abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 maart 2004 @ 15:10:06 #1
68375 Sassiej
Volg de Zon..
pi_18063101
okey.. het is allemaal heel erg vaag, en het slaat nergens op dat ik het hier neerzet, maar wil gewoon ff weten hoe jullie over denken..

okey: 2 goede vrienden van me kregen september 2002 verkering.. het ging heel lang goed.. veel ruzies tussendoor, maar dat is allemaal weer opgelost totdat de jongen afgelopen februari (ongeveer..) vreemd is gegaan, en waar zij is achtergekomen..
..het is daardoor dus uitgegaan.. en ze zouden goede vrienden blijven.. dat is 1 week goed gegaan.. maar toen misten ze elkaar zo erg dat ze weer verkering hebben gekregen waar alleen ik vanaf wist.. (ze hebben op vrijdag weer wat gekregen) maar die zaterdag ging het gelijk weer mis.. hij ging met een paar vrienden uit.. en kwam daar een ex van hem tegen, waar hij weer mee zoende.. dat heeft hij die maandag eerlijk toegegeven.. en het is daarna gelijk weer uit gegaan, maar WEER zouden ze goede vrienden blijven.. (maar ondertussen kreeg ik van beide allemaal negatieve verhalen te horen.. over elkaar..)
en tuurlijk.. ik kon mn mond niet houden.. en heb op een gegeven moment gezegd: zoek het uit met z'n 2en!! straks ga ik door jullie verhalen nog een kant kiezen en daar heb ik echt geen zin in..!
dat vonden ze beide okey..
we zijn nu weer 3 weken verder.. en nu hebben ze al 2 weken dikke ruzie.. en ik blijf gewoon met beide omgaan.. maar ze praten natuurlijk weer vet negatief over elkaar..
..gisteren gebeurde het (daar komt eigenlijk het hele verhaal op neer..) ze hadden zo'n erge ruzie.. dat zij het verhaal bedacht dat hij tegen iedereen zou zeggen, dat hij er spijt van had dat hij ooit met haar wat had gehad.. en dat kreeg ik weer te horen.. ik dat aan hem vragen.. (en ik had t natuurlijk al helemaal niet van hem verwacht.. en hij dus vet over de zeik omdat het echt niet zo was..) dat heb ik weer tegen haar gezegd.. en nu is ze boos op mij..
..ik kom vandaag op school.. en zij nog steeds boos.. in de pauze heb ik er met hem over gepraat.. hij was het natuurlijk helemaal niet eens met haar.. en gaf mij een brief die voor haar bestemd was.. en jah.. wat er in stond weet ik niet precies..
..die geef ik dus aan haar: en zij gelijk: GOH je kunt het wel ERUG goed met hem vinden heh..? en sindsdien heeft ze me dus niet meer aangekeken (je moet bedenken dat ik bijna elk uur naast haar zit en altijd dikke lol met haar heb..)

nu wil ik graag vragen aan jullie, wat vinden jullie hiervan, en kunnen jullie misschien tips geven hoe het weer goed kan komen of whatever..??

sorry voor het lange en volgens mij onduidelijke verhaal.. maar ik hoop dat jullie het begrijpen..
..maar ik moest het echt ff kwijt..
Through the eyes of Innocence..
pi_18063152
jonger dan 16 zeker dat denk ik
pi_18063164
dom dat je je hebt laten gebruiken als 'messenger', dat gaat eigenlijk altijd fout...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  dinsdag 30 maart 2004 @ 15:13:38 #4
68375 Sassiej
Volg de Zon..
pi_18063182
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:12 schreef barney_nl het volgende:
klopt
  dinsdag 30 maart 2004 @ 15:14:31 #5
68375 Sassiej
Volg de Zon..
pi_18063203
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:12 schreef Leipo666 het volgende:
dom dat je je hebt laten gebruiken als 'messenger', dat gaat eigenlijk altijd fout...
jah.. maar jah.. kan het niet meer terugdraaien..
pi_18063207
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:13 schreef Sassiej het volgende:

[..]

klopt
gewoon laten uitwaaien... Pas 16 jaar, dan is een puistje het ergste wat je kan overkomen... Gewoon afwachten....
  dinsdag 30 maart 2004 @ 15:14:45 #7
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_18063211
Als je er niet tussen wilt zitten, ga er dan niet tussen zitten. Stamp het er bij beiden in dat je geen koeriertje gaat spelen en doe dat dan ook niet.

Doe je dat niet, ben je ze allebei kwijt. Doe je het wel, ben je ze misschien ook allebei of een van hen kwijt, maar heb je in ieder geval wel zelf een beter gevoel.

Sterkte ermee.
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_18063214
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:12 schreef barney_nl het volgende:

Helemaal mee eens.
Schop die gozer eruit die kan je niet vertrouwen, zij is je hartsvriendin toch? Hup kies voor haar, laat nooit een vent tussen je vriendschappen komen
pi_18063232
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Schop die gozer eruit die kan je niet vertrouwen, zij is je hartsvriendin toch? Hup kies voor haar, laat nooit een vent tussen je vriendschappen komen
dat geld eigenlijk ook andersom
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  dinsdag 30 maart 2004 @ 15:16:09 #10
68375 Sassiej
Volg de Zon..
pi_18063243
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:14 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

gewoon laten uitwaaien... Pas 16 jaar, dan is een puistje het ergste wat je kan overkomen... Gewoon afwachten....
maar jah.. als je nooit puistjes hebt..
pi_18063250
okee heb het hele verhaal vertaald en gelezen..
wat IK ervan vind....

Ik vind dat ji,j je vriendje en je viendinnetje op moeten groeien, trieste zaak, maar dat vind IK.

waar gaat het nu over, nergens. die relatie is allang geen relatie meer, ga verder met je leven (hier doel ik dus op je vriendje en dat vriendinnetje van je).

en als ik jouw was zou ik die twee gewoon lekker negeren... Gezeik

hoe oud zijn jullie ? 12, 13 en 11 ?
Do no Kill Do not rape Do not steal, these are princables that every men of every faith can embrace
pi_18063251
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:15 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

dat geld eigenlijk ook andersom
Yup (heb zelf zo`n eed met mijn beste vriend afgelegd na geruzie door een stom lelijk wijf )
pi_18063262
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:16 schreef Reco het volgende:

hoe oud zijn jullie ? 12, 13 en 11 ?
16
  dinsdag 30 maart 2004 @ 15:16:55 #14
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18063265
zullen we ophouden over de leeftijd van de TS
Geef dan als je wat ouder bent een tip waar ze wat aan heeft, ipv dit
  dinsdag 30 maart 2004 @ 15:17:34 #15
68375 Sassiej
Volg de Zon..
pi_18063285
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
hij is verder wel te vertrouwen.. (hij weet echt heel veel over me... en dat heeft hij nog nooit doorgelult of whatever..!)
pi_18063305
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:16 schreef Frenkie het volgende:
zullen we ophouden over de leeftijd van de TS }:)
Geef dan als je wat ouder bent een tip waar ze wat aan heeft, ipv dit
Leeftijd heeft er wel degelijk mee te maken, ze denken gelijk zo moeilijk en zo onziinnig na over dingen: "Hij doet dit........dan moet ik dat.......en dan dit........maar hij...........en zij...........en toen......maar hij........en zij....."

Als je ouder bent leer je dat wel af. Dus enige tip die we kunnen geven en die al is gegeven: opgroeien meid!
pi_18063314
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:17 schreef Sassiej het volgende:

[..]

hij is verder wel te vertrouwen.. (hij weet echt heel veel over me... en dat heeft hij nog nooit doorgelult of whatever..!)
Maar hij gaat wel vreemd als vriend van je beste vriendin zijnde? lekker te vertrouwen...
  dinsdag 30 maart 2004 @ 15:18:52 #18
37811 hemmes
Prietprater
pi_18063316
Dat je eigenlijk een lul bent omdat je je er toch in mengt. Voorbeeld: Hij geeft jou een brief die voor haar is bestemd, maw, JIJ moet die dus geven. Ik zou dat dus NOOIT gedaan hebben, puur om dit soort dingen dan te voorkomen. Wees heel slim en laat ze lekker allebij links liggen.
Praatprieter
  dinsdag 30 maart 2004 @ 15:19:07 #19
68375 Sassiej
Volg de Zon..
pi_18063332
verlossende woord over leeftijd
zij zijn beiden 15
en ik 14..
pi_18063342
edit: niet gelet op het geslacht zeg maar
  dinsdag 30 maart 2004 @ 15:19:35 #21
86898 gaz
Boarding for life
pi_18063343
Ja das inderdaad een kl*tesituatie probeer het contact met hem even te vermijden (leg hem evtueel uit waarom) en leg haar dit verhaal uit. Ze is zelf(en hij ook trouwens) namelijk de oorzaak van het feit dat ze je niet meer wil zien. Ze hebben je indd. als messenger gebruikt en zoiets gaat veel te makkelijk en daarna bijna altijd mis. Leg uit dat je dat juist niet wou maar dat je er niet aan ontkwam door hun toedoen. Het is erg lastig vooral om tot haar door te dringen en in eerste instantie al een normaal gesprek te voeren.

Heel veel suc6 ermee

Groetjes Gaz
pi_18063345
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:19 schreef Sassiej het volgende:
verlossende woord over leeftijd
zij zijn beiden 15
en ik 14..
Yup. Opgroeien.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 15:19:50 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_18063352
Beetje kinderachtige reactie van je vriendin.
Laat haar maar lekker in haar sop gaar koken. Je hebt tenslotte niets fout gedaan.
Ik schat dat ze binnen een paar dagen wel weer bijtrekt.

En in het vervolg maar niet meer voor messenger spelen, inderdaad, die worden namelijk altijd afgeknald...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_18063377
edit.

[ Bericht 97% gewijzigd door Frenkie op 30-03-2004 15:21:42 (onzin reactie) ]
Do no Kill Do not rape Do not steal, these are princables that every men of every faith can embrace
  dinsdag 30 maart 2004 @ 15:21:04 #25
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18063378
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:18 schreef Scorpie het volgende:
Leeftijd heeft er wel degelijk mee te maken, ze denken gelijk zo moeilijk en zo onziinnig na over dingen: "Hij doet dit........dan moet ik dat.......en dan dit........maar hij...........en zij...........en toen......maar hij........en zij....."

Als je ouder bent leer je dat wel af. Dus enige tip die we kunnen geven en die al is gegeven: opgroeien meid!
Zie hier! De wijsheid zelve
Joh er lacherig over doen heeft geen enkel zin en is eigenlijk ook niet relevant. Geefr haar liever een tip waar ze wat mee kan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')