Dit is m'n eerste post en ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen hiermee.
Ik vind een jongen leuk maar hij is enorm verlegen en er komt gewoon niks uit. Ik ken hem al jaren maar de afgelopen jaar heb ik weer echt kontakt met hem. Ik spreek hem heel vaak op MSN, om de dag ofzo en dan praten we meestal behoorlijk lang. Het probleem is dat het allemaal van mijn kant komt. Hij antwoordt bijna alleen maar met ja, nee, haha of zo'n gezichtje. Opzich vind ik dat niet erg want ik weet dat hij enorm verlegen is, vooral rond meisjes. Hij heeft nog nooit een vriendinnetje gehad en ik weet ook bijna zeker dat hij nog nooit een meisje heeft gezoend (hij is 18). Hij heeft ook behalve mij volgens mij helemaal geen meisjes als gewoon vriendinnen.
Ik heb behoorlijk veel ervaring met jongens, heb alles al gedaan maar ik vind deze ontzettend leuk omdat hij nog zo onschuldig is op dat gebied! Wat ik zeg, hij heeft volgens mij nog nooit een meisje gezoend! Het jammere is dat het heel moeilijk is om erachter te komen wat hij nou voelt of wil omdat hij zo verlegen en gesloten. Als je hem iets vraagt over meisjes vermijd hij te antwoorden. Hij geeft dan een antwoord als: zeg ik niet (en maakt er dan een grapje van/over). Ik heb dus echt geen idee wat hij nou wil!
Ik heb hem al een paar keer gevraagd of hij eens langs wou komen, gewoon gezellig even kletsen of film kijken ofzo maar hij verzint steeds een excuus. Ik denk dat hij dat doet omdat hij gewoon te verlegen is en niet alleen met me durft te zijn ofzo. Ik weet het echt niet! Hij vindt me in ieder geval wel erg aardig volgens mij want hij reageert altijd heel enthiusiast als ik hem aanspreek op MSN, maar verder komt er niks uit, wat ik al eerder zei. Echt gewoon helemaal niks!
Als ik hem vertel over een vriendje die ik heb of had, vindt hij het wel interessant altijd. Dan vraagt hij er wel een beetje naar. Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen maar ik krijg het idee dat als ik vertel dat het uit is ofzo dat hij dat wel leuk vindt. Dat zou dus betekenen dat hij me wel leuk vindt maar hij doet gewoon niks!
Iemand advies hoe ik iets uit hem kan krijgen en hoe ik erachter zou kunnen komen of hij me wel leuk vindt? Ik heb echt al zo veel geprobeerd met steeds hetzelfde resultaat, dat ik gewoon niks uit hem krijg! Hij maakt er altijd een soort grapje van! Echt frustrerend gewoon!
[ Bericht 0% gewijzigd door zwaaibaai op 26-03-2004 15:44:43 ]