Ik zit met het probleem dat ik niet wil afvallen, maar wil aankomen. Ik ben erg tevreden met mezelf, maar iets meer vet zou ook gezonder zijn voor als ik een keer ziek wordt of zo, dan heb ik ook wat meer weerstand. Ik eet al veel en gezond, maar misschien heeft iemand er ervaring mee en nog tips? alvast bedankt!
quote:Tja, dat is wel een idee, maar dan moet ik dus eerst wat vet hebben om te verbranden, anders val ik alleen maar meer af, denk ik?
Op woensdag 18 september 2002 17:46 schreef Harmonius het volgende:
Je krijgt er niet meer vet van denk ik, maar sporten is heel goed, daar krijg je iig wel meer lichaamsgewicht van. Is ook goed v oor je weerstand.
moet toch niet zo moeilijk zijn
quote:Lieverd, ik ben 22 jaar.
Op woensdag 18 september 2002 17:47 schreef extreme het volgende:
wacht maar tot je in de puberteit komt, verschijnt er in een keer allemaal vet op 'bijzondere' plaatsen..
quote:Tuurlijk niet. Niet elke sport is gericht op vetverbranding.
Op woensdag 18 september 2002 17:47 schreef Femke13 het volgende:[..]
Tja, dat is wel een idee, maar dan moet ik dus eerst wat vet hebben om te verbranden, anders val ik alleen maar meer af, denk ik?
quote:Noem eens wat sporten dan?
Op woensdag 18 september 2002 17:48 schreef sefer het volgende:[..]
Tuurlijk niet. Niet elke sport is gericht op vetverbranding.
quote:Meerdere keren per dag eten. Dus je niet houden aan de drie maaltijden per dag, maar zes keer per dag eten.
Op woensdag 18 september 2002 17:44 schreef Femke13 het volgende:
Hoi,Ik zit met het probleem dat ik niet wil afvallen, maar wil aankomen. Ik ben erg tevreden met mezelf, maar iets meer vet zou ook gezonder zijn voor als ik een keer ziek wordt of zo, dan heb ik ook wat meer weerstand. Ik eet al veel en gezond, maar misschien heeft iemand er ervaring mee en nog tips? alvast bedankt!
quote:*smile*
Op woensdag 18 september 2002 17:48 schreef Femke13 het volgende:[..]
Lieverd, ik ben 22 jaar.
quote:Sumoworstelen.
Op woensdag 18 september 2002 17:49 schreef Femke13 het volgende:Noem eens wat sporten dan?
quote:ha ha, ik verkoop inderdaad auto's. Denk niet dat mijn klanten een auto kopen van iemand die 13 is.
Op woensdag 18 september 2002 17:50 schreef extreme het volgende:[..]
*smile*
ik zag in je profiel ook 'autoverkoopster' staan,
liet ik me toch misleiden door je nickname
en er zijn speciale eetschema's om (geleidelijk) wat aan te komen, maar je moet er bij sporten omdat je anders snel je verhoudingen kwijt raakt (alleen een buik, of alleen een kont etc)
iedere dieetiste kan je zo'n eetschema voorschrijven...
quote:lol
Op woensdag 18 september 2002 17:51 schreef Trammelant het volgende:[..]
Sumoworstelen.
Darts.
quote:Gewoon veel bier drinken, geloof me dat werkt echt
Op woensdag 18 september 2002 17:44 schreef Femke13 het volgende:
Hoi,Ik zit met het probleem dat ik niet wil afvallen, maar wil aankomen. Ik ben erg tevreden met mezelf, maar iets meer vet zou ook gezonder zijn voor als ik een keer ziek wordt of zo, dan heb ik ook wat meer weerstand. Ik eet al veel en gezond, maar misschien heeft iemand er ervaring mee en nog tips? alvast bedankt!
quote:1.79 lang, en ik denk (heb geen weegschaal) 53 kilo. Ik zie er niet uit alsof je me kan breken of zo, en ben ook niet stakig, maar wil wel wat meer vet. een jennifer lopez kont ofzo, ha ha.
Op woensdag 18 september 2002 17:52 schreef extreme het volgende:
hoe lang/licht ben je eigenlijk?en er zijn speciale eetschema's om (geleidelijk) wat aan te komen, maar je moet er bij sporten omdat je anders snel je verhoudingen kwijt raakt (alleen een buik, of alleen een kont etc)
iedere dieetiste kan je zo'n eetschema voorschrijven...
quote:zal ik je het telefoonummer van een goeie dieetiste mailen?
Op woensdag 18 september 2002 17:53 schreef Femke13 het volgende:[..]
1.79 lang, en ik denk (heb geen weegschaal) 53 kilo. Ik zie er niet uit alsof je me kan breken of zo, en ben ook niet stakig, maar wil wel wat meer vet. een jennifer lopez kont ofzo, ha ha.
Echt waar, dit helpt heel erg goed.En is nog gezond ook. Niet vet maar heel veel extra energie en koolhydraten. Kom je zo paar kilo van aan.
quote:Als ik een dieetiste raadpleeg dan doe ik dat toch via mijn dokter, want dan wordt het vergoed door het ziekenfonds, maar lief aangeboden.
Op woensdag 18 september 2002 17:55 schreef extreme het volgende:[..]
zal ik je het telefoonummer van een goeie dieetiste mailen?
ik heb er toevallig een in de famillie
quote:die zijn toch juist vetarm, ik volg je ff niet hoor sorry
Op woensdag 18 september 2002 17:55 schreef dagizmo het volgende:
Weet je wat perfect is......ga voedingssupplementen eten die normaal bedoeld zijn om af te vallen. Die eet je ergewoon bij, ipv van als vervanger te gebruiken. Dus eet veel voedignssupplementen, dan kom je geheid kilo's aan.Echt waar, dit helpt heel erg goed.En is nog gezond ook. Niet vet maar heel veel extra energie en koolhydraten. Kom je zo paar kilo van aan.
quote:het is iig de meest verantwoorde methode...
Op woensdag 18 september 2002 17:57 schreef Femke13 het volgende:[..]
Als ik een dieetiste raadpleeg dan doe ik dat toch via mijn dokter, want dan wordt het vergoed door het ziekenfonds, maar lief aangeboden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |