Dat gevoel van een brok in m'n keel heb ik niet, maar wel dat vaak moeten slikken.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:12 schreef grassprietje het volgende:
ik heb nogal het gevoel van een brok in mijn keel zo lang ik anti-depressiva slik (zoloft - serlatrine)
hebben meer van jullie dit? gewoon een soort gevoel van dikke keel?
zou dit door de tabletjes komen?
het is wel vervelend, want nu besef ik pas hoe vaak ik slijm enz. doorslik
Betekent dit dat topicnr.312523 gesloten is, en dat dit de nieuwe is ( 525211)?quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:10 schreef Frenkie het volgende:
bij nader inzien voorlopig open.
het gevoel dat er een tennisbal in je strot zit kan ook hyperventilatie zijn trouwens!quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:12 schreef grassprietje het volgende:
ik heb nogal het gevoel van een brok in mijn keel zo lang ik anti-depressiva slik (zoloft - serlatrine)
ik slik nu bijna een maand AD. Wat is hyperventilatie dan? Wat zijn de andere sympthonen?quote:Op zondag 11 april 2004 03:38 schreef laffer het volgende:
[..]
het gevoel dat er een tennisbal in je strot zit kan ook hyperventilatie zijn trouwens!
hoe lang slik je al AD?
Klachten bij hyperventilatiequote:Op zondag 11 april 2004 11:21 schreef grassprietje het volgende:
[..]
ik slik nu bijna een maand AD. Wat is hyperventilatie dan? Wat zijn de andere sympthonen?
Ik heb het laatst tegen mijn psych gezegd en zij zei dat dat waarschijnlijk geen bijwerking is van de AD...
En Cissie: ik heb ook een ontzettend droge mond. Echt irritant is dat.
Zijn er mensen die dit ook hadden in het begin; gaat het nog over of heb je het nog steeds?
Het oude topic is vol ( bij 301) dit is de nieuwequote:Op zondag 11 april 2004 03:38 schreef Cissie het volgende:
[..]
Betekent dit dat topicnr.312523 gesloten is, en dat dit de nieuwe is ( 525211)?
(Ik kan nl. in topic 312523 al 2 dagen geen berichten meer plaatsen)
-edit- wat hier stond weggehaald na het lezen van een eerdere post..quote:HeaRt_woRm HeaRt_woRm - vrijdag 9 april 2004 @ 10:27
Ik ben gister gestopt met mijn paroxetine.
Ik ben trouwens niet depressief,maar heb last van extreme stemmingswisselingen.
Nah jah,ik hoop dat het goed gaat zo
quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:44 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Kan je trouwens ook zomaar stoppen met AD,als je het nog niet zo lang gebruikt?
Ik slik nu bijna 3 weken paroxetine,maar 10 mg per dag.
Mijn psych is er niet,dus daar kan ik niet mee overleggen
Maar ik wilt er dus mee stoppen,omdat ik me de laatste dagen zo'n leeg,afwezig voel.
En heel erg vergeetachtig
Zou toch nog even contact opnemen met je psychiater ....quote:Je moet nooit zomaar uit eigen beweging stoppen...
AD beginnen meestal te werken tussen de 2 weken en de 4,5,6 weken.. Nog even doorzetten..
En die vergeetachtigheid is echt irritant, ik ken het wel.... Maar wel volhouden .. De leegheid, afwezigheid en vergeetachtigheid verdwijnen wel binnenkort, is mijn ervaring tenminste
Dankje voor de informatie!quote:Op zondag 11 april 2004 14:30 schreef laffer het volgende:
[..]
Klachten bij hyperventilatie
bron: hyperventilatie.org
[edit]
http://www.ikbenburnout.n(...)0
Ben je zomaar ineens gestopt, zonder af te bouwen?quote:[
HeaRt_woRm HeaRt_woRm - vrijdag 9 april 2004 @ 10:27
Ik ben gister gestopt met mijn paroxetine.
Ik ben trouwens niet depressief,maar heb last van extreme stemmingswisselingen.
Nah jah,ik hoop dat het goed gaat zo
------------------------------------
Ja,maar als ik me slecht voel neem ik weer een(of 2quote:Op zondag 11 april 2004 22:09 schreef Cissie het volgende:
[..]
Ben je zomaar ineens gestopt, zonder af te bouwen?
Heb je dat wel overlegt met je psychiater of huisarts?quote:Op maandag 12 april 2004 09:03 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ja,maar als ik me slecht voel neem ik weer een(of 2)
Maar heb het ook maar 3 weken gebruikt![]()
Nee,niet overlegdquote:Op maandag 12 april 2004 09:16 schreef grassprietje het volgende:
[..]
Heb je dat wel overlegt met je psychiater of huisarts?
Hoe gaat het dan?
ik vind het wel heel erg tricky om dat zomaar zelf te gaan doen en ermee te expirimenteren, hoor..quote:Op maandag 12 april 2004 10:11 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Nee,niet overlegd![]()
Mijn psych is er niet,dus kan het niet overleggen.
Hij hoort het wel,als ik er weer heen moet![]()
Jah ok,maar heb het maar 3 weken gebruiktquote:Op maandag 12 april 2004 10:14 schreef grassprietje het volgende:
[..]
ik vind het wel heel erg tricky om dat zomaar zelf te gaan doen en ermee te expirimenteren, hoor..
staat er niet iets over in de bijsluiter.
bij mijne staat namelijk dat het heel belangrijk is om regelmatig de tabletten in te nemen..
![]()
AD's zijn geen pilletjes die je af en toe in kan nemen als je je slecht voelt. Zo werken ze niet.quote:Op maandag 12 april 2004 09:03 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ja,maar als ik me slecht voel neem ik weer een(of 2)
Maar heb het ook maar 3 weken gebruikt![]()
Ik hoef niks te betalen,als het goed isquote:Op maandag 12 april 2004 10:53 schreef grassprietje het volgende:
krijgen jullie je AD eigenlijk vergoed?
Ik heb vandaag de factuur opgestuurd naar mijn verzekeraar, en ik hoop van wel, want het is echt DUUR![]()
tuurlijk mag je dat vragen, liefie!quote:Op maandag 12 april 2004 10:55 schreef Boschjesman het volgende:
grassprietje, als ik vragen mag, wat kosten die eigenlijk?
dankUquote:Op maandag 12 april 2004 10:59 schreef grassprietje het volgende:
[..]
tuurlijk mag je dat vragen, liefie!![]()
[...]
Nou, ik hoor toch regelmatig van mensen die extra veel negatieve bijwerkingen ervaren van paroxetine. Het is toch de goedkopere variant van seroxat, een soort b-merk ondanks dat het in grote lijnen om dezelfde stof gaat. Je hebt trouwens gewoon het recht om te eisen dat je seroxat krijgt.quote:Op maandag 12 april 2004 14:49 schreef Whistler112 het volgende:
mijn seroxat word ook vergoed door de verzekering. de apotheek vind ze ook vrij duur geloof ik, want ik begon met seroxat, toen paroxetine en nu iets wat er nog goedkoper uitziet. najah mn huisarts verzekerde me dat het allemaal op hetzelde neerkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |