abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18156178
Vorig jaar in de zomervakantie zat ik hele dagen achter de pc. Als ik melig was dan deed ik wel eens rare dingen. Op Fok heb ik bijvoorbeeld meegedaan aan de sexorgietopics, die vaak nachtenlang doorgingen. Achteraf heb ik hier heel erg spijt van, omdat ik nou toch een naam heb. Ook camde ik veel met mensen, waarvan ik dacht dat ik ze kon vertrouwen. Zo kende ik een jongen al 3/4 jaar via msn, belde wel eens met hem en we camden ook. We hadden af en toe best " geile" gesprekken en toen hij vroeg of ik naakt voor de cam wilde gaan zitten, heb ik dat met me stomme kop gedaan... Ik was naief en dacht dat het wel tussen ons zou blijven. Ik werd echter binnen enkele minuten door allemaal wildvreemde mensen toegevoegd, die die foto's hadden gezien. Hij heeft ze dus allemaal doorgestuurd en die mensen hebben ze overal op internet neer gezet ( op fora, sites ed).

Via via kwamen ze er ook achter wat het e-mailadres van me zusje was, en zo kwam zij er ook achter. Zij heeft het tegen me ouders verteld en als straf mocht ik 3 maanden niet computeren en me cam moest ik inleveren. Ik kreeg toen nog veel meer spijt en snap niet hoe ik zo stom kon zijn.

Nu, 9 maanden later, hebben ze het er op sommige fora nog steeds over. Elke keer als ik ergens post, of een topic open word ik er weer mee geconfronteerd. De mods/admins geven wel waarschuwingen aan de personen die erover beginnen of de foto's opnieuw posten, alleen het lijkt niet te werken. Vanavond heb ik besloten dat ik niet meer naar dat forum toe ga. Ik dacht eerst: Ik laat me niet wegpesten door iets wat op internet gezegd wordt, maar ik kan er nu echt niet meer tegen...

Ik heb er van geleerd, en doe zulke dingen nou echt niet meer, alleen ik wordt er gewoon zo ziek van dat mensen me die fout niet kunnen vergeven en er over door blijven gaan, dat ik nu voor mezelf kies en wegga, ook al zaten er ook zat leuke mensen op het forum.

Het is een heel lulverhaal geworden, maar ik moest het gewoon even kwijt...
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:08:06 #2
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18156196
je had toch foto's in b&h geplaatst? . maargoed; neem dan een andere nickname
pi_18156241
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:08 schreef Tiemie het volgende:
je had toch foto's in b&h geplaatst? . maargoed; neem dan een andere nickname
ja, maar dat waren geen naaktfoto's, van die foto's in B&H heb ik geen spijt, wel van die naaktfoto's
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:12:10 #4
30307 Disher
Sors Salutis
pi_18156286
had je er niet met je hoofd op de foto moeten gaan..
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
pi_18156353
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:12 schreef Disher het volgende:
had je er niet met je hoofd op de foto moeten gaan..
Die ene jongen die ze doorgestuurd had heeft gewoon tegen iedereen verteld dat ik het was, en op internet stonden al zat gewone foto's van me, dus ze wisten wel hoe ik er uit zie.
pi_18156413
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:15 schreef BaggerUser het volgende:
ging je er toevallgi achterzitten met een banaan?
nee, en op dit soort reacties zit ik ook niet te wachten

reageer alsjeblieft serieus
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:17:46 #7
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18156432
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:10 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja, maar dat waren geen naaktfoto's, van die foto's in B&H heb ik geen spijt, wel van die naaktfoto's
Oh, ik dacht dat je zusje die foto's in B&H aan je ouders had laten zien, tenminste zoiets stond ooit in een topic van je .
maar wat maakt het nou uit wat iemand op Internet van je vind? wat je gedaan hebt was misschien niet zo slim, maar het is al zolang geleden
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:24:39 #8
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_18156606
Op dat gebied moet je niemand vertrouwen. En als ie je naakt wil zien, heeft ie pech...
pi_18156609
ff geruimd hier.
Ontopic maar weer
pi_18156614
Bent gewoon DOM geweest ....
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:25:35 #11
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18156627
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:24 schreef cos-micV het volgende:
ff geruimd hier.
Ontopic maar weer
Dat was vrij ontopic hoor, die lisa is óók weggepest van een forum.
pi_18156632
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:17 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat je zusje die foto's in B&H aan je ouders had laten zien, tenminste zoiets stond ooit in een topic van je .
maar wat maakt het nou uit wat iemand op Internet van je vind? wat je gedaan hebt was misschien niet zo slim, maar het is al zolang geleden
Ja, die foto's heeft ze ook laten zien ja...

Het boeit me op zich niet wat anderen van me vinden op internet, maar ik vind het gewoon zo kinderachtig dat ze het er na zo'n lange tijd nog zo over hebben en mijn internetplezier zo proberen te verzieken.
pi_18156651
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:24 schreef Koenijntje het volgende:
Bent gewoon DOM geweest ....
ja, dat weet ik zelf ook wel, heb er ook ontzettend spijt van, maarja, daar kan ik het jammer genoeg niet mee terugdraaien
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:28:41 #14
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_18156685
je kan het niet terug draaien en je kan er ook niks tegendoen dat mensen het er nog steeds over hebben.. ja jezelf een andere nickname geven oftewel echt opnieuw starten want zolang jij over het internet rondzwerft als zelfde persoontje zullen de mensen er steeds aan herinnerd worden
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_18156695
Ben jij Ijsmeis geweest ofzo? Of was dat iemand anders
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:29:32 #16
39446 303
(C) Roland
pi_18156699
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:25 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja, die foto's heeft ze ook laten zien ja...

Het boeit me op zich niet wat anderen van me vinden op internet, maar ik vind het gewoon zo kinderachtig dat ze het er na zo'n lange tijd nog zo over hebben en mijn internetplezier zo proberen te verzieken.
Neem gewoon een andere username en begin opnieuw. En anders kom je er toch gewoon niet meer? Je ergert je er alleen maar aan en dat is het niet waard.

Ik wist niet eens dat er zoveel andere fora waren...
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:30:20 #17
73528 Ifyafeelme
The fox and the fresh grapes.
pi_18156712
Het is natuurlijk ook niet echt slim om bijvoorbeeld je volledige naam als email adres te gebruiken.
Niet dat het iets te maken heeft met die foto's maar als zo'n persoon je wil gaan stalken maak je
het hem wel heel erg makkelijk, en m.b.t. die fotos; e-mail de webmaster van die forums en vertel
ze wat er gaande is en dan worden die foto's meteen weggehaald.
Life's A Mess, Don't Stress
pi_18156732
Lay low, zou ik zeggen.

Dus onder een andere naam verder gaan. Nergens meer op in gaan. Na een tijd zal het uiteindelijk ophouden.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_18156750
Eventueel aangifte doen tegen de jongen in kwestie?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_18156751
Je moet gewoon een kl00n aanmaken, en een email adres op een andere naam,
pi_18156755
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:29 schreef Youssef het volgende:
Ben jij Ijsmeis geweest ofzo? Of was dat iemand anders
nee, dat is iemand anders
pi_18156775
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:32 schreef LostFormat het volgende:
mja, dat vind ik wel weer erg ver gaan, ik heb het tenslotte vrijwillig gedaan, en ik was gewoon zo naief om te geloven dat het tussen ons zou blijven, dus denk niet dat ze die jongen wat kunnen maken...
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:33:40 #23
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_18156776
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 19:32 schreef LostFormat het volgende:
helpt niet veel denk ik?
hij is vast niet de enige met die foto's meer
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_18156778
Wat een rare reactie's hier. Ik moet zeggen dat die jongen die de foto's verspreid heeft echt een lul is, zeker als die jou al zou lang kent. Ik vind het meer de fout van die jongen dan van jou. Op een gegeven moment vertrouw elkaar gewoon dat je dat soort dingen best kan doen. Die foto's zullen inderdaad op internet hier en daar nog altijd opduiken, misschien moet je maar blij zijn dat je ze niet in het dagelijkse prive leven ziet. Dat lijk mij nog veel erger. Het beste wat je kan doen is inderdaad een andere nick nemen, het internet vergeeft je niet.
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:34:01 #25
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_18156783
Ik snap niet dat je sowieso naakt foto's maakt met een webcam voor iemand die je alleen van het internet kent Ik had idd een andere nick genomen ook al is dat nu een beetje te laat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')