de topic ging eigenlijk alleen over blanke mannenquote:Ik val op:
* zwart haar en bruine ogen en donkere huidskleur; ik noem dit Suirnaams / Negroide uiterlijk.
(Ik ben ook met een Surinamer getrouwd). Zelf ben ik blond met bruine ogen.
Nou bij deze niet meer danquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:52 schreef efefefefef het volgende:
[..]
de topic ging eigenlijk alleen over blanke mannen
Dan is het een dom topic...quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:52 schreef efefefefef het volgende:
de topic ging eigenlijk alleen over blanke mannen
Omdat er in het algemeen maar zeer weinig vrouwen op aziaten en negers vallen en ik het daarom niet noemenswaardig vond om ze te noemen.quote:Waarom alleen blanke mannen... ??
Ik dacht dat het niet kon, maar met deze remark is dit topic nog dommer geworden!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:12 schreef efefefefef het volgende:
[..]
Omdat er in het algemeen maar zeer weinig vrouwen op aziaten en negers vallen en ik het daarom niet noemenswaardig vond om ze te noemen.
Hahahaha! Nou.. dat is wel een beetje dom want er zijn genoeg vrouwen die wel op negers/aziaten vallen!quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:12 schreef efefefefef het volgende:
[..]
Omdat er in het algemeen maar zeer weinig vrouwen op aziaten en negers vallen en ik het daarom niet noemenswaardig vond om ze te noemen.
Neuh, hij is blank en hij wil weten of hij nog in de markt ligt met zijn arische uiterlijk. Nou ts, ik kan je vertellen dat er veel vrouwen op zulke domme topics afknappen hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:17 schreef Floddertje het volgende:
[..]
Hahahaha! Nou.. dat is wel een beetje dom want er zijn genoeg vrouwen die wel op negers/aziaten vallen!
Misschien dat je je start topic even kunt aanpassen? Ben je van het gezeur af.. en kan iedereen invullen wat ie leuk vind...
Ah toe, doe es vertellen hoe jij er uitziet?quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:12 schreef efefefefef het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |