abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18316302
Ik zou later graag een onderdanige vrouw willen. Niet zoals in het Midden-Oosten, maar gewoon zoals het vroeger ook was; in verzuild Nederland. Een vrouw die haar plaats binnen het huishouden kent en niet haar man in de weg staat. Het lijkt mij fijn zo'n vrouw te hebben, omdat ik anders er aan onderdoor zal gaan, vermoed ik.

Maar ik vraag mij af of er nog wel zulke vrouwen zijn. Ja, ze zijn er wel, maar dat zijn niet moeders mooisten en schoonheid is natuurlijk ook een vereiste. Dus ik zit in een dilemma. Op hetzelfde moment vraag ik mij af, waarom de vrouw opeens zich zo van haar rol als onderdanige echtgenote heeft gedistantieerd. Was het dan zo erg voorheen?

Wie van jullie (vrouwen) is nog bereid een onderdanige rol binnen het huishouden op zich te nemen? Waarom wel? Waarom niet?

En hoe zou je reageren als je in het huwelijksbootje stapt met een man, die dan in het huwelijk opeens verandert in een bazig mannetje?
  zaterdag 10 april 2004 @ 08:44:51 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_18316305
Rot op.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 10 april 2004 @ 08:45:25 #3
75426 Romek
spreek je uit als ROMMEK
pi_18316309
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 08:44 schreef Megumi het volgende:
Rot op.
Eet nooit gele sneeuw!!
Didier klinkt als Dj
pi_18316319
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 08:44 schreef Megumi het volgende:
Rot op.
pi_18316322
He, dit is een serieus topic over de onderdanigheid van de vrouw hoor. Wat is er mis met een dergelijke discussie?
  zaterdag 10 april 2004 @ 08:48:55 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_18316327
Ach vent we leven niet meer in de middeleeuwen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_18316332
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 08:47 schreef FuifDuif het volgende:
He, dit is een serieus topic over de onderdanigheid van de vrouw hoor. Wat is er mis met een dergelijke discussie?
Het klinkt best degenererend over vrouwen...
pi_18316341
Megumi, reeds een aantal jaren geleden was de ondergeschiktheid van de vrouw binnen het huwelijk nog vrij normaal. Niet meteen overdrijven met dat standaard middeleeuwen-argument.

Bovendien komt het tegenwoordig nog steeds wel voor.
  zaterdag 10 april 2004 @ 08:55:09 #9
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_18316365
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 08:51 schreef FuifDuif het volgende:
Megumi, reeds een aantal jaren geleden was de ondergeschiktheid van de vrouw binnen het huwelijk nog vrij normaal. Niet meteen overdrijven met dat standaard middeleeuwen-argument.

Heb net een boek gelezen waarin de positie van vrouwen in Japan wordt besproken. Ben daar nu nog pissig over. En tevens geef je aan een domme sq onderdanige vrouw te willen. Moet ik nog meer zeggen.
pi_18316378
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 08:55 schreef Megumi het volgende:
Heb net een boek gelezen waarin de positie van vrouwen in Japan wordt besproken. Ben daar nu nog pissig over. En tevens geef je aan een domme sq onderdanige vrouw te willen. Moet ik nog meer zeggen.
Ik wil gewoon geen vrouw die de hele tijd zeurt. Ik bepaal of ze wel of niet mag praten tegen mij. Maar daarnaast wil ik uiteraard toegang hebben tot onbeperkt seksuele bevrediging en daar is het huwelijk uitermate geschikt voor.

pi_18316383
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 08:51 schreef FuifDuif het volgende:

Ik denk dat je voor straf een dominante vrouw moet krijgen, en dat jij je onderdanig moet gaan opstellen Wie weet bevalt het je... En anders weet je meteen dat je maar geen onderdanige vrouw moet nemen...
pi_18316387
Megumi, even nog over dat boek. Wil je echt beweren dat je geïrriteerd bent door een boek?
pi_18316390
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 08:57 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik wil gewoon geen vrouw die de hele tijd zeurt. Ik bepaal of ze wel of niet mag praten tegen mij. Maar daarnaast wil ik uiteraard toegang hebben tot onbeperkt seksuele bevrediging en daar is het huwelijk uitermate geschikt voor.

Neem een opblaaspop.
Ze zeuren niet, ze praten helemaal niet en ze helpen je goed bij de seksuele wensen.
pi_18316397
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 08:58 schreef CiQNiZ het volgende:
Ik denk dat je voor straf een dominante vrouw moet krijgen, en dat jij je onderdanig moet gaan opstellen Wie weet bevalt het je... En anders weet je meteen dat je maar geen onderdanige vrouw moet nemen...
Het is wel kinky. Zo'n dominante vrouw. Lekker in latex en met een zweepje in de hand. Als ze me maar niet tussen mijn benen slaat. Dat doet pijn.
pi_18316399
quote:

[..]

Die vrouwen bestaan niet.
slotje.
pi_18316401
Ik ken iemand die ook heel graag zo'n vrouw wilde. Hij wilde iemand die zijn gezin verzorgde en voor hem zorgde als hij thuis kwam van zijn werk, geen carrierevrouw en zo. Hij heeft er nu één. Uit een Poolse catalogus (serieus!). En ik moet zeggen dat ze behoorlijk aan zijn wensen voldoet. En ze is absoluut leuk, aardig een een geweldige moeder voor hun kindje.

Dus waarom zou het niet kunnen? In Nederland is het denk ik moeilijk zo'n vrouw te vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 10 april 2004 @ 09:01:40 #17
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_18316402
quote:

[..]

-edit- verwijdert op verzoek.

[ Bericht 5% gewijzigd door cos-micV op 10-04-2004 09:56:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')