Vorig jaar in de zomervakantie zat ik hele dagen achter de pc. Als ik melig was dan deed ik wel eens rare dingen. Op Fok heb ik bijvoorbeeld meegedaan aan de sexorgietopics, die vaak nachtenlang doorgingen. Achteraf heb ik hier heel erg spijt van, omdat ik nou toch een naam heb. Ook camde ik veel met mensen, waarvan ik dacht dat ik ze kon vertrouwen. Zo kende ik een jongen al 3/4 jaar via msn, belde wel eens met hem en we camden ook. We hadden af en toe best " geile" gesprekken en toen hij vroeg of ik naakt voor de cam wilde gaan zitten, heb ik dat met me stomme kop gedaan... Ik was naief en dacht dat het wel tussen ons zou blijven. Ik werd echter binnen enkele minuten door allemaal wildvreemde mensen toegevoegd, die die foto's hadden gezien. Hij heeft ze dus allemaal doorgestuurd en die mensen hebben ze overal op internet neer gezet ( op fora, sites ed).
Via via kwamen ze er ook achter wat het e-mailadres van me zusje was, en zo kwam zij er ook achter. Zij heeft het tegen me ouders verteld en als straf mocht ik 3 maanden niet computeren en me cam moest ik inleveren. Ik kreeg toen nog veel meer spijt en snap niet hoe ik zo stom kon zijn.
Nu, 9 maanden later, hebben ze het er op sommige fora nog steeds over. Elke keer als ik ergens post, of een topic open word ik er weer mee geconfronteerd. De mods/admins geven wel waarschuwingen aan de personen die erover beginnen of de foto's opnieuw posten, alleen het lijkt niet te werken. Vanavond heb ik besloten dat ik niet meer naar dat forum toe ga. Ik dacht eerst: Ik laat me niet wegpesten door iets wat op internet gezegd wordt, maar ik kan er nu echt niet meer tegen...
Ik heb er van geleerd, en doe zulke dingen nou echt niet meer, alleen ik wordt er gewoon zo ziek van dat mensen me die fout niet kunnen vergeven en er over door blijven gaan, dat ik nu voor mezelf kies en wegga, ook al zaten er ook zat leuke mensen op het forum.
Het is een heel lulverhaal geworden, maar ik moest het gewoon even kwijt...