link?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:07 schreef Guus Muisarm het volgende:
Zomaar een vraagje.
Waarom past een topic over de midlife crisis van een man niet in R&P ???
Midlife crisis bij een bekende.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:10 schreef zwaaibaai het volgende:
link?
Waarom er 1 sluitpost verwijdert is staat duidelijk in dat topic.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:37 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Midlife crisis bij een bekende.
Bedenk wel dat er inmiddels een zooi reacties zijn verwijderd omdat Cos-mic_V dat wou.
Kijk vooral naar de openingspost. Lijkt me een volkomen legitieme R&P topic.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:28 schreef Lucske het volgende:
Bagger:
Ik moet van Antraxx in R&P gaan posten ipv KLB...![]()
Wat is je punt?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[afbeelding]
Ik bedenk me dat er a) een post gewist is waardoor er mensen veel posts niet snappen en b) het topic op zich over een midlife crisis gaat en dat lijkt mij toch R&P.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:47 schreef cos-micV het volgende:
Waarom er 1 sluitpost verwijdert is staat duidelijk in dat topic.
de rest kun je zelf wel bedenken lijkt mij zo.....
Dat die kutquote niet goed werkt.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat is je punt?
Oh, wacht maar ff .quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:56 schreef Cynix ® het volgende:
Omdat ik me niet voor kan stellen dat jij je zorgen maakt over mij
Use the fucking google, trutquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:55 schreef yvonne het volgende:
Wat is een mini moke?
Ik heb hem zelfs netjes voor je gedelete...omdat je zei dat je een foutje gemaakt had....maar nee jij blijft doorbaggeren in dat topic...na 2 waarschuwingen....quote:Op zondag 28 maart 2004 19:38 schreef Viper_74 het volgende:
cos-mic is nie lief vandaag
Ik doe 1 verkeerde quote, edit ik hem netjes, maar nee mevrouw is ongesteld hoor, chagerijn
Dat is de oplossing van de TS.quote:heb net een oplossing bedacht..!
ga me dr niet meer mee bemoeien.. en ze moeten zelf maar zeggen wat ze er van vinden.. maar ik blijf gewoon met beiden om gaan..
ben nog de duits/oostenrijkse toetsenborden gewendquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
in. Zin in.
Ik help je wel aclimatiseren.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:14 schreef Frenkie het volgende:
[..]
ben nog de duits/oostenrijkse toetsenborden gewend
Acclimatiseren.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik help je wel aclimatiseren.
Dat stond er. Ik denk dat het aan mijn hongaarse toetsenbord ligt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:20 schreef thabit het volgende:
[..]
Acclimatiseren.
Hongaarse, met een hoofdletter. Of ligt dat ook aan het Hongaarse toetsenbord?quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat stond er. Ik denk dat het aan mijn hongaarse toetsenbord ligt.
Nee, hongaren zijn minderwaardig.quote:Op woensdag 31 maart 2004 12:23 schreef thabit het volgende:
[..]
Hongaarse, met een hoofdletter. Of ligt dat ook aan het Hongaarse toetsenbord?
Dát zorgt misschien voor extra zelfmoordpogingen, Y.quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:16 schreef yvonne het volgende:
Het suicidaal topic is gesloten en verwijderd, hier is op FOK! geen plaats voor.
*woef*quote:Op donderdag 1 april 2004 09:59 schreef Lucske het volgende:
leuke verlegen jongen maar er komt niks uit!! pagina 4, baggerruimen.
quote:Op donderdag 1 april 2004 16:33 schreef Lucske het volgende:
Woef dan hier maar:
Wat vind jij de fijnste pijn? [Gratis tip van Stranger
]
Maak je transformatie tot NSB-er nu helemaal compleet met de topicreport functie, bijna niemand ziet je dan meer de schijnheilige verklikker uithangen
[/Gratis tip van Stranger
]
wad dan?quote:Op donderdag 1 april 2004 21:20 schreef Stranger het volgende:
Hmmzz, dat levert een raar geheel op
da's wel een "grap"quote:Op donderdag 1 april 2004 21:43 schreef Too-niceguy het volgende:
Banned was geen 1 april grap van Fok, na al die meldingen?
Zijn er problemen / cq heb ik iets verkeerds gedaan?
als je iets quote wat eindigt in een link, zet dan voor de [/qoute] even een . ofzo. anders krijg je dus wat je ziet.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:20 schreef Stranger het volgende:
Hmmzz, dat levert een raar geheel op
Je hebt gelijk ..ik zal het even aanpassen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:43 schreef Whistler112 het volgende:
........../...Hoe voel jij je nu deel 216.../..........
Gaat die topictitel niets iets te ver?
Het is toch ook niet toegestaan om !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ofzo voor je topic te proppen
om hem zo meer op te laten vallen? Of mag dat wel, want dan wil ik
dan wel even weten
paranoia..??quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:13 schreef Kreator het volgende:
Je gooit het gewoon weg omdat mijn naam erbij staat. Zo hoort het niet gewoon.
Ervaring. En nu een antwoord?quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:32 schreef Frenkie het volgende:
[..]
paranoia..??
onzin topics horen in onzin.quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ervaring. En nu een antwoord?
En aan wat leid jij af dat het een onzintopic is? Echt. Serieus. Ik meen het. Ik zit je niet te dissen ofzo. het is een serieus topic. Zie jij ergens smileys van mij? Of flauwe reacties van mij? Ik heb een fatsoenlijke OP, met fatsoenlijke inhoudelijke reacties in een normaal topic.quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:44 schreef Frenkie het volgende:
[..]
onzin topics horen in onzin.
sim-pel
Ga buiten spelen ofzo. Ik heb helemaal geen zin in een oeverloze discussie hierover.quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:46 schreef Kreator het volgende:
...
Wat de neuk is dit? Buiten spelen? Dat je er geen zin in hebt, interesseert me werkelijk geen ene drol. Je hebt je maar te verantwoorden als je een serieus topic zonder reden naar onzin gooit.quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:50 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ga buiten spelen ofzo. Ik heb helemaal geen zin in een oeverloze discussie hierover.
Mi is het onzin en daarom staat het in het desbetreffende forum.
Einde bericht.
Geloof dat jij je nu ook druk maaktquote:Op zaterdag 3 april 2004 00:57 schreef hardsilence het volgende:
Maak je niet druk, doen andere ook niet.
Reageer inhoudelijk, doe eens iets anders met je leven. Het was een serieus topic.quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:19 schreef Cynix ® het volgende:
Zeik niet, doe iets met je leven. Of aan die lijdensweg die het voor je moet zijn.
Tegen wie heb je het nou?quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:22 schreef Cynix ® het volgende:
Óf het topic is serieus en dan reageert ook iedereen serieus, óf het is bagger en dan gaat het dicht. Kies maar.
Was een algemene opmerking tegen een aantal baggeraars daaro.quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:23 schreef Havoc het volgende:
Tegen wie heb je het nou?
*hap*quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:04 schreef Whistler112 het volgende:
Geloof dat jij je nu ook druk maakt
Daarbij wil ik jou nog wel is horen als het hele forum volstaat met zulke
topicnamen..
En kreator, get a life, stuk triestigheid..
Ik dacht dat je oud en wijs was.quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:01 schreef Cynix ® het volgende:
[
Ik wilde Kreator het voordeel van de twijfel geven.
Omdat het slowchatten met Wiene was.....en commentaar hoe op anderen zich voelen.quote:Op zondag 4 april 2004 00:33 schreef travelwoman het volgende:
Goedeavond,
Ik heb daarnet iets geplaatst op het topic ''hoe voelen jullie je nu'' en volgens mij ben ik ervanaf gegooid en ik vraag me eigenlijk af, waarom??
Ok, maar we waren gewoon aan het discucieren over dat onderwerp en wat wij ervan vonden, meningsuiting dus...en we waren allebei blijkbaar gewoon blij dus eigenlijk was ik gewoon heel erg melig doordat ik ''eindelijk'' een mens zag die ook blij was, dat is toch alleen maar goed nieuws, nietwaar???quote:Op zondag 4 april 2004 00:37 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Omdat het slowchatten met Wiene was.....en commentaar hoe op anderen zich voelen.
Een mens wat blij was....maar wat ten koste ging van anderen hier....dus offtopic.quote:Op zondag 4 april 2004 00:44 schreef travelwoman het volgende:
[..]
Ok, maar we waren gewoon aan het discucieren over dat onderwerp en wat wij ervan vonden, meningsuiting dus...en we waren allebei blijkbaar gewoon blij dus eigenlijk was ik gewoon heel erg melig doordat ik ''eindelijk'' een mens zag die ook blij was, dat is toch alleen maar goed nieuws, nietwaar???
Ok dat is duidelijk politiek correct dus.quote:Op zondag 4 april 2004 00:49 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Een mens wat blij was....maar wat ten koste ging van anderen hier....dus offtopic.
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 4 april 2004 00:40 schreef DarkElf het volgende:
even een opm. tussendoor:
het mod werk is echt briljant hoor de laatste weken!
ongelooflijk.
botte slotjes, snelle onuitgelegde slotjes, geen gesprek aan willen gaan, zogenaamd heel gevat willen zijn...
Soms denk ik anders over zaken dan een user...en doe er een slotje op...maar ik kan me wel verplaatsen in iemand anders...en als de motivatie in mijn ogen goed is dan mag ie weer open.quote:Op zondag 4 april 2004 12:40 schreef DarkElf het volgende:
wat ik bedoel?
Er worden veel fouten gemaakt m.i., bijvoorbeeld jouw modgedrag: slotjes gegeven, dan komt er iemand je ompraten, topic weer open... en dat gebeurt veel, en zo kom jij CV als mod op mij niet serieus over, niet lullig bedoeld maar ik vind je modtech. niet stabiel of standvastig.
Precies!quote:Op zondag 4 april 2004 12:56 schreef cos-micV het volgende:
Modden betekend de zaken in goeie banen proberen te leiden...daarbij hoef je echter niet altijd op je strepen te blijven staan.
Dank je voor je oplettendheid..quote:Op zondag 4 april 2004 21:58 schreef hardsilence het volgende:
Braakdraak kan het ook in HVJJN niet laten.
weggepest op een forum
Ook hier.
Dank je wel voor je complimentquote:Op zondag 4 april 2004 13:06 schreef Moonah het volgende:
[..]
Precies!
En ik vind het super dat je het doet! En dat je 'stijl' bij sommigen niet goed valt, ach, dat houd je toch.
Maar ik vind dat jij wel degelijk open staat voor users. En zo hoort het imo ook.
ik heb het nu toch verduidelijkt..??quote:Op maandag 5 april 2004 16:37 schreef DarkElf het volgende:
ja verduidelijk dat dan meteen,
ik zie topic na topic geopend en gesloten worden en nu weer 1... hoe denk je dat dat eruit ziet?
Ik ben sporten, kijk straks wel even.quote:Op maandag 5 april 2004 18:53 schreef DarkElf het volgende:
ik heb je gemaild en ja mijn mail meen ik.
Nee, ik bedoelde het in zn algemeenheid.quote:Op maandag 5 april 2004 19:26 schreef thaleia het volgende:
Dit even los van het laatste "incident" alhier neem ik aan? Want daar was het niet Moonah die de moderators bijsprong, maar Moonah die een zeer terechte opmerking plaatste in een topic, waarop een moderator de tegenreacties daarop ging verwijderen om slowchat te voorkomen (vermoed ik)
Bij mijn weten wordt niet elke wens van HS en anderen die meedenken hier gehonoreerd.quote:Op maandag 5 april 2004 19:10 schreef yvonne het volgende:
Wat een eng klef topic is dit geworden, iedere wens van HS wordt gehonoreerd, ze is het zoveelste "geweten"van R&P, zo hebben we er in het bestaan van R&P meerdere gehad, ik noem een wolkje en anderen, lees eerst zelf of alles wel ge-edit moet worden en ja ik ben erg huiverig voor mod wannabees en zeker op R&P.
Als ik het zo lees mogen alle users kritiek geven op ons R&P mods, maar mag een user (die toevallig ooit mod is geweest) ons niet bijvallenquote:Verder vind ik het om iebelig van te worden hoe Moonah iedere keer zich geroepen voelt om de mods te komen helpen als er ook maar 1 greintje kritiek komt, stroop smeren kan lekker zijn, maar het vertroebeld de objectieve waarnemening en een faire behandeling.
Zo creeer je dat een user zich niet serieus genomen voelt, en voor je het weet een "zeur"gevonden wordt, want hej, de modjes en EX!! mods terkken een lijn.
Iedere keerquote:Op maandag 5 april 2004 19:29 schreef yvonne het volgende:
Het viel me op iedere keer als er kritiek komt op de mods, Moonah ter hulp komt met een ooooooooooow wat zijn jullie toch goed,
en dat verstikt imho
GOED lezen, ik zeg dat IK er iebelig van wordt,quote:Op maandag 5 april 2004 19:33 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Bij mijn weten wordt niet elke wens van HS en anderen die meedenken hier gehonoreerd.
Als ik het zo lees mogen alle users kritiek geven op ons R&P mods, maar mag een user (die toevallig ooit mod is geweest) ons niet bijvallen
Vreemde gang van zaken.
Ook voor jou dus,quote:Op maandag 5 april 2004 19:40 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Iedere keer![]()
Ze quote een gedeelte uit mijn post waarin ik inhoudelijk inging op een klacht van DE...
Overdrijven is ook een vak![]()
dit topic voldoet wel aan de eisen denk ik zoquote:Op maandag 5 april 2004 20:10 schreef Roönaän het volgende:
ik heb de neiging om iemand dood te schoppen. welk topic is hiervoor geschikt?
ja ja het zal welquote:Op maandag 5 april 2004 19:41 schreef yvonne het volgende:
GOED lezen, ik zeg dat IK er iebelig van word,
feedback, positief of negatief is iets om over na te denken en niet meteen in de anval te gaan,
ik ben nu user en voel me behoorlijk aangevallen, kun je nagaan hoe dat bij user altijd moet voelen...
Misschien, tis maar een ideetje, kan je als je geen inmenging van derden wil de volgende keer beter een mailtje sturen naar CV. Als je het via een openbaar forum doet, loop je namelijk het risico dat er anderen zijn die er ook een mening over hebben.quote:Op maandag 5 april 2004 19:42 schreef DarkElf het volgende:
ik zie een duidelijke ons-kent ons sfeer hier hangen , waar in principe niets mis mee is die hing altijd in R&P en daar deed ik altijd vrolijk aan mee, maar de laatste tijd hangt er gewoon een belerend op-de-vingers-tik sfeer.... (Jij bent maar een usertje, eentje met een flink postverleden, veel problemen en nu moet je maar netjes altijd je mondje gaan houden.....)
de kritiek die ik ga bijv. op het modgedrag van de laatste tijd, en ik ben een zeur maar echte modgerichte duidelijke kritiek geef ik bijna nooit, wordt meteen daarna " de hemel ingeprezen" door moonah in dit geval.... waarom? waarom mag ik niet gewoon met CV het er zelf over hebben, als dat al gedaan wordt, zonder dat iemand zich ermee gaat bemoeien door alleen positieve feedback te geven, ik snap dat beschermingsgedrag niet.
maar goed, wie ben ik.
Dank je wel hoor knul.quote:Op maandag 5 april 2004 20:38 schreef Stranger het volgende:
Mijn complimenten moonah!
quote:Op maandag 5 april 2004 20:38 schreef Stranger het volgende:
Ik wil in dit topic een complimentje voor Moonah geven, zonder haar waren de mods die er de afgelopen tijd zaten en die er nog steeds zitten al lang gevallen, maar omdat moonah vaak al voordat zij er aan toe kwamen hun fouten goed te praten, een poging deed hun acties uit te leggen, waardoor de mods alleen nog maar hoefden te verwijzen naar moonahs reactie en daardoor zelf geen moeite hoefden te doen in een reactie krom recht te praten, houden ze toch nog steeds hun hoofd boven water.
Mijn complimenten moonah!
Nee Yvonne niet iedere keer....quote:Op maandag 5 april 2004 19:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook voor jou dus,
iedere keer, lees maar na....
Jawel, iedere keer, lees Moonah's oevre er maar op na,quote:Op maandag 5 april 2004 20:54 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Nee Yvonne niet iedere keer....
Ik krijg een keertje een complimentje en jij noemt het gewoon stroop smeren..
Is het weleens bij jou opgekomen dat wij dat als Modjes ook weleens nodig hebben?
Ik heb van jou in ieder geval nog nooit een positieve feedback gekregen.
Hier niet en achter de schermen niet.
Hoeft ook niet...maar als ik het dan een keer van een ander wel krijg...brand het dan niet gelijk af.
En het zinnetje van jou: lees maar na of goed lezen...dat weten we nu wel.
'
Dus is het niet discutabelquote:Op maandag 5 april 2004 20:58 schreef hardsilence het volgende:
Dubbele praat, schei uit, want hoe het ook went of keert, het haalt niks uit.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 19:42 schreef DarkElf het volgende:
ik zie een duidelijke ons-kent ons sfeer hier hangen , waar in principe niets mis mee is die hing altijd in R&P en daar deed ik altijd vrolijk aan mee, maar de laatste tijd hangt er gewoon een belerend op-de-vingers-tik sfeer.... (Jij bent maar een usertje, eentje met een flink postverleden, veel problemen en nu moet je maar netjes altijd je mondje gaan houden.....)
de kritiek die ik ga bijv. op het modgedrag van de laatste tijd, en ik ben een zeur maar echte modgerichte duidelijke kritiek geef ik bijna nooit, wordt meteen daarna " de hemel ingeprezen" door moonah in dit geval.... waarom? waarom mag ik niet gewoon met CV het er zelf over hebben, als dat al gedaan wordt, zonder dat iemand zich ermee gaat bemoeien door alleen positieve feedback te geven, ik snap dat beschermingsgedrag niet.
maar goed, wie ben ik.
maar heb je nog serieuse afreageertips.. anders wordt het weer topicspam vanachtquote:Op maandag 5 april 2004 20:22 schreef Frenkie het volgende:
[..]
dit topic voldoet wel aan de eisen denk ik zo
Uh, als het voldoening geeft, en het je niks kan schelen dat er uiteindelijk, hoe je het ook went of keert, een lolletje van wordt gemaakt, ga vooral verder.quote:Op maandag 5 april 2004 21:04 schreef yvonne het volgende:
Dus is het niet discutabel
Ik heb dat niet zo bemerkt. Maar nogmaals, ik ben dik drie maanden weggeweest. Maar ik zal er eens op lettenquote:Op maandag 5 april 2004 20:47 schreef DarkElf het volgende:
En de vingertikmentaliteit bestaat voor mijn gevoel wel degelijk en is zeer toegenomen door de ons-kent-ons mentaliteit....
Op welke leuke plannen doel je nu...??quote:erg jammer, r&p was al aan het minder worden, er waren even leuke plannen maar daar is m.i. ook niets van gekomen.
Daarvoor ben ik de discussie als USER niet aangegaan, ik zou het vreselijk vinden als dit met een lolletje zou worden afgedaan.quote:Op maandag 5 april 2004 21:11 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Uh, als het voldoening geeft, en het je niks kan schelen dat er uiteindelijk, hoe je het ook went of keert, een lolletje van wordt gemaakt, ga vooral verder.
Oeh! Dat wordt spannend Cos-micV. Wanneer krijg je je eerste echtverdiende complimentje...quote:Op maandag 5 april 2004 21:03 schreef yvonne het volgende:
als ik complimenten geef of maak, heeft men ze echt verdiend, en niet om maar iedere keer iets te komen zeggen, zo verlies je namelijk het effect van een compliment, dus mn advies om eens goed te lezen is volkomen terecht,
quote:Op maandag 5 april 2004 21:19 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeh! Dat wordt spannend Cos-micV. Wanneer krijg je je eerste echtverdiende complimentje...
Een vrouw. Speciaal om aan de wensen van een aantal users te voldoen.quote:Op maandag 5 april 2004 21:22 schreef Roönaän het volgende:
is cos-micV eigenlijk een man of een vrouw
[totaal-niet-met-discussie-te-maken]quote:Op maandag 5 april 2004 20:29 schreef Moonah het volgende:
Er was gvd geen hond te vinden die R&P wilde modden. Dat was al toen shmoops ermee kapte.
Het probleem wat jij ziet zie ik niet. Ik ben een jaar lang mod geweest, en denk de klappen van de zweep wel te kennen. Toegegeven: ik ben net een mensch, en zie ook lang niet alles door een objectieve bril. Maar goed.quote:Op maandag 5 april 2004 22:20 schreef leonieke het volgende:
ff knippen
Dat is iets waar ik ook tegen aan ben gelopen en al meerdere keren gezegd heb tegen o.a. de fa's. Je krijgt het gevoel dat je er alleen voor staat. Als je een vervanging wil hebben voor bijvoorbeeld een week is het moeilijk mods te vinden die het voor je doen.quote:Op maandag 5 april 2004 20:29 schreef Moonah het volgende:
Maar serieus, ik zeg idd expres regelmatig tegen modjes dat ik vind dat ze het goed doen.
U begrijpt niet waarom?
Dan leg ik het ff uit.
Ik weet wat een godganse klotentaak het kan zijn om hier te modden.
En ik weet hoe users om de geringste scheet kunnen zeiken.
En ik weet dat het prettig kan zijn als iemand eens zegt dat je het wél goed doet.
Dat je inzet wordt gewaardeerd.
Er was gvd geen hond te vinden die R&P wilde modden. Dat was al toen shmoops ermee kapte.
Want ík heb óók niet uit mezelf gesolliciteerd.
En ik ben er na twee maanden (of zoiets) mee gekapt.
Omdat ik het een klotenjob vond.
En omdat ik verrekte weinig steun kreeg van mensen van wie ik het wel had gehoopt te krijgen.
quote:Op maandag 5 april 2004 22:57 schreef DarkElf het volgende:
pssst aangesproken voelt...
quote:Op maandag 5 april 2004 22:59 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]you got the point!
Dan is er nog niks verandert...quote:Op maandag 5 april 2004 20:29 schreef Moonah het volgende:
En omdat ik verrekte weinig steun kreeg van mensen van wie ik het wel had gehoopt te krijgen.
En ik ben blij dat er uiteindelijk mensen bereid zijn gevonden die wél deze taak op zich willen nemen. En ja, die laten wel eens een steekje vallen.
En nee, die hoeven daarom niet meteen weer allerlei kritiek over zich heen te krijgen. Ik vind dat onterecht. En ondankbaar. En onsportief. En lullig.
Dus tja Yvonne, als jij er iebelig van wordt, open er een topic over ofzo.
Maar ik ben nou eenmaal iemand die zijn waardering laat blijken aan mensen.
En zo heel vaak doe ik dat ook weer niet. Alleen vallen die keren dát ik het doe ws nogal op, omdat er verder (bijna) alleen maar op R&Pmodjes wordt gezeken. Zo kun je het ook bekijken.![]()
Ten eerste weet je verdomd goed dat ik je een goede mod vond. En lang niet omdat je zogezegd alles correct inzag. Helemaal niet zelfs. Ik had ook vaak een andere mening dan jou hoor. (zou trouwens maar saai zijn moesten we altijd over alles hetzelfde zeggen) Maar ik vond je hier een goede mod omdat jij openstond voor een ander zijn mening. Dat betekent daarom niet dat je de user altijd gelijk gaf eh. Zeker niet. Maar jouw eerste reactie was niet: mail me erover. Wat ik bij sommige andere mods wel vaak opmerk.quote:Op maandag 5 april 2004 22:55 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
het verhaal toch maar ff persoonlijk genomen. Who can blame me?
Da's voor alle fora zo, dus geen argument.quote:Op maandag 5 april 2004 22:59 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik ook tegen aan ben gelopen en al meerdere keren gezegd heb tegen o.a. de fa's. Je krijgt het gevoel dat je er alleen voor staat. Als je een vervanging wil hebben voor bijvoorbeeld een week is het moeilijk mods te vinden die het voor je doen.
Of juist een heel steekhoudend argument, Yvonne.quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:24 schreef yvonne het volgende:
Da's voor alle fora zo, dus geen argument.
Dit speelt al 5 jaar, ook modden is vrijwilligers werk,quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of juist een heel steekhoudend argument, Yvonne.
Een argument dat wellicht Fok!-breed eens goed bekeken moet worden...
Mijn laatste reactie hier op: Anders verzandt het in een discussie dat niet hier op zijn plek is. Dat FOK! voor de users is zit in iedere hoofd van iedere mod. Daar word ALTIJD rekening mee gehouden.quote:Op dinsdag 6 april 2004 08:04 schreef leonieke het volgende:
In een forum draait het om iedereen hoor, zowel admins, FA's, mods, maar vooral ook users. Want zonder die users zou het hier toch maar een saaie blauwe/rode bedoening zijn, nietwaar?
Perhaps a small reminder for everyone.
Wat is dan wel de issue volgens jou..??quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:33 schreef yvonne het volgende:
en alle fora hebben van tijd tot tijd mindere bezetting, en je kunt er slecht mensen opzetten cq daar laten modden die er totaal geen feeling mee hebben, maar mijn argument is dat DAT hier niet de issue is
Hmmm...dit was de eerste keer dat Moonah mij een compliment gaf.quote:Op maandag 5 april 2004 21:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jawel, iedere keer, lees Moonah's oevre er maar op na,
Met andere woorden jij hebt het nog niet verdiend...dat iemand loeiend zijn best doet...er veel tijd (vrijwillig) insteekt...maar niet perfect is..en dat ook toe durft te geven...dat is in jouw ogen niet genoeg om er een keer iets positiefs over te zeggen?quote:als ik complimenten geef of maak, heeft men ze echt verdiend, en niet om maar iedere keer iets te komen zeggen, zo verlies je namelijk het effect van een compliment,
Ach iets wat je al 100 keer uit dezelfde mond gehoord hebt...ga je al snel naast je neerleggen.quote:dus mn advies om eens goed te lezen is volkomen terecht,
Zodra je ook eens met iets positiefs kunt komen ...wil ik wel over nadenken...het negatieve overheerst nogal ...snap je?quote:Nogmaals feedback, positief zowel als negatief is om over na te denken, reflecteren.
Centraal relmod-topic vanaf hier Frenkiequote:Op dinsdag 6 april 2004 10:32 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Wat is dan wel de issue volgens jou..??
Oke veel plezier verderquote:Op dinsdag 6 april 2004 10:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Centraal relmod-topic vanaf hier Frenkie
quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:33 schreef cos-micV het volgende:
Hmmm...dit was de eerste keer dat Moonah mij een compliment gaf.
Ach iets wat je al 100 keer uit dezelfde mond gehoord hebt...ga je al snel naast je neerleggen.
De bedoeling van opbouwende kritiek is juist dat je erover nadenkt toch?quote:
Zodra je ook eens met iets positiefs kunt komen ...wil ik wel over nadenken...het negatieve overheerst nogal ...snap je?
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde..quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De bedoeling van opbouwende kritiek is juist dat je erover nadenkt toch?
Ik kan meer met negatieve kritiek dan met postivieve slijmsporen eigenlijk.
En als ik mn zelfde argumenten lees feedback in een ander type post verpak doe je er wel wat meequote:Op dinsdag 6 april 2004 10:56 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde..
Helaasquote:Op dinsdag 6 april 2004 10:56 schreef cos-micV het volgende:
Gelukkig
Dan ook niet...hoe je het ook went of keert...het komt in het kort hierop neer....je bent er alleen maar als er iets niet goed gaat...quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
En als ik mn zelfde argumenten lees feedback in een ander type post verpak doe je er wel wat mee
Even voor ALLE duidelijkheid, ik post hier als user!quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:26 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Dan ook niet...hoe je het ook went of keert...het komt in het kort hierop neer....je bent er alleen maar als er iets niet goed gaat...
Als het wel goed gaat dan zien we je niet.
Negatieve/opbouwende kritiek/feedback kan goed mee omgegaan worden als er ook een keertje iets positiefs t.o. wordt gezet.
Ja, die gaat geweldig, hartstikke tof dat jullie erzijn, maaaaaaaaaaar, probeer binnen dit topic het kaf van het koren te scheiden, en ook andere kanten eens te bekijken. Het belerende vingertje en/of arrogantie achter wege te laten, je voelt je als user soms behoorlijk klein gemaakt worden..quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:34 schreef Frenkie het volgende:
Zullen we het weer over moderatie gaan hebben..??
en dan wel over de moderatie van R&P.
De rest leidt allemaal af op dit moment
Geef eens het goede voorbeeld. En kom dan terug.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, die gaat geweldig, hartstikke tof dat jullie erzijn, maaaaaaaaaaar, probeer binnen dit topic het kaf van het koren te scheiden, en ook andere kanten eens te bekijken. Het belerende vingertje en/of arrogantie achter wege te laten, je voelt je als user soms behoorlijk klein gemaakt worden..
Kijk, positieve feedback
Waarom quote je voor deze opmerking mijn postquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even voor ALLE duidelijkheid, ik post hier als user!
En JIJ kunt absoluut niet zien hoeveel tijd ik hier als user doorbreng.
Omdat ze off topic zijn. Of het zijn plaatjes van users die zonder toestemming worden geplaatst.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:05 schreef ShaoliN het volgende:
Frenkie, waarom haal je al mijn posts weg lul.
dat zie je toch :Squote:Op woensdag 7 april 2004 06:44 schreef hardsilence het volgende:
The war is over?
Goh, jij bent best een irritant mannetje.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:11 schreef Whistler112 het volgende:
.
Er is geen touw aan vast te knopen (whehe, een toepasselijk forum grapje).quote:Op donderdag 8 april 2004 16:42 schreef DarkElf het volgende:
Oooh hoelang zal het nog duren Kreator?
das een krasse uitspraak, mien jongquote:Op donderdag 8 april 2004 16:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is geen touw aan vast te knopen (whehe, een toepasselijk forum grapje).
Persoonlijk ben ik niet zo'n fan allerlei centrale topics. Het hoeft allemaal niet zo centraal.quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:41 schreef Faithy het volgende:
hm.. wordt het niet eens tijd voor een "[centraal] het is UIT" topic?
al die topics over dat het uit is.. ok, op verschillende manieren, maar het is toch uit...![]()
Serieus? en jouw reaktie:quote:Op zaterdag 10 april 2004 09:04 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom is mijn topic Onderdanige vrouwen. gesloten? Het was een serieuze discussie over de plaats van de vrouw binnen het huwelijk, of algemener: binnen de samenleving.
eerst wil je een onderdanige vrouw....daarna lijkt je een dominante vrouw wel lekker?quote:" Het is wel kinky. Zo'n dominante vrouw. Lekker in latex en met een zweepje in de hand. Als ze me maar niet tussen mijn benen slaat. Dat doet pijn."
done.quote:Op zaterdag 10 april 2004 09:40 schreef Megumi het volgende:
Sorry voor de laatste post. Verdien wellicht een ban. Onderdanige vrouwen. . Maar werd een beetje emotioneel. Verwijderen svp.
In mijn ogen staat de chat geheel los van het forum. En ik als mod van het forum wil dan ook niet op enigerlei wijze verbonden worden aan de chat. Door het topic sticky te maken, lijkt het alsof wij als R&P-moderators verbonden zijn aan de chat. En dat is niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:55 schreef Whistler112 het volgende:
Ej Frenkie waarom heb je mn topic weer niet-sticky gemaakt eigenlijk?
Kan ie daar niet ff een dagje ofzo blijven staan?
En als ik er dat nou even in bold boven zet?quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:59 schreef Frenkie het volgende:
[..]
In mijn ogen staat de chat geheel los van het forum. En ik als mod van het forum wil dan ook niet op enigerlei wijze verbonden worden aan de chat. Door het topic sticky te maken, lijkt het alsof wij als R&P-moderators verbonden zijn aan de chat. En dat is niet de bedoeling.
Daarom dus
Dan ook niet, omdat ik er niet mee verbonden wil worden.quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:00 schreef Whistler112 het volgende:
[..]
En als ik er dat nou even in bold boven zet?
En cos-micV zit wel op de chat trouwens, en de users ook, dus het is sowieso al redelijk verbonden aan het forum.
dat zeg ik, dan zet ik dat erboven..quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:01 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dan ook niet, omdat ik er niet mee verbonden wil worden.
Waarom stamt jouw bekrompen mentaliteit dan nog wél uit de middeleeuwen? Zou je niet eens anno 2004 gaan modden, zo onderhand?quote:Op zaterdag 10 april 2004 09:11 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Serieus? en jouw reaktie:
[..]
eerst wil je een onderdanige vrouw....daarna lijkt je een dominante vrouw wel lekker?
Sorry dit neem ik dus niet serieus.
Daarbij leven we in 2004 en niet in de middeleeuwen.
Wat is volgens jou anno 2004?quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:13 schreef Bombie het volgende:
[..]
Waarom stamt jouw bekrompen mentaliteit dan nog wél uit de middeleeuwen? Zou je niet eens anno 2004 gaan modden, zo onderhand?
Ruimdenkender. Niet alleen dátgene toestaan wat in jouw straatje past.quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:18 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Wat is volgens jou anno 2004?
Okeej...dan weet ik dat ....bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:25 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ruimdenkender. Niet alleen dátgene toestaan wat in jouw straatje past.
Dáár heeft de heer je namelijk geen mod-machten voor gegeven.![]()
hmm, zij moet ruimer denken want we leven niet in de middeleeuwen? .. en dat terwijl hetgenequote:Op zaterdag 10 april 2004 19:25 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ruimdenkender. Niet alleen dátgene toestaan wat in jouw straatje past.
Dáár heeft de heer je namelijk geen mod-machten voor gegeven. :')
Een slaaf? Nee hoor. Er zijn vrouwen die dat leven wensen. Ze binden zich aan een man met geld en een druk leven en dus aan zekerheid voor haar kindjes en doen verder in alle rust (want hun man heeft het te druk) braaf hun taken en wat er van ze verwacht wordt. Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:58 schreef Whistler112 het volgende:
[..]
hmm, zij moet ruimer denken want we leven niet in de middeleeuwen? .. en dat terwijl hetgene
waar de TS om vraagt in het topic het beste omschreven kan worden als een slaaf? wat klopt daar niet
mjah je komt maar op irc als je er verder over wil praten, anders verschuiven we de inhoud van dat gesloten topic hierheen, en dat is niet echt de bedoelingquote:Op zaterdag 10 april 2004 20:24 schreef Bombie het volgende:
[..]
Een slaaf? Nee hoor. Er zijn vrouwen die dat leven wensen. Ze binden zich aan een man met geld en een druk leven en dus aan zekerheid voor haar kindjes en doen verder in alle rust (want hun man heeft het te druk) braaf hun taken en wat er van ze verwacht wordt. Wat is daar mis mee?
Ik vind het kwalijker dat onmiddellijk weer de eerste krijsende Viva-hysterica, vanuit de mistige moerassen van het fanatieke feminisme, komt opdoemen, met het idee dat ze het recht heeft het gehele vrouwelijke ras haar eigen wetten voor te schrijven.
Dit topic is dicht gegaan omdat de TS er reaktie's in gaf die niet serieus te noemen waren...quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:24 schreef Bombie het volgende:
[..]
Een slaaf? Nee hoor. Er zijn vrouwen die dat leven wensen. Ze binden zich aan een man met geld en een druk leven en dus aan zekerheid voor haar kindjes en doen verder in alle rust (want hun man heeft het te druk) braaf hun taken en wat er van ze verwacht wordt. Wat is daar mis mee?
Ik vind het kwalijker dat onmiddellijk weer de eerste krijsende Viva-hysterica, vanuit de mistige moerassen van het fanatieke feminisme, komt opdoemen, met het idee dat ze het recht heeft het gehele vrouwelijke ras haar eigen wetten voor te schrijven.
ik neem aan dat dat niet over mij gaat?quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:26 schreef shmoopy het volgende:
Zijn de mods hier vogelvrij ofzo, dat jullie menen op deze manier je punt te moeten maken?
Een beetje normaal discussieren is niet verboden, hoor.
Ja, dat ging ook over jou.quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:28 schreef Whistler112 het volgende:
[..]
ik neem aan dat dat niet over mij gaat?
Dan had je een inhoudelijke reactie jouwerzijds erbij moeten zetten en niet alleen een opsomming van het voorgaande.quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:28 schreef Whistler112 het volgende:
en misschien had ik wel behoefte aan een nieuw topic erover?
die stond en al in het vorige topic, waar daar ook op verder gereageerd werd, en verder staat die er allang bij, ik was die post nog aan het editten enzo toen jij hem alweer dichtmiktequote:Op zaterdag 10 april 2004 20:34 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Dan had je een inhoudelijke reactie jouwerzijds erbij moeten zetten en niet alleen een opsomming van het voorgaande.
Maar als jij jouw ervaring met anti-depressiva erbij wil zetten dan wil ik hem met alle liefde weer open gooien.
wil je nou wat aan je reactie toevoegen of alleen een deel 2 openen..??quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:36 schreef Whistler112 het volgende:
[..]
die stond en al in het vorige topic, waar daar ook op verder gereageerd werd, en verder staat die er allang bij, ik was die post nog aan het editten enzo toen jij hem alweer dichtmikte
zoals ik al zei, mn eigen reactie staat er allang bijquote:Op zaterdag 10 april 2004 20:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
wil je nou wat aan je reactie toevoegen of alleen een deel 2 openen..??
En yvonne: je bent hier al zolang FA en nu ADM, dat je niet als user kan posten. Dat is ook hypocriet, als je denkt dat dat wel kan. Ik heb gezegt, moest het even kwijt.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:57 schreef Moonah het volgende:
[vervolg Moonah's oeuvre]
Hey Frenkie en Cos-micV, ik vind echt dat jullie het goed doen!
Ook deze discussie!
[/vervolg Moonah's oeuvre]
Mijn hemel, wat een gezeik weer zeg.
Open anders een wat algemener topic over dat onderwerp, er zitten toch altijd wel reacties bij waar je wat mee kunt, neem ik aan.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:35 schreef Kluupkluup het volgende:
cos-micV..
Ik wil gewoon ervaringen uitwisselen, jongens die stotteren ken ik wel, ik wil het van meisen horen, hoef geen date..
En dat van >19 was meer om aan te geven in welke 'belevingsleeftijd' iemand moet zitten..
Jammer..
Dat je niet over zulke dingen kan praten op Fok!.. onterecht slotje wat mij
Dan moet ie niet uit R&P geflikkert worden, want ik wil het specifiek hebben over relaties en stotteren, ik ga even een goeie TT en OP verzinnenquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:37 schreef Angeles het volgende:
[..]
Open anders een wat algemener topic over dat onderwerp, er zitten toch altijd wel reacties bij waar je wat mee kunt, neem ik aan.
Het lijkt nu op een verkapte contact advertentie...daarom zit ie op slot.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:40 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dan moet ie niet uit R&P geflikkert worden, want ik wil het specifiek hebben over relaties en stotteren, ik ga even een goeie TT en OP verzinnen![]()
Nou zo wanhopig ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:41 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Het lijkt nu op een verkapte contact advertentie...daarom zit ie op slot.
Jij trekt ook wel een beetje snel conclusies af en toe...quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:41 schreef cos-micV het volgende:
Het lijkt nu op een verkapte contact advertentie...daarom zit ie op slot.
Ik wilde net de topictitel aanpassen en hem weer openen...maar zie dat TS een nieuwe geopend heeft.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:48 schreef Angeles het volgende:
[..]
Jij trekt ook wel een beetje snel conclusies af en toe...
Dat [GEZ] in je topictitel doet het 'm.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:44 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nou zo wanhopig ben ik nou ook weer niet
Klikspaan!quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:25 schreef Whistler112 het volgende:
hoe voel je je nu??
topic is vrij dubbel
Off topic en daarom verwijdertquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:31 schreef Whistler112 het volgende:
zeg Frenkie
1: ik heb je een vraag gesteld, komt daar nog een antwoord op?
hm vooruitquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:39 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Off topic en daarom verwijdert
Dat topic is Volquote:Op zaterdag 24 april 2004 14:12 schreef Too-niceguy het volgende:
Hallo Mod's
ik kan niet meer reageren in het masterflirt toppic omdat mijn rechten niet correct zijn?
Is dat op te lossen?
groeten,
Too-Nice-Guy
jazekerquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:34 schreef Copycat het volgende:
Neem aan dat je jouw sloteisende aanname wel gaat checken, Frenkie?
ik wil niet meer voor hoer spelen... .
en hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:35 schreef Frenkie het volgende:
[..]
jazeker
maar ik vind het nogal opvallend dat mevrouw een kleine anderhalve maand geleden nog een partner had. En het is nogal jammer als goedbedoelde, meelevende adviezen worden gegeven voor een fake-verhaal.
Ik bedoel eerder, dat ze dus nu voor het eerst echt open is, en er nu weer een groot slot aan hangt...quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:40 schreef Frenkie het volgende:
Ow als ik er naast zit, dan neem ik alle schuld op me.
Tot dan, wachten we even af.
Je gooit t dus dicht zonder dat je zeker weet dat t fake is? Is dat niet een beetje paternalistisch?quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:44 schreef Frenkie het volgende:
Ja ik wil het ook wel weer open zetten. Dat interesseert mij niks, maar dan wil ik straks ook geen boze posts over het een en ander als het toch een fake-verhaal blijkt te zijn.
oh oh..quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:58 schreef cos-micV het volgende:
Frenkie wil je ff je MSN aangooien of naar de centraal R&P in de crew komen?
way off topicquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
paternalistisch?
ga jij effe lekker ergens anders rellen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
oh oh..
'scuse me? Ik had net een reactie van een halve pagina getypt toen jij dat topic dichtgooide. Wat is er dan rellen aan als ik de sluitreden een beeeeetje vaag vind en dat hier meld?quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:09 schreef Frenkie het volgende:
[..]
ga jij effe lekker ergens anders rellen.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:39 schreef Frenkie het volgende:[br] en het spijt me[br]
waar heb jij het over?quote:Op zondag 25 april 2004 01:28 schreef hardsilence het volgende:
goede overlegvormen in ieder geval.
Dat je een lul bent,quote:Op zondag 25 april 2004 01:30 schreef Frenkie het volgende:
[..]
waar heb jij het over?
Ik zal even overleggen achter de schermenquote:Op maandag 26 april 2004 16:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Vriendin met veel problemen
waarom is deze niet meer openkan je zulke problemen niet kwijt in R&P?
quote:Op maandag 26 april 2004 16:29 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik zal even overleggen achter de schermen
Zie mijn sluitpost.quote:Op maandag 26 april 2004 16:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Vriendin met veel problemen
waarom is deze niet meer openkan je zulke problemen niet kwijt in R&P?
ik dacht dat R&P ook voor serieuze problemen weggelegd wasquote:Op maandag 26 april 2004 17:06 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Zie mijn sluitpost.
TS en zijn vriendin zijn nog erg jong...vriendin heeft op jonge leeftijd al veel meegemaakt.
IMO een zwaar probleem.
Het forum kan in dit geval geen Hulp bieden.....(En Hulp is waar TS om vraagt in zijn OP.)
Wel advies geven en dat was en is Prof hulp zoeken.
Voor serieuze problemen zijn we er zeker..quote:Op maandag 26 april 2004 17:40 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
ik dacht dat R&P ook voor serieuze problemen weggelegd was
laten we vooral een persoon die tenminste niet zeikt, maar een duidelijk probleem heeft, niet helpen
valt me echt tegen van fok
Ik heb net met een FA overlegd...en het slotje is terecht.quote:Op maandag 26 april 2004 17:49 schreef WeirdMicky het volgende:
hij heeft niet die prof. hulp nodig, zijn vriendin
prof. hulp is sowieso niet zomaar geregeld, kan de TS hierbij niet geholpen worden
en nee, ik ben geen heilig boontje, maar als ik zie dat degene die écht hulp nodig heeft van derden, zijn zegje niet mag doen
Klopt, daar kan en mag je van mening over verschillen, maar wij (crewleden) beslissen uiteindelijk.quote:Op maandag 26 april 2004 18:42 schreef DarkElf het volgende:
jullie vinden het terecht....
das iets anders dan het is terecht
Oeps mijn vinger bleef hangen..quote:Op maandag 26 april 2004 18:42 schreef DarkElf het volgende:
jullie vinden het terecht....
das iets anders dan het is terecht
weet ik, maar het stond er zo als de absolute waarheidquote:Op maandag 26 april 2004 18:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt, daar kan en mag je van mening over verschillen, maar wij (crewleden) beslissen uiteindelijk.
quote:Op maandag 26 april 2004 18:43 schreef Cynix ® het volgende:
Optiefen Maanvis, ga maar ergens anders vrolijk doen.
gezellig...quote:Op maandag 26 april 2004 18:43 schreef Cynix ® het volgende:
Optiefen Maanvis, ga maar ergens anders vrolijk doen.
ja zo hoort het...quote:Op maandag 26 april 2004 18:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]Bedankt
Nu
Ben
Ik
Weer
Helemaal
Sjaggerijnig
, CYNIX
sorry, we konden geen argumenten verzinnen. Dus we doen het maar op deze manierquote:Op maandag 26 april 2004 18:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
weet ik, maar het stond er zo als de absolute waarheid
-> Hoe sjaggerijinig voel je je NU?quote:Op maandag 26 april 2004 18:45 schreef Maanvis het volgende:
Bedankt Nu Ben Ik Weer Helemaal Sjaggerijnig , CYNIX
ga je me nog vertellen wáárom kansloze huilerige mensen wél hier hun topics mogen openen, en mensen die échte hulp nodig hebben, voor een indirect probleem, niet?quote:Op maandag 26 april 2004 18:38 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Ik heb net met een FA overlegd...en het slotje is terecht.
We zijn een beetje bang dat de TS alle gegeven adviezen gaat doorgeven aan zijn vriendin en voor haar is het toch echt beter dat zij professionele hulp gaat zoeken. Dat heeft ook te maken met de jonge leeftijd van de TS.quote:Op maandag 26 april 2004 20:08 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
ga je me nog vertellen wáárom kansloze huilerige mensen wél hier hun topics mogen openen, en mensen die échte hulp nodig hebben, voor een indirect probleem, niet?
dus door kortaf te zeggen dat de TS's vriendin prof. hulp nodig heeft, is de zaak afgedaan? Als je met goed overleg met de TS nou probeert oplossingen te vinden m.b.t. prof. hulp zoeken, red je misschien wel een levenquote:Op maandag 26 april 2004 20:20 schreef Frenkie het volgende:
[..]
We zijn een beetje bang dat de TS alle gegeven adviezen gaat doorgeven aan zijn vriendin en voor haar is het toch echt beter dat zij professionele hulp gaat zoeken. Dat heeft ook te maken met de jonge leeftijd van de TS.
Maar natuurlijk kunnen mensen die echt steun nodig hebben nog altijd een topic openen in R&P. Daar is het tenslotte voor.
En dat is nu precies wat Fok! niet wil of kan doen, de verantwoordelijkheid hebben over iemands leven.quote:Op maandag 26 april 2004 20:24 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
dus door kortaf te zeggen dat de TS's vriendin prof. hulp nodig heeft, is de zaak afgedaan? Als je met goed overleg met de TS nou probeert oplossingen te vinden m.b.t. prof. hulp zoeken, red je misschien wel een leven
als de TS de directe probleemhebber was, dan kon ik me wel inleven in je standpuntquote:Op maandag 26 april 2004 20:29 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En dat is nu precies wat Fok! niet wil of kan doen, de verantwoordelijkheid hebben over iemands leven.
Dat zijn zaken die je niet via een forum oplost, je kunt hoogstens iemand de juiste hulpverlenende instanties adviseren, maar juist als het op zaken van dit kaliber aankomt begeef je je op heel glad ijs en kunnen er dingen fout gaan.
quote:Op maandag 26 april 2004 20:28 schreef ThE_ED het volgende:
Ondertussen gaat het forum fijn verder. En laten we eerlijk zijn; het gaat best wel goed. Het "probleem" dat ik zelf heb/had, is dat als ik iets zei van "zou je dan niet anders doen" of "nou dat kan echt zo niet" dat ik dan altijd werd afgedaan als jankerige twiekur die er niets van afweet. (Of iets in die richting, het gaat om het idee.) Niet met "nou Ed, we denken het zo en zo te doen, dus je hebt ongelijk" of "misschien heb je gelijk, maar we proberen het eerst zo en zo". Dan nog had ik me er misschien niet bij neergelegd, maar dan was de discussie toch al een stuk fijner geweest, voor mij, en voor betrokken users waaronder crewleden.
Nee, we willen niet dat voor problemen van dergelijke serieuze aard een stel leken adviezen gaan geven, met alle evt risico's van dien, zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op maandag 26 april 2004 20:34 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
als de TS de directe probleemhebber was, dan kon ik me wel inleven in je standpunt
in dit geval niet, het is niet de direct betrokkene, maar iemand die zijn vriendin wilt helpen, maar dat blijkbaar alleen via een veel grotere stap mag/kan doen, omdat er niet openlijk over gesproken mag worden
Net hield je dit forum nog wel verantwoordelijk want we zouden misschien wel eens een leven kunnen redden.quote:overigens is fok! niet verantwoordelijk voor zijn of haar leven en wellicht hebben de 'pesterijen' hier op fok al voor menig zelfmoord gezorgd, laten we maar helemaal stoppen (sarcasme)
Ik begrijp niet wat je met die quote wil zeggen.quote:deze discussie doet me overigens denken aan een post die ik net las -->
[..]
ik zeg niet dat het forum verantwoordelijk is, wel dat het zijn verantwoordelijkheid moet nemen, snapt u? je kan wel blijven huilen over kleine dingetjes, maar als men een groot probleem heeft, kan men beter óók daarbij begeleid wordenquote:Op maandag 26 april 2004 20:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nee, we willen niet dat voor problemen van dergelijke serieuze aard een stel leken adviezen gaan geven, met alle evt risico's van dien, zo moeilijk is dat toch niet?
[..]
Net hield je dit forum nog wel verantwoordelijk want we zouden misschien wel eens een leven kunnen redden.
Anyway, er is genoeg gebeurd in de geschiedenis van R&P waardoor wij menen dat dit niet de plaats is voor dergelijke zaken.
Uiteindelijk bieden wij als crew de plaats voor dergelijke topics en posts en zijn wij derhalve verantwoordelijk (al dan niet ethisch gezien) voor de evt gevolgen, lijkt me logisch dat Fok! dat niet ziet zitten.
[..]
Ik begrijp niet wat je met die quote wil zeggen.
Nee.quote:Op maandag 26 april 2004 21:00 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het forum verantwoordelijk is, wel dat het zijn verantwoordelijkheid moet nemen, snapt u? je kan wel blijven huilen over kleine dingetjes, maar als men een groot probleem heeft, kan men beter óók daarbij begeleid worden
Zoiets bedoel je? Hulpverlenende instanties .quote:wellicht een faq. maken over prof. hulp, met links, telefoonnr's e.d.? of durft fok! dat ook niet aan?
Nee, niet waar het dergelijke problematiek betreft.quote:en met die quote bedoel ik te zeggen: het beleid moet altijd verdedigd worden, al weten jullie dat het niet voor alles op gaat
frenkie was het (deels) met me eens, maar edit toch z'n bericht, dat is een goed voorbeeld daarvan, kunnen jullie nou een beetje buigzaam zijn of uitzondering maken?
geef dan voortaan die link in een topic, wellicht heeft de TS daar wel wat aanquote:Op maandag 26 april 2004 21:12 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nee.
Beslist niet door leken.
[..]
Zoiets bedoel je? Hulpverlenende instanties .
[..]
Nee, niet waar het dergelijke problematiek betreft.
Je kunt hoogstens in je sluitpost verwijzen naar die instanties, dat is in dit geval niet gebeurd, maar het sluiten van dat topic blijft terecht, omdat Fok! die verantwoordelijkheid niet kan en wil nemen.
Daar mag je het best mee oneens zijn, maar jij hoeft dan ook geen verantwoordelijkheid te dragen in het geval het misgaat bijv.
En zoals al eerder gezegd: we zijn hier door schade en schande wijzer geworden wat dat betreft.
Dat ben ik ook wel met je eens. De sluitpost was wellicht een beetje te kort door de bocht.quote:Op maandag 26 april 2004 20:24 schreef WeirdMicky het volgende:
dus door kortaf te zeggen dat de TS's vriendin prof. hulp nodig heeft, is de zaak afgedaan? Als je met goed overleg met de TS nou probeert oplossingen te vinden m.b.t. prof. hulp zoeken, red je misschien wel een leven
quote:Op maandag 26 april 2004 21:21 schreef Frenkie het volgende:
Overigens is er een overzicht van hulpverlenende instanties: Hulpverlenende instanties zoals ik al zei: als deze erbij was gepost, had ik het al veel minder erg gevonden
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |