link?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:07 schreef Guus Muisarm het volgende:
Zomaar een vraagje.
Waarom past een topic over de midlife crisis van een man niet in R&P ???
Midlife crisis bij een bekende.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:10 schreef zwaaibaai het volgende:
link?
Waarom er 1 sluitpost verwijdert is staat duidelijk in dat topic.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:37 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Midlife crisis bij een bekende.
Bedenk wel dat er inmiddels een zooi reacties zijn verwijderd omdat Cos-mic_V dat wou.
Kijk vooral naar de openingspost. Lijkt me een volkomen legitieme R&P topic.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:28 schreef Lucske het volgende:
Bagger:
Ik moet van Antraxx in R&P gaan posten ipv KLB...![]()
Wat is je punt?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[afbeelding]
Ik bedenk me dat er a) een post gewist is waardoor er mensen veel posts niet snappen en b) het topic op zich over een midlife crisis gaat en dat lijkt mij toch R&P.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:47 schreef cos-micV het volgende:
Waarom er 1 sluitpost verwijdert is staat duidelijk in dat topic.
de rest kun je zelf wel bedenken lijkt mij zo.....
Dat die kutquote niet goed werkt.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat is je punt?
Oh, wacht maar ff .quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:56 schreef Cynix ® het volgende:
Omdat ik me niet voor kan stellen dat jij je zorgen maakt over mij
Use the fucking google, trutquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:55 schreef yvonne het volgende:
Wat is een mini moke?
Ik heb hem zelfs netjes voor je gedelete...omdat je zei dat je een foutje gemaakt had....maar nee jij blijft doorbaggeren in dat topic...na 2 waarschuwingen....quote:Op zondag 28 maart 2004 19:38 schreef Viper_74 het volgende:
cos-mic is nie lief vandaag
Ik doe 1 verkeerde quote, edit ik hem netjes, maar nee mevrouw is ongesteld hoor, chagerijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |