abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18216887
Mijn exvriend heeft mij keihard gedumpt. Ik ben er helemaal kapot van. Wat is er gebeurd? Nou, ik had 2 maanden met hem en ik had het onwijs naar me zin. We zouden samen naar een schoolfeest gaan, maar omdat ik direct uit mijn werk bij de supermarkt zou gaan (om 9 uur, schoolfeest begon om 8 uur) zouden we apart gaan en elkaar op school treffen.

Op mijn werk zei ik dat en ik mocht van mijn baas daarom een halfuurtje eerder weg. Ik kom op het schoolfeest en ga als eerste opzoek naar Herman (mijn ex vriend). En ik vraag aan een vriendin of ze Herman heeft gezien. Ze zegt, ja, hij liep paar minuutjes geleden naar de wc. Dus ik loop naar de wc, en roep hey Herman, ben je hier. Hoor ik gestommel maar verder niks. Ik zo, ik hoor je wel hoor. En toen zei die, ja ik kom zo ga maar terug zie ik je zo in de aula.

Hij klonk heel zenuwachtig dus ik dacht, misschien is hij ziek. Dus ik wacht buiten de wc's en na een paar minuten... wat zie ik. Loopt er een meid uit de jongenswc en loopt hij er een paar seconde later ook uit!

Dus ik zo, wat was dat? Zegt hij.... niks ze voelde zich niet lekker. Nou ik voelde hem al hangen. En de sfeer tussenons was de hele avond klote en hij ontliep mij steeds. Na het feest wachti k buiten op hem. Het duurde een eeuwigheid, want hij kwam maar nietn aar buiten (bang).

Komt hij daar en zeg ik, nou, wat is er nou zeg op. Zegt hij, het is uit gore kanker hoer. Ik zo WAAAAT? Hij zo, vuile slet rot op. Ik zo wat heb ik gedaan??? Geeft hij me een stomp in mijn gezicht!

Niemand zag het natuurlijk en ik ben toen huilend er vandoor gegaan. Dit is allemaal vorige week gebeurd en ik durf niet meer naar school. Ik ben bang voor hem, en ook bang dat ik hem voor goed kwijt ben!!! Help!!
pi_18216947
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:49 schreef Liefje16 het volgende:

Komt hij daar en zeg ik, nou, wat is er nou zeg op. Zegt hij, het is uit gore kanker hoer. Ik zo WAAAAT? Hij zo, vuile slet rot op. Ik zo wat heb ik gedaan??? Geeft hij me een stomp in mijn gezicht!
Wees blij dat je hem kwijt bent...
pi_18216988
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:51 schreef Murray het volgende:

[..]

Wees blij dat je hem kwijt bent...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:52:38 #4
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_18216993
Dat je überhaupt bang bent zo'n neanderthaler kwijt te raken zeg
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_18217005
OMFG...

Wat is dat voor gast joh..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:53:56 #6
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_18217024
OMG wat een klootzak
Please Move The Deer Crossing Sign
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:54:14 #7
47102 Elvi
miemkwien
pi_18217035
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:49 schreef Liefje16 het volgende:

Niemand zag het natuurlijk en ik ben toen huilend er vandoor gegaan. Dit is allemaal vorige week gebeurd en ik durf niet meer naar school. Ik ben bang voor hem, en ook bang dat ik hem voor goed kwijt ben!!! Help!!
Beetje tegenstrijdig he... Je bent bang voor m maar ook bang dat je hem kwijt bent...
Wees blij dat het uit is, want tis blijkbaar een klootzak. En als hij je wat doet trap je m maar in zn ballen.
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:54:55 #8
80405 CrazyPro
Mie heem is onger mich
pi_18217053
Een ding is zeker, je bent hem kwijt (en anders moet je hem kwijtraken), al was er niks "geweest", hij heeft je geslagen en uitgescholden en dat is meer dan genoeg. Heb je n goede vriendin op school waar je je verhaal kwijt kunt en die jou op school wil steunen?
Firefox, putting the F back in The WWWeb
Thunderbird, watch the Birdie and reclaim your inbox
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:55:23 #9
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18217064
je wilt die gast serieus terug? . . maar ik wil je wel troosten hoor
pi_18217065
Bel Mourad .....
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:56:04 #11
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_18217077
Knokploegje nodig??

Misschien dat die gast ut dan wel wil begrijpen..
pi_18217079
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:54 schreef Elvi het volgende:

[..]

En als hij je wat doet trap je m maar in zn ballen.
Dat had ze al meteen moeten doen, en goed hard..

Snap niet dat sommige meisjes uberhaupt achter dit soort klootzakken aan blijven lopen..
pi_18217083
weinig toe te voegen aan de posts boven me.. wees er blij om en wees niet bang voor hem. De domme Neanderthaler kon er niet mee omgaan en loste het op met geweld. Voor hem hoef je niet bang te zijn hoor schat. Je komt vanzelf een jongen tegen die goed voor je is, zoals het hoort. Sterket ermee
fotografie FTW
pi_18217084
en dan heet hij ook nog herman....
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:56:19 #15
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_18217088
Zou niet meer naar die zak toegaan. En zelfs aangifte doen van mishandeling.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_18217091
Wat een kankerlijer, Die gast moet je opzoeken en een trap tegen zn kloten geven.
pi_18217093
Ja ik begrijp het ook niet. Misschien was hij geschrokken dat ik hem betrapt had en meende hij het niet. Misschien dat ik er ook wel teveel achter zocht en was dat meisje echt ziek.... ik weet het allemaal niet meer....
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:57:24 #18
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_18217113
Zo iemand kun je inderdaad beter kwijt dan rijk zijn, maar ik kan me toch wel goed voorstellen dat het voor jou niet echt op een normale manier is afgesloten. Sowieso dat je gewoon met allerlei vraagtekens rondloopt, zeker als hij nooit eerder zo is geweest, en ook waarom hij opeens zo kwaad op je was enzo.

Toch denk ik dat je het beter voor jezelf kunt afsluiten wat betreft de relatie. Als je weer met hem gaat afspreken om het bijvoorbeeld uit te praten bestaat de kans dat hij dan ook agressief wordt of je juist gaat overhalen om hem terug te nemen. Waarschijnlijk krijg je toch nooit een bevredigend antwoord omdat hij zal proberen jou de schuld in de schoenen te schuiven of met een of ander vaag excuus komt voor zijn gedrag.

Als je bang voor hem bent, kun je misschien het beste iemand op school in vertrouwen nemen en vertellen wat er is gebeurd. Is er geen vast vertrouwenspersoon bij jullie op school, of een mentor of docent die je erg graag mag? Want je moet natuurlijk wel gewoon veilig naar school kunnen. Misschien kun je het ook aan wat goede vrienden op school vertellen en thuis aan je ouders, zodat je de komende tijd ook niet alleen van en naar school hoeft te fietsen.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_18217114
Als dat meisje ziek zou zijn dan zat de deur echt niet op slot hoor.
pi_18217116
Meisje ga naar school en vertel je verhaal aan je Mentor.
Weten je ouders hiervan?
Wees niet bang voor hem...ik begrijp wel dat je dat bent....maar dat is ie niet waard.
Een vent die een vrouw slaat wees maar blij dat je van hem af bent.

pi_18217124
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:56 schreef Liefje16 het volgende:
Ja ik begrijp het ook niet. Misschien was hij geschrokken dat ik hem betrapt had en meende hij het niet. Misschien dat ik er ook wel teveel achter zocht en was dat meisje echt ziek.... ik weet het allemaal niet meer....
Please, don't be that naive..
  dinsdag 6 april 2004 @ 12:58:02 #22
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_18217132
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 12:56 schreef Liefje16 het volgende:
Knock knock.. wake up..
pi_18217162
Neem hem abslouut niet terug!! Dat hij vreemd gaat is 1 ding, maar dat hij er vervolgens over liegt en je opje bek slaat is echt te belachelijk voor woorden.

Dat kun je hem echt niet vergeven en hem terug nemen, geloof mij; hij blijft het dan doen omdat jij over je heen laat lopen.

Je ziet het nu nog niet maar wees echt heel blij dat je van hem af bent. Je kan zoveel beter krijgen al wil je at nu misschien niet. Wacht maar af, over 2 weken zie je het heel anders.
pi_18217205
Herman was toch dood??
http://www.nu.nl/news.jsp?n=301891&c=10

Maar ontopic, ik zal een nieuwe gozer zoeken dit verdien je niet, niemand btw
pi_18217207
...

*nog een keer leest*

Ik geloof het nog steeds niet
Al hou je niet meer van iemand, al vind je d'r gewoonweg kut en irritant. NIETS maar dan ook NIETS is een reden tot lichamelijk geweld (slaan dus), en al helemaal niet van man naar vrouw zijnde.
Sorry dat ik het zeg, maar van mij part valt ie dood neer.
Als je een vrouw slaat, zit je dicht bij de grens tot zinloos geweld/moord
M'n signature, wat doe je :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')