Reageer dan nietquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:44 schreef BMWM3 het volgende:
GGZ?Borderline?Wat betekent dat ook alweer? Sorry!
Sorry hoor, wilde het ook wel weten...quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Reageer dan niet
Lekker kortzichtig zeg.. Als het je echt interesseert kun je beter eerst googlen of andere topics over dit onderwerp zoeken. Jij wilt toch ook serieuze en behulpzame reacties in jouw topic..quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:47 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Sorry hoor, wilde het ook wel weten...
Ik heb het al gevonden... Dus dat is dat ze zichzelf openhalen? Dus je eigen beschadigen... Verminken is een zwaar woord...
Kut zeg.!![]()
Graag... Wil wel even lezen!quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig zeg.. Als het je echt interesseert kun je beter eerst googlen of andere topics over dit onderwerp zoeken. Jij wilt toch ook serieuze en behulpzame reacties in jouw topic..
Zal ff linkjes zoeken
nou, kom kom, niet afreageren op andere users he...quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig zeg.. Als het je echt interesseert kun je beter eerst googlen of andere topics over dit onderwerp zoeken. Jij wilt toch ook serieuze en behulpzame reacties in jouw topic..
Zal ff linkjes zoeken
Ik reageer niks af, alleen beetje irritant als mensen niet eerst even zelf willen zoeken terwijl dat zo weinig werk is.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:52 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nou, kom kom, niet afreageren op andere users he...![]()
Heb je die topics al helemaal gelezen die ik je gaf? Misschien heb je daar iets aan.. staat heel veel informatie in...quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:53 schreef Hel1tjuhh het volgende:
Ja klopt het verschilt per persoon.. maar ben benieuwd hoe andere mensen ermee omgaan.. ik heb nu voor maandag een gesprek gemaakt bij het riagg.. anders ga ik er zelf ook aan onderdoor.. en dat wil ik niet..
Ja dat is idd ook goed.. maar ze krijgt telkens weer iemand anders, omdat diegene ziek is of omdat er iemand weg is gegaan.. dus veel schieten we er nog niet mee op..quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:52 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nou, kom kom, niet afreageren op andere users he...![]()
een goede vriendin van me heeft borderliner... Het is idd heel vervelend om mee om te gaan. Ze kwam nooit afspraken na en deed dingen waarvan ze de consequenties niet wilden inzien...
Ook had ze andere waarheden...
maar dat ze naar de ggz gaat, is iets goed... Probeer haar te steunen zover dat kan
succes![]()
Nee nog niet helemaal.. ga ik morgen ff doen.. thnxquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heb je die topics al helemaal gelezen die ik je gaf? Misschien heb je daar iets aan.. staat heel veel informatie in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |