Wat een rotnacht is me dit seg
Het begon allemaal rond 12 uur. Mijn lief (vriendin dus) was al een uurtje slapen,
en die had ik een slaapzacht smsje gestuurd.
Een gewone vriendin waarmee ik nog tussendoor aan het chatten was op msn ging een uurtje later slapen.
Ik was nog druk bezig met vanalles in orde te maken op een site, en ze zei iets in de trent van slaap wel grote plaag. (we hebbe soms zo'n domme kinderlijke discussie overdat zij klein is en ik iets groter etc etc.. iets heel stoms dus)
En even later: Heel vriendelijk dat ge niks meer terug zegt
En ze was offline
Dus ik vlug 'lief' smsje aan't intypen dat ik bezig was met iets dringends en haar bij deze slaapwel wenste. maar ik eindigde met iets in de trent van: "dikke zoen. je plaagje :-p" met nadruk op een domme discussie eerder
Smsje was ingetyped maar door slecht opletten zag ik toen ik op verzenden had gedrukt dat de nummer van mijn vriendin natuurlijk nog stond ingevoerd.
En ja hoor, wat ik vreesde gebeurde. Onmiddelijk telefoon, mijn vriendin klaarwakker al huilend om te vragen wat dat te betekenen had.
Ik heb het haar allemaal proberen, maar niets hielp: ze vind het allemaal domme excuusjes.
Heb voorgesteld om alle contact met die vriendin te verbreken, haar poberen te troosten met het feit dat dat smsje nooit verzonden is, maar allemaal tevergeefs leek me
Ook sms ik voor de rest bijna nooit met die vriendin.
Verder heb ook geen chatlogs waarmee ik kan bewijzen wat ik precies bedoelde en ben ik niet zo'n held in praten
Ik denk dat ze me zelfs gaat dumpen
Het is tenslotte niet het eerste wat ik verkeerd doe de laatste dagen.
Ik snap ook perfect waarom ze zo reageert, ik zou net hetzelfde doen als ik zo'n sms kreeg.
"Het is alsof je 2 vriendinnen hebt?!" zei ze
gvd wat ben ik toch stom geweest. Ze moet ook dadelijk om 5 uur terug op om een filmproject ivm zonsopgang te maken voor school en gaat morgen de ganse dag bezig zijn.
Als dit mislukt krijg ik hier ook nog eens de schuld van denk ik
Pff, mss hoort dit verhaal wel thuis in klaagbak.
Maar het heeft meer met relatieproblemen te maken natuurlijk, want weet ff niet meer hoe ik het terug kan goedmaken.
Ik voelde me alsof ik haar bedrogen had na ons telefoontje