Mijn exvriend heeft mij keihard gedumpt. Ik ben er helemaal kapot van. Wat is er gebeurd? Nou, ik had 2 maanden met hem en ik had het onwijs naar me zin. We zouden samen naar een schoolfeest gaan, maar omdat ik direct uit mijn werk bij de supermarkt zou gaan (om 9 uur, schoolfeest begon om 8 uur) zouden we apart gaan en elkaar op school treffen.
Op mijn werk zei ik dat en ik mocht van mijn baas daarom een halfuurtje eerder weg. Ik kom op het schoolfeest en ga als eerste opzoek naar Herman (mijn ex vriend). En ik vraag aan een vriendin of ze Herman heeft gezien. Ze zegt, ja, hij liep paar minuutjes geleden naar de wc. Dus ik loop naar de wc, en roep hey Herman, ben je hier. Hoor ik gestommel maar verder niks. Ik zo, ik hoor je wel hoor. En toen zei die, ja ik kom zo ga maar terug zie ik je zo in de aula.
Hij klonk heel zenuwachtig dus ik dacht, misschien is hij ziek. Dus ik wacht buiten de wc's en na een paar minuten... wat zie ik. Loopt er een meid uit de jongenswc en loopt hij er een paar seconde later ook uit!
Dus ik zo, wat was dat? Zegt hij.... niks ze voelde zich niet lekker. Nou ik voelde hem al hangen. En de sfeer tussenons was de hele avond klote en hij ontliep mij steeds. Na het feest wachti k buiten op hem. Het duurde een eeuwigheid, want hij kwam maar nietn aar buiten (bang).
Komt hij daar en zeg ik, nou, wat is er nou zeg op. Zegt hij, het is uit gore kanker hoer. Ik zo WAAAAT? Hij zo, vuile slet rot op. Ik zo wat heb ik gedaan??? Geeft hij me een stomp in mijn gezicht!
Niemand zag het natuurlijk en ik ben toen huilend er vandoor gegaan. Dit is allemaal vorige week gebeurd en ik durf niet meer naar school. Ik ben bang voor hem, en ook bang dat ik hem voor goed kwijt ben!!! Help!!