En m'n BMI is dus ook nog 27,4quote:Op zondag 29 februari 2004 18:47 schreef Fannetje het volgende:
Mijn gewicht moet aangepast worden, want dat was dus niet mijn officiële WW-gewicht, maar mijn thuisgewicht. Misschien wat verwarrend, ik zal dat dus ook maar niet meer posten
Mijn officiële gewicht is dus nog steeds 83,8 en in totaal 17 kg eraf.
Dat zou wel wenselijk zijn, maar klopt natuurlijk niet.quote:Op zondag 29 februari 2004 18:57 schreef schatje het volgende:
Dus dit moet er komen te staan:
Fannetje (1m75) (26,6) was 100,8 kg, is nu 83,8 en wil graag 75 wegen -27,4.
oe hebben we regels hier ?quote:Op zondag 29 februari 2004 19:36 schreef Vampier het volgende:
Ik heb even schijt aan jullie dieet regels en ben alweer 9killo kwijt sinds de start 4 weken geledenole!
hey dat gaat lekker hoor, je mag best eens een keer zondigen. Zolang je maar vrolijkquote:Begint gewicht was 128 en nu terug naar 119.... alleen ben ik gisteren ff van mijn geloof gevallen en het een 1/4de liter ijs naar binnengewerkt
Dat vinden wij echt niet stomquote:Op zondag 29 februari 2004 22:46 schreef blublub het volgende:
hej allemaal,
ik zat net even die 'scorelijst' van jullie te lezen, en wou alleen even zeggen dat ik t supergoed vind van jullie allemaal dat jullie zo fanatiek proberen af te vallen! ga zo door zou ik zeggen! weet niet of jullie t nou stom vinden dat ik dat zeg, maar vind t gewoon supergoed.
Vandaag pizza.... morgen weer op dieetquote:Op zondag 29 februari 2004 22:08 schreef octopussy het volgende:
[..]
oe hebben we regels hier ?
volgens mij overtreed ik die dan wel elke dag![]()
[..]
hey dat gaat lekker hoor, je mag best eens een keer zondigen. Zolang je maar vrolijkverder gaat met je dieet daarna is er echt niet aan de hand...
succes
Wat lief, dankjewelquote:Op zondag 29 februari 2004 22:46 schreef blublub het volgende:
hej allemaal,
ik zat net even die 'scorelijst' van jullie te lezen, en wou alleen even zeggen dat ik t supergoed vind van jullie allemaal dat jullie zo fanatiek proberen af te vallen! ga zo door zou ik zeggen! weet niet of jullie t nou stom vinden dat ik dat zeg, maar vind t gewoon supergoed.
Maar goed, hier dus de nieuwe openingsposter en excuus voor het ongemak:quote:Op zondag 29 februari 2004 20:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik kwam die post al een paar keer tegen in de errorlogs. Het probleem is dat de verbinding met de server verloren gaat tijdens het editen van die post. Persoonlijk heb ik geen idee of dat aan Replique, de server of iets anders ligt, dus ik ben bang dat ik er even niks aan kan doen...
Ik hoop hetquote:Op maandag 1 maart 2004 07:58 schreef jolene het volgende:
Riann las net nog ff stukkie tekst van je.
Kan merken dat ik nu vocht vast hou, moet het ook worden.
Maar dan zijn we misschien volgende week een stuk lichter.
koud/lauw danquote:Op maandag 1 maart 2004 18:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Lauw water
Is dat alleen zodat het sneller wegdrinkt, of is er nog een achterliggende gedachte bij?quote:Op maandag 1 maart 2004 19:00 schreef Riann het volgende:
[..]
koud/lauw dan
Ik dacht eerst ook bah maar dat is helemaal niet
Ik heb ook in een missiezusters huis stage gelopen en daar was een zuster die altijd lauw/warm water uit de kraan wou
Dat ik het sneller wegdrink en meer drinkquote:Op maandag 1 maart 2004 19:55 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Is dat alleen zodat het sneller wegdrinkt, of is er nog een achterliggende gedachte bij?
Weet iemand dit?quote:Op maandag 1 maart 2004 15:26 schreef miendobbelsteen het volgende:
Mensen, even een algemene vraag: hoeveel calorieen verbruik je met je gewone grondstofwisseling (dus zonder wat te doen, gewoon alle lichaamsprocessen)?
En is het waar dat afvallen een kwestie is van 80% voeding en 20% sport? In het vorige topic beweerde iem. dat en dat dit door de dietist en sportschool bevestigd zou zijn.
Is mij volslagen onbekend namelijk.
Oh, ik dacht dat het op een andere wijze invloed had op het afvallenquote:Op maandag 1 maart 2004 20:02 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat ik het sneller wegdrink en meer drink
met dit koude weer kreeg ik koud water niet weg na een paar slokken had ik er genoeg van
ik heb vandaag al heel wat water op.
je kunt een redelijke inschatting maken mbv de formules uit dit artikel:quote:Op maandag 1 maart 2004 23:41 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Weet iemand dit?![]()
Probeer anders een week bij te houden, wat je eet en wanneer je eet.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:15 schreef Mkleinman64 het volgende:
Wederom een update van mijn kant.. Wederom onveranderd op 93.5 kilo. Ik snap er echt helemaal niks van. Van de 1 op de andere week ben ik ruim 1 kilo aankomen en ik zit nu al 7 weken stabiel rond de 93.5 kilo.
Sowieso het heel vriendelijk verpakken. Wat kon ik me ergeren aan mensen die zeiden 'er mag wel wat af'. Dan dacht ik altijd: waar bemoei je je mee? En eerlijk is eerlijk: het meeste commentaar krijg je van dikke mensen of mensen die heel dik zijn geweest. En daar had ik toch wel wat moeite mee, net als met ex-rokers die ineens anti-roker zijn, dat gevoel zeg maar. Breng het dus sowieso niet te 'alwetend', niet omdat ik denk dat jij zo doet, maar gewoon als waarschuwing, zeg maarquote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:23 schreef Riann het volgende:
Mijn broer is ook heel veel aangekomen toen hij op kamers kwam te zitten. Hij zit er nog steeds. Ik schat hem zo'n 130 kilo terwijl hij vroeger nooit dik is geweest. Ik heb het idee ook of dat hij elke week dikke thuis komt. En het is gewoon lelijk. Terwijl voordat hij op kamers ging was het best een mooie jongen. Hij vind het zelf ook wel erg. Maar toch doet hij er niks aan. Zijn huisgenoot is ook zo en ze houden allebei van erg lekker eten. wie niet Hij had zich voorgenomen om samen met die huisgenoot te gaan fitnissen. Dat is er tot de dag van vandaag nog steeds niet van gekomen. Iemand advies hoe ik tegen hem kan zeggen dat hij er echt iets aan moet doen en misschien advies kan geven. Want ik alleen tegen hem zeg eeeh doe er is iets aan. Dat gebeurt dan toch niet al vind hij het zelf wel erg dat hij zo dik is want dat merk ik aan hem.
Het schijnt wel dat een glas lauw water op de nuchtere maag een goede invloed heeft op je darmen.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het op een andere wijze invloed had op het afvallen
Lauw water, ik moet er niet aan denken
Hoe kouder, hoe beter
It was me!quote:Op maandag 1 maart 2004 18:47 schreef Riann het volgende:
Ik weet niet wie die tip ook alweer had gegeven om lauw water te drinken
Ik wil je er even voor bedanken
Het is toppie het werkt![]()
Nee, maar ik zou best wel een beetje aan willen komen. Ik heb soms het idee dat ik te mager ben. Mijn moeder zegt echter dat het onzin is.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:49 schreef Robert_Jensen het volgende:
Ben je te dik schatje?
Ok, maybe toch een goed plan om dit eens te doen :-)quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:24 schreef jolene het volgende:
[..]
Probeer anders een week bij te houden, wat je eet en wanneer je eet.
Actionhero (1m91) (28,1) was 92 kg, is nu 92 kg en wil graag 80 kg wegenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:34 schreef Robert_Jensen het volgende:
ActionHero: 92 kg bij 1.92 is een prima gewicht voor een volwassen vent hoor. 82 is zelfs aan de lichte kant voor iemand van jouw lengte...
Deal! Dankquote:Op woensdag 3 maart 2004 10:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wil het best doen deze week, hoor
Is goed, geen enkel probleemquote:Op woensdag 3 maart 2004 11:09 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Deal! Dank.
Update ik de boel volgende week (hopelijk doet de adsl lijn het dan weer).
Gatsie, zat er zelf aan te denken, moest ongesteld worden.(stopweek)quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:54 schreef octopussy het volgende:
Hey M@x, gefeli me je zwangerschap![]()
Nu zit ik een beetje te denken, ik voel me ook al een tijdje (een paar weken) niet echt goed, en het dieten gaat echt heeeel langzaam. En ik ben tenslotte ook overgestapt naar een andere pil enkele maanden geleden. Ik heb wel gewoon een ontrekkingsbloeding gehad 3 weken geleden. Weet iemand of zo'n testje dan werkt?![]()
Ik gooi het zolang nog ff op mijn uitleg....en gaan we vrolijk door.quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:59 schreef Fannetje het volgende:
Zeg, we gaan toch niet allemaal zwanger raken en afhaken hè?
Alleen brood? Is dat dan handig in zo'n geval? Kun je niet beter gewoon normaal eten, maar extra goed opletten? Dus wel wat brood, maar voor de rest groente en fruit enzo? Had al wel van fruitdagen gehoord, maar brooddagen zijn nieuw!quote:Op donderdag 4 maart 2004 08:25 schreef jolene het volgende:
Hou vandaag ff een brooddag. Gisteren ging het niet fantastisch.
We waren bij mensen, waar ik absoluut niet tegen ga vertellen dat ik weer bezig ben met afvallen.
Dat eeuwige gepreek van ze.
Dus vandaag alleen brood, blijft de schade misschien een beetje beperkt.
Ach, eet gewoon over deze dag 4 boterhammen.quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:37 schreef Naamah het volgende:
[..]
Alleen brood? Is dat dan handig in zo'n geval? Kun je niet beter gewoon normaal eten, maar extra goed opletten? Dus wel wat brood, maar voor de rest groente en fruit enzo? Had al wel van fruitdagen gehoord, maar brooddagen zijn nieuw!
Nou dat is toch weer lekker, er zit weer schot in.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:09 schreef Mkleinman64 het volgende:
8 ons sinds de vorige week afgevallen. Ik vind het allang bestdit is de eerste echte beweging weer naar beneden sinds januari.
Ow, ik weeg altijd 's maandagsquote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga zondagmiddag de update posten, dus jullie hebben tot dan om jullie successen en verdrietjes te posten
Nee, voor de week erop ben je dan ruim op tijdquote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:48 schreef jolene het volgende:
[..]
Ow, ik weeg altijd 's maandagsVal ik er buiten.
Balen dat t niet in t Nederlands staatquote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:13 schreef josja het volgende:
[..]
je kunt een redelijke inschatting maken mbv de formules uit dit artikel:
http://www.drsquat.com/index.cfm?action=viewarticle&articleID=12
Mijn moeder had het over balansquote:Op zondag 7 maart 2004 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Welk puntendieet had je dan in gedachte, Riann? Volgens mij zijn er een heleboel.
Oepsquote:Op zondag 7 maart 2004 18:27 schreef m@x het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zo jammer zou vinden om mijn naam uit het lijstje te zien verdwijnen. Heb ik eindelijk zoveel bereikt en nu is dat voor anderen niet meer te zien. Mag ik er niet gewoon in blijven staan.......... Zodra ik uitgebuikt ben zal ik toch weer met jullie mee moeten doen.![]()
![]()
![]()
Graag gedaan! Pandorah zou het doen, maar die zat met de internetverbinding. Ik geloof dat zij het dit weekend doet, dan kan jij de week erna als je wilt? Misschien moeten we een nieuw roulatiesysteem maken??quote:Op maandag 8 maart 2004 09:37 schreef Funnie het volgende:
En voor diegene die het over hebben genomen voor mij afgelopen week qua lijstje heel erg bedankt !
Moet ik het nu deze week doen? Want daar kwam ik nu ff niet meer uit. Maar dat hoor ik dan wel
Ik zet je er zo even bij, als het nog lukt mijn post te wijzigenquote:Funnie (1m70) (32) was 130 kg, is nu 94,7 kg en wil graag 80 wegen -35,3 (is vanmorgen)
Jeetjequote:Pfft wat een geluk. Ik had verwacht dat ik erg was aangekomen. Leefde vooral op snickers (dat bleef er tenminste in) en vele andere soorten chocola en chips. Maar gewoon lekker gezond eten kwam er gewoon weer uit.
Maar we hebben gewoon elke dag erg veel gelopen (voor mijn doen) Ik denk dat dat heeft gezorgt dat ik niet aankwam.
Ik hou voor deze update gewoon overgewicht aan, als je het niet erg vindt. Volgens mij gebruikt iedereen deze url, dus voor de continuiteit, zeg maarquote:Ik reken mijn BMI altijd ergens anders uit. http://www.gezondgewicht.be/nl/bentu.asp
en daar zag ik nu dat ik andere BMI heb dan op de www.overgewicht.nl
quote:Op maandag 8 maart 2004 10:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Graag gedaan! Pandorah zou het doen, maar die zat met de internetverbinding. Ik geloof dat zij het dit weekend doet, dan kan jij de week erna als je wilt? Misschien moeten we een nieuw roulatiesysteem maken??
[..]
is goed. Moeten we gewoon ff nieuw lijstje maken
Ik zet je er zo even bij, als het nog lukt mijn post te wijzigen
[..]
Is goed
Jeetje... gelukkig dat jullie veel hebben bewogen, dan!! Ga je nu naar de dokter of niet?
[..]
Ik moet de operatie afwachten. En hoop dat het daarna beter gaat!
Ik hou voor deze update gewoon overgewicht aan, als je het niet erg vindt. Volgens mij gebruikt iedereen deze url, dus voor de continuiteit, zeg maar
Nee, is wel goed. Bij die ander moet je ook leeftijd invullen. Ik denk dat het daarom ook anders is. Maar volgens ovvergewicht.nl ben ik dus 32,8 en geen 32![]()
Hebben jullie het wel naar je zin gehad op vakantie? Heb je misschien wat foto's online staan?
Ja, we hebben het verder heerlijk gehad. Lekker genoten, alles op dooie gemakkie. niets moet alles mag ongeveerFoto's heb ik nog niet online. Zodra mijn vriend ze allemaal gebrand heeft zet ik er wel een paar online. (staan op laptoppie vandaar)
Hou je taai Riann, zulke mensen zijn het niet waard.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:03 schreef Riann het volgende:
Dat zijn mijn moeilijke momenten. Als iemand over mijn dik zijn begint zolang er niemand iets over zegt is er niks aan de hand.
Ik weet het wel maar dan ga ik raar denken van de maatschappij wil dat ik dun ben dan pas word ik geacepteerd. En dan denk ik ik moet er schijt aan hebben en gewoon eten ik ben zoals ik ben terwijl ik me nu wel stukken gelukkiger word nu ik een heeeeeeeeeeel stuk lichter ben. Maar dan kan ik inwendig zo kwaad worden zo raar en zo shit is dat....quote:Op maandag 8 maart 2004 20:08 schreef Henk_Glimlach het volgende:
[..]
Hou je taai Riann, zulke mensen zijn het niet waard.
Ik moet het me eigenlijk ook niet aantrekken dat weet ik ook welquote:Op maandag 8 maart 2004 20:16 schreef Noayla_ het volgende:
Riann, laat dat wijf lekker links liggen en wees terecht trots op het feit dat je al zoveel kilo's bent kwijtgeraakt!
Je bent hartstikke goed bezig, laat je niet ontmoedigen meid!
(Overigens denk ik dat iemand als Faithy ook de nodige frustraties over haar lijf heeft dus ik vind het sowieso nogal lachwekkend maar dat terzijde)
Ik weet nog niet hoe het precies werkt en wanneer ik er aan ga beginnen toch maar eerst mijn herbazooi opmakenquote:Op maandag 8 maart 2004 20:53 schreef Pandorah het volgende:
Mijn internetverbinding doet het inmiddels weer!
Omdat we het hele weekend en vandaag (lieve witte tijgertjes
waren er in dierentuin A'foort) op pad waren geweest, kan ik nu pas reageren.
Funnie: ik update de boel deze week wel. Dan doe jij de week erop, goed? Ik zal bij de update tevens een lijstje erbij doen zodat iedereen weer weet wanneer die de lijst zal updaten..
Mooi dat je een leuke vakantie hebt gehad!
stoopkind: dat is ook ongeveer wat ik eet. Zo ben je jezelf ook niet aan het uithongeren.
Riann: weet je al hoe dat puntendieet werkt? Als je eenmaal aan de gang gaat, laat maar weten hoe het gaat.
En niet letten op gekke en/of jaloerse mensen. Je weet zelf toch het beste? Negeren en niet reageren, dat is meestal het beste (of 1 keer reageren en daarna zoeken ze het maar uit).
Enne... dank miss_dynastie voor het overnemen van mijn updateweek![]()
![]()
Ach. hetzelfde als degene die in cul en topic opent over dikke mensen moeten meer koken.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:03 schreef Riann het volgende:
[discusziektopic] wijvennijd en S & G (deel 7)
Faithy is weer bezig en wie begint er weer over mijn figuur terwijl het daar helemaal niet over ging. En dat vind ik zo moeilijk weet je dat. Ik weet dat ze hier niet leest gelukkig maar dan zou ik echt goede koop een zak chips kunnen pakken en helemaal leeg eten. Dat zijn mijn moeilijke momenten. Als iemand over mijn dik zijn begint zolang er niemand iets over zegt is er niks aan de hand.
Hebben sommige mensen dit meer ?
Misschien is het inderdaad handiger dat je toch een keer op de weegschaal gaat staan.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:52 schreef BlondsHaveMoreFun het volgende:
Ik zit er gewoon mee en wil het er met niemand in mijn omgeving echt over hebben... Vandaar deze reactie.
Ik ben 1.74m en ongeveer 77 kg schat ik....
(en ik wil nog steeds meedoen)
edit: Link die wellicht helpt:
http://www.afslanken.com/afslankenonline/pag7-energiebehoefte.htm
Ben ik laatst ook nog geweest, toen leefde de moeder nog (immers ze zat apart in een hok omdat ze ziek was) vlak daarna was ze dood.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:53 schreef Pandorah het volgende:
Mijn internetverbinding doet het inmiddels weer!
Omdat we het hele weekend en vandaag (lieve witte tijgertjes
waren er in dierentuin A'foort) op pad waren geweest, kan ik nu pas reageren.
[
[offtopic]: je zag wel dat ze hun moeder misten hoor want ze zaten best vaak naar papalief te kijken. De verzorgster vertelde dat ze vrij op za gaan proberen om palief erbij te zetten.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:17 schreef jolene het volgende:
Ben ik laatst ook nog geweest, toen leefde de moeder nog (immers ze zat apart in een hok omdat ze ziek was) vlak daarna was ze dood.
Maar wat een droppies he die kleintjes
Ik lees beslist niet alleen dat wat ik zelf schrijf, maar ik reageer lang niet overal op. Je voelt je blijkbaar niet hartelijk genoeg welkom geheten en dat vind ik ontzettend vervelend. Maar jouw berichtje kwam op mij meer over als een mededeling dan als een 'ik wil ook bij de club'. Als je was begonnen met een Hoi, ik ben ... en ik doe vanaf nu ook meequote:Op maandag 8 maart 2004 22:52 schreef BlondsHaveMoreFun het volgende:
Ik heb gisteren gepost en dacht dat er misschien wel iemand zou zijn met een aanmoediging om me toch te wegen. Niet dus.... Heb ik te maken met een groep waar nieuwe mensen niet welkom zijn? Of met individuelen die alleen lezen wat ze zelf schrijven....
Ja, het optreden ging helemaal goed.quote:Op maandag 8 maart 2004 10:26 schreef jolene het volgende:
Gewoon weer verder gaan Brighteyes, Las geloof ik ergens dat je een optrede had?
Is dat allemaal goed gegaan?
Mijn broek knelt terwijl ie vorig jaar zowat van mijn kont afzakte. Ik ben vrij fors gebouwd en als ik aankom krijg ik gelijk heuptasjes en een nog dikkere bips. Van boven ben ik vrij slank gebouwd. 77 kg (indien niet meer dan dat) kan dan wel niet zo heel erg enorm zijn maar het staat naar mijn idee gewoon niet in verhouding.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:30 schreef Pandorah het volgende:
Blondshavemorefun: tja, en ik heb niet op je post gereageerd omdat het voor mij meer als een mededeling overkwam. En bij de mededeling 'broek knelt', denk ik meer aan "dus?". Er zijn in dit topic mensen die meer problemen hebben dan een knellende broek. Niet rot bedoelt hoor deze opmerking maar ik geef even aan hoe op zo'n post gereageerd kan worden.
Kijk eens op overgewicht.nl... met je 77 kilo ongeveer ben je net niet te dik. Niet alleen wegen is belangrijk maar jezelf opmeten is ook belangrijk. Wat zijn eigenlijk je plannen om je gewicht te verlagen (kwa bewegen en eten)? Niet te depri worden omtrent je gewicht. Je gaat het immers aanpakken toch?![]()
Ik sta nu al een paar maanden stil vanaf de meeting ongeveer ik was met kerst wel aangekomen dat ben ik weer afgevallen maar ben nu echt serieus 84.5 dus echt 1.5 kilo aangekomen/quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Riann, hoe lang sta je nu al stil? Trek het je van Faithy niet aan joh, ze heeft sowieso geen recht van spreken, maar omdat ze zichzelf ook al eens met een te hoog gewicht hier heeft gemeld, is het natuurlijk helemaal lachwekkendHoe is die ruzie tussen jullie ooit ontstaan
Rianne ik geef je het advies om geen chatlogs enzo vrij te geven. Ik denk dat je dat beter niet kan doen omdat de situatie dan snel escaleert. Bedenk even wat je nu voor jezelf wil. Je zal nooit heel fok achter je krijgen, al was het maar omdat sommige mensen juist willen rellen. Laat het liever met rust en concentreer je op wat ECHT belangrijk is, namelijk je eigen welzijn. Ik weet dat het heel erg cliche klinkt, en iedereen hier weet dat het moeilijker is dan het lijkt, maar trek je niets aan van wat andere mensen van je vinden. Als je je hele leven druk gaat maken om wat anderen van je vinden, dan heb je echt geen leven en word je vreselijk onzeker. En dat is gewoon niet nodig!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:21 schreef Riann het volgende:
Ze doet er alles aan om mij zwart te maken bij andere mensen.
Nou vanaf nu mogen andere mensen ook weten hoe faithy werkelijk in elkaar steekt
mijn computer slaat alle chatlogs op dus mocht je intresse hebben.....
Ik sluit me hier bij aan. Het is Fok, het is online, niet je echte leven (hoop ik).quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:22 schreef octopussy het volgende:
[..]
Rianne ik geef je het advies om geen chatlogs enzo vrij te geven. Ik denk dat je dat beter niet kan doen omdat de situatie dan snel escaleert. Bedenk even wat je nu voor jezelf wil. Je zal nooit heel fok achter je krijgen, al was het maar omdat sommige mensen juist willen rellen. Laat het liever met rust en concentreer je op wat ECHT belangrijk is, namelijk je eigen welzijn. Ik weet dat het heel erg cliche klinkt, en iedereen hier weet dat het moeilijker is dan het lijkt, maar trek je niets aan van wat andere mensen van je vinden. Als je je hele leven druk gaat maken om wat anderen van je vinden, dan heb je echt geen leven en word je vreselijk onzeker. En dat is gewoon niet nodig!
Laat Faithy maar gewoon met rust en reageer niet meer op die onzin, dan vergeet iedereen het vanzelf wel...
Je bent sterker dan dit!
Ik ben vandaag gewoon aardig tegen haar gebleven op internet en tot mijn verbazing was zij dat ook. En ik weet van mezelf dat ik me erg druk kan maken om dit soort dingen. Vaak te druk en te snel druk. Dat moet ik nog leren omdat minder te gaan doen. Maar dat is moeilijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:22 schreef octopussy het volgende:
[..]
Rianne ik geef je het advies om geen chatlogs enzo vrij te geven. Ik denk dat je dat beter niet kan doen omdat de situatie dan snel escaleert. Bedenk even wat je nu voor jezelf wil. Je zal nooit heel fok achter je krijgen, al was het maar omdat sommige mensen juist willen rellen. Laat het liever met rust en concentreer je op wat ECHT belangrijk is, namelijk je eigen welzijn. Ik weet dat het heel erg cliche klinkt, en iedereen hier weet dat het moeilijker is dan het lijkt, maar trek je niets aan van wat andere mensen van je vinden. Als je je hele leven druk gaat maken om wat anderen van je vinden, dan heb je echt geen leven en word je vreselijk onzeker. En dat is gewoon niet nodig!
Laat Faithy maar gewoon met rust en reageer niet meer op die onzin, dan vergeet iedereen het vanzelf wel...
Je bent sterker dan dit!
Doet u maarquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:06 schreef Pandorah het volgende:
BlondsHaveMoreFun: klinkt als een goed plan. Je eetpatroon kan je trouwens bijhouden op www.overgewicht.nl. Meer met de hond wandelen zal de hond vast ook goed doen. Als je in het lijstje wilt (ik doe de update deze week) wat wil je dan dat ik noteer of wacht je nog even liever?
Weet dat het moeilijk is, maar probeer er boven te staan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:38 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik ben vandaag gewoon aardig tegen haar gebleven op internet en tot mijn verbazing was zij dat ook. En ik weet van mezelf dat ik me erg druk kan maken om dit soort dingen. Vaak te druk en te snel druk. Dat moet ik nog leren omdat minder te gaan doen. Maar dat is moeilijk.
Ow, gut erg is dat he. ik heb het niet mee in huis, alles aan chocola is met mijn vriend mee naar de bouw.quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:41 schreef Funnie het volgende:
Ik ga momenteel alleen maar over de scheef. Continu alles wat chocolade is moet ik eten. En ik kan het niet tegenhouden. Dus vanaf morgen gaat de kastsleutel weer weg voor mij. Zodat ik die kast niet kan induiken om snel ff wat te pakken.![]()
Daar wil ik me dus helemaal bij aansluiten. Het is lekker makkelijk om via het internet anderen af te kraken. In werkelijkheid zullen de dames waarschijnlijk een stuk minder grote mond hebben. Negeer ze Riann, je staat er boven!quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:20 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Luister goed naar Isabeau en jolene, en niet naar de nijdige wijven, Riann! Jij kunt zelf best inschatten wie het waard zijn om je iets van aan te trekken en wie niet.
Toppie!! Altijd erg leerzaam en ik vond het zelfs leuk, alleen toch niet bij het Riagg? Weet er niets van hoor misschien is er niets mis mee, maar dat heeft mij altijd weerhouden, ik zoek het meer bij particulieren. Ik weet wel wat goede adressen als ik weet waar je ook al weer woont (enschede?)quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:06 schreef Riann het volgende:
Ik ben nu sins kort ook bij maatschappelijk werk. Om aan mezelf te gaan werken dus om me niet zo druk te maken om dit soort dingen en om andere dingen.
Jij hebt zeker de vezel en de cell nutrition of heb je de formule 3 i.p.v. cell nutrition? De thermo complete is een tablet bestaande uit natuurlijke kruiden die je verbranding nog eens stimuleren nadeel je moet hem om 11.00 en 15.00 uur in nemen tussen de maaltijden en dat vergeet ik nog al eens, maar als je het vol kunt houden merk je echt verschil.quote:[b]
En nojojo wat is thermo Complete ? als het die thee is die heb ik al van begin of aan?
en ik heb 2 soorten pilletjes en dan gewoon die shake
Je bent namelijk al zo ver op de goede weg.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:06 schreef Riann het volgende:
Dankjewel isabeau en de rest.
Jullie zijn allemaal zo lief en zo....
Ik ben nu sins kort ook bij maatschappelijk werk. Om aan mezelf te gaan werken dus om me niet zo druk te maken om dit soort dingen en om andere dingen.
En nojojo wat is thermo Complete ? als het die thee is die heb ik al van begin of aan?
en ik heb 2 soorten pilletjes en dan gewoon die shake
Hoi, ik kom nu op een BMI van 23.3 bij jou, dat zou inhouden dat je naar het topic gaat slank de zomer in.quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:09 schreef pinkkashmir het volgende:
ik wil graag meedoen
pinkkashmir (1.72) ik weeg nu 68.8 en ik wil graag 62 wegen
Waaw, ik had het ook anders kunnen omschrijvenquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:05 schreef pinkkashmir het volgende:
oh sorry ik wist niet dat dat iets uitmaaktemaar dankjewel
Tjsa, laatst kreeg ik ook een opmerking van een collega dat ik toch weer veel was afgevallen in een maand tijd. Ahum... ik ben die tijd alleen maar stabiel gebleven qua kilo's en centimeters... dus beetje eigenaardig hoor...quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:44 schreef octopussy het volgende:
ben wel wezen winkelen met mijn moeder en mijn zusje en ze vonden dat ik er wel veel slanker uitzag... Moet je nagaan ik ben niet eens afgevallen in kilo's sinds ik ze voor het laatst gezien heb![]()
Ja ik zal hem binnenkort eens mailen. bedankt in ieder gevalquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:56 schreef nojojo het volgende:
[..]
Toppie!! Altijd erg leerzaam en ik vond het zelfs leuk, alleen toch niet bij het Riagg? Weet er niets van hoor misschien is er niets mis mee, maar dat heeft mij altijd weerhouden, ik zoek het meer bij particulieren. Ik weet wel wat goede adressen als ik weet waar je ook al weer woont (enschede?)
[..]
Jij hebt zeker de vezel en de cell nutrition of heb je de formule 3 i.p.v. cell nutrition? De thermo complete is een tablet bestaande uit natuurlijke kruiden die je verbranding nog eens stimuleren nadeel je moet hem om 11.00 en 15.00 uur in nemen tussen de maaltijden en dat vergeet ik nog al eens, maar als je het vol kunt houden merk je echt verschil.
De Gold lijn is op basis van laag koolhydraten, hoog eiwit (maar dan wel de gezonde plantaardige eiwitten natuurlijk) Sommige mensen zijn echt koolhydraat verslaafd, de gold kan je door je platform heen helpen, wel moet je dan daarna weer langzaam terugschakelen naar koolhydraten, anders zegt je lichaam jammie...........en slaat al die koolhydraten weer op.
Je moet maar eens praten met diegene die jou helpt met Herbalife, ik neem aan dat zij die kennis ook heeft. Over enkele weken heb ik op mijn site een uitgebreid receptenboek voor de shakes. Armin, mijn man is hier druk mee. Ik ben benieuwd wat jullie dan van de site vinden, ben er nog steeds mee aan het klussen.
Groetjes nojojo
Ik vind het toch wel knap....nu bezig 7 weekjes.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 08:29 schreef Riann het volgende:
bijna een jaar jolene
Lekker joh, je gaat hartstikke goed.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:07 schreef Mkleinman64 het volgende:
En weer een aanpassing van mijn kant
Mkleinman64 (1m90) (25,5) was 103,5 kg, is nu 92,2 kg en wil graag 88 kg wegen -11.3
Toch weer 0.5 kilo deze week. Blijkbaar zit er weer schot in de zaak :-)
Het gaat nu wel goed met mequote:Op vrijdag 12 maart 2004 08:32 schreef jolene het volgende:
[..]
Hoest nu Riann?
Dankjewel lief dat je dat allemaal zegtquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Riann, veel te laat, want de gemoederen zullen nu wel bedaard zijn, maar toch... je bent een topwijf, echt. Laat je niet kisten meid, en ga je zeker niet vol zitten vreten! Jij hebt een prestatie geleverd waar velen jaloers op zijn, ook ik!! De mening van een of ander iemand doet daar niets aan af. Je bent een toppertje
[
Het valt onder illegale drugs, maar wel de meest gezonde.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:38 schreef Snuusje het volgende:
Misschien domme vraag, maar wat is GHB?
Ik ben niet echt geinteresseerd in vocht verliezen, ik wil mijn vet kwijt. En de beste manier is nog steeds je eet- en leefpatroon aanpassen, dan komt het er ook minder snel weer bij.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:32 schreef flamoes het volgende:
Waarom gaan jullie niet allemaal aan de GHB? Dan val je heel makkelijk af, vooral veel vocht, en het is nog niet eens ongezond ook.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:32 schreef flamoes het volgende:
Waarom gaan jullie niet allemaal aan de GHB? Dan val je heel makkelijk af, vooral veel vocht, en het is nog niet eens ongezond ook.
Nou, uh, eens even nadenken, waarom zou ik daar nu eens niet mee beginnen.... misschien wel omdat ik helemaal geen zin heb om de wet te overtreden? Dat is wat illegaal is, you know. En een product wordt niet voor niets illegaal. Bovendien is niet vocht, maar vet mijn grootste probleem. En dat raak ik liever op een verantwoorde, gezonde manier kwijt. Maar toch bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:11 schreef flamoes het volgende:
[..]
Het valt onder illegale drugs, maar wel de meest gezonde.
GHB vragen & antwoorden deel IV
Wow, goed zoquote:Op zaterdag 13 maart 2004 09:42 schreef Riann het volgende:
Mensen ik ben echt zo blij
er zit weer beweging in hoor
halve kilo eraf dus 84 kilo en 1 cm eraf![]()
Staat helemaal onderaan de AT-lijst. Dit is de linkquote:Op zondag 14 maart 2004 11:24 schreef Riann het volgende:
hoi hoi
waar is dat meettopic heen?
Hoi Salem,quote:Op zondag 14 maart 2004 10:49 schreef Salem het volgende:
Ik ben 1.82, weeg 84.0 Kilo (BMI 25.4) en ik wil graag 10 kilo afvallen
Ik heb vroeger altijd heel erg veel gesport, nadat ik gestopt ben, ben ik twaalf kilo aangekomen, daar ben ik er al een keer 8 van afgevallen, maar daar heb ik er deze winter weer lekker 5 van bijgespaard.quote:Op maandag 15 maart 2004 07:54 schreef jolene het volgende:
[..]
Hoi Salem,
Ik vermoed dat ze jou erbij de volgende update erbij zullen zetten.
Hoe ga je het doen
Je hebt van roosvicee ook sap zonder suiker, zitten niet heelveel calorieen in.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:12 schreef Salem het volgende:
[..]
Mijn manier van afvallen is; keihard voor mezelf zijn.
Drie maaltijden per dag, geen tussendoortjes, alleen vloeibaar (sap of zo.. ja ik weet dat er callorieen in zitten)..veel water drinken, en ik ben van misschien 1 keer in de week zwemmen naar minstens drie keer in de week naar de sportschool, ik heb de hele tijd spierpijn, en honger maar het gaat uitstekend.
Wat goed dat je weer motivatie hebt.quote:Op donderdag 18 maart 2004 08:18 schreef vriendinnie het volgende:
Hoi, ik ben na een lange tijd weer terug. Het ging helemaal niet meer en ik had daarom ook niet de motivatie om hier nog te posten. Maar ik heb besloten dat ik er weer goed tegenaan ga. Want opgeven is het laatste wat ik wil! Ondertussen ben ik wel weer aangekomen, ben nog maar 10,3kg afgevallen terwijl ik een paar weken geleden 13,8kg kwijt was. Erg zonde dus. Maar ik ga weer goed mijn best doen en dan moet het goedkomen. Ik hoop dat jullie allemaal meer succes hebben gehad
Hmmm, ja iets wat ik niet snel meer zo doen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:43 schreef Inu het volgende:
ik ben aan het soepdieten :S maar het valt me best zwaar....ik mis m'n lieve boterhammetjes met kaasDaarom heb ik gisteren al gezondigd, omdat ik misselijk van de soep in mn bed lag...toch maar ff een donkerbruine boterham met een btje leverpastei gepakt....en vandaag stiekem een ijsje zonder vet...maar ondertussen ben ik in 2 dagen wel al 2 kilo afgevallen
Alleen past mn nieuwe geweldige broek nu niet meer :S
Iemand hier bekend met het soepdieet?
Salem, vat dit niet verkeerd op. Maar porbeer maar een of twee keer per week max. te wegen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 06:07 schreef Salem het volgende:
Vanochtend woog ik voor de tweede ochtend 82.9 (eigenlijk nog iets minder vandaag, maar laten we wat te wensen overhouden) dus er is weer honderd gram af!
Salem,1.82, woog 83, nu 82,9 dus -1.1
Gebruik anders opkikkertje, zit minder in of helder van cup of soup.quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:39 schreef Isabeau het volgende:
En wat zitten er verdorie veel caloriën in sup-a-soup tomaat(ik was al aan het lepelen toen ik zag dat dat er 95 waren per 100 ml klaargemaakt produkt en je maakt normaal zo'n 150 ml klaar).
Ik dacht (hoor al zo vaak moet niet denken) dat je baalde dat er zoveel in zat.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:37 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik voel me er ook niet schuldig onder. Ik ben al 31 uur wakker en dat beetje extra caloriën heb ik nu ook wel verbrand
Thanks Jolene, maar ik ben elke dag erg blij met de weegschaal, het is een instante beloning van mijn noeste arbeid zullen we maar zeggen, en ik sta 1 keer per week op een weegschaal die ook vet meet, dus ik weet ook wat ik echt kwijtraak, en wat er aan spieren bijkomt, voorlopig zal ik echter nog steeds meer afvallen dan dat er bij komt, en dus blijf ik lekker elke ochtend op dat ding staan.quote:Op donderdag 18 maart 2004 08:58 schreef jolene het volgende:
[..]
Salem, vat dit niet verkeerd op. Maar porbeer maar een of twee keer per week max. te wegen.
Anders focus je jezelf te veel op je gewicht.
Hartstikke goed zeg! En je sport ook zoveel, echt geweldig goed van je. Fijn dat het zo goed gaat en leuk dat je even wat van je laat horenquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:58 schreef bubbub het volgende:
bubbub (1m96) (27,9) was 111,5 kg, is nu 99.5 kg en wil graag 90 kg wegen -12.0
*Vreselijk positief verhaal*
Dan reken je een ontzettend grote groep die gaat crashdieeten mee. En dat doe jij niet. En de grote groep die vier kilo kwijt wil om een bikini aan te kunnen en daarna weer vier kilo aankomt. Hier in de dieetclub hebben we eerder het omgekeerde getal.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit nogal vaak met het negatieve statistische zinnetje (95% van de mensen vervalt weer in oude gewoontes na het afvallen en komt terug op oude gewicht of meer) in mijn hoofd en da's niet echt motiverend.
Ow, wat een schrik Funnie, ik moet er zelf niet aandenken.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:50 schreef Funnie het volgende:
Nieuwe dieeters welkomIk hoop dat het allemaal goed gaat voor jullie.
Vriendinnie, leuk dat je er weer bent. Ik hoop dat je je motivatie weer goed te pakken hebt.
Isabeau en Yppy, ik denk inderdaad ook wel dat de verhoudingen hier anders liggen. Dan de cijfers zeggen.
Ik zelf ben gisteren naar Hardenberg geweest, voor de narcotiseur.
Gelijk gevraagt hoelang ik moet blijven (ivm kids hier), het antwoord kwam hard aan.
Ik dacht een kijk operatie met 2 dagen ben je wel weer thuis. Maagband operatie zelf was ik na 3 nachten weer thuis. Maar goed. Ik moet nu 7 !!!!! dagen blijven. Deze operatie (herstel wondbreuk) is zwaarder dan de maagband operatie zelfIk kan mij er niets meer bij voorstellen hoe het erger kan dan de maagband operatie zelf. Dat vond ik 3 dagen een hell ! (waar ik nog steeds geen spijt van heb btw !)
maar goed.. tis niet anders (zegt ze overal heel nuchter, maar de realiteit is iets anders bij mij)
eerder een WHAAAAAAAAAAAAAA waarom nou????????? Ik wil niet, ik durf niet. Maar kheb geen keuze. Want die maag die naar buiten puilt is niet echt prettig![]()
Zaterdag maak ik weer een nieuwe lijst met de nieuwkomers.
Ik wilde jouw stand updaten, maar er staan andere getallen dan wat jij nu opgeeft?quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:15 schreef Snuusje het volgende:
Was wat eerder bij mijn ouders dus heb me vandaag alsvast gewogen.
en het was
Snuusje (1m73) (25,4) was 78 kg, is nu 75,9 kg en wil graag 65 kg wegen -2,1
en het is nu
Snuusje (1m73) (25,4) was 78 kg, is nu 74,7 kg en wil graag 65 kg wegen -3,3
Dus weer ongveer een kilo af. Begrijp niet hoe et opeens zo makkelijk gaat. Vorig jaar ben ik ook begonnen met afvallen en toen woog ik 80 en bleef steken rond de 78 en 79 en nu gaat er netjes per week een kilo af. Of is dit beginners geluk? Heb nu wel het gevoel dat er echt een knop om is dat er gewoon wat af moet. Hoop dat et bij jullie ook goed gaat.
Nej! Deze doet het dus wel! Is een nieuwe die ik heb teruggekregen, maar had ondertussen zelf al zo'n 10 euro weegschaal gehaald bij de blokker.... vandaar!quote:Op maandag 22 maart 2004 23:21 schreef Snuusje het volgende:
Naamah was dat neit je kapotte weegschaal die je terug had gestuurd naar de fabrikant?
Mooi, gelukkig.. heb in mijn jaartjes strijden met mijn gewicht (ben nu pas 27) ondertussen wel geleerd. Dat alles voor mezelf verbieden niet werkt. Want dan is het hek van de dam.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:21 schreef Isabeau het volgende:
gisteren ben & jerry's gegeten....geen spijt van: het was errug lekker! en dat nadat ik zo trots op mezelf was toen ik een patatje wilde gaan kopen en met een cola light weer naar buiten kwam![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:21 schreef Isabeau het volgende:
gisteren ben & jerry's gegeten....geen spijt van: het was errug lekker! en dat nadat ik zo trots op mezelf was toen ik een patatje wilde gaan kopen en met een cola light weer naar buiten kwam![]()
Ik had het al gelezen Miss_d, niet druk maken bijna is het zover (denkt erg positief)quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben dus gisteren bij de huisarts geweest. Ik kon die man wel zoenen, omdat hij niet begon over mijn gewichtEigenlijk stom, ik ben daar zo bang voor geweest
, maar geen woord. Ik denk ook niet dat mijn klachten met mijn gewicht te maken hebben. In elk geval heb ik vijf buisjes bloed moeten laten prikken (slik
) en volgende week hoor ik meer. Hij durfde niet zoveel te zeggen (mijn huisarts is het type dat wanneer hij na negen maanden ziet dat je een baby hebt, zegt: ik dacht wel dat je zwanger was
), maar mijn klieren zijn opgezet en mijn longen doen ook niet helemaal wat ze moeten doen... anyway, maandag mag ik bellen voor de uitslag, dus even afwachten
Nou gelukkig niet, ik moet voor maandag nog een hele hoop doenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:35 schreef jolene het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen Miss_d, niet druk maken bijna is het zover (denkt erg positief)
okelido, dan ga ik naar 'Slank de zomer in"quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoi Rozemieke,
Je menu ziet er heel gezond uit. Ik heb net even je BMI berekend en kom uit op een BMI van 24. Dat betekent dus dat je een gezond gewicht hebt! Voor mensen met een gezond gewicht die verder af willen vallen is er Slank de zomer in XII Succes daar
!!
miss dynastie ik ken het gevoel. Vorige week ook bloed laten prikken omdat ik me al een tijdje slecht voel. Ik heb nu sinds een week ook opgezwollen klieren. Helaas hebben ze niets gevonden bij het bloedonderzoek, maar ik weet eerlijk gezegd niet waar ik allemaal op onderzocht ben.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou gelukkig niet, ik moet voor maandag nog een hele hoop doen
Ik ben vooral bang dat ze niets vinden, eerlijk gezegd
Ow gut ik zie mezelf al in de pauze voor de etalage staan.quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach, zolang het bij dromen blijft
Wij zitten hier op drie minuten van de bakker, dusseh dit soort dromen kunnen iets te makkelijk worden gerealiseerd
Dat je nu niet je emo eetgedrag onder controle hebt is niet erg.quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:06 schreef Funnie het volgende:
hehe...
jolene, ik maak mijn eigen keuzes
En niet omdat iemand mij op het idee brengt. Eten is @this moment zeer belangrijk voor me.
Slecht en niet slecht. Ik moet mijzelf gewoon een flinke trap onder de kont geven en niet de hele tijd smoesjes naar mijzelf maken om maar te kunnen eten. Ook al zeg ik nee, ik loop net zo hard naar de last en ga bunkeren. Maar goed. Ik ben hier opzich wel op voorbereid, in de zin dat ik wist dat ook dit kan gebeuren. Omdat ik ook een emo eter ben, naast het volume eter. Volume eten is op zich onder controle. Kan echt niet meer zoveel weg werken dan vroeger. Het emo eten is iets waar ik op moet letten. Waarom gebeurt het en wanneer enzo. Dat heb ik dus nog niet zo onder controle. Maar ook dat zal een keer komen. Komt wel goed hieroAnnemiek
Sorry Xanthe moest ff lachen ik werk in stapjes van drie kilo heb dus een 10 stappenplan.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:09 schreef Xanthe het volgende:
Mijn BMI weet ik niet , lengte 1.69 , woog vorige week woensdag (start wat betreft het wegen) 122.5 , wil wegen 80. Weeg nu 121.9
Echter werk ik er in stapjes naar toe eerst onder die 120 zien te komen (voelt dan al heel wat als die 2 een 1 is....) dan de 110 halen.... Stapjes van 10 kilo dus.
Ja, ik kwam erachter toen ik hem invoerde...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Psssst Jolene.... je hebt het BMI van voordat ze zes ons was afgevallen genomen
En dat ga je zitten editten terwijl ik aan het reageren ben![]()
Regeltjequote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:23 schreef teigan het volgende:
Hallo iedereen,
ik wil ook graag mee komen doen in dit topic..
Ik ben 1.60, ik weeg op dit moment 87 kilo (iets waar ik absoluut niet blij van ben, en enorm van geschrokken ben, maandag woog ik nog onder de 85...), en ik wil eerst maar eens 80 kilo wegen..
Ik hoop dat je zo genoeg gegevens hebt..
Als het iets ernstigs zou zijn was je allang gebeld.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoi Jolene, lief dat je het vraagt, maar helaas (nog) geen goed nieuws hier... Maandag mag ik inderdaad bellen en ik zie er als een berg tegen op. Aan de ene kant ben ik bang dat ze niets vinden en aan de andere kant ben ik bang dat ze iets ernstigs vinden
Nou ja, ik moet gewoon maar afwachten. Hoe is het bij jou?
okey!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:16 schreef jolene het volgende:
we veranderen telkens ook onze BMI we laten alleen onze startgewicht staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |