Gisteren ook 1 gekochtquote:Op zaterdag 24 april 2004 12:22 schreef Peregrijn het volgende:
Relaxed, alleen baal ik lichtelijk van een vetvlek in mijn suede jas. Eens kijken hoe ik dat er uit ga krijgen
waarom onzeker en zenuwachtig??quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:25 schreef Brighteyes het volgende:
Brak, onzeker, zenuwachtig...
Omdat ik vanavond naar de verjaardag van mijn ex ga, waar zijn nieuwe vriendinnetje ook is.quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:27 schreef Hel1tjuhh het volgende:
[..]
waarom onzeker en zenuwachtig??![]()
Heb je een broodbakmachien aangeschaft?quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:33 schreef DarkElf het volgende:
uitgeslapen, lekker ontbeten, in afwachting van het eerste broodbak product en benieuwd naar de voortgang van ons toekomstige ubermooie geweldige huis
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 24 april 2004 12:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat ik vanavond naar de verjaardag van mijn ex ga, waar zijn nieuwe vriendinnetje ook is.
Waarom ik ga? Omdat we elkaar nog dagelijks spreken. Heb ook zijn ex al een paar keer ontmoet. Daar ligt het niet aan.
Alleen ik ben onzeker omdat ik daar dus vanavond een andere rol heb. Nu ben ik dan echt 'op visite' omdat zij de 'gastvrouw' is enzo.
Nou ja goed, velen zullen het zowieso stom vinden dat ik ga, maar goed...
Neuh, nieuw vriendin is niet jaloers. Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:41 schreef Hel1tjuhh het volgende:
[..]
BegrijpelijkGewoon jezelf zijn.. En maar hopen dat zijn nieuwe vriendinnetje niet zo jaloers is.. En gewoon normaal tegen je doet
Waarom stom? Je hebt met hem denk ik toch lange tijd gehad en kent hem best goed.. Alhoewel de meesten niet meer vrienden zijn met hun ex..
Succes iig![]()
Anders doe je je nieuwe superschoenen aan, misschien helpt datquote:Op zaterdag 24 april 2004 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
OT: ga maar eens douchen en een matra verzinnen zodat ik vanavond toch een bak zelfverzekerdheid uit straal!
hebben wij iedere dagquote:Op zaterdag 24 april 2004 12:41 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Heb je een broodbakmachien aangeschaft??
Vers brood is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |