abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17985047
Dit is m'n eerste post en ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen hiermee.

Ik vind een jongen leuk maar hij is enorm verlegen en er komt gewoon niks uit. Ik ken hem al jaren maar de afgelopen jaar heb ik weer echt kontakt met hem. Ik spreek hem heel vaak op MSN, om de dag ofzo en dan praten we meestal behoorlijk lang. Het probleem is dat het allemaal van mijn kant komt. Hij antwoordt bijna alleen maar met ja, nee, haha of zo'n gezichtje. Opzich vind ik dat niet erg want ik weet dat hij enorm verlegen is, vooral rond meisjes. Hij heeft nog nooit een vriendinnetje gehad en ik weet ook bijna zeker dat hij nog nooit een meisje heeft gezoend (hij is 18). Hij heeft ook behalve mij volgens mij helemaal geen meisjes als gewoon vriendinnen.

Ik heb behoorlijk veel ervaring met jongens, heb alles al gedaan maar ik vind deze ontzettend leuk omdat hij nog zo onschuldig is op dat gebied! Wat ik zeg, hij heeft volgens mij nog nooit een meisje gezoend! Het jammere is dat het heel moeilijk is om erachter te komen wat hij nou voelt of wil omdat hij zo verlegen en gesloten. Als je hem iets vraagt over meisjes vermijd hij te antwoorden. Hij geeft dan een antwoord als: zeg ik niet (en maakt er dan een grapje van/over). Ik heb dus echt geen idee wat hij nou wil!

Ik heb hem al een paar keer gevraagd of hij eens langs wou komen, gewoon gezellig even kletsen of film kijken ofzo maar hij verzint steeds een excuus. Ik denk dat hij dat doet omdat hij gewoon te verlegen is en niet alleen met me durft te zijn ofzo. Ik weet het echt niet! Hij vindt me in ieder geval wel erg aardig volgens mij want hij reageert altijd heel enthiusiast als ik hem aanspreek op MSN, maar verder komt er niks uit, wat ik al eerder zei. Echt gewoon helemaal niks!

Als ik hem vertel over een vriendje die ik heb of had, vindt hij het wel interessant altijd. Dan vraagt hij er wel een beetje naar. Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen maar ik krijg het idee dat als ik vertel dat het uit is ofzo dat hij dat wel leuk vindt. Dat zou dus betekenen dat hij me wel leuk vindt maar hij doet gewoon niks!

Iemand advies hoe ik iets uit hem kan krijgen en hoe ik erachter zou kunnen komen of hij me wel leuk vindt? Ik heb echt al zo veel geprobeerd met steeds hetzelfde resultaat, dat ik gewoon niks uit hem krijg! Hij maakt er altijd een soort grapje van! Echt frustrerend gewoon!

[ Bericht 0% gewijzigd door zwaaibaai op 26-03-2004 15:44:43 ]
pi_17985086
ff codes weg gepoetst
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 15:46:53 #3
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_17985137
Als er niets uitkomt moet je wat harder trekken..
It's about being boss, not being the boss...
pi_17985159
als hij op msn alleen maar antwoord met een gezichtje of met ja/nee...dan heeft ie geen zin om met jou te msnen

edit--

Zeg es tegen hem dat ie altijd zo stil is op msn.....als ie dan een nonchalant antwoord geeft dan heeft ie misschien geen zin om te msnen (doe ik ook wel eens..dan hang ik zo lekker in m'n stoel en dan moet ik overeind komen om te gaan typen )

[ Bericht 61% gewijzigd door Famas op 26-03-2004 15:53:53 ]
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_17985173
Als jij nu hem gewoon eens zoende en dan kijken wat er gebeurd. Een meisje mag best initiatief tonen dat vinden mannen wel leuk.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  vrijdag 26 maart 2004 @ 15:50:14 #6
64781 bonke
pipo koeie
pi_17985194
als je weet waar hij woont zoek hem dan gewoon eens op , trek die stoute schoenen aan en wie weet komt ie dan wel los
als je al weet dat ie ongelooflijk verlegen is dan zal je er zelf iets aan moeten doen als je hem echt leuk vind
pies on joe toe
pi_17985200
Ik ga deze effe volgen, heb dit ook maar dan met een meid namelijk.
pi_17985205
Heb je al gezed dat je hem heel erg leuk vind? Je moet hem wt zekerder maken, dat helpt een heleboel wed ik.

Dus geef em wat comlimentjes enzo, en zeg hem dat je hem heel leuk vind. Ik denk dat er dan wat meer uit gaat komen?
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_17985209
't kan oowk zijn dat ie niet durft hoor
pi_17985214
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 15:46 schreef T3rr0r het volgende:
Niets.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 15:51:31 #11
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_17985222
quote:
Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
  vrijdag 26 maart 2004 @ 15:53:08 #12
36884 Hells_Angel
pi_17985247
wat mcintosh zegt, je moet hem echt ff wat zekerheid geven!
Wat complimentjes inderdaad, kijken of hij dan wat opener word....
Lost in the 4400
Know thyself
pi_17985275
volgens mij is ie heel erg onzeker en durft ie niet zo
pi_17985281
Ga naar hem toe en voer hem dronken (serieus) en wedden dat hij dan wat losser komt.
X
X
X
pi_17985302
-1. Als je te opdringerig wordt kun je het wel schudden (dan wordt i namelijk nog onzekerder)
-2. Als je probeert meer gwoon vrienden met hem te worden (maar geen discussie-punten aansnijden als verliefdheid en meiden) dan maak je meer kans. Je moet eerst dichter bij hem komen (figuurlijk) zodat het kletsen normaal wordt, daarna kun je verder gaan. Maar als gesprekken steeds afgepakt worden wanneer het over zaken gaat waarbij hij zich onprettig begint te voelen, dan kun je het vergeten.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 15:56:22 #16
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_17985327
ga zoiezo niet uitgebreid over je exxen vertellen, dan wordt ie alleen maar onzeker, en gaat ie denken "ze hoeft een groentje als mij toch niet"

Ga juist meer duidelijk maken dat je wel eens wat met hem zou willen doen
  vrijdag 26 maart 2004 @ 15:56:40 #17
36884 Hells_Angel
pi_17985335
Nee Law dat werkt bij vrouwen zo maar niet bij mannen!
Lost in the 4400
Know thyself
pi_17985349
Misschien is hij niet alleen verlegen maar gewoon heel erg saai?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_17985354
klinkt misschien raar.. maar misschien houdt ie van etzelfde geslacht zeg maar.... maar confronteer em met je gevoelens.. ik weet zeker dat als ie geen vriendinnetje heeft gehad of nog nooit gezoend hebt... wel op je aanbod in gaat

kletterz
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_17985357
Hoe weet je dat hij zo leuk is enzo? Als hij zo weinig zegt? Dat begrijp ik niet echt!
pi_17985358
pi_17985362
quote:
  vrijdag 26 maart 2004 @ 15:57:43 #23
27929 piere
doe mij maar bier
pi_17985363
misschien valt ie wel helemaal niet op "ervaren" meisjes...
fok you ja!
pi_17985368
Ik denk niet het zo'n goed idee is om hem dronken te voeren maar als je het doet zal waarschijnlijk 1 of 2 biertjes genoeg zijn, ik denk dat hij niet veel zal uitgaan of uberhoupt alcohol drinken.

het is maar een gokje, als hij een beetje op mij lijkt zal dit best goed kunnen kloppen
pi_17985371
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 15:54 schreef So_Addictive het volgende:
volgens mij is ie heel erg onzeker en durft ie niet zo
Goh, jij hebt zeker ook de 1e regel van 't topic gelezen ?
Op maandag 29 maart 2004 21:36 schreef funmaster het volgende:
Jij bent DE MAN _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')