Dat is echter een probleem. Ik eet wat ik wil en kom nauwelijks aan. Let wel: Ik eet uitsluitend gezond, dus geen hamburgers e.d. al zou ik daar ook niet van aankomen. Ik val echter wel heel snel af, 1 dagje griep en de kilo's vliegen eraf.
Welke Fokkers hebben dit probleem (gehad) en wat doen ze eraan? Verhalen, foto's, tips, post ze!
wel?
ik ben overigens 1.79 en weeg 70 ofzo, en ik heb toch wel een beetje last van een gevuld sixpackje
's niet bepaald te weinig te noemen
vroeger zat ik er wel mee. Nu heb ik zoiets van lekker boeie.
idd hamburgers e.d. werken niet. Voor de spieren kan je misschien wat aan fitness of body-building gaan doen.
quote:Ik fitness 2x per week, alhoewel ik de afgelopen maand niet meer ben geweest. Tijdgebrek, en toen ik deze week weer wilde gaan was mijn fiets gemold en met de bus is het moeilijk bereikbaar.
Voor de spieren kan je misschien wat aan fitness of body-building gaan doen.
Netjes.
Vroeger was ik stukken dunner, ik ben toen aan de proteinen gegaan. Elke dag een proteine shake. Het heeft allemaal met je stofwisseling te maken. Wat je ook kunt doen om aan te komen is onregelmatig eten. Of drink geen stofwisseling versnellende dingen als koffie, red bull, etc.
Een paar maanden later, nu dus: 1.85, 78 kilo. Iets te zwaar dus...
quote:oeee beterz
Op zaterdag 07 juli 2001 00:25 schreef WillyTheSquid het volgende:
Rond de 1.85...ik woog 91 kilo, dat was echt erg.Een paar maanden later, nu dus: 1.85, 78 kilo. Iets te zwaar dus...
tsja.. dun ? ben eerder een gespierde spijker
Want volgens mij moeten jullie het niet in een eet meer of minder hoek zoeken, want jullie gewichten/ lengtes zijn volgens mij wel "normaal" hoor.
quote:wat misschien een tip is,
Op vrijdag 06 juli 2001 23:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ikke, 1.80 en 50 kilo
wat ik ook eet drink etc. ik kom amper/niet aan
Probeer het eens 2 weken uit, elke dag 2 van zulke
maaltijden naast je gewone eetpatroon.
En wat ook goed is, is om de 2 uur veel eten, en daar
tussen in niet.
Veel water en sinaasappelsap drinken.
Mocht je het proberen, laat even weten hoe het ging
|
Forum Opties | |