abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 april 2004 @ 23:41:50 #1
88909 Hel1tjuhh
Girl..Power :P
pi_18574991
Mijn zusje loopt bij het ggz en zij heeft waarschijnlijk borderline.
Ik vind dit erg moeilijk om mee om te gaan..
Zijn hier meer mensen die familieleden hebben die borderline hebben? Graag ervaringen en hoe jullie ermee omgaan..
Don't look at the past.. But live to the future...
pi_18575028
Daar is geen handleiding voor, verschilt heel erg per persoon.. Ik raad je aan de borderline topics door te lezen en eventueel specifiekere vragen te stellen.
pi_18575060
GGZ?Borderline? Wat betekent dat ook alweer? Sorry!
pi_18575070
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 23:44 schreef BMWM3 het volgende:
GGZ?Borderline? Wat betekent dat ook alweer? Sorry!
Reageer dan niet
pi_18575099
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 23:45 schreef devv05 het volgende:

[..]

Reageer dan niet
Sorry hoor, wilde het ook wel weten...

Ik heb het al gevonden... Dus dat is dat ze zichzelf openhalen? Dus je eigen beschadigen... Verminken is een zwaar woord...

Kut zeg.!
pi_18575142
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 23:47 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Sorry hoor, wilde het ook wel weten...

Ik heb het al gevonden... Dus dat is dat ze zichzelf openhalen? Dus je eigen beschadigen... Verminken is een zwaar woord...

Kut zeg.!
Lekker kortzichtig zeg.. Als het je echt interesseert kun je beter eerst googlen of andere topics over dit onderwerp zoeken. Jij wilt toch ook serieuze en behulpzame reacties in jouw topic..

[INFORMATIEF] Borderline persoonlijkheidsstoornis.
Borderline persoonlijkheidsstoornis 2

of gebruik de search:

http://forum.fok.nl//fok/(...)ber=&order=relevance
pi_18575172
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 23:48 schreef devv05 het volgende:

[..]

Lekker kortzichtig zeg.. Als het je echt interesseert kun je beter eerst googlen of andere topics over dit onderwerp zoeken. Jij wilt toch ook serieuze en behulpzame reacties in jouw topic..

Zal ff linkjes zoeken
Graag... Wil wel even lezen!
pi_18575217
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 23:48 schreef devv05 het volgende:

[..]

Zal ff linkjes zoeken
nou, kom kom, niet afreageren op andere users he...

een goede vriendin van me heeft borderliner... Het is idd heel vervelend om mee om te gaan. Ze kwam nooit afspraken na en deed dingen waarvan ze de consequenties niet wilden inzien...

Ook had ze andere waarheden...

maar dat ze naar de ggz gaat, is iets goed... Probeer haar te steunen zover dat kan

succes
pi_18575239
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 23:52 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

Ik reageer niks af, alleen beetje irritant als mensen niet eerst even zelf willen zoeken terwijl dat zo weinig werk is.

Maar denk toch dat dit beter in het algemene borderline topic kan als er verder geen specifieke vragen gesteld worden..
  dinsdag 20 april 2004 @ 23:53:58 #10
88909 Hel1tjuhh
pi_18575247
Ja klopt het verschilt per persoon.. maar ben benieuwd hoe andere mensen ermee omgaan.. ik heb nu voor maandag een gesprek gemaakt bij het riagg.. anders ga ik er zelf ook aan onderdoor.. en dat wil ik niet..
pi_18575275
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 23:53 schreef Hel1tjuhh het volgende:
Ja klopt het verschilt per persoon.. maar ben benieuwd hoe andere mensen ermee omgaan.. ik heb nu voor maandag een gesprek gemaakt bij het riagg.. anders ga ik er zelf ook aan onderdoor.. en dat wil ik niet..
Heb je die topics al helemaal gelezen die ik je gaf? Misschien heb je daar iets aan.. staat heel veel informatie in...
  dinsdag 20 april 2004 @ 23:56:59 #12
88909 Hel1tjuhh
pi_18575314
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 23:52 schreef sir_dalord het volgende:

[..]

een goede vriendin van me heeft borderliner... Het is idd heel vervelend om mee om te gaan. Ze kwam nooit afspraken na en deed dingen waarvan ze de consequenties niet wilden inzien...

Ook had ze andere waarheden...

maar dat ze naar de ggz gaat, is iets goed... Probeer haar te steunen zover dat kan

succes
Ja dat is idd ook goed.. maar ze krijgt telkens weer iemand anders, omdat diegene ziek is of omdat er iemand weg is gegaan.. dus veel schieten we er nog niet mee op..
Steunen is erg moeilijk.. omdat zij mij soms ook uitkaffert.. en verwacht dat mensen haar niet hetzelfde behandelen als zij bij iemand anders doet.. ze had gisteren bijvoorbeeld weer een scheermesje gejat van mn kamer.. en dan verwacht zij bijvoorbeeld dat ik normaal tegen haar ga doen.. kijk dat kan ik dan niet..
  dinsdag 20 april 2004 @ 23:59:54 #13
92627 Scat-man
Ski-Ba-Bop-Ba-Dop-Bop
pi_18575371
Duidelijk grenzen stellen bij borderliners.
  woensdag 21 april 2004 @ 00:03:51 #14
88909 Hel1tjuhh
pi_18575445
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 23:55 schreef devv05 het volgende:

[..]

Heb je die topics al helemaal gelezen die ik je gaf? Misschien heb je daar iets aan.. staat heel veel informatie in...
Nee nog niet helemaal.. ga ik morgen ff doen.. thnx
Eerst ff slaapie doen.. hopelijk voel ik me morgen weer wat beter dan
pi_18575476
Er zijn genoeg topics over borderline...ff zoeken...
deze kan dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')