abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16969049
Vervolg van:
Fok! Dieetclub deel XXXIII

Aanvulling op dit topic:
"dieet' recepten
Fok! Dieetclub Meeting za 29/11 het was erg gezellig!
Fok! Dieetclub meeting feb/maart '04

Heb je je aangemeld, maar sta je hier niet bij? Er is een nieuw topic voor degenen die al een gezond BMI (Body Mass Index) hebben. Dit is het geval als het getalletje achter je lengte lager is dan 25. Heb jij dat? Dan sta je in dit topic: Slank de zomer in XI Je BMI kunt je uitrekenen op www.overgewicht.nl

De dieeters die meedoen in dit topic:
Actionhero (1m91) (28,1) was 92 kg, is nu 92 kg en wil graag 80 kg wegen
Alsostarring (1m70) (39,8) was 116 kg, is nu 115 kg en wil graag 74 kg wegen -1
Anoukje1983 (1m76) (33,5) was 118 kg, is nu 103,8 kg en wil graag 75 kg wegen -14,2
bubbub (1m96) (27,9) was 111,5 kg, is nu 107 kg en wil graag 95 kg wegen -4,5
coolbabe (1m61) (30,5) was 82 kg, is nu 79 kg en wil graag 65 wegen -3
Christine (1m76) (26,2) was 84 kg, is nu 79,8 kg en wil graag 76 wegen -4,2
DuchessX (1m80) (33) was 123,9 kg, is nu 106,9 kg en wil graag 80 kg wegen -17 kg en 45,5 cm
easy-going (1m81) was 98,6 kg, is nu 97,6 kg en wil graag 90 wegen -1
emmy (1m64) (27.4) was 74,6 kg, is nu 73,6 kg en wil graag 68kg wegen -1
Faithy (1m73) (26,7) is 80 kg en wil graag 70 kg wegen
Fannetje (1m75) (28,4) was 100,8 kg, is nu 86,9 en wil graag 75 wegen -13,9
Funnie (1m70) (34,5) was 130 kg, is nu 99,7 kg en wil graag 80 wegen -30,3
Glimworm (1.75) (30,7) was 98 kg, is nu 94 kg en wil graag 70 kg wegen -4
Gs_Se7eN (1m93) (26,3) was 113 kg, is nu 97,8 kg en wil graag 85 kg wegen -15,2
Hyppo (1m83) (26,3) was 94 kg, is nu 88 kg en wil graag 80 kg wegen -6
Isabeau (1m67) (33,1) was 94,8 kg, is nu 91,2 kg en wil graag 'onder de 70' kg wegen -3,6
Jojogirl (1m72) (25,9) was 92 kg, is nu 76,5 kg en wil graag 70 kg wegen -15,5
Juup© (1m90) (37,1) was 156 kg, is nu 134 kg en wil graag 90-95 kg -22
Karin (1m70) (32,2) was 94 kg, is nu 93 kg en wil graag 69 kg wegen - 1
Koenus (1m87) (26,5) was 96 kg, is nu 92,5 kg en wil graag 75 kg wegen -3,5
LadyMagica (1m75) (28,3) was 92 kg, is nu 86,7 kg en wil graag 75 kg wegen -5,3
lilithu (1m65) (32,7) was 111,6 kg, is nu 89 kg en wil graag 75 kg wegen -22,6
Magic666 (1m82) (27,5) was 103 kg, is nu 91 kg en wil graag 88 kg wegen -12
maple-leaf (1m58) (26) was 68 kg, is nu 65 kg en wil graag 60 kg wegen -3
miss_dynastie (1m70) (32,7) was 103,4 kg, is nu 94,5 en wil graag 75 kg wegen -8,9
Miss_S (1m68) (31,5) was 98 kg, is nu 89 kg en wil graag 75 kg wegen -9
miss_sly (1m65) (29,2) was 80,5 kg, is nu 79,5 kg en wil graag 76 kg wegen -1
Mkleinman64 (1m90) (25,7) was 103,5 kg, is nu 92,8 kg en wil graag 88 kg wegen -10,7
m@x (1m65) (26,4) woog 93,5 kg, weegt nu 72 kg en wil graag 65 kg wegen -21,5 kg
Naamah (1m75) (26,7) was 83 kg, is nu 81,9 kg en wil graag 70 kg wegen -1,1
nojojo (1m64) (28,3) was 95 kg, is nu 76 kg en wil graag 65 kg wegen -19
octopussy (1m76) (31,5) was 107,8 kg, is nu 97,7 kg en wil graag 70 kg wegen -10,1
Pandorah (1m68) (28,1) was 89,5 kg, is nu 79,2 kg en wil graag tussen de 65 en 70 wegen -10,3
Riann (1m72) (28,4) was 102 kg, is nu 83 kg en wil graag 65 kg wegen -19 kg en 83 cm
stoopkind (1m76) (29,4) was 91 kg, is nu 90 kg en wil graag onder de 75 kg wegen -1
Swatkat (1m76) is nu 94,5 kg en wil graag 70 kg wegen
th0r (1m90) was 145 kg, is nu 100 kg en wil graag 95 kg wegen -45
Tripple-XL was 126 kg, is nu 121,4 kg en wil graag 90 kg wegen -4,6
Vriendinnie (1m80) (36,7) was 129,3 kg, is nu 116.6 kg en wil graag 75 kg wegen-12,7

Roulatielijstje:
Week 05: Fannetje
Week 06: YPPY
Week 07: miss_dynastie
Week 08: Riann
Week 09: m@x
Week 10: Funnie
Week 11: Pandorah

De mensen die al een tijdje niet meer reageerden, heb ik een achtergezet. Bij een nieuw dieetdeeltje kunnen we ze verwijderen uit de lijst (of na 3 updates).

Overzichtje topics over lijnen en andere tips op Fok!:
Met succes gewicht verliezen
Mijn hongerdieet dagboek
TE DIK! Lijnen, maar hoe?
Bloedgroepen en verwante karaktertrekken/ dieten?
Afvallen
(On)gezonde levensstijl (qua eten), vòel jij dat?
Hoe de laatste kilotjes snel kwijt raken?
Hoe raak ik zo snel mogelijk mijn buikje kwijt!
Superhongerdieet! :)
Herbalife
Het grote dieet-topic!
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
Vetvrij vet
ervaring met Appelslank?

De oefeningen van Lurky: Slank de zomer in!

Genoeg tips dus!

Links:
www.overgewicht.nl - bereken of je te zwaar bent en je kan er je voeding online voor elke dag invoeren!
Voedingsmiddelentabel van het voedingscentrum - wat heb je nou per dag eigenlijk nodig?
www.jojoclub-afslanken.com - erg leuke en volledige site!
www.opdieet.nl - zeer nuttige link over alles wat maar met lijnen te maken heeft
www.opdieet.nl/beweging.htm - alles over beweging/sport en lijnen
www.opdieet.nl/erfelijkheid.htm - gewicht en erfelijkheid
www.opdieet.nl/obesitas.htm - bereken hier of je te zwaar bent
www.sportjefit.nl/ - prima sporttips/sportplan voor wie wil afvallen en sporten
De voedingssite van gezondheidsplein.nl - uitgebreide site over alles wat met voeding te maken heeft
Diëtistensite - medisch advies van/over diëtisten
digitale-dietist - met online caloriëntabel, hoeveel verbruik je met sporten knop en voedingswijzer!
gezondgewicht redelijk informatieve site
smulweb - leuke site met veel recepten en dagmenu's voor 10 weken
Nederlandse Obesitas Vereniging - site van de Nederlandse Obesitas Vereniging
http://onlijnclub.com/ - online dieetclub, lijkt me gratis, maar zie het zo snel niet
Yahoo group over lijnen/ - uitwisselingsmogelijkheid voor info en recepten (net als dit, maar dan anders)
Recepten!! - heel veel slanke recepten! (kijk bij de subgroep slank)
Dieten informatie - uitstekende printbare uitleg (en hoe je het moet volgen) over veel verschillende bekende en onbekende diëten
Vochtafdrijvend voedsel - Site over voedingsmiddelen die vochtafdrijvend werken
Calorieëntabel
Uitgebreide site met calorieteller

Engelse sites:
fitday - houd hier je eigen dieetdagboek bij (gratis)
.weight-loss-diet-i - heeeel erg veel dieet advies!
how-can-i-lose-weight - ook veel info en met allemaal online calorie rekenapparaatjes e.d.
realage - test hier hoe gezond je eigenlijk bezig bent en hoe je dat kan verbeteren!
ivillage.com - zeeeer overzichtelijke en volledige site
Recipefinder - heel veel recepten die je op een overzichtelijke manier kunt zoeken
3fatchicks - geweldig leuke site met een enorme hoeveelheid links naar (slanke) receptensites (en een enorm groot dieet-forum)
Dieetrecepten!!! - site met de meeste dieetrecepten wat ik tot nu toe heb gezien
caloriefreak - veel produkten met voedingswaarde

Commercieel:
www.herbalife.com - over Herbalife
slank-klup - de site van Slankklub Nederland
weightwatchers - weight watchers
afslanken - afslankclub online (duur!) en ik zag niets wat wij je ook niet kunnen bieden (gratis!)
weightcare - site van weightcare, met wat tips om af te vallen
eganederland site van E.G.A (afslankclubs die een stuk goedkoper zijn dan bijv. weight watchers)
slimfast - met veel light recepten
bodysolution - enkele Fok!kers doen aan bodysolution. Wat is dat nou precies?

En nogmaals: dit is een topic voor mensen die gewicht willen kwijtraken! Als je te licht bent en wat wilt aankomen zijn dit misschien topics voor je:
ik wil aankomen help me!
Hoe snel aankomen?
Niet afvallen, maar aankomen
Ik ben te licht....
Welke guys wegen te weinig?
Ik ben te licht....
Snel dikker worden?
Tips om aan te komen
Ik wil gewicht winnen!

Heb je ook nog een link die je regelmatig gebruikt? Laat het even weten!

Mensen die tegen afvallen zijn, of van dik houden of gewoon flauw, denigrerend of vervelend zijn mogen wegblijven. Je berichten kunnen worden verwijderd en bij herhaling volgt een waarschuwing.

Succes allemaal!

Als er iets veranderd moet worden, zeg dat dan even duidelijk in het topic. Eens in de zoveel tijd wordt de openingspost aangepast.

[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 07-02-2004 16:05]

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_16969075
Je moet ze gewoon allemaal van dat bankje schoppen easy-going, of ze samen met Jessie trakteren op wortels met komkommer.

Je bent inderdaad vreemd met die roze koek Pandorah. Het roze is wel het lekkerste, de rest is eigenlijk maar overbodig. Dat heb je dus wel goed gedaan.
Worden dan ook de vetcellen afgebroken of blijven die nou altijd zitten? Daar heb ik ooit iets over gelezen of gezien. Als je tot een bepaalde leeftijd slank was, had je maar weinig vetcellen gemaakt en zou je nooit echt dik worden. Als je voor een bepaalde leeftijd al dik was, dan zou je altijd aanleg houden om dik te blijven/worden.

Dat is jammer Fannetje. Gelukkig is het niet zo veel.

Is dat zo slecht Joene? Ik ga morgen, dan zal ik extra op letten.

Je hebt een bmi van 25,4 Snuusje. Dan begin je in dit topic. Als je dan bent afgevallen, kom je in het andere topic terecht. Wil je in de openingspost?

Dat gaat goed Koenus! Gezond eten kan heel lekker zijn, maar veel mensen weten dat niet. Dat is jammer.

Jammer Funnie. Weet je ook hoe het komt? Heb je een moeilijke week gehad?

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † zaterdag 7 februari 2004 @ 14:56:52 #3
43556 miss_dynastie
pi_16971130
Jolene, die datum doe ik alleen maar om mezelf te dwingen bij de les te blijven . Zelfkennis, zeg maar

Fijn Isabeau, dat je je wat beter voelt. Ga je niet te snel weer aan het werk?

Beterschap pmponer!

YPPY, mijn grote broek heb ik zelf een maat verkleind en op dit moment aan De andere grote broek heb ik laten krimpen in de was, dus ik heb geen grote broek. En de oncharmante foto's? Die waren digitaal, dus bijna allemaal weggegooid nu ik bezig ben met mijn gewicht heb ik er wel spijt van, maar toen walgde ik er zo van

Easy-Going, eraf is eraf En ik kan breien nu niet echt lustopwekkend noemen

Pandorah, als je met etentjes buiten de deur op gewicht kan blijven, is dat toch al geweldig? Roze koek? Ja, daar heb ik ook wel zin in, ja En ik denk niet dat mijn lichaam vet aan het afbreken was, ik at gewoon net iets teveel om goed af te vallen Die traploopwedstrijd kende ik niet

Fannetje, jammer dat je bent aangekomen , het is natuurlijk heel weinig, maar het gaat voor jou natuurlijk gewoon om het idee En zoals ik in het vorige topic al zei, je mag ze ook naar mij sturen hoor

Welkom en succes snuusje!

Goed gedaan Koenus!

Zonde funnie en stoopkind

Ikzelf heb ontdekt wat bij mij het beste werkt: 's ochtends al sporten Beetje rare psychologie, maar als ik 's ochtends sport, ben ik de hele dag gemotiveerd om die KCal die eraf zijn gegaan, er niet meer bij op te krijgen. Als ik 's avonds wil sporten en ik heb overdag ook maar iets gezondigd, dan heb ik het gevoel dat het toch geen nut heeft want ik heb toch al gezondigd. Onzin natuurlijk, maar het werkt wel. Vandaag kon ik voor het eerst in tijden langs de koeken (ja, ook langs de roze ) lopen zonder spijt of jammergevoel, heerlijk !

pi_16971397
stoopkind (1m76) (29,4) was 91 kg, is nu 88,5 kg en wil graag onder de 75 kg wegen -2,5

Nieuw BMI: 28,6

Ff rekenen:
Als ik een BMI van 25 wil, met mijn lengte van 1,76m, dan moet ik ongeveer 77,5kg gaan wegen. Pfff, dan mag ik nog 11kg voor ik op een gezond gewicht ben. Ik dacht altijd dat ik meer mocht wegen. Ik heb namelijk weinig last van mijn overgewicht.
Wat is er eigenlijk precies zo ongezond aan overgewicht? Of wordt het pas echt ongezond bij een BMI van meer dan 30?

† In Memoriam † zaterdag 7 februari 2004 @ 15:09:14 #5
43556 miss_dynastie
pi_16971461
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 15:06 schreef stoopkind het volgende:
Wat is er eigenlijk precies zo ongezond aan overgewicht? Of wordt het pas echt ongezond bij een BMI van meer dan 30?
Tja, als je een of twee kilo te zwaar bent, dan maakt het denk ik niet zoveel uit... ik denk dat overgewicht vooral een bezwaar vormt voor je hart en vaten, en je hebt volgens mij ook een verhoogd risico op een aantal ziektes, zoals diabetes, maar het fijne weet ik er ook niet van. En dat wil ik ook niet weten, dat zoek ik weleens op als ik slank ben
pi_16971626
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 14:56 schreef miss_dynastie het volgende:

Zonde funnie en stoopkind

Ik zit er niet zo mee, vindt het zelfs wel mee vallen. Afgelopen week was ik namelijk én ongesteld én gestressed. En van stress ga ik vaak snoepen en daardoor kwam ik ook niet aan sporten toe.
Vanavond sta ik de hele avond achter de bar, en volgende week moet ik veel lichamelijk werk doen. Dus met mijn lichaamsbeweging komt het wel goed. Verder heb ik fruit gehaald om te "snoepen". Dus hopelijk komt het met mijn eetgedrag ook weer goed.
quote:
Ikzelf heb ontdekt wat bij mij het beste werkt: 's ochtends al sporten Beetje rare psychologie, maar als ik 's ochtends sport, ben ik de hele dag gemotiveerd om die KCal die eraf zijn gegaan, er niet meer bij op te krijgen. Als ik 's avonds wil sporten en ik heb overdag ook maar iets gezondigd, dan heb ik het gevoel dat het toch geen nut heeft want ik heb toch al gezondigd. Onzin natuurlijk, maar het werkt wel. Vandaag kon ik voor het eerst in tijden langs de koeken (ja, ook langs de roze ) lopen zonder spijt of jammergevoel, heerlijk !
Ik heb ook altijd dat ik na het sporten veel bewuster ben van gezond eten, en soms zelfs echt geen zin heb in iets ongezonds. Ook sigaretten laat ik dan een tijdje liggen. Daarom ben ik uiteindelijk afgelopen september maar helemaal gestopt met roken. Nu mijn eetpatroon nog gezond zien te houden
  zaterdag 7 februari 2004 @ 15:27:28 #7
67720 Anoukje1983
something beautiful
pi_16971900
Hoi allemaal,

Ik weeg inmiddels 103,8 kilo, geen 105 kilo meer, kan dat nog gewijzigd worden?

Groetjes Anoukje (die hier vandaag nog wel uitgebreider komt posten..)

1 kilo eraf, nog 42 te gaan.....
pi_16977187
Riann: grappig die smilies...vooral die weegschaal is grappig!

Funnie: 2 ons is niet veel. Vraag jezelf af waarom je bent aangekomen (ongi, vocht vasthouden, teveel etentjes, te weinig sporten, stress) en werk daar de week daarop aan. Het kan ook zijn dat je eerder een gewicht hebt aangehouden toen je ziek was en als je weer beter bent, kom je inderdaad weer een beetje aan. Komt volgende week vast weer goed! Zet um op .

YPPY: tjsa, er stond alleen dat je vet afbrak. Dat zullen vast die vetcellen zijn. Die theorie van dat je vanaf een bepaalde leeftijd moeilijker afbreekt, stond er niet bij...

stoopkind: bij het voedingscentrum.nl en overgewicht.nl staat een heel verhaal waarom overgewicht zo slecht is. Dan heb je dus risico's op bepaalde ziektes en bij een BMI > 30 loop je dus nog meer risico.
Ik merk toch -na wat afgevallen te zijn- dat ik toch minder last heb van dat overgewicht. Mijn buik zit minder in de weg. Ik voel me veel fitter en ik ben veel leniger . Dat is dus leuk meegenomen .

miss_dynastie: iedereen vind het bepaald dagdeel lekkerder om te sporten. Zelf ben ik niet zo'n ochtendmens en zou er niet aan moeten denken om zo vroeg te gaan sporten . Mijn sportprestaties zijn het einde van de dag altijd iets beter dan op het begin van de dag.

Vandaag zijn we met die storm een beetje gaan fietsen. Best zwaar zeg die wind tegen. Mijn vriendje wilde in het Wilhelminapark wat foto's van ganzen maken (voordat ze weer naar het noorden vliegen) en toen zagen we zowaar een (wilde) ibis . En hij bleek al in de krant te hebben gestaan en dat hebben wij weer eens niet gezien... Iemand kwam langslopen en zei "oh! Dat is dus DE ibis." Een beroemd beestje dus .

[Dit bericht is gewijzigd door Pandorah op 07-02-2004 18:58]

pi_16977333
Stress, 2 weken niet sporten, en vreetbuien hebben. Terwijl je dat niet kan doen. Krijg je rare situaties van. Is mijn eigen stomme schuld.

Maandag ga ik weer volop bezig. Trap onder de kont en weer sporten en niet meer eetbuien hebben. Ik heb nu wel maaltijd vervangers gehaald. Beschuitjes en crackers komen mijn neus uit.

En verlang heeel erg naar gewoon brood. Maar ja. Dit is gewoon de prijs die je betaald. Het is gewoon even kloten. Moet er zelf weer uit zien te komen. Dan zal ik ook wel zien, dat dit beter is. Dan zal ik daar ook veel makkelijker overheen kunnen zetten !!

Verders iedereen een Ik doe voorlopig verder ff kalm aan met alles..

pi_16978818
Tuurlijk wil ik daarin. Ik ga deze week een weekje skien dus hoop na een week sporten afgevallen terug te komen.
pi_16985362
leuke reacties krijg je hier ook altijd

Ik heb volgens mij vandaag voor het eerst echt ongezond gegeten
Gourmet gehad. Maar ja we zullen zien. Rest van de week gewoon extra mijn best doen

i love girls. girls do you love me???
pi_16985467
Koenus, een keertje "zondigen" is echt niet erg hoor. En gourmet kan je best gezond maken met héél veel groentehapjes etc. Ik heb vandaag koekjes gebakken en ze waren heerlijk Nou ja, ik heb er één gehad
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 8 februari 2004 @ 16:22:09 #13
12969 Magic666
Never forgive, Never forget!
pi_17002473
Ik zal woensdag weer ff een update geven!

Kzie trouwens wel dat er een foutje staat bij mij!
het moet 90.5 Kg zijn!

Open the door Jehovah you whore, I am the servant of who rules this world!
pi_17003136
terugvindpost

gaat ff niet zo heel goed met mij persoonlijk, dus weet niet of ik blijf posten en in het lijstje blijf, maar meelezen doe ik zowiezo. Met afvallen gaat het wel heel goed, ook door verminderde eetlust afgelopen dagen. Ik weet nu hoe het moet en blijf ook zeker doorgaan, maar het wordt even niet mijn hoofdactiviteit komende tijd..

*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_17005818
YPPY: Volgens mij heb je een oude lijst meegenomen uit het oude topic, daar weeg ik nog 86,9, en dat is zeker een week of drie geleden!
Ik sta er dus iig verkeerd in: Het moet zijn 85,5 kg en in totaal 15,5 kg afgevallen. *Checkt* Ja, het is idd de verkeerde lijst, die van de beginpost. Ergens in het midden van het topic staat een nieuwere lijst.

Miss_dynastie: Bedankt voor het aanbod. Ik stuur de foto's graag naar je toe, maar er staat geen e-mailadres in je profiel, dus dat wordt lastig

zondag 8 februari 2004 @ 20:23:17 #16
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_17009501
Ik wacht met enthousasme op je foto's Fannetje! Ik vind dat soort dingen altijd wel wat hebben; een soort van 'echt bewijs' ofzo... Net als bij die afslankreclames (al hebben ze daar denk ik gewoon een veelste grote broek aan die ze nooit aan hebben gehad ), maar dan als ''jeetje, dat deze broek ooit strak zat''

Waar blijven de anderen met foto's?

Op naar de 73!!!!
  † In Memoriam † zondag 8 februari 2004 @ 20:52:46 #17
43556 miss_dynastie
pi_17010373
quote:
Op zondag 8 februari 2004 18:26 schreef Fannetje het volgende:
Miss_dynastie: Bedankt voor het aanbod. Ik stuur de foto's graag naar je toe, maar er staat geen e-mailadres in je profiel, dus dat wordt lastig
Ik heb een mailtje gestuurd naar het adres in je profiel
pi_17012623
emmy (1m64) (27.6) was 74,6 kg, is nu 74,2 kg en wil graag 68kg wegen -1

Het ging niet zo lekker deze week: twee feestjes (warm buffet) met allerlei lekkers hebben erin gehakt: ik stijg weer.....
Morgen maar weer ertegenaan.
Emmy

† In Memoriam † zondag 8 februari 2004 @ 22:06:21 #19
43556 miss_dynastie
pi_17012852
YPPY, is het nu de bedoeling dat ik vanaf morgen de update overneem? Ik vraag het maar even hoor, weet niet hoe het precies zit ..
  † In Memoriam † zondag 8 februari 2004 @ 22:11:53 #20
43556 miss_dynastie
pi_17013051
Nog een berichtje voor Yppy, ik zit net het andere topic door te kijken en zie dat je daar een foto had gepost met je grootste broek aan, maar die doet het niet meer . Zou je hem misschien ter motivatie nog een keer daar of hier willen posten?

Edit: Laat maar, hij doet het inmiddels weer
Wat een verschil, petje af voor jou

pi_17020139
jolene was 86 is nu 84.5 (33.9) wil 56 wegen -1.5

Nog 1.5 kilo en de eerste stap is voorbij, hier gaan we langzaam naar toe werken.
Heb nu een meetlint gekocht en afgeknipt op het gewicht wat ik vorige week woog en op het het geicht wat ik wil wegen heb ik hem geel geaccesseerd. Deze hangt op de koelkast en opdeze manier kan er een stap af als die afgerond is.

Miss-dynastie: Als een datum voor jou werkt dan is er geen probleem, misschien dat ik dat ook nog wel krijg

maandag 9 februari 2004 @ 07:41:51 #22
67720 Anoukje1983
something beautiful
pi_17020255
Na een weekend vol frustratie vreterij ga ik er weer onwijs tegenaan. Dit keer ga ik me wel aan alle grammen van de ww houden, in plaats van smokkelen met beleg, en dan maar hopen dat er volgende week meer af is!
En ook heb ik een sportschema opgsteld, deze week wat extra, voor de aanzet zeg maar .
En dan hoop ik toch echt over een paar weken onder die vervelende 100 te zitten!

Iedereen heel veel succes deze week!

1 kilo eraf, nog 42 te gaan.....
pi_17020314
Je bent al een heel eind Anoukje 1983, kan me voorstellen dat die 100 een kleine mijlpaal is.
Heel veel succes
  maandag 9 februari 2004 @ 08:07:04 #24
28387 AlsoStarring
Vrouw van Co Starring!!
pi_17020369
Goedemorgen,
Na een weekje niet afgevallen te zijn nu weer een pond kwijt, dus weeg ik nu 114.5
Iedereen weer veel succes deze week.
  maandag 9 februari 2004 @ 08:27:12 #25
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_17020463
Goedemorgen allemaal,

Na wat info verzameld te hebben en een test-case in de praktijk te hebben bekeken heb ik me maar voorgenomen aan een bepaald dieet te gaan doen, het zou eigenlijk geen dieet zijn maar een nieuwe levensstijl Ik heb even geen idee of het een naam heeft maar het schijnt een combi te zijn van Atkins, Montignac en je levenlang fit of i.d.

Kort gezegd komt het erop neer dat ik geen (toegevoegde) suikers meer mag, geen zetmeel en geen makkelijke koolhydraten. Ik ga dit eens een maand proberen om te kijken of het wat voor me is.

De verkoudheid is gelukkig voor het grootste gedeelte verdwenen en ik kan er dus "fris" tegenaan. Vrijdag wordt de cross-trainer geleverd

Ik maak nog even geen melding van mijn gewicht en of ik al afval.. Over een tijdje wil ik wel in de lijst. Wanneer het voor mij psychisch verantwoord is Veel succes iedereen.

Verder las ik dat wat mensen zich zorgen maakten om het feit dat ze af en toe "stil" blijven staan, nu heb ik toevallig afgelopen weekend gelezen dat dit vaak duidt op het afvoeren van vet uit je lichaam. Vaak duurt het dan zo een 5-10 dagen.

Drop you like an ill, bad habit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')