Werkt het? Zijn er nare bijwerkingen?
Alle info is welkom.
Werkt het? Zijn er nare bijwerkingen?
Alle info is welkom.
====================================================
ik gebruik zelf de superslank met appelazijn van de trekpleister , ik gebruik het nu zo een 2 weken ook met name dat dit goed is voor de stoelgang en sinds ik het gebruik ben ik 1 kg kwijt na ik weken heb stilgestaan
werking:
Trekpleister Superslank capsules bevatten 500 mg appelazijn per capsule. Superslank met Appelazijn is een van de meest krachtige natuurlijke afslankers en verhoogt de verbranding van vetten. Het remt de vetopname en stimuleert de spijsvertering. Deze capsules zijn tevens verrijkt met een aantal belangrijke B-vitaminen en vitamine E. Slechts één capsule per dag helpt u om met een minimum aan inspanning af te vallen.
hoe te gebruiken:
1 capsule per dag in zijn geheel met een glas water innemen. Bij voorkeur voor de maaltijd.
actieve ingrediënten:
Sojaolie, appelazijn, vitaminen, bijenwas, gelatine, glycerol, water, titanium dioxide, ijzeroxide.
Samenstelling per capsule van 1650 mg: ADH* Appelazijn 500mg - Vitamine B1 1,4mg 100% Vitamine B2 1,6mg 100% Vitamine B6 2mg 100% Vitamine B12 1mcg 100% Foliumzuur 0,2mg 100% Vitamine E 10mg 100% Bijenwas 56mg - Sojaolie 625mg -
Ik wil wel eens de appelslank van Bional proberen, 1 capsule voor de maaltijd..... dat is dan het avondeten neem ik aan?
Maar jij bent er dus wel tevreden over!?
het is goed voor de stoelgang ja en aan gezien ik al heel lang aan het lijnen ben en moelijk naar de wc kan de laatste tijd en geen laxeer middelen wil gebruiken , (want dat is appelazijn zuur niet) gebruik ik dit
toevoeging:
Moet je vaak naar het toilet nu je het gebruikt? Niet dat je 12 keer op een ochtend een flinke periode op het toilet zit als je begrijpt wat ik bedoel.
Sommigen mensen kopen gewoon een fles en nemen 2 eetlepels voor elke maaltijd (opgelost in lauw water met 1 a 2 lepels honing), en zijn daar zeer tevreden mee.
Er is maar één methode om goed af te vallen en dat is je eetpatroon aan te passen. Niet meer snoepen. 3 afgepaste maaltijden op een dag, met een juist aantal calorieen (+/-1200 als je wil afvallen), ben je bijna op streefgewicht dan kan je ongeveer naar 1600... dit moet je ALTIJD blijven volhouden.... (dit zijn de waardes voor vrouwen, voor mannen weet ik het niet)....
Lijkt mij niet geschikt om af te vallen.....maar meer voor de stoelgang.
Werkt het wel dan is het jippie!
quote:Aaaargh, altijd dit soort reacties (sorry hoor, maar dat weet ik nou wel)
Op maandag 14 oktober 2002 11:13 schreef WaSTeiL het volgende:
Als het een soort vochtafdrijver is werkt het niet, want dan zorgt het er alleen voor dat je meer gaat jojoën als je er mee stopt.. want als je stopt komt het vocht weer terug!!! visa versa!!!Er is maar één methode om goed af te vallen en dat is je eetpatroon aan te passen. Niet meer snoepen. 3 afgepaste maaltijden op een dag, met een juist aantal calorieen (+/-1200 als je wil afvallen), ben je bijna op streefgewicht dan kan je ongeveer naar 1600... dit moet je ALTIJD blijven volhouden.... (dit zijn de waardes voor vrouwen, voor mannen weet ik het niet)....
quote:Ik ook, ik ga ze zo meteen halen.
Op maandag 14 oktober 2002 11:50 schreef Magic666 het volgende:
Ik ga het gewoon eens proberen, werkt het niet dan probeer ik misschien wat anders.Werkt het wel dan is het jippie!
Die reacties..... tja die zul je toch altijd houden.
Ik ben, volgens die berekening waar je zo'n getal krijgt, te zwaar, zelf vind ik van niet maar een paar kilo's mogen er wel af. Ik drink op mijn werk alleen maar water en sport 2 keer in de week, alleen dat snoepen hè.......
En als die capsules er voor zorgen dat ik net die extra kilo's kwijt kan raken hoor je mij niet klagen!
quote:Ach wat is duur, ik denk eerder dat het er om gaat wat je er voor over hebt. Een vriendin van ons, heel erg te zwaar, heeft van alles al geprobeerd en geeft zichzelf nu injecties met het HCG hormoon. Ze is daardoor in 7 weken tijd 28 pond afgevallen. Het kost alleen wel 600 gulden per 7 weken. Na die 7 weken prikken, moet je 7 weken stoppen met prikken en dan wwer 7 weken prikken. (met een 500 kcal. dieet)
Op maandag 14 oktober 2002 13:01 schreef heaven7 het volgende:
Hoe duur is dat spul dan??? Klinkt best interessant, een vriendin van me had laatst ook een bepaald soort pillen daarvan gehaald (er zijn zoveel soorten he) maar die waren walgelijk duurMaar ze zegt er wel door te zijn afgevallen.
quote:Ja, dan kan ik het me voorstellen maar ik wil (net zoals de meesten) gewoon wat kilo's kwijt omdat dat mooier is! Maar om daar nou zoveel geld aan te besteden..
Op maandag 14 oktober 2002 13:08 schreef moussy het volgende:[..]
Ach wat is duur, ik denk eerder dat het er om gaat wat je er voor over hebt. Een vriendin van ons, heel erg te zwaar, heeft van alles al geprobeerd en geeft zichzelf nu injecties met het HCG hormoon. Ze is daardoor in 7 weken tijd 28 pond afgevallen. Het kost alleen wel 600 gulden per 7 weken. Na die 7 weken prikken, moet je 7 weken stoppen met prikken en dan wwer 7 weken prikken. (met een 500 kcal. dieet)
Ze heeft dit er voor over omdat dr hele gezondheid naar de klote is/gaat.
quote:momenteel in de aanbieding bij, ik dacht, kruidvat....
Op maandag 14 oktober 2002 13:01 schreef heaven7 het volgende:
Hoe duur is dat spul dan??? Klinkt best interessant, een vriendin van me had laatst ook een bepaald soort pillen daarvan gehaald (er zijn zoveel soorten he) maar die waren walgelijk duurMaar ze zegt er wel door te zijn afgevallen.
40 capsules Bional voor 9 euronogwat. Kruidvat heeft ook een eigen merk en die is 4 euronogwat voor 85 stuks.
quote:Zou dat ook werken? Het is nl wel een stuk aantrekkelijker
Op maandag 14 oktober 2002 13:15 schreef Magic666 het volgende:[..]
momenteel in de aanbieding bij, ik dacht, kruidvat....
40 capsules Bional voor 9 euronogwat. Kruidvat heeft ook een eigen merk en die is 4 euronogwat voor 85 stuks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |