ik heb het nu al een tijdje met een meisje waarvan ik achteraf te horen kreeg dat ze heel veel dingen al had meegemaakt..
ze had ongeveer 9 maanden geleden 3 hele goede vrienden die alle 3 aan de drugs zaten.. lsd enz.. zij deed hier meestal ook aan mee.. 2 hiervan, niels en wil hebben allebei zelfmoord gepleegd nadat ze depressief waren geraakt.. wil heeft haar verkracht voordat hij zelfmoord pleegde.. de 3e.. rob is 2 maanden geleden naar engeland verhuisd.. hiervan had ze nog wat pillen gekregen..
Omdat ze zich vrijdag klote voelde had ze weer geslikt terwijl ze dat niet meer zou doen.. ze had het al sinds 3 oktober dat niels zelfmoord pleegde niet meer gedaan... ze is daarna flink gaan overgeven door een combinatie van die pil en veel alcohol.. ik wist niet dat ze die pillen had.. ze heeft zaterdag.... althans dat heeft ze gezegd de rest door de plee gespoeld en gezegd dat ze het echt niet meer zou doen en het hier bij zou houden..
Het was zaterdag voor de eerste keer dat we dan samen verder gingen.. het ging gewoon prima.. vanavond wilde we allebei weer verder maar op dat moment barstte ze in huilen uit, terugdenkend aan wat er gebeurd was ongeveer een half jaar geleden... ik zit hier onwijs mee en weet compleet niet hoe ik haar gerust moet stellen. ik wil dat ze zich goed bij me voelt want ik hou onwijs veel van dur... HELP
What goes around, Comes around