slecht en PSV was ook niet al te best.quote:Op zondag 4 april 2004 05:56 schreef Price het volgende:
[..]
Feijenoord moet het altijd hebben van de zwakte van de tegenstander. Ik zou graag eens zien dat ze op eigen kracht iets presteren.
quote:Op zondag 4 april 2004 00:55 schreef twi het volgende:
[..]
Best jammer voor je dat F'noord al in de Arena heeft verloren. Weet je vast nog wel, dat magistrale doelpunt van van der Vaart. Doelpunt van het jaarVast wel ergens te downloaden.
Feyenoord draait heel slecht dit jaar en PSV is nu ook niet al te bestquote:Op zondag 4 april 2004 09:05 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Dan moet je terug naar het jaar 1999. Feyenoord is altijd de minste van de drie, met eens in de 7 a 8 jaar een uitzondering in de vorm van een kampioenschap. Maar zelfs tijdens het laatste jaar waarin Feyenoord kampioen werd draaide Ajax heel slecht en PSV was ook niet al te best.
quote:Op zondag 4 april 2004 05:56 schreef Price het volgende:
[..]
Feijenoord moet het altijd hebben van de zwakte van de tegenstander. Ik zou graag eens zien dat ze op eigen kracht iets presteren.
van der berg en buffelquote:Op zaterdag 3 april 2004 10:40 schreef methodmich het volgende:
nog geknokt franky?quote:Op zondag 4 april 2004 16:46 schreef FrankyMcG het volgende:
We blijven op deze manier i.i.g. psv in het vizier houden.
Over 2 weken weten we meer!
Nee, we hebben ze op de sportieve manier gepakt!quote:Op zondag 4 april 2004 16:48 schreef pascalheister het volgende:
nog geknokt franky?![]()
dat is de hardste klap die je ze geven kuntquote:Op zondag 4 april 2004 16:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee, we hebben ze op de sportieve manier gepakt!
1-0 in de blessuretijd!
In welk elftal van Lazio speelt hij?quote:Op zondag 4 april 2004 15:54 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord schijnt Rivaldo te volgen. Niet dé Rivaldo, maar een andere, van 19 jaar. Stond onder contract bij Lazio.
Dus nu lekker Kampioen?quote:Op zondag 4 april 2004 16:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is de hardste klap die je ze geven kunt![]()
Liever dat, dan alleen maar bejaarde subtoppers volgen, zoals z'n voorganger dat deedquote:Op zondag 4 april 2004 16:13 schreef methodmich het volgende:
Wotte denkt ook: ik zorg dat ik iets te doen heb.
Heel goed, blijf die jongens maar prikkelenquote:Op zaterdag 3 april 2004 10:40 schreef methodmich het volgende:
Mtiliga volgende week weer gewoon op Links!quote:Op zondag 4 april 2004 20:01 schreef Staanplaats het volgende:
Hoewel twee uiterst strenge gele kaarten, vind ik het toch niet heel erg dat Song rood heeft...
Hij speelde vandaag weer erg amateuristisch. Tegen Ajax zou je zo met 0-4 achter hebben gestaanquote:Op zondag 4 april 2004 20:01 schreef Staanplaats het volgende:
Hoewel twee uiterst strenge gele kaarten, vind ik het toch niet heel erg dat Song rood heeft...
Idd, die gemiste kans was iets te Zlatan-achtig imoquote:Op zondag 4 april 2004 20:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Overigens zou ik zondag Van Persie laten beginnen i.p.v. Lurling!
quote:Ingelogd als Sloggi. Laatste bezoek: donderdag 1 januari 1970 @ 01:00 (Log uit)
van Persie moet er tegen Ajax gewoon in. Lurling komt misschien ietsje pietsje tekort om tegen ajax te spelenquote:Op zondag 4 april 2004 20:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Idd, die gemiste kans was iets te Zlatan-achtig imo
Der is ook niks anquote:Op zondag 4 april 2004 20:53 schreef Sloggi het volgende:
Van de frontpage:
[..]
Misschien is een plotselinge basisplaats in deze wedstrijd net dat zetje wat Van Persie nodig heeft!?quote:Op zondag 4 april 2004 20:54 schreef jpzegthallo het volgende:
van Persie moet er tegen Ajax gewoon in.
Inderdaad.quote:Op zondag 4 april 2004 20:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Mtiliga volgende week weer gewoon op Links!
Overigens zou ik zondag Van Persie laten beginnen i.p.v. Lurling!
gebasseerd op de werkelijkheidquote:Op zondag 4 april 2004 21:22 schreef Sloggi het volgende:
Ajaks-humor
Zal ook wel moeten aangezien Song geschorst is!quote:Op maandag 5 april 2004 09:06 schreef RedGuy het volgende:
Gyan speelde weer best aardig gisteren, die mag dus tegen Ajax starten van mij.
zet voor de gein onno in het Ajax vakquote:Op maandag 5 april 2004 12:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Als Feyenoord nu niet gemotiveerd is, dan weet ik het ook niet meer.
Zouden ze altijd moeten zijn tegen ajax, maar ja leg een buitenlandse spelers maar eens het belang van Feyenoord vs. ajax uit!
Pas maar op, Ono ken karate!quote:Op maandag 5 april 2004 13:10 schreef Chadi het volgende:
zet voor de gein onno in het Ajax vak
Zal hij wel nodig hebben om over dat 2 meter hoge hek heen te vliegen zonder kleerscheuren.quote:Op maandag 5 april 2004 13:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Pas maar op, Ono ken karate!
Nu ga je mij te ver. Bert is voor Feyenoord echt niet altijd de ideale man geweest, maar je moet hem toch wel wat credits geven. Vergelijken met een Ajacied gaat wel heeel erg verquote:Op maandag 5 april 2004 15:29 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Bertje leek gisteren bij Studio Voetbal wel een Ajacied trouwens
Dat snap ik dan dus weer niet he, hoezo zou je zulk soort uitspraken nou niet mogen doen?quote:Op maandag 5 april 2004 15:51 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ik bedoelde alleen de iets té zelfverzekerde uitspraken die hij deed.
Hij had wel gelijkquote:Op maandag 5 april 2004 15:29 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Bertje leek gisteren bij Studio Voetbal wel een Ajacied trouwens
Uitspraken als "Vorig seizoen hadden we gewoon kampioen moeten worden" en "wij zijn in potentie de grootste club van Nederland" mag een trainer die in z'n 4-jarige carriere bij Feijenoord nog geen enkele NLse prijs heeft gewonnen eigenlijk niet doen, vind ik.
In dat potentie-verhaal misschien wel, als je het anders bekijkt. Rotterdam is eigenlijk de meest gunstige stad voor een voetbalclub. Het is niet voor niets dat we 3 profclubs hebben daar.quote:Op maandag 5 april 2004 15:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij had wel gelijk
Lezen pietje! IN POTENTIEquote:Op maandag 5 april 2004 16:00 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Als je zegt dat het op dit moment de grootste club van ons land is : nee.
Ik denk dat hij eerder bedoelt dat ze 1e hadden moeten worden met die spelersgroep.quote:Op maandag 5 april 2004 16:01 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ja, maar PSV en Ajax waren vorig seizoen gewoon beter. Ook al haal je dan 80 punten, als je 2 concurrenten er 87 halen dan word je gewoon 3e. Simpel.
Maar die potentie wordt al meer dan 85 jaar niet benutquote:Op maandag 5 april 2004 16:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Lezen pietje! IN POTENTIE
Helaas waren jullie wel de eersten met een ec1...quote:Op maandag 5 april 2004 16:03 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Maar die potentie wordt al meer dan 85 jaar niet benut
En nu jijquote:Op maandag 5 april 2004 16:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Helaas waren jullie wel de eersten met een ec1...
Mja, PSV werd kampioen dankzij Kezman, wij hadden een minstens even goede (misschien nog wel betere) spits, en wij worden 3e. Om als voorbeeldje te noemen.quote:Op maandag 5 april 2004 16:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerder bedoelt dat ze 1e hadden moeten worden met die spelersgroep.
Goed zoquote:Op maandag 5 april 2004 16:05 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Mja, PSV werd kampioen dankzij Kezman, wij hadden een minstens even goede (misschien nog wel betere) spits, en wij worden 3e. Om als voorbeeldje te noemen.
Als die dat bedoeld, klopt het wel ja.
En de 1e die deze eeuw een Europese prijs wonnenquote:Op maandag 5 april 2004 16:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Helaas waren jullie wel de eersten met een ec1...
Dat ligt natuurlijk aan Jorienquote:Op maandag 5 april 2004 16:07 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
En de 1e die deze eeuw een Europese prijs wonnen
Maar toch worden we zelden kampioen, en is de prijzenkast van Ajax nog altijd groter.
Zit ie er al 70 jaar dan?quote:Op maandag 5 april 2004 16:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan Jorien
net op voetbal inside., Word morgen bekend gemaakt wie het is,quote:Op maandag 5 april 2004 21:54 schreef BVO het volgende:
Komt die er dan??
van Persie zal in dat geval dus niet naar ajax gaan. Dat laten ze dan wel ná zondag horen neem ik aan. Want die jongen zal dan niet spelen, maar op de tribune zitten is dan helemaal leip!quote:Op maandag 5 april 2004 22:04 schreef JeroenV het volgende:
Er staat nergens dat het een aankoop is, laat staan een verdediger.
Hij zei: Groot transfernieuws.
Dat kan dus een aankoop zijn, maar ook een verkoop, bijvoorbeeld van Persie. En eerlijk is eerlijk: Zou een Pepe van Maritimo nu een grote aankoop zijn?
quote:AMSTERDAM - Bert van Marwijk treedt komende zomer tijdens het EK voetbal op als analist bij Studio Sport. De trainer van Feyenoord, die na dit seizoen bij de club vertrekt, zal vanuit de studio zijn mening geven over gespeelde en nog te spelen wedstrijden in Portugal. De samenwerking tussen Van Marwijk en de NOS geldt alleen voor het EK.
De NOS zendt 31 wedstrijden rechtstreeks uit. Bij ieder duel is er een rol voor een voetbalexpert weggelegd. De groep van analisten, met vaste namen als Johan Cruijff en Youri Mulder, wordt nog verder uitgebreid.
bron vi.nlquote:Feyenoord laat oog vallen op Braziliaan Pepe
5/4/2004 21:42
EXCLUSIEF - Feyenoord heeft een oog laten vallen op Kepler Laveran Lima Ferreira. De Braziliaanse centrale verdediger, die speelt onder voetbalnaam Pepe, is ploeggenoot van Mitchell van der Gaag.
Pepe is bezig aan zijn derde seizoen bij Marítimo Funchal. Volgens de Portugese media bekeken Ruud Gullit en scout Michel Beukers de 21-jarige Braziliaan namens Feyenoord in het duel met Académica. In de competitiewedstrijd, die met 2-0 werd verloren door Marítimo Funchal, kreeg Pepe een gele kaart.
Maandag speelde hij tegen Belenenses, dat door Marítimo met 2-0 werd verslagen. Pepe deed van zich spreken. Twaalf minuten voor het einde kreeg hij een rode kaart.
Feyenoord is op zoek naar een verdediger als vervanger van Kees van Wonderen, die aan het einde van het seizoen een punt zet achter zijn actieve loopbaan. De oud-international treedt als scout in dienst van de Rotterdamse club.
Nee, als je Voetbal Inside had gekeken, had Derksen verteld dat Pepe niet de grote aankoop zou zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:47 schreef Speed1971 het volgende:
Pepe is de grote aankoop
[..]
bron vi.nl
Een typische feyenoord verdediger
Dat is ook echt makkelijk hèquote:Op dinsdag 6 april 2004 01:32 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Mja, ben ik hem ook dankbaar voor, maar hij moet nu gewoon zorgen dat de club meer geld binnenkrijgt, zodat ze weer is mee kunnen draaien met Ajax en PSV.
quote:DE ACHTERNAAM VAN HOSSAM
Sinds Hossam Ghaly in het eerste van Feyenoord speelt, is er veel aandacht voor de Egyptenaar. Voor zijn voetbalkwaliteiten, maar ook voor zijn naam. Want hoe schrijf je zijn achternaam nou? Deze website schrijft het als Ghaly, terwijl op zijn shirt Ghali staat. In de media is er veel verwarring ontstaan over de juiste naam, dus tijd om een opheldering te vragen aan Hossam zelf.
Eigenlijk is de oplossing heel simpel, zegt Hossam: ‘Ghali of Ghaly, het mag beide. Het maakt me zelf ook weinig uit.’ In zijn paspoort staat zijn achternaam met een y, maar daarin is zijn naam een vertaling uit het Arabisch. En wil je zijn naam helemaal goed schrijven, dan doe je dat als volgt:. Mysterie opgelost.
Ik vrees dat als Feyenoord volgend jaar CL speelt het weer een aanfluiting wordt.quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:28 schreef Suijk het volgende:
Zou het uitmaken of feyenoord CL haalt? De komst van Gullit spreekt potentiele toppers wel aan denk ik. Zodra de CL wordt gehaald is het misschien nog aantrekkelijker...
Dat weet Hiddink ook.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:05 schreef DivineJester het volgende:
De uitstraling van de CL kan wel een stimulans zijn voor toppers om in R'dam te komen ballen.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:30 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Derksen, bedoel je?
Uit shirt ja.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:41 schreef mat_herben het volgende:
is dit het shirtje van Feijenoord van volgend jaar?![]()
[afbeelding]
'Guus Hiddink, uw nieuwe zwartgallige roddeltante en exclusieve informatie-bron'quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:33 schreef RedGuy het volgende:
[..].
Geld is niet zozeer het probleem geweest, eerder hoe er met die geld is omgegaan. Duidelijk een vorm van wanbeleid als je het mij vraagt, en blijk van weinig toekomst visie. Maar of dat allemaal de schuld van van den Herik? Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:32 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Mja, ben ik hem ook dankbaar voor, maar hij moet nu gewoon zorgen dat de club meer geld binnenkrijgt, zodat ze weer is mee kunnen draaien met Ajax en PSV.
Volgens mij wordt het Fortis-logo nog iets kleiner (not sure).quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:41 schreef mat_herben het volgende:
[afbeelding]
Het nieuws zou volgens Derksen bekend gemaakt worden in de Feyenoord Pravda, maar komt die überhaupt vandaag wel uit?quote:Op maandag 5 april 2004 21:55 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
net op voetbal inside., Word morgen bekend gemaakt wie het is,
het zou om een verdediger gaan,
De ene zegt van wel, de andere zegt van niet.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Het nieuws zou volgens Derksen bekend gemaakt worden in de Feyenoord Pravda, maar komt die überhaupt vandaag wel uit?
Denk dat hij gezond maken wel een kwaliteit is geweest. Van der Herik heeft z'n eigen geld er in gestopt, maar is ook zeer behoudend geweest met het doen van uitgave en dergelijke. Wat resulteerde in een sluitende begroting, en zelfs een begroting die weer dicht in de buurt komt van die van ajax en psv. Rekenen kan je Jorien wel.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:10 schreef Speed1971 het volgende:
Opzich wel een goed stuk. Maar een club redden door er geld in te pompen is niet zo moeilijk of bijzonder. Het is leuk dat hij dat gedaan heeft maar het enige wat je ervoor nodig hebt is geld. Veel geld. Dus niet echt een kwaliteit.
Kijk je echter naar het beleid dan valt er dus wel degelijk veel op aan te merken. Het zijn niet alleen de zaken die jij net noemde maar denk ook eens aan van Hanegem. Ik vind het niet erg dat er bij Feyenoord zo`n sukkel de lijnen uitzet. Zolang hij er zit zal er altijd wel wat aan de hand zijn met Feyenoord. Vorig jaar waren het Bosvelt en van Hooijdonk. Dit jaar van Persie en volgend jaar zal er ongetwijfeld wel weer wat aan de hand zijn.
Las op verschillende fora dat hij pas volgende week uitkomt..quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Het nieuws zou volgens Derksen bekend gemaakt worden in de Feyenoord Pravda, maar komt die überhaupt vandaag wel uit?
quote:In nummer 19 onder meer:
Nee hè
Of Gabrichquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:07 schreef MrWizzel het volgende:
Overigens zijn Feyenoord en Roda JC er nu officieel samen uitgekomen wat de transfersom van Elmander betreft.
De shirts voor volgend jaar zijn zeker mooi, alleen had van mij de sponsornaam wat lager mogen staan, maar goed.... Uitshirt op zijn Argentijns (qua kleuren), dus het kan niet anders of het grote transfernieuws is dat Veron en Saviola naar Rotterdam komen![]()
quote:06-04-2004: F'noord Krant nog deze week: mèt toptransfer
[Bron: FR-Fans.nl]
Het houdt de gemoederen vandaag erg bezig: de mededeling van Johan Derksen gisteravond dat de Feyenoord Krant vandaag een 'toptransfer' bekend zou maken. Ook wij hebben de hele ochtend op dit (grote?) nieuws gewacht, maar een Feyenoord Krant kwam er niet.
Om 14.30 uur vanmiddag was ons geduld op en hebben we een telefoontje gepleegd naar de redactie van de Krant. De mensen daar konden ons melden dat de Feyenoord Krant 'hopelijk nog deze week' op de deurmat valt en dat er inderdaad een 'toptransfer' in zal worden gemeld! Helaas konden -en mochten- ze ons over deze transfer verder niets zeggen.
Verschijnt de Feyenoord Krant deze week niet meer, dan zal het volgende week, na Feyenoord-ajax, gebeuren.
beetje vreemde kleuren, vind ikquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:50 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Uit shirt ja.
Prachtig shirt, vind ik zelf dan.
AFGEKEURDquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:41 schreef mat_herben het volgende:
[afbeelding]
Goh, ik had gehoord dat Nesta zou komen en dat Stam ook meekomt.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:00 schreef RedGuy het volgende:
Pi-Air komt terug, en Desailly komt, evenals Melchiot, Mexes en Boateng.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:45 schreef Doc het volgende:
[..]
AFGEKEURD
een te mooi shirt voor zo'n klote ploeg
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:43 schreef Suijk het volgende:
Ik denk dat ze jullie een beetje blij maken met een dooie mus.
Oftewel, van Persie gaat naar Ajaxquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:01 schreef Luni het volgende:
DEZE WEEK GEEN FEYENOORD KRANT
Sinds Johan Derksen in het televisieprogramma Voetbal Insite aankondigde dat Feyenoord vandaag in de nieuwe Feyenoord Krant een ‘toptransfer’ zou aankondigen, heeft de telefoon van de Rotterdamse club niet meer stil gestaan. Veel supporters bellen met de vraag waar de Krant blijft. Feyenoord wil hierbij melden dat er deze week helemaal géén Feyenoord Krant zal verschijnen. De eerstvolgende Krant komt in verband met Pasen volgende week woensdag uit.
Er komt ook zeker geen speciale editie, zoals door sommigen wordt gesuggereerd. Van een 'toptransfer' is absoluut geen sprake. Feyenoord hoopt met deze verklaring een einde te hebben gemaakt aan alle geruchten.
Idd. Opeens na de wedstrijd...quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:52 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Oftewel, van Persie gaat naar Ajax![]()
idd, misschien wachten ze er wel mee tot na de toppper van zondag.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:52 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Oftewel, van Persie gaat naar Ajax![]()
Verrassend, twee wedstrijden in Duitsland. Dacht dat we daar niet meer zouden oefenen.quote:Voorlopig oefenprogramma 2004/2005
[ Feyenoord Rotterdam ]
Feyenoord speelt in de voorbereiding op het seizoen 2004/205 twee internationale toernooien. Op 31 juli neemt de ploeg deel aan een toernooi in Newcastle, en in de eerste week van augsutus speelt Feyenoord in Sevilla. Half juli verblijft Feyenoord een week in Zuid-Duitsland waar eveneens een aantal oefenwedstrijden worden gespeeld. Het volledige oefenprogramma:
05-07: Eerste traiining
09-07: ASWH-Feyenoord
12-07: DVS (Ermelo) - Feyenoord
15-07: Katwijk - Feyenoord
20-07: wedstrijd in Duitsland
22-07: wedstrijd in Duitsland
27-07: SC Doesburg - Feyenoord
28-07: Open Dag
31-07: Toernooi Newcastle
01-08: Toernooi Newcastle
03-08: Feyenoord - Tottenham H in Sevilla
05-08: Feyenoord - Betis/Sampdoria in Sevilla
08-08: Feyenoord - Fulham
10-08: SVVSMC - Feyenoord
Uiteraard is het gehele programma onder voorbehoud.
Nog niet bekend, neem ik aan.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:07 schreef jpzegthallo het volgende:
Die wedstrijden in Duitsland.. tegen wat voor clubs is dat?
Leverkusen en Werder Bremenquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:07 schreef jpzegthallo het volgende:
Die wedstrijden in Duitsland.. tegen wat voor clubs is dat?
Bert gaat naar Dortmundquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:34 schreef Cart_man het volgende:
Whoeha, in Duitsland...tegen Schalke, de nieuwe ploeg van Bert.
Mij spreekt Newcastle qua tegenstanders meer aan, en ik kan dan misschien bij een collega blijven die dagen!quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:34 schreef Cart_man het volgende:
En nu kiezen tussen Toernooi in Newcastle of in Sevilla...moeilijk, moeilijk..
Maar Newcastle zie je morgen ook al, alleen dan tegen psvquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Mij spreekt Newcastle qua tegenstanders meer aan, en ik kan dan misschien bij een collega blijven die dagen!
FrankyMcG is waarschijnlijk van de partij in Newcastle!
Maar morgen wint Newcastle, en tegen Feyenoord niet!quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:17 schreef F1Bas het volgende:
Maar Newcastle zie je morgen ook al, alleen dan tegen psv
9-7 ASWH - Feyenoord.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:03 schreef Staanplaats het volgende:
Verrassend, twee wedstrijden in Duitsland. Dacht dat we daar niet meer zouden oefenen.
Of ze willen het aantal gegroeide Goldcardhouders in klap weer verminderen?
Ohja johquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:17 schreef F1Bas het volgende:
Maar Newcastle zie je morgen ook al, alleen dan tegen psv
Niet verkeerd; in de zin van goed genoeg voor Feyenoord?quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:09 schreef methodmich het volgende:
Pepe is trouwens gans geen verkeerde verdediger hoor..
Peter van de Berg begint steeds beter te draaien, hij begint nu zelfs te scoren!quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:20 schreef methodmich het volgende:
Oh ja, zeker als je bedenkt dat P vd B daar nu speelt.
In het begin draaide die ook goed alleen wel steeds de verkeerde kant uit.quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:33 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Peter van de Berg begint steeds beter te draaien
quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:09 schreef methodmich het volgende:
En Feyenoord ziet nu dus ook in dat Swerts waardeloos is voor het niveau dat men na wil streven. Hopelijk doet hij tegen ASWH wel weer mee.
Ik snap niet waar Derksen mee bezig is, hij haalt zijn eigen status wel heel erg naar beneden op deze manier, weinig van de door hem verspreide geruchten blijken waar te zijn. Wat denkt ie te bereiken, een tweede RTL Boulevard te worden, maar dan op voetbalgebied?quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:01 schreef Luni het volgende:
DEZE WEEK GEEN FEYENOORD KRANT
Sinds Johan Derksen in het televisieprogramma Voetbal Insite aankondigde dat Feyenoord vandaag in de nieuwe Feyenoord Krant een ‘toptransfer’ zou aankondigen, heeft de telefoon van de Rotterdamse club niet meer stil gestaan. Veel supporters bellen met de vraag waar de Krant blijft. Feyenoord wil hierbij melden dat er deze week helemaal géén Feyenoord Krant zal verschijnen. De eerstvolgende Krant komt in verband met Pasen volgende week woensdag uit.
Er komt ook zeker geen speciale editie, zoals door sommigen wordt gesuggereerd. Van een 'toptransfer' is absoluut geen sprake. Feyenoord hoopt met deze verklaring een einde te hebben gemaakt aan alle geruchten.
YES!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 14:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
'Feyenoord zo goed als akkoord met Bosschaart'
Feyenoord denkt deze week de onderhandelingen met FC Utrecht af te ronden over de transfer van Pascal Bosschaart, zo meldt het voetbalblad VI vandaag. De vleugelverdediger tekent een meerjarig contract bij de club waar hij zijn carrière begon. Naar verluidt ontvangt FC Utrecht rond één miljoen euro voor Bosschaart.
Ook Ajax, PSV en Aston Villa toonden belangstelling, maar Bosschaart gaf eerder al aan alleen in Feyenoord geïnteresseerd te zijn. De Rotterdamse club is namelijk de grote liefde van Bosschaart. Het is dan ook niet verwonderlijk dat hij, ondanks dat hij in de Domstad voetbalt, op loopafstand van De Kuip woont.
Bron: http://www.voetbalzone.nl
Wat staat 2 posts hoger nouquote:Op woensdag 7 april 2004 15:43 schreef methodmich het volgende:
Volgens mijn bronnen is Bosschaart de grote transfer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |