quote:mag het ook wat minder negatief?
Op vrijdag 03 augustus 2001 12:09 schreef r0ck3t het volgende:
Al die meiden die af willen vallen, wat een onzin.
ga dan gewoon trainen
* spookvrouw steekt duim op voor Bolletje en wenst haar succes
Ik ken dat BJ diary niet, leg eens uit? Wat heeft dat met lijnen te maken, ik weet alleen dat het een film is met die engerd, hoe heet ie ook alweer .
wel vitamientjes eten he!
quote:Nou dat is echt weer een heel waardevol advies, met dank aan Aneurisme
Op vrijdag 03 augustus 2001 12:53 schreef Aneurism het volgende:
Volg het dieet van mij, vergeet gewoon te eten en besef je na 3 dagen dat je al een hele tijd niets gegeten hebt. Je valt zo 10 kilo af in een week
quote:Oja, door onveilige sex kun je op den duur ook heeeeel erg veel gaan afvallen.
Op vrijdag 03 augustus 2001 13:18 schreef Aneurism het volgende:
Maagklachten helpen ook als je goed wilt afvallen
quote:Nou bij mij werkt dat ook hoor.
Op vrijdag 03 augustus 2001 13:21 schreef Faat het volgende:[..]
Nou dat is echt weer een heel waardevol advies, met dank aan Aneurisme
Volgens mij is die wel handig bij diëten, ze 'dwingen' je ook tot een realistischer dieet zodat je na afloop niet meteen weer naar boven schiet. Je kunt er ook bijhouden wat je gegeten hebt.
quote:JUIST! dan ben ik soms zo lekker aan het dromen suffen etc dat het gewoon zomaar 5 uur in de ochtend is! Kan gebeuren toch?
Op vrijdag 03 augustus 2001 13:55 schreef OZz het volgende:[..]
Nou bij mij werkt dat ook hoor.
Ik vergeet ook best vaak te eten als ik alleen ben.
Nu is de bevalling achter de rug en weeg ik 84 kilo er moet dus nog 10 kilo af.
Ik zal ook iedere maandag hier posten wat mijn resultaten zijn.
(hopelijk dat jullie dan complimentjes geven )
quote:....en heb je het al met jouw baas gedaan??
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:59 schreef Bolletje... het volgende:
een soort Bridget jones dagboek bijhouden
quote:Was jij niet diegene die lang lang geleden walgde van dikke mensen op GVdD
Op vrijdag 03 augustus 2001 16:33 schreef HiZ het volgende:
Misschien moeten we een Weight Watchers forum aanvragen :-) Ik kan het in ieder geval wel gebruiken. Het is bij mij aan alle kanten de spuigaten uitgelopen sinds ik terug ben in Nederland.
Oh , ff ter verduidelijking , ik was toendertijd de moderator op GvdD die je topic op slot gooide.
Ik sta er nu nog steeds achter ook al kreeg ik ruzie met heel GvdD admins/modjes.
Verder hebben de ouwe koeien van een ander forum niets te maken met een serieus voorstel hier.
Het kan ontzettend stimulerend werken als je dit soort dingen niet in je eentje kauwend op een stengel sellery hoeft te doen. Zoals bolletje ook al aangeeft door dit topic überhaupt te openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |