Het klinkt best degenererend over vrouwen...quote:Op zaterdag 10 april 2004 08:47 schreef FuifDuif het volgende:
He, dit is een serieus topic over de onderdanigheid van de vrouw hoor. Wat is er mis met een dergelijke discussie?
Heb net een boek gelezen waarin de positie van vrouwen in Japan wordt besproken. Ben daar nu nog pissig over. En tevens geef je aan een domme sq onderdanige vrouw te willen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 08:51 schreef FuifDuif het volgende:
Megumi, reeds een aantal jaren geleden was de ondergeschiktheid van de vrouw binnen het huwelijk nog vrij normaal. Niet meteen overdrijven met dat standaard middeleeuwen-argument.
Bovendien komt het tegenwoordig nog steeds wel voor.
Ik wil gewoon geen vrouw die de hele tijd zeurt. Ik bepaal of ze wel of niet mag praten tegen mij. Maar daarnaast wil ik uiteraard toegang hebben tot onbeperkt seksuele bevrediging en daar is het huwelijk uitermate geschikt voor.quote:Op zaterdag 10 april 2004 08:55 schreef Megumi het volgende:
Heb net een boek gelezen waarin de positie van vrouwen in Japan wordt besproken. Ben daar nu nog pissig over. En tevens geef je aan een domme sq onderdanige vrouw te willen.Moet ik nog meer zeggen.
Ik denk dat je voor straf een dominante vrouw moet krijgen, en dat jij je onderdanig moet gaan opstellenquote:Op zaterdag 10 april 2004 08:51 schreef FuifDuif het volgende:
Megumi, reeds een aantal jaren geleden was de ondergeschiktheid van de vrouw binnen het huwelijk nog vrij normaal. Niet meteen overdrijven met dat standaard middeleeuwen-argument.
Bovendien komt het tegenwoordig nog steeds wel voor.
Neem een opblaaspop.quote:Op zaterdag 10 april 2004 08:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik wil gewoon geen vrouw die de hele tijd zeurt. Ik bepaal of ze wel of niet mag praten tegen mij. Maar daarnaast wil ik uiteraard toegang hebben tot onbeperkt seksuele bevrediging en daar is het huwelijk uitermate geschikt voor.
![]()
Het is wel kinky. Zo'n dominante vrouw. Lekker in latex en met een zweepje in de hand. Als ze me maar niet tussen mijn benen slaat. Dat doet pijn.quote:Op zaterdag 10 april 2004 08:58 schreef CiQNiZ het volgende:
Ik denk dat je voor straf een dominante vrouw moet krijgen, en dat jij je onderdanig moet gaan opstellenWie weet bevalt het je... En anders weet je meteen dat je maar geen onderdanige vrouw moet nemen...
Die vrouwen bestaan niet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 08:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik wil gewoon geen vrouw die de hele tijd zeurt. Ik bepaal of ze wel of niet mag praten tegen mij. Maar daarnaast wil ik uiteraard toegang hebben tot onbeperkt seksuele bevrediging en daar is het huwelijk uitermate geschikt voor.
![]()
-edit- verwijdert op verzoek.quote:Op zaterdag 10 april 2004 08:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |