okey.. het is allemaal heel erg vaag, en het slaat nergens op dat ik het hier neerzet, maar wil gewoon ff weten hoe jullie over denken..
okey: 2 goede vrienden van me kregen september 2002 verkering.. het ging heel lang goed.. veel ruzies tussendoor, maar dat is allemaal weer opgelost totdat de jongen afgelopen februari (ongeveer..) vreemd is gegaan, en waar zij is achtergekomen..
..het is daardoor dus uitgegaan.. en ze zouden goede vrienden blijven.. dat is 1 week goed gegaan.. maar toen misten ze elkaar zo erg dat ze weer verkering hebben gekregen waar alleen ik vanaf wist.. (ze hebben op vrijdag weer wat gekregen) maar die zaterdag ging het gelijk weer mis.. hij ging met een paar vrienden uit.. en kwam daar een ex van hem tegen, waar hij weer mee zoende.. dat heeft hij die maandag eerlijk toegegeven.. en het is daarna gelijk weer uit gegaan, maar WEER zouden ze goede vrienden blijven.. (maar ondertussen kreeg ik van beide allemaal negatieve verhalen te horen.. over elkaar..)
en tuurlijk.. ik kon mn mond niet houden.. en heb op een gegeven moment gezegd: zoek het uit met z'n 2en!! straks ga ik door jullie verhalen nog een kant kiezen en daar heb ik echt geen zin in..!
dat vonden ze beide okey..
we zijn nu weer 3 weken verder.. en nu hebben ze al 2 weken dikke ruzie.. en ik blijf gewoon met beide omgaan.. maar ze praten natuurlijk weer vet negatief over elkaar..
..gisteren gebeurde het (daar komt eigenlijk het hele verhaal op neer..) ze hadden zo'n erge ruzie.. dat zij het verhaal bedacht dat hij tegen iedereen zou zeggen, dat hij er spijt van had dat hij ooit met haar wat had gehad.. en dat kreeg ik weer te horen.. ik dat aan hem vragen.. (en ik had t natuurlijk al helemaal niet van hem verwacht.. en hij dus vet over de zeik omdat het echt niet zo was..) dat heb ik weer tegen haar gezegd.. en nu is ze boos op mij..
..ik kom vandaag op school.. en zij nog steeds boos.. in de pauze heb ik er met hem over gepraat.. hij was het natuurlijk helemaal niet eens met haar.. en gaf mij een brief die voor haar bestemd was.. en jah.. wat er in stond weet ik niet precies..
..die geef ik dus aan haar: en zij gelijk: GOH je kunt het wel ERUG goed met hem vinden heh..? en sindsdien heeft ze me dus niet meer aangekeken (je moet bedenken dat ik bijna elk uur naast haar zit en altijd dikke lol met haar heb..)
nu wil ik graag vragen aan jullie, wat vinden jullie hiervan, en kunnen jullie misschien tips geven hoe het weer goed kan komen of whatever..??
sorry voor het lange en volgens mij onduidelijke verhaal.. maar ik hoop dat jullie het begrijpen..
..maar ik moest het echt ff kwijt..
Through the eyes of Innocence..